abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 augustus 2023 @ 08:39:28 #151
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210483878
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 16:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Nou ja rtl wil leuke tv maken met mensen die de liefde willen vinden.

Ook norse mensen willen de liefde vinden he
Dat was niet mijn punt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 31 augustus 2023 @ 08:43:00 #152
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210483908
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 03:18 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Tja, en ik ben van mening dat het heerlijk is om in dit soort topics over guilty pleasure achtige reality TV lekker simpele, zoals de programma’s zelf ook zijn, meningen neer te plempen.
Ik kijk dit soort programma’s niet om er wijzer van te worden, het is simpel vermaak, en daar horen, zeker op een forum als dit, platte en populistische meningen bij. Me netjes verwoorden doe ik de hele dag op werk al genoeg, daar is dit TV forum van FOK niet voor, en zéker niet bij reality TV topics. Laten we de topics over een Op 1 en Nieuwsuur bewaren voor de nette en intellectuele uiteenzettingen, maar ik sla dan even over als je het niet erg vindt.
Overigens valt dat ‘uitschelden’ ook wel erg mee, als je die dingen die ik zei al onder iemand uitschelden schaart, tja.
Maar
Platte en populistische meningen verdedigen omdat het programma ook zo is.
Zeg, we kijken geen ex on the beach he ;)

Is het hoogstaande TV? neuh. En dat is idd ook niet waarom ik het kijk. Het is hersenloos lekker ff wegzakken van de waan van de dag TV. En ja het is heerlijk afgeven op mensen als Petri, Walter, Talia etc. Maar mopper-TV of gewoonweg racistische populistische uitspraken maken vind ik een verschil in zitten.

Ofwel: dat wil nog niet zeggen dat je bij aflevering 1 na het zien van 5 minuten beeld van een zuid amerikaanse vrouw meteen de conclusie neer hoeft te plempen dat ze een gold digging whore is, gebaseerd op die 5 minuten TV (ofwel nergens op qua karakter) maar vooral puur op haar uiterlijk en afkomst (want zo zijn ze daar).

Daar vallen we over :)
En verder is daarvoor de kous voor mij af.
We zijn gewoon verschillende soorten mens.
En gaan niet door 1 deur kunnen. En da's ok.
L'Amour menaçant:
  donderdag 31 augustus 2023 @ 08:46:10 #153
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210483932
Seizoen 1 heeft wel echt de corona tijdstempel :D met al, die mondkapjes, elleboog-begroetingen en de tekst eronder dat deeelnemers getest zijn. Lijkt al weer zo lang geleden.
L'Amour menaçant:
  donderdag 31 augustus 2023 @ 08:57:10 #154
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210484030
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 03:18 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Tja, en ik ben van mening dat het heerlijk is om in dit soort topics over guilty pleasure achtige reality TV lekker simpele, zoals de programma’s zelf ook zijn, meningen neer te plempen.
Ik kijk dit soort programma’s niet om er wijzer van te worden, het is simpel vermaak, en daar horen, zeker op een forum als dit, platte en populistische meningen bij. Me netjes verwoorden doe ik de hele dag op werk al genoeg, daar is dit TV forum van FOK niet voor, en zéker niet bij reality TV topics. Laten we de topics over een Op 1 en Nieuwsuur bewaren voor de nette en intellectuele uiteenzettingen, maar ik sla dan even over als je het niet erg vindt.
Overigens valt dat ‘uitschelden’ ook wel erg mee, als je die dingen die ik zei al onder iemand uitschelden schaart, tja.
Maar
Je hebt het al maar over je mening. Dat vermoeden (niet echt een mening, denk ik) luidt: Thalia is een oplichtster die met mannen slaapt voor geld.

Oké. Zeg dát dan. Je hóeft iemand, die je niet kent, die jou verder niets aandoet etc. geen 'hoer' te noemen. Waarom zou je? Omdat jij dat wel lekker vindt? Omdat je dat nodig hebt? Dan heb je toch simpelweg een probleem, of niet?

En waarom is het geen uitschelden, volgens jou? Kijk eens in een woordenboek (serieus), dan zie je wat uitschelden betekent.

En nu pik ik dat 'hoer' er even uit, en pin jij de 'discussie' daarop vast, maar je voelt ook wel aan dat dit op metaniveau speelt. Het gaat om uitschelden an sich. Om woordgebruik, om de agressiviteit die in dat soort benamingen schuilt en die je op een forum dondert.

Als je er even over nadenkt, weer op metaniveau, dan draag je bij aan dat hele nare klimaat waar deelnemers in belanden zodra ze meedoen aan een programma. ja ze weten dat er gekletst gaat worden. Part of the deal. Maar het is niet alles of niets. Zelfs in roddel en achterklap kun je een soort fatsoensnorm aanbrengen. Schelden doet weldegelijk pijn. En als jij je dat zelf niet kan voorstellen, dan zijn er nog altijd mensen die je kunnen vertellen dat het zo is.

Ook als je jong bent, en baldadig en 'gewoon lekker even wilt roddelen over een programma', heb je keuze in je bewoordingen. Het is gewoonweg niet nodig om een volslagen onbekende 'hoer' te noemen. Geef gewoon je vermoeden over haar en klaar. Dat maakt je níet minder stoer/leuk/gezellig hoor. :)

Ik zal hier overigens immer en overal tegen blijven ageren. Het is zo'n kleine moeite om een beetje normaal te communiceren. En ik wil er niet mijn schouders over ophalen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Duderinnetje op 31-08-2023 09:27:21 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 31 augustus 2023 @ 10:02:38 #155
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_210484510
Thalia binnenkort bij oplichters aangepakt?
Naast die 86-jarige man uit Eindhoven, schijnt ze nog meer mannen te hebben opgelicht/leeggezogen.
  donderdag 31 augustus 2023 @ 10:06:29 #156
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_210484547
Marian:
"Hondje Amy is helaas ziek. Ze krijgt in Frankrijk een openhartoperatie. Er is ook maar vijftig procent kans dat Amy het overleeft. Ik houd zo veel van haar, zij gaat voor alles. Amy is pas acht jaar. Maar als de operatie slaagt, dan kan ze gewoon veertien of vijftien jaar worden zonder problemen."
https://www.telegraaf.nl/(...)n-nog-steeds-naar-me
  donderdag 31 augustus 2023 @ 10:18:40 #157
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210484661
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 10:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
Marian:
"Hondje Amy is helaas ziek. Ze krijgt in Frankrijk een openhartoperatie. Er is ook maar vijftig procent kans dat Amy het overleeft. Ik houd zo veel van haar, zij gaat voor alles. Amy is pas acht jaar. Maar als de operatie slaagt, dan kan ze gewoon veertien of vijftien jaar worden zonder problemen."
https://www.telegraaf.nl/(...)n-nog-steeds-naar-me
Ach wat sneu. ;(
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 31 augustus 2023 @ 10:19:13 #158
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210484668
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 10:02 schreef tja77 het volgende:
Thalia binnenkort bij oplichters aangepakt?
Naast die 86-jarige man uit Eindhoven, schijnt ze nog meer mannen te hebben opgelicht/leeggezogen.
Oh heerlijk, heb je een linkje?
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 31 augustus 2023 @ 10:21:13 #159
384473 Tuinfluitert
pi_210484688
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 10:18 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ach wat sneu. ;(
Vind ik ook, ik ga een kaart sturen naar Marian en Amy.
  donderdag 31 augustus 2023 @ 10:23:26 #160
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_210484706
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 10:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Oh heerlijk, heb je een linkje?
Komt via Y. Coldeweijer schijnbaar…

https://parra.nu/meer-ver(...)e-zijn-gewaarschuwd/
pi_210487632
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 08:57 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Je hebt het al maar over je mening. Dat vermoeden (niet echt een mening, denk ik) luidt: Thalia is een oplichtster die met mannen slaapt voor geld.

Oké. Zeg dát dan. Je hóeft iemand, die je niet kent, die jou verder niets aandoet etc. geen 'hoer' te noemen. Waarom zou je? Omdat jij dat wel lekker vindt? Omdat je dat nodig hebt? Dan heb je toch simpelweg een probleem, of niet?

En waarom is het geen uitschelden, volgens jou? Kijk eens in een woordenboek (serieus), dan zie je wat uitschelden betekent.

En nu pik ik dat 'hoer' er even uit, en pin jij de 'discussie' daarop vast, maar je voelt ook wel aan dat dit op metaniveau speelt. Het gaat om uitschelden an sich. Om woordgebruik, om de agressiviteit die in dat soort benamingen schuilt en die je op een forum dondert.

Als je er even over nadenkt, weer op metaniveau, dan draag je bij aan dat hele nare klimaat waar deelnemers in belanden zodra ze meedoen aan een programma. ja ze weten dat er gekletst gaat worden. Part of the deal. Maar het is niet alles of niets. Zelfs in roddel en achterklap kun je een soort fatsoensnorm aanbrengen. Schelden doet weldegelijk pijn. En als jij je dat zelf niet kan voorstellen, dan zijn er nog altijd mensen die je kunnen vertellen dat het zo is.

Ook als je jong bent, en baldadig en 'gewoon lekker even wilt roddelen over een programma', heb je keuze in je bewoordingen. Het is gewoonweg niet nodig om een volslagen onbekende 'hoer' te noemen. Geef gewoon je vermoeden over haar en klaar. Dat maakt je níet minder stoer/leuk/gezellig hoor. :)

Ik zal hier overigens immer en overal tegen blijven ageren. Het is zo'n kleine moeite om een beetje normaal te communiceren. En ik wil er niet mijn schouders over ophalen.
Ik ben overtuigd dat niemand die aan het programma deelneemt hier zit mee te lezen, dus mijn gepraat doet verder niemand direct pijn. Ik kan me overigens niet herinneren dat ik haar een hoer heb genoemd, als in “klootzak” of “wat een hoer” ik denk dat je dan iemand anders quote. En als dat wel zo is, dan heb ik het in een context gezet. Maar goed, je punt is verder alsnog duidelijk.
Net als Ang3l al zei, we verschillen gewoon van mening wat je wel en niet mag en kan zeggen, ik vind dat daar geen limiet op zit, het vrije woord is heilig etc. Als je niet in elke post alleen een scheldwoord zet in dit topic zoals “wat een hoer”, maar het een beetje met je eigen mening of ervaring verpakt, vind ik dat alles gezegd moet kunnen worden, en dus zéker omdat ze zelf allemaal kiezen met zo’n discutabel reality TV show mee te doen, én ook nog eens vrijwel allemaal voor eigen gewin/aandacht/bekendheid; om er zelf beter van te worden.
En kandidaten wordt niet voor niets afgeraden online mee te lezen op dit soort forums door die begeleiders productie etc. Dus waarom moeten we ons dan inhouden. Ik snap het gewoon niet. En ik vind oprecht dat jullie je gewoon een beetje aanstellen, maar even goede vrienden.
Misschien een idee om volgend seizoen twee topics te openen, een censored en een uncensored, en dit is niet eens sarcastisch bedoeld.
  donderdag 31 augustus 2023 @ 15:59:35 #162
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210487820
Om wat misverstanden uit de weg te ruimen:

Dat personen vrijwillig, om wat voor reden dan ook, aan een real life TV programma deelnemen, waar iedereen vervolgens een mening over kan/zal hebben, is de verantwoording van die persoon.
Het is echter niet gewenst dat die deelnemers hier door wie dan ook in beledigende zin voor alles en nog wat uitgemaakt worden, zeker niet als dat ongefundeerd is.

Van een wel/niet censored topic zal dus zeker geen sprake zijn en termen als 'hoer' of wat dan ook hoeven hier in een topicreeks als 'B&B Vol Liefde' niet voor te komen.

Kortom, je kan veel vinden/een mening hebben, maar je kan niet alles ongefundeerd zeggen.

En nu weer inhoudelijk verder over de B&B Vol Liefde TV reeks...
  Vis een optie? donderdag 31 augustus 2023 @ 16:37:05 #163
70532 loveli
N
pi_210488187
En dat terwijl de opmerking waar stampij over is (eerste reactie van Eagles over Thalia), niet in deze topicreeks te vinden is.
crap in = crap out
pi_210488214
Ja, fijn dat we weer door kunnen. :+

Ik ben wel benieuwd of Joy nog gaat vertellen of er neppe meiden waren.
Misschien die met het scheetkussen?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Vis een optie? donderdag 31 augustus 2023 @ 16:47:59 #165
70532 loveli
N
pi_210488290
Om te beginnen alle Amsterdammers die al 1 jaar in Amsterdam woonden en trots waren op hun aangeleerde spraakgebrek.
crap in = crap out
pi_210491837
Het is allemaal wat.
pi_210492604
Och dat hondje Amy. Ik vond het al een overvet gevoerd beestje die de zenuwen van haar baasje maar wat goed aanvoelde, maar goed, dit soort hondjes kunnen in principe minimaal 15 jaar oud worden.
pi_210493430
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, fijn dat we weer door kunnen. :+

Ik ben wel benieuwd of Joy nog gaat vertellen of er neppe meiden waren.
Misschien die met het scheetkussen?
Ik vond al die meiden nogal nep overkomen. En Joy zelf ook...
pi_210494846
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 16:37 schreef loveli het volgende:
En dat terwijl de opmerking waar stampij over is (eerste reactie van Eagles over Thalia), niet in deze topicreeks te vinden is.
Misschien omdat ik het nooit op die manier gezegd heb…pure smaad noemen ze dat. Mij woorden in de schoenen schuiven en een hoop stamppij maken over…niks. Kenmerkt wel de huidige maatschappij : cancel mensen die een afwijkende mening hebben die niet in het straatje van de meute past en dik het allemaal her en der wat aan om zeker te zijn dat je eigen zin wordt doorgedrukt door de meelopende massa.

[ Bericht 3% gewijzigd door Eagles89 op 01-09-2023 03:56:19 ]
pi_210494960
Ik vind dit programma totaal geen guilty pleasure (vreselijke term btw).

Sterker nog er valt niet zoveel plezier aan te beleven, het is meer de ergenis die het opwekt die prettig kan zijn, heerlijk zelfs.

Op geen enkele manier zou iemand het als beschamend moeten ervaren er naar te kijken, want eigenlijk zegt wat je voelt over bepaalde personen veel over jezelf, is het interessant hoe soms degenen die in eerste instantie zo sympathiek overkomen op een later punt onverdraaglijk zijn, en andersom.
Toen bv Suus haar intrede deed met dat "sic" en "stoked" en "nice" de hele tijd was dat licht vervelend, maar later bleek het zo'n tof meisje.

Ik zie het meer als een experiment, niet eens zo zeer van die B&B gasten, en wat er wel of niet fake is, maar voor de kijker zelf.
Het is niet banaal, er is geen sprake van effectbejag, geen zwaar menselijk leed, het is niet duister, soms wel wat egotripperij, maar verder niet zoveel mis mee.
  vrijdag 1 september 2023 @ 07:43:53 #171
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_210495270
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 22:10 schreef cafca het volgende:

[..]
Ik vond al die meiden nogal nep overkomen. En Joy zelf ook...
Ja dat vind ik het mooiste, volgens mij is hij de pot aan het verwijten...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_210495630
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2023 06:05 schreef Za het volgende:
Ik vind dit programma totaal geen guilty pleasure (vreselijke term btw).

Sterker nog er valt niet zoveel plezier aan te beleven, het is meer de ergenis die het opwekt die prettig kan zijn, heerlijk zelfs.

Op geen enkele manier zou iemand het als beschamend moeten ervaren er naar te kijken, want eigenlijk zegt wat je voelt over bepaalde personen veel over jezelf, is het interessant hoe soms degenen die in eerste instantie zo sympathiek overkomen op een later punt onverdraaglijk zijn, en andersom.
Toen bv Suus haar intrede deed met dat "sic" en "stoked" en "nice" de hele tijd was dat licht vervelend, maar later bleek het zo'n tof meisje.

Ik zie het meer als een experiment, niet eens zo zeer van die B&B gasten, en wat er wel of niet fake is, maar voor de kijker zelf.
Het is niet banaal, er is geen sprake van effectbejag, geen zwaar menselijk leed, het is niet duister, soms wel wat egotripperij, maar verder niet zoveel mis mee.
Nou ja, het is toch vooral voyeurisme met een groot stuk leedvermaak.

Vooral simpel vermaak dus. En daar is niks mis mee! ;)
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 september 2023 @ 08:58:09 #173
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210495701
Ik denk dat dit soort topics een stuk leuker worden als je Za en Eagles gewoon negeert.
  Vis een optie? vrijdag 1 september 2023 @ 09:42:37 #174
70532 loveli
N
pi_210496014
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2023 03:49 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Misschien omdat ik het nooit op die manier gezegd heb…pure smaad noemen ze dat. Mij woorden in de schoenen schuiven en een hoop stamppij maken over…niks. Kenmerkt wel de huidige maatschappij : cancel mensen die een afwijkende mening hebben die niet in het straatje van de meute past en dik het allemaal her en der wat aan om zeker te zijn dat je eigen zin wordt doorgedrukt door de meelopende massa.
In het vooruitkijktopic, zoek maar op.
crap in = crap out
pi_210496782
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2023 03:49 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Maak je niet zo druk, het is maar een forum om wat slap te ouwehoeren.
Tenminste zo zie ik Fok!....
pi_210496812
Oké. Wie denkt dat Bram een relatie heeft met Anna of Esra?

Ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik zie Esra niet in Zweden logeren. Anna wel, maar ik denk dat Bram daar ook niet genoeg vonk voelde. :)
Ik denk dat hij geen relatie heeft.
pi_210496938
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2023 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
Oké. Wie denkt dat Bram een relatie heeft met Anna of Esra?

Ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik zie Esra niet in Zweden logeren. Anna wel, maar ik denk dat Bram daar ook niet genoeg vonk voelde. :)
Ik denk dat hij geen relatie heeft.
Op youtube staan vlogs van Tulband waarin hij samen met Anna verteld dat ze het zo naar hun zin hebben. Anna is bezet. Bram niet, die moet pas aan een relatie gaan denken als hij wat rustiger wordt voor zichzelf, als het gras niet groeit zoals hij wil dan is hij huilie huilie.
pi_210496985
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 11:37 schreef TomDooley het volgende:

[..]
Op youtube staan vlogs van Tulband waarin hij samen met Anna verteld dat ze het zo naar hun zin hebben. Anna is bezet. Bram niet, die moet pas aan een relatie gaan denken als hij wat rustiger wordt voor zichzelf, als het gras niet groeit zoals hij wil dan is hij huilie huilie.
Heeft Anna een relatie met de Tulband? Of komt ze daar gewoon af en toe langs.

Bram wordt blij van een LAT relatie, denk ik.
Die houdt van veel ruimte. En idd als het gaat hoe hij dat wil. :Y
  Vis een optie? vrijdag 1 september 2023 @ 12:20:31 #179
70532 loveli
N
pi_210497467
Tulband vlogt al (veel) langer dan het programma. Nog nooit zoveel aandacht gehad als nu.
crap in = crap out
pi_210500632
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 12:20 schreef loveli het volgende:
Tulband vlogt al (veel) langer dan het programma. Nog nooit zoveel aandacht gehad als nu.
Daarom doen ze tegenwoordig mee, je merkt het in al die reality programma’s. Meer volgers op sociale media-> betere en grotere sponsordeals-> meer inkomsten/geld.
En specifiek in het geval van B&B Vol Liefde geeft het meer nieuwe gasten en je kunt een hogere prijs vragen. En dan heb je nog de enkeling die alleen de aandacht en in de spotlights staan ook al geweldig vindt.
Het maakt het kijkplezier er veel minder leuk op in elk geval, als je het vergelijkt met de oude jaren (2000-2015) toen social media nog nauwelijks of veel minder invloed had.
pi_210501900
Leuke vriend heeft Claudia, zie ik bij Boulevard. :)

En waarom Walter volgens sommigen een viezerik is, snap ik nog steeds niet. In nieuwe beelden zie ik nog steeds niet een veel jonger persoon. Misschien dat ze een jaar of 8 jaar jonger is. Geen 15 ofzo. (En anders is het echt niet te zien.) En het is geen hete Yolanthe, niks waar iemand op straat voor omdraait. Spierwit blond en nul uiterlijke verzorging.
Ik vind een Alexandra veel aantrekkelijker.
Maar leuk toch dat er meerdere mensen nu gelukkig in de liefde zijn. ^O^
pi_210502039
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2023 16:58 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Daarom doen ze tegenwoordig mee, je merkt het in al die reality programma’s. Meer volgers op sociale media-> betere en grotere sponsordeals-> meer inkomsten/geld.
En specifiek in het geval van B&B Vol Liefde geeft het meer nieuwe gasten en je kunt een hogere prijs vragen. En dan heb je nog de enkeling die alleen de aandacht en in de spotlights staan ook al geweldig vindt.
Het maakt het kijkplezier er veel minder leuk op in elk geval, als je het vergelijkt met de oude jaren (2000-2015) toen social media nog nauwelijks of veel minder invloed had.
Je houdt van Hunted en Robinson. Laten daar nou net ontelbaar veel mensen uit dit soort programma’s meedoen of andere reality programma’s die nul waarde hebben. ;) De ene nog meer aandachtsgeil dan de ander.

Ik heb me wekenlang kostelijk vermaakt met B&B vol liefde, niks te klagen. :)
pi_210502688
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 19:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Je houdt van Hunted en Robinson. Laten daar nou net ontelbaar veel mensen uit dit soort programma’s meedoen of andere reality programma’s die nul waarde hebben. ;) De ene nog meer aandachtsgeil dan de ander.

Ik heb me wekenlang kostelijk vermaakt met B&B vol liefde, niks te klagen. :)
Hunted doen juist absoluut geen aandachtszoekers aan mee! Vindt je dat echt? De VIP variant bedoel je misschien? Maar zelfs daar vind ik de meeste nog wel serieus echt voor de winst gaan. Op een paar na zoals die Famke Louise en dr niet al te snuggere vriend. Maar de normale variant vind ik de deelnemers vaak ook familie van elkaar echt sympathiek en niet gericht op aandacht/bekendheid. Je hoort ook nooit meer wat van de onbekende kandidaten. ER idd wel maar dat is dus de laatste jaren sinds ze er BN ers in hebben gegooid. Sindsdien is het veel minder leuk maar nog steeds vermakelijk omdat de omstandigheden nog steeds bar en boos zijn en lichtelijk verwende BN ers in barre omstandigheden altijd genieten is.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 1 september 2023 @ 20:14:54 #184
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210502724
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2023 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke vriend heeft Claudia, zie ik bij Boulevard. :)

En waarom Walter volgens sommigen een viezerik is, snap ik nog steeds niet. In nieuwe beelden zie ik nog steeds niet een veel jonger persoon. Misschien dat ze een jaar of 8 jaar jonger is. Geen 15 ofzo. (En anders is het echt niet te zien.) En het is geen hete Yolanthe, niks waar iemand op straat voor omdraait. Spierwit blond en nul uiterlijke verzorging.
Ik vind een Alexandra veel aantrekkelijker.
Maar leuk toch dat er meerdere mensen nu gelukkig in de liefde zijn. ^O^
Heeft gewoon een rare vieze vibe over zich. Uitspraken, opmerkingen, gedragingen. Er klopt van alles niet aan die man.
pi_210502986
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2023 20:14 schreef Kreator het volgende:

[..]
Heeft gewoon een rare vieze vibe over zich. Uitspraken, opmerkingen, gedragingen. Er klopt van alles niet aan die man.
Mee eens, die mondhoeken altijd naar beneden bij zijn zogenaamde lachen, vies kereltje.
  vrijdag 1 september 2023 @ 22:29:29 #186
208890 June.
Seriously?
pi_210504116
He hoorde ik het nu goed bij Voetbal Inside ( :') ) dat Tamara aan het daten zou zijn met Leendert? :D
Shine bright like a diamond.
  vrijdag 1 september 2023 @ 22:43:24 #187
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210504231
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2023 22:29 schreef June. het volgende:
He hoorde ik het nu goed bij Voetbal Inside ( :') ) dat Tamara aan het daten zou zijn met Leendert? :D
Dat lijkt me absurd! Leendert met zijn cultuur en kunst en dan Tamara die gewoon een frikandel wil op zijn tijd.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 1 september 2023 @ 22:48:55 #188
208890 June.
Seriously?
pi_210504274
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 22:43 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Dat lijkt me absurd! Leendert met zijn cultuur en kunst en dan Tamara die gewoon een frikandel wil op zijn tijd.
Limburg is wel lekker dichtbij.
  vrijdag 1 september 2023 @ 22:50:32 #189
384473 Tuinfluitert
pi_210504281
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2023 22:29 schreef June. het volgende:

Tamara en Alexandra waren bij Leendert op visite en binnenkort nog een keer.
  vrijdag 1 september 2023 @ 23:17:18 #190
208890 June.
Seriously?
pi_210504580
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 22:50 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
_O-
pi_210504748
quote:

[..]
Net als je denkt dat je alles gelezen hebt krijg je dit weer. Ongelofelijk. Leendert wordt straks nog de ultieme casanova van de show gewoon. Wie had dat gedacht.
pi_210504938
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 22:43 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ze vreet hem op.
Maar ja, misschien vindt ie dat wel lollig.
anonieme razernist
pi_210505225
quote:

[..]
Tamara en Alexandra: pittige meiden on tour. _O-
pi_210505660
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2023 08:58 schreef Kreator het volgende:

Ik denk dat dit soort topics een stuk leuker worden als je Za en Eagles gewoon negeert.
Wanneer mijn posts zoveel invloed op je hebben dat je ze moet negeren om het hier leuk te hebben is dat idd het beste.

Ik post hier niks bijzonders behalve af en toe een post en een paar filmpjes, het lijkt me van generlei impact verder op de ambiance alhier.
  Miss 200.000.000! zaterdag 2 september 2023 @ 08:30:25 #195
367000 roos94
pi_210506031
quote:

[..]
Doet Alexandra ook aan tenen lezen? Dat gefrummel vond Leendert wel lekker
  zaterdag 2 september 2023 @ 09:46:58 #196
384473 Tuinfluitert
pi_210506477
Momenteel date Leendert met meerdere vrouwen. Wel wil hij de vrouwen eerst wat beter leren kennen, dus hij doet het rustig aan, binnenkort heeft hij een tweede afspraakje met Tamara en hij heeft ook veel contact met Alexandra,

https://www.rtlboulevard.(...)me-details-thalia-en
  zaterdag 2 september 2023 @ 10:14:45 #197
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210506706
Ik denk dat de deelnemers wat mediatraining krijgen en dat hen flink is ingepeperd dat ‘het verhaal levend houden’ een belangrijk onderdeel is van het bespelen van media (en je profijt van deelname zo vergroten). Dus vlogt iedereeen zich een malle bij bezoekjes aan elkaar en als Aran belt zeg je altijd: Ik wil er niet te veel over zeggen, want het is nog pril.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_210506722
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 10:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk dat de deelnemers wat mediatraining krijgen en dat hen flink is ingepeperd dat ‘het verhaal levend houden’ een belangrijk onderdeel is van het bespelen van media (en je profijt van deelname zo vergroten). Dus vlogt iedereeen zich een malle bij bezoekjes aan elkaar en als Aran belt zeg je altijd: Ik wil er niet te veel over zeggen, want het is nog pril.
Dit.

Alsof die vrouwen iets bij Leendert te zoeken hebben. :') Maar die voelt zich alleen en vindt gezelschap altijd goed.
  zaterdag 2 september 2023 @ 10:20:25 #199
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210506748
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 09:46 schreef Tuinfluitert het volgende:
Momenteel date Leendert met meerdere vrouwen.
De hottub in de Ardennen maakt overuren…
  Miss 200.000.000! zaterdag 2 september 2023 @ 11:57:49 #200
367000 roos94
pi_210507508
quote:
Momenteel date Leendert met meerdere vrouwen. Wel wil hij de vrouwen eerst wat beter leren kennen, dus hij doet het rustig aan, binnenkort heeft hij een tweede afspraakje met Tamara en hij heeft ook veel contact met Alexandra,

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
  zondag 3 september 2023 @ 21:43:38 #201
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210525666
Bram heeft dus niets met Anna of Esra, maar er komt wel een andere dame bij hem wonen. Dus bij de reünie was de breuk met Carolien nog maar twee weken oud, maar inmiddels is hij verliefd, heeft die vrouw haar baan in Nederland al opgezegd en komt ze voor langere tijd naar hem toe. :? Dat is toch raar snel?

Ik las op den Twit dat Suus bij Debby in dienst gaat. Als kok wellicht?

[ Bericht 61% gewijzigd door Duderinnetje op 04-09-2023 09:54:44 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 3 september 2023 @ 22:22:07 #202
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_210526074
quote:

Wat een soap _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator maandag 4 september 2023 @ 00:02:26 #203
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210526765
quote:

Tamara van Martijn en Alexandra van Walter? Wat is dit voor inteelt show dat al die deelnemers opeens met elkaar gaan, wtf :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_210526825
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 00:02 schreef MaJo het volgende:

[..]
Tamara van Martijn en Alexandra van Walter? Wat is dit voor inteelt show dat al die deelnemers opeens met elkaar gaan, wtf :')
Die klampen zich wanhopig vast aan hun BB persona
  maandag 4 september 2023 @ 04:54:57 #205
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_210527099
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 00:26 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Die klampen zich wanhopig vast aan hun BB persona
Net als Simone van Richard.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_210528303
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 10:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dit.

Alsof die vrouwen iets bij Leendert te zoeken hebben. :') Maar die voelt zich alleen en vindt gezelschap altijd goed.
Hij is vooral superhitsig volgens mij.
pi_210528344
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 21:43 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik las op den Twit dat Suus bij Debby in dienst gaat. Als kok wellicht?
tiktok
  maandag 4 september 2023 @ 10:35:02 #208
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210528468
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:12 schreef EdVe het volgende:

[..]
[ tiktok ]
Sick man!
Ze is vast helemaal stoked!
L'Amour menaçant:
  maandag 4 september 2023 @ 11:37:08 #209
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210528920
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Sick man!
|:)
;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Vis een optie? maandag 4 september 2023 @ 20:24:27 #210
70532 loveli
N
pi_210533161
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 00:02 schreef MaJo het volgende:

[..]
B&B orgie.
crap in = crap out
  maandag 4 september 2023 @ 20:47:10 #211
208890 June.
Seriously?
pi_210533358
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Sick man!
Lekker viben in een chille sfeer. Heerlie de peerlie.
pi_210535485
Wegens vakantie afgelopen week tot vanavond de laatste 2 weken + reünie aflevering terug gezien. Erg leuk dat er dit seizoen en reünie aflevering was dat gaf toch iets meer flair aan het eind van dit seizoen. Wat mij betreft mag dat na elk seizoen vanaf nu. Erg geslaagd seizoen met geweldige deelnemers + dates. Op naar volgend seizoen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210538505
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 22:22 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Wat een soap _O-
Het is een uitwisseling geworden van kandidaten onderling! Wil jij haar niet, nou dan neem ik haar hoor! _O-
Leendert gaat het rustig aan doen zegt hij. Maar voorheen wilde hij de volgende dag al naar bed met een vrouw en als ze dat te snel vond dan kon ze wieberen en ging hij naar de volgende. 8)7
pi_210538527
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 10:12 schreef EdVe het volgende:

[..]
[ tiktok ]
Gun ik haar van harte, leuke meid maar nog een beetje te jong en te vrij voor een vaste relatie. Zr zal het daar best naar haar zin hebben denk ik. ^O^
  Miss 200.000.000! dinsdag 5 september 2023 @ 13:51:51 #215
367000 roos94
pi_210538949
Bram heeft bevestigd met Esra te zijn haha
pi_210539028
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:51 schreef roos94 het volgende:
Van mooiboy Joy naar Bram in de wildernis.
  Vis een optie? dinsdag 5 september 2023 @ 14:01:31 #217
70532 loveli
N
pi_210539063
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:51 schreef roos94 het volgende:
Linkje, bron..
crap in = crap out
pi_210539414
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 14:01 schreef loveli het volgende:

[..]
Linkje, bron..
Insta van Esra :)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  dinsdag 5 september 2023 @ 14:34:14 #219
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210539462
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Van mooiboy Joy naar Bram in de wildernis.
Maar hoe kan dit zo snel? Tijdens de reünie was het koud twee weken uit met Carolien.
En nu woont Esra al in Zweden? :?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_210539537
Dus toch. Welke was Esra eigenlijk ook al weer? Die met dat spraakgebrek?
pi_210539543
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Maar hoe kan dit zo snel? Tijdens de reünie was het koud twee weken uit met Carolien.
Snap ik ook niet, ook een beetje respectloos naar Carolien vind ik zoals het nu gaat
  dinsdag 5 september 2023 @ 15:26:10 #222
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210539992
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 14:40 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]
Snap ik ook niet, ook een beetje respectloos naar Carolien vind ik zoals het nu gaat
Ik vraag me vooral af hoe lang een meisje van 22 het leuk vindt (ook de lange winters) op een boerderij in Zweden te zitten. Ze heeft ook echt haar baan al opgezegd in Nederland.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 5 september 2023 @ 15:27:48 #223
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210540008
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:
De veruit nuchterste van het hele stel.
Ze viel ook een beetje uit de toon, vond ik, omdat ze het woord 'cacao-ceremonie' niet een keer in de mond nam.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_210540031
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuk meisje, maar een beetje een leeghoofd net als Joy.

Is het niet een publiciteitsstunt? :D
pi_210540046
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:

Omdat ze lust verwarren met eckte liefde *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')