Dat was niet mijn punt.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja rtl wil leuke tv maken met mensen die de liefde willen vinden.
Ook norse mensen willen de liefde vinden he
Platte en populistische meningen verdedigen omdat het programma ook zo is.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 03:18 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Tja, en ik ben van mening dat het heerlijk is om in dit soort topics over guilty pleasure achtige reality TV lekker simpele, zoals de programma’s zelf ook zijn, meningen neer te plempen.
Ik kijk dit soort programma’s niet om er wijzer van te worden, het is simpel vermaak, en daar horen, zeker op een forum als dit, platte en populistische meningen bij. Me netjes verwoorden doe ik de hele dag op werk al genoeg, daar is dit TV forum van FOK niet voor, en zéker niet bij reality TV topics. Laten we de topics over een Op 1 en Nieuwsuur bewaren voor de nette en intellectuele uiteenzettingen, maar ik sla dan even over als je het niet erg vindt.
Overigens valt dat ‘uitschelden’ ook wel erg mee, als je die dingen die ik zei al onder iemand uitschelden schaart, tja.
Maar
Je hebt het al maar over je mening. Dat vermoeden (niet echt een mening, denk ik) luidt: Thalia is een oplichtster die met mannen slaapt voor geld.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 03:18 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Tja, en ik ben van mening dat het heerlijk is om in dit soort topics over guilty pleasure achtige reality TV lekker simpele, zoals de programma’s zelf ook zijn, meningen neer te plempen.
Ik kijk dit soort programma’s niet om er wijzer van te worden, het is simpel vermaak, en daar horen, zeker op een forum als dit, platte en populistische meningen bij. Me netjes verwoorden doe ik de hele dag op werk al genoeg, daar is dit TV forum van FOK niet voor, en zéker niet bij reality TV topics. Laten we de topics over een Op 1 en Nieuwsuur bewaren voor de nette en intellectuele uiteenzettingen, maar ik sla dan even over als je het niet erg vindt.
Overigens valt dat ‘uitschelden’ ook wel erg mee, als je die dingen die ik zei al onder iemand uitschelden schaart, tja.
Maar
Ach wat sneu.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
Marian:
"Hondje Amy is helaas ziek. Ze krijgt in Frankrijk een openhartoperatie. Er is ook maar vijftig procent kans dat Amy het overleeft. Ik houd zo veel van haar, zij gaat voor alles. Amy is pas acht jaar. Maar als de operatie slaagt, dan kan ze gewoon veertien of vijftien jaar worden zonder problemen."
https://www.telegraaf.nl/(...)n-nog-steeds-naar-me
Oh heerlijk, heb je een linkje?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:02 schreef tja77 het volgende:
Thalia binnenkort bij oplichters aangepakt?
Naast die 86-jarige man uit Eindhoven, schijnt ze nog meer mannen te hebben opgelicht/leeggezogen.
Komt via Y. Coldeweijer schijnbaar…quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh heerlijk, heb je een linkje?
Ik ben overtuigd dat niemand die aan het programma deelneemt hier zit mee te lezen, dus mijn gepraat doet verder niemand direct pijn. Ik kan me overigens niet herinneren dat ik haar een hoer heb genoemd, als in “klootzak” of “wat een hoer” ik denk dat je dan iemand anders quote. En als dat wel zo is, dan heb ik het in een context gezet. Maar goed, je punt is verder alsnog duidelijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je hebt het al maar over je mening. Dat vermoeden (niet echt een mening, denk ik) luidt: Thalia is een oplichtster die met mannen slaapt voor geld.
Oké. Zeg dát dan. Je hóeft iemand, die je niet kent, die jou verder niets aandoet etc. geen 'hoer' te noemen. Waarom zou je? Omdat jij dat wel lekker vindt? Omdat je dat nodig hebt? Dan heb je toch simpelweg een probleem, of niet?
En waarom is het geen uitschelden, volgens jou? Kijk eens in een woordenboek (serieus), dan zie je wat uitschelden betekent.
En nu pik ik dat 'hoer' er even uit, en pin jij de 'discussie' daarop vast, maar je voelt ook wel aan dat dit op metaniveau speelt. Het gaat om uitschelden an sich. Om woordgebruik, om de agressiviteit die in dat soort benamingen schuilt en die je op een forum dondert.
Als je er even over nadenkt, weer op metaniveau, dan draag je bij aan dat hele nare klimaat waar deelnemers in belanden zodra ze meedoen aan een programma. ja ze weten dat er gekletst gaat worden. Part of the deal. Maar het is niet alles of niets. Zelfs in roddel en achterklap kun je een soort fatsoensnorm aanbrengen. Schelden doet weldegelijk pijn. En als jij je dat zelf niet kan voorstellen, dan zijn er nog altijd mensen die je kunnen vertellen dat het zo is.
Ook als je jong bent, en baldadig en 'gewoon lekker even wilt roddelen over een programma', heb je keuze in je bewoordingen. Het is gewoonweg niet nodig om een volslagen onbekende 'hoer' te noemen. Geef gewoon je vermoeden over haar en klaar. Dat maakt je níet minder stoer/leuk/gezellig hoor.
Ik zal hier overigens immer en overal tegen blijven ageren. Het is zo'n kleine moeite om een beetje normaal te communiceren. En ik wil er niet mijn schouders over ophalen.
Ik vond al die meiden nogal nep overkomen. En Joy zelf ook...quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, fijn dat we weer door kunnen.![]()
Ik ben wel benieuwd of Joy nog gaat vertellen of er neppe meiden waren.
Misschien die met het scheetkussen?
Misschien omdat ik het nooit op die manier gezegd heb…pure smaad noemen ze dat. Mij woorden in de schoenen schuiven en een hoop stamppij maken over…niks. Kenmerkt wel de huidige maatschappij : cancel mensen die een afwijkende mening hebben die niet in het straatje van de meute past en dik het allemaal her en der wat aan om zeker te zijn dat je eigen zin wordt doorgedrukt door de meelopende massa.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:37 schreef loveli het volgende:
En dat terwijl de opmerking waar stampij over is (eerste reactie van Eagles over Thalia), niet in deze topicreeks te vinden is.
Ja dat vind ik het mooiste, volgens mij is hij de pot aan het verwijten...quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vond al die meiden nogal nep overkomen. En Joy zelf ook...
Nou ja, het is toch vooral voyeurisme met een groot stuk leedvermaak.quote:Op vrijdag 1 september 2023 06:05 schreef Za het volgende:
Ik vind dit programma totaal geen guilty pleasure (vreselijke term btw).
Sterker nog er valt niet zoveel plezier aan te beleven, het is meer de ergenis die het opwekt die prettig kan zijn, heerlijk zelfs.
Op geen enkele manier zou iemand het als beschamend moeten ervaren er naar te kijken, want eigenlijk zegt wat je voelt over bepaalde personen veel over jezelf, is het interessant hoe soms degenen die in eerste instantie zo sympathiek overkomen op een later punt onverdraaglijk zijn, en andersom.
Toen bv Suus haar intrede deed met dat "sic" en "stoked" en "nice" de hele tijd was dat licht vervelend, maar later bleek het zo'n tof meisje.
Ik zie het meer als een experiment, niet eens zo zeer van die B&B gasten, en wat er wel of niet fake is, maar voor de kijker zelf.
Het is niet banaal, er is geen sprake van effectbejag, geen zwaar menselijk leed, het is niet duister, soms wel wat egotripperij, maar verder niet zoveel mis mee.
In het vooruitkijktopic, zoek maar op.quote:Op vrijdag 1 september 2023 03:49 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Misschien omdat ik het nooit op die manier gezegd heb…pure smaad noemen ze dat. Mij woorden in de schoenen schuiven en een hoop stamppij maken over…niks. Kenmerkt wel de huidige maatschappij : cancel mensen die een afwijkende mening hebben die niet in het straatje van de meute past en dik het allemaal her en der wat aan om zeker te zijn dat je eigen zin wordt doorgedrukt door de meelopende massa.
Maak je niet zo druk, het is maar een forum om wat slap te ouwehoeren.quote:Op vrijdag 1 september 2023 03:49 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Misschien omdat ik het nooit op die manier gezegd heb…pure smaad noemen ze dat. Mij woorden in de schoenen schuiven en een hoop stamppij maken over…niks. Kenmerkt wel de huidige maatschappij : cancel mensen die een afwijkende mening hebben die niet in het straatje van de meute past en dik het allemaal her en der wat aan om zeker te zijn dat je eigen zin wordt doorgedrukt door de meelopende massa.
Op youtube staan vlogs van Tulband waarin hij samen met Anna verteld dat ze het zo naar hun zin hebben. Anna is bezet. Bram niet, die moet pas aan een relatie gaan denken als hij wat rustiger wordt voor zichzelf, als het gras niet groeit zoals hij wil dan is hij huilie huilie.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
Oké. Wie denkt dat Bram een relatie heeft met Anna of Esra?
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik zie Esra niet in Zweden logeren. Anna wel, maar ik denk dat Bram daar ook niet genoeg vonk voelde.
Ik denk dat hij geen relatie heeft.
Heeft Anna een relatie met de Tulband? Of komt ze daar gewoon af en toe langs.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:37 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Op youtube staan vlogs van Tulband waarin hij samen met Anna verteld dat ze het zo naar hun zin hebben. Anna is bezet. Bram niet, die moet pas aan een relatie gaan denken als hij wat rustiger wordt voor zichzelf, als het gras niet groeit zoals hij wil dan is hij huilie huilie.
Daarom doen ze tegenwoordig mee, je merkt het in al die reality programma’s. Meer volgers op sociale media-> betere en grotere sponsordeals-> meer inkomsten/geld.quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:20 schreef loveli het volgende:
Tulband vlogt al (veel) langer dan het programma. Nog nooit zoveel aandacht gehad als nu.
Je houdt van Hunted en Robinson. Laten daar nou net ontelbaar veel mensen uit dit soort programma’s meedoen of andere reality programma’s die nul waarde hebben.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:58 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Daarom doen ze tegenwoordig mee, je merkt het in al die reality programma’s. Meer volgers op sociale media-> betere en grotere sponsordeals-> meer inkomsten/geld.
En specifiek in het geval van B&B Vol Liefde geeft het meer nieuwe gasten en je kunt een hogere prijs vragen. En dan heb je nog de enkeling die alleen de aandacht en in de spotlights staan ook al geweldig vindt.
Het maakt het kijkplezier er veel minder leuk op in elk geval, als je het vergelijkt met de oude jaren (2000-2015) toen social media nog nauwelijks of veel minder invloed had.
Hunted doen juist absoluut geen aandachtszoekers aan mee! Vindt je dat echt? De VIP variant bedoel je misschien? Maar zelfs daar vind ik de meeste nog wel serieus echt voor de winst gaan. Op een paar na zoals die Famke Louise en dr niet al te snuggere vriend. Maar de normale variant vind ik de deelnemers vaak ook familie van elkaar echt sympathiek en niet gericht op aandacht/bekendheid. Je hoort ook nooit meer wat van de onbekende kandidaten. ER idd wel maar dat is dus de laatste jaren sinds ze er BN ers in hebben gegooid. Sindsdien is het veel minder leuk maar nog steeds vermakelijk omdat de omstandigheden nog steeds bar en boos zijn en lichtelijk verwende BN ers in barre omstandigheden altijd genieten is.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je houdt van Hunted en Robinson. Laten daar nou net ontelbaar veel mensen uit dit soort programma’s meedoen of andere reality programma’s die nul waarde hebben.De ene nog meer aandachtsgeil dan de ander.
Ik heb me wekenlang kostelijk vermaakt met B&B vol liefde, niks te klagen.
Heeft gewoon een rare vieze vibe over zich. Uitspraken, opmerkingen, gedragingen. Er klopt van alles niet aan die man.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke vriend heeft Claudia, zie ik bij Boulevard.
En waarom Walter volgens sommigen een viezerik is, snap ik nog steeds niet. In nieuwe beelden zie ik nog steeds niet een veel jonger persoon. Misschien dat ze een jaar of 8 jaar jonger is. Geen 15 ofzo. (En anders is het echt niet te zien.) En het is geen hete Yolanthe, niks waar iemand op straat voor omdraait. Spierwit blond en nul uiterlijke verzorging.
Ik vind een Alexandra veel aantrekkelijker.
Maar leuk toch dat er meerdere mensen nu gelukkig in de liefde zijn.
Mee eens, die mondhoeken altijd naar beneden bij zijn zogenaamde lachen, vies kereltje.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heeft gewoon een rare vieze vibe over zich. Uitspraken, opmerkingen, gedragingen. Er klopt van alles niet aan die man.
Dat lijkt me absurd! Leendert met zijn cultuur en kunst en dan Tamara die gewoon een frikandel wil op zijn tijd.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:29 schreef June. het volgende:
He hoorde ik het nu goed bij Voetbal Inside () dat Tamara aan het daten zou zijn met Leendert?
Limburg is wel lekker dichtbij.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat lijkt me absurd! Leendert met zijn cultuur en kunst en dan Tamara die gewoon een frikandel wil op zijn tijd.
Tamara en Alexandra waren bij Leendert op visite en binnenkort nog een keer.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:29 schreef June. het volgende:
He hoorde ik het nu goed bij Voetbal Inside () dat Tamara aan het daten zou zijn met Leendert?
quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Tamara en Alexandra waren bij Leendert op visite en binnenkort nog een keer.
Net als je denkt dat je alles gelezen hebt krijg je dit weer. Ongelofelijk. Leendert wordt straks nog de ultieme casanova van de show gewoon. Wie had dat gedacht.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ze vreet hem op.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat lijkt me absurd! Leendert met zijn cultuur en kunst en dan Tamara die gewoon een frikandel wil op zijn tijd.
Tamara en Alexandra: pittige meiden on tour.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wanneer mijn posts zoveel invloed op je hebben dat je ze moet negeren om het hier leuk te hebben is dat idd het beste.quote:Op vrijdag 1 september 2023 08:58 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat dit soort topics een stuk leuker worden als je Za en Eagles gewoon negeert.
Doet Alexandra ook aan tenen lezen? Dat gefrummel vond Leendert wel lekkerquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk dat de deelnemers wat mediatraining krijgen en dat hen flink is ingepeperd dat ‘het verhaal levend houden’ een belangrijk onderdeel is van het bespelen van media (en je profijt van deelname zo vergroten). Dus vlogt iedereeen zich een malle bij bezoekjes aan elkaar en als Aran belt zeg je altijd: Ik wil er niet te veel over zeggen, want het is nog pril.
De hottub in de Ardennen maakt overuren…quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:46 schreef Tuinfluitert het volgende:
Momenteel date Leendert met meerdere vrouwen.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:46 schreef Tuinfluitert het volgende:
Momenteel date Leendert met meerdere vrouwen. Wel wil hij de vrouwen eerst wat beter leren kennen, dus hij doet het rustig aan, binnenkort heeft hij een tweede afspraakje met Tamara en hij heeft ook veel contact met Alexandra,
https://www.rtlboulevard.(...)me-details-thalia-en
Wat een soapquote:Op zaterdag 2 september 2023 09:46 schreef Tuinfluitert het volgende:
Momenteel date Leendert met meerdere vrouwen. Wel wil hij de vrouwen eerst wat beter leren kennen, dus hij doet het rustig aan, binnenkort heeft hij een tweede afspraakje met Tamara en hij heeft ook veel contact met Alexandra,
Tamara van Martijn en Alexandra van Walter? Wat is dit voor inteelt show dat al die deelnemers opeens met elkaar gaan, wtfquote:Op zaterdag 2 september 2023 09:46 schreef Tuinfluitert het volgende:
Die klampen zich wanhopig vast aan hun BB personaquote:Op maandag 4 september 2023 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tamara van Martijn en Alexandra van Walter? Wat is dit voor inteelt show dat al die deelnemers opeens met elkaar gaan, wtf
Net als Simone van Richard.quote:Op maandag 4 september 2023 00:26 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Die klampen zich wanhopig vast aan hun BB persona
Hij is vooral superhitsig volgens mij.quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit.
Alsof die vrouwen iets bij Leendert te zoeken hebben.Maar die voelt zich alleen en vindt gezelschap altijd goed.
quote:Op zondag 3 september 2023 21:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik las op den Twit dat Suus bij Debby in dienst gaat. Als kok wellicht?
Sick man!quote:
quote:Op maandag 4 september 2023 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sick man!
Ze is vast helemaal stoked!
B&B orgie.quote:Op maandag 4 september 2023 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tamara van Martijn en Alexandra van Walter? Wat is dit voor inteelt show dat al die deelnemers opeens met elkaar gaan, wtf
Lekker viben in een chille sfeer. Heerlie de peerlie.quote:Op maandag 4 september 2023 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sick man!
Ze is vast helemaal stoked!
Het is een uitwisseling geworden van kandidaten onderling! Wil jij haar niet, nou dan neem ik haar hoor!quote:
Gun ik haar van harte, leuke meid maar nog een beetje te jong en te vrij voor een vaste relatie. Zr zal het daar best naar haar zin hebben denk ik.quote:
Van mooiboy Joy naar Bram in de wildernis.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:51 schreef roos94 het volgende:
Bram heeft bevestigd met Esra te zijn haha
Linkje, bron..quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:51 schreef roos94 het volgende:
Bram heeft bevestigd met Esra te zijn haha
Maar hoe kan dit zo snel? Tijdens de reünie was het koud twee weken uit met Carolien.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van mooiboy Joy naar Bram in de wildernis.
Snap ik ook niet, ook een beetje respectloos naar Carolien vind ik zoals het nu gaatquote:Op dinsdag 5 september 2023 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar hoe kan dit zo snel? Tijdens de reünie was het koud twee weken uit met Carolien.
En nu woont Esra al in Zweden?
Ik vraag me vooral af hoe lang een meisje van 22 het leuk vindt (ook de lange winters) op een boerderij in Zweden te zitten. Ze heeft ook echt haar baan al opgezegd in Nederland.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:40 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, ook een beetje respectloos naar Carolien vind ik zoals het nu gaat
De veruit nuchterste van het hele stel.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Dus toch. Welke was Esra eigenlijk ook al weer? Die met dat spraakgebrek?
Leuk meisje, maar een beetje een leeghoofd net als Joy.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Dus toch. Welke was Esra eigenlijk ook al weer? Die met dat spraakgebrek?
Omdat ze lust verwarren met eckte liefdequote:Op dinsdag 5 september 2023 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar hoe kan dit zo snel? Tijdens de reünie was het koud twee weken uit met Carolien.
En nu woont Esra al in Zweden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |