abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214380648
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:06 schreef lily het volgende:

[..]
Ik vind dit eigenlijk ook wel.

Het zal best dat Annemarie wat zeurderig en niet assertief overkomt maar ze komt middenin een situatie binnen waar een boel gasten zitten te feesten. Met Els als First Lady ertussen waardoor het lijkt alsof je bij een getrouwd stel op bezoek komt. En nul 1 op 1 aandacht. Ga er maar aan staan.
helemaal eens.

Je kunt echt niks zeggen over Annemarie. Mensen die zeggen "ze had initiatief moeten tonen" weten niet hoe sommgie mensen zijn. Dan zijn er mensen die zeggen "maar als ze niet zo is, dan past ze niet bij Robert Jan en z'n levenstijl", dat is misschien zo, maar dat kun je niet weten.

Als ik het op mezelf betrek.
stel ik was daar al een aantal dagen (zoals Els) en ik voelde me op m'n gemak, ik zou de koning van het etentje zijn, ik zou leuk, gevat, grappig zijn, ik zou echt het middelpunt zijn.

Zou ik zo'n feestje binnenlopen met mensen die ik niet ken, dus niet kan inschatten, en waar ik me (nog niet) veilig voel. Dan was ik een muurbloempje als Annemarie.

Dat contrast (kan) super groot zijn, mensen die mij kennen uit situatie 1 kunnen niet voorstellen dat ik ook 2 kan zijn. Maar ook andersom, mensen die mij kennen als het "muurbloempje" kunnen zich niet voorstellen dat ik gangmaker kan zijn in een andere setting. En dat kan met dezelfde mensen zijn, maar heeft puur te maken met hoe op m'n gemak ik me voel, en dat kan weer alles te maken hebben met m'n binnenkomst/introductie.

Dus ik denk dat Annemarie zichzelf niet goed heeft kunnen laten zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door koemleit op 23-07-2024 09:41:03 ]
pi_214380751
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:20 schreef koemleit het volgende:

[..]
helemaal eens.

Je kunt echt niks zeggen over Annemarie. Mensen die zeggen "ze had initiatief moeten tonen" weten niet hoe sommgie mensen zijn. Dan zijn er mensen die zeggen "maar als ze niet zo is, dan past ze niet bij Robert Jan en z'n levenstijl", dat is misschien zo, maar dat kun je niet weten.

Als ik het op mezelf betrek.
stel ik was daar al een aantal dagen (zoals Els) en ik voelde me op m'n gemak, ik zou de koning van het etentje zijn, ik zou leuk, gevat, grappig zijn, ik zou echt het middelpunt zijn.

Zou ik zo'n feestje binnenlopen met mensen die ik niet ken, dus niet kan inschatten, en waar ik me (nog niet) veilig voel. Dan was ik een muurbloempje als Annemarie.

Dat contrast (kan) super groot zijn, mensen die mij kennen uit situatie 1 kunnen niet voorstellen dat ik ook 2 kan zijn. Maar ook andersom, mensen die mij kennen als het "muurbloempje" kunnen zich niet voorstellen dat ik gangmaker kan zijn in een andere setting. En dat kan met dezelfde mensen zijn, maar heeft puur te maken met hoe op m'n gemak ik me voel, en dat kan weer alles te maken hebben met m'n binnenkomst introductie.

Dus ik denk dat Annemarie zichzelf niet goed heeft kunnen laten zien.
Ja, ik snap wel dat het ongemakkelijk kan zijn om zo binnen te komen! :) En dat afhankelijk van hoe je je voelt, hoe goed je mensen kent, je een heel ander persoon kunt zijn.

Maar los daarvan: je kunt toch niet verwachten dat een ander jouw gevoelens of gedachten gaat lezen? Dus ook als je iets vervelend vindt of graag anders wil zien als ‘muurbloempje’, dan moet je je toch uitspreken (op een open manier, niet meteen met allerlei verwijten en jezelf in een slachtofferrol neerzetten). De wereld werkt niet zo dat omdat jij iets voelt, anderen daar meteen op reageren zoals jij dat wil.

Dus: communiceren. En het leek erop dat ze dat niet deed. Volgens mij zei ze het zelf ook nog: ‘ik had dat kunnen zeggen’. Maar ok, ik vond haar sowieso een vrij ongemakkelijke vrouw met zenuwlachje steeds. Of ze nou met of zonder mensen was. Het leek wel alsof ze de hele tijd onzeker was. En ze sprak zichzelf ook niet echt uit. Het was steeds tussen de regels door.

Ach, of ze zichzelf nou wel of niet heeft laten zien, het was duidelijk dat ze niet op haar plek zat.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 09:42:16 #203
3542 Gia
User under construction
pi_214380781
Maar ook, in aflevering 9, die opmerking van Els, als ze na het uitje buiten zit met de familie van Robert-Jan.
RJ komt naar buiten en ziet hen zitten: "Oh, gezellig hier, (rondkijkend) maar ik mis nog iemand." Els: "Hm, wie dan? Oh die."

Echt walgelijk. Hoop dat ze mag vertrekken, ze claimt RJ en de frontseat in de auto.
pi_214380856
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:42 schreef Gia het volgende:
Maar ook, in aflevering 9, die opmerking van Els, als ze na het uitje buiten zit met de familie van Robert-Jan.
RJ komt naar buiten en ziet hen zitten: "Oh, gezellig hier, (rondkijkend) maar ik mis nog iemand." Els: "Hm, wie dan? Oh die."

Echt walgelijk. Hoop dat ze mag vertrekken, ze claimt RJ en de frontseat in de auto.
Ja dat zijn de valse trekjes van Els net als die vraag over werk. Maar Annemarie is ook wel een zeikert hoor, en hoe ze zich op het strand gedroeg... Ze heeft ook een ontevreden smoelwerk

Els mag van mij nog wel lang blijven, leuke tv O-)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 23 juli 2024 @ 09:55:14 #205
3542 Gia
User under construction
pi_214380896
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:50 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat zijn de valse trekjes van Els net als die vraag over werk. Maar Annemarie is ook wel een zekert hoor, en hoe ze zich op het strand gedroeg... Ze heeft ook een ontevreden smoelwerk
Ik kon me dat ook wel voorstellen. Els beende weg op die lange benen, wat die kleine Annemarie niet bij kon houden. Naar mijn idee ook een bewuste actie van Els. Annemarie kon niet veel anders om zich te vermaken dan een beetje met de hond spelen.

Ben erg benieuwd naar de volgende, staat 10 al op videoland? Eens zien of die ook op die manier out of the picture gemanoeuvreerd wordt door de Lady of the mansion.
pi_214380937
10 staat erop maar nog geen nieuwe dame gesignaleerd bij RJ.
pi_214380990
Ik moest echt héél erg lachen omdat shot bij Anja. De vogeltjes die vredig zitten te eten in het vogelhuisje, hoor je ineens Krrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr alle vogels vluchten en zie je Joop koffie zetten _O-
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214381128
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:14 schreef lily het volgende:
En ondanks dat Els er al een week is heb ik toch sterk het idee dat RJ echt zijn opties openhoudt. De “doorloop” gaat daar ook echt traag.
Hij gaf die blonde ook wel een verrassende kus moet ik zeggen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214381706
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 10:05 schreef Soury het volgende:
Ik moest echt héél erg lachen omdat shot bij Anja. De vogeltjes die vredig zitten te eten in het vogelhuisje, hoor je ineens Krrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr alle vogels vluchten en zie je Joop koffie zetten _O-
Haha, die scene vond ik ook fantastisch ja.
pi_214381710
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 10:22 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Hij gaf die blonde ook wel een verrassende kus moet ik zeggen.
Echt vol op de bek he.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 14:27:52 #211
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_214383101
Die Ammarie, wat een zeikwijf.
Een dag geleden was het nog allemaal feest, prachtig hugfest. En nu is het de grootste lul ooit omdat hij d'r niet leuk genoeg vindt.

Die arrogante Marcel bij Mirjam, "je moet echt wel kennis van Afrika hebben om te overleven". Ja hoor, dikke opleiding voor nodig. Gesneden koek voor hem uiteraard. Mirjam ziet wel wat in de diarreeboy lijkt het, omdat ie goed met de gasten kan praten :')
Ze lijkt meer gasten aan het interviewen dan dat ze bezig is om uit te vogelen of die gasten leuk zijn voor d'r.
"We kennen elkaar nog maar net". :O :O :O

Die Els, ik heb dr helemaal niks mee. Dom kapsel, praat wat irritant, lomp lang.... Maar ze past d'r wel goed bji, Robert Jan lijkt het.

Die Thijz, met zn kleuterschets _O-
Haters everywhere but I don't really care.
pi_214383229
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 14:27 schreef matthijst het volgende:
Die Ammarie, wat een zeikwijf.
Een dag geleden was het nog allemaal feest, prachtig hugfest. En nu is het de grootste lul ooit omdat hij d'r niet leuk genoeg vindt.
De manier waarop hij dus voorstelde om buiten zijn camping op een soort van reservebank plaats te nemen vond ik echt buitengewoon bot. Zo ga je niet met mensen om.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 23 juli 2024 @ 15:06:57 #213
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_214383401
Tsja, als je die dude ziet op z'n introductiefilmpje weet je al dat het een lompe nietsnut is.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_214383869
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 14:46 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
De manier waarop hij dus voorstelde om buiten zijn camping op een soort van reservebank plaats te nemen vond ik echt buitengewoon bot. Zo ga je niet met mensen om.
Thijz wil geen van de dames in zijn hol sleuren. Dat bleek ook al uit het verhaal dat hij 'er over een paar jaar nog naast wakker wil worden' waar hij dus suggereert dat ze er tegen die tijd helemaal niet meer ' doable ' uitzien.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214386715
Ik vind Mirjam niet heel sympathiek. Naar lachje. Geen makkelijke tante.
pi_214386869
Wel vermakelijk weer hoor de visboer die de fietsboer voor de bus gooit dat hij niks kan. :')
pi_214387366
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 20:52 schreef Soury het volgende:
Wel vermakelijk weer hoor de visboer die de fietsboer voor de bus gooit dat hij niks kan. :')
Vreselijk.
Kijk naar jezelf. In plaats van anderen naar beneden te halen.
(Niet jij heh, Marcel :P )
pi_214387371
Die Albert vind die muts erg vermoeiend, maar hij toont weinig interesse in haar. Gaat ehm niet worden
pi_214387719
Ik heb een manier gevonden om dubbel te genieten van dit programma. Kijk live mee en zit dan in het niet spoileren topic en reageer mee op wat ik zie. Weet natuurlijk meer vanwege het vooruitkijken, maar mis soms kleine dingetjes, dus dubbel plezier. :D
pi_214388014
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 20:52 schreef Soury het volgende:
Daar moet je toch ook spijt van hebben achteraf als je je zelf zo terug ziet
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_214388537
Zo die Thijzzz, met zijn geile biik. Misschien wordt dit dan de eerste keer dat er een keer aan sex gedaan wordt in dit programma.

En die in Afrika zit het ook niet mee met de mannen die ze heeft uitgekozen. Een enorm zelfingenomen eikel en de ander is ook geen echte vent.
pi_214388644
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 23:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo die Thijzzz, met zijn geile biik. Misschien wordt dit dan de eerste keer dat er een keer aan sex gedaan wordt in dit programma.

En die in Afrika zit het ook niet mee met de mannen die ze heeft uitgekozen. Een enorm zelfingenomen eikel en de ander is ook geen echte vent.
De motivatie van Mirjam om mee te doen aan dit programma snap ik niet helemaal. Genoeg aantrekkelijke rangers in haar omgeving te vinden. Komen er twee nederlandse lullo's, een rare visfanaat die nergens anders over kan praten en een retard fietsenmaker, manoman.

edit: ze zoekt een geldschieter?

[ Bericht 1% gewijzigd door Firuze60 op 23-07-2024 23:48:13 ]
pi_214389196
Mirjam lijkt op een oudere versie van Nicolette Kluijver.
Thijz heeft zijn nieuwe date verwelkomd en ik denk dat hij dit wel een lekker hapje vindt om in zijn hol uit elkaar te trekken. Het pseudo naakt poseren heeft al een aanvang genomen..dit is dus nog maar het begin....
Allemaal cabaretteketet!
pi_214389324
Arno lijkt helemaal hoteldebotel te zijn van zijn tweede kandidaat. En ineens vraag ik mij af, tweede kandidaat kan ook weer verliefd worden op de eerste kandidaat. Ze zitten allemaal in hetzelfde liefdesarena. Hoe gaat dat eigenlijk met voorkeur voor hetzelfde geslacht?
pi_214390043
Voor mijn gevoel zie ik elke dag Els, en ook nog eens ongeveer de helft van het programma.

Wat een nare kasteelheer en ook die in die zwaar vervuilde B&B is denk ik een gluiperd.
Een prachtige vrouw met grijze krullen ( :N ), een surfdude met issues, hanensoep, veel ervaring in Afrika, vissen en fietsen, een paradijsvogel in Griekenland.

Voor nu vind ik alleen Robert Jan een prettige kerel, en Noor in Spanje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')