helemaal eens.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:06 schreef lily het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk ook wel.
Het zal best dat Annemarie wat zeurderig en niet assertief overkomt maar ze komt middenin een situatie binnen waar een boel gasten zitten te feesten. Met Els als First Lady ertussen waardoor het lijkt alsof je bij een getrouwd stel op bezoek komt. En nul 1 op 1 aandacht. Ga er maar aan staan.
Ja, ik snap wel dat het ongemakkelijk kan zijn om zo binnen te komen!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:20 schreef koemleit het volgende:
[..]
helemaal eens.
Je kunt echt niks zeggen over Annemarie. Mensen die zeggen "ze had initiatief moeten tonen" weten niet hoe sommgie mensen zijn. Dan zijn er mensen die zeggen "maar als ze niet zo is, dan past ze niet bij Robert Jan en z'n levenstijl", dat is misschien zo, maar dat kun je niet weten.
Als ik het op mezelf betrek.
stel ik was daar al een aantal dagen (zoals Els) en ik voelde me op m'n gemak, ik zou de koning van het etentje zijn, ik zou leuk, gevat, grappig zijn, ik zou echt het middelpunt zijn.
Zou ik zo'n feestje binnenlopen met mensen die ik niet ken, dus niet kan inschatten, en waar ik me (nog niet) veilig voel. Dan was ik een muurbloempje als Annemarie.
Dat contrast (kan) super groot zijn, mensen die mij kennen uit situatie 1 kunnen niet voorstellen dat ik ook 2 kan zijn. Maar ook andersom, mensen die mij kennen als het "muurbloempje" kunnen zich niet voorstellen dat ik gangmaker kan zijn in een andere setting. En dat kan met dezelfde mensen zijn, maar heeft puur te maken met hoe op m'n gemak ik me voel, en dat kan weer alles te maken hebben met m'n binnenkomst introductie.
Dus ik denk dat Annemarie zichzelf niet goed heeft kunnen laten zien.
Ja dat zijn de valse trekjes van Els net als die vraag over werk. Maar Annemarie is ook wel een zeikert hoor, en hoe ze zich op het strand gedroeg... Ze heeft ook een ontevreden smoelwerkquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:42 schreef Gia het volgende:
Maar ook, in aflevering 9, die opmerking van Els, als ze na het uitje buiten zit met de familie van Robert-Jan.
RJ komt naar buiten en ziet hen zitten: "Oh, gezellig hier, (rondkijkend) maar ik mis nog iemand." Els: "Hm, wie dan? Oh die."
Echt walgelijk. Hoop dat ze mag vertrekken, ze claimt RJ en de frontseat in de auto.
Ik kon me dat ook wel voorstellen. Els beende weg op die lange benen, wat die kleine Annemarie niet bij kon houden. Naar mijn idee ook een bewuste actie van Els. Annemarie kon niet veel anders om zich te vermaken dan een beetje met de hond spelen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat zijn de valse trekjes van Els net als die vraag over werk. Maar Annemarie is ook wel een zekert hoor, en hoe ze zich op het strand gedroeg... Ze heeft ook een ontevreden smoelwerk
Hij gaf die blonde ook wel een verrassende kus moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:14 schreef lily het volgende:
En ondanks dat Els er al een week is heb ik toch sterk het idee dat RJ echt zijn opties openhoudt. De “doorloop” gaat daar ook echt traag.
Haha, die scene vond ik ook fantastisch ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:05 schreef Soury het volgende:
Ik moest echt héél erg lachen omdat shot bij Anja. De vogeltjes die vredig zitten te eten in het vogelhuisje, hoor je ineens Krrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr alle vogels vluchten en zie je Joop koffie zetten
Echt vol op de bek he.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hij gaf die blonde ook wel een verrassende kus moet ik zeggen.
De manier waarop hij dus voorstelde om buiten zijn camping op een soort van reservebank plaats te nemen vond ik echt buitengewoon bot. Zo ga je niet met mensen om.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:27 schreef matthijst het volgende:
Die Ammarie, wat een zeikwijf.
Een dag geleden was het nog allemaal feest, prachtig hugfest. En nu is het de grootste lul ooit omdat hij d'r niet leuk genoeg vindt.
Thijz wil geen van de dames in zijn hol sleuren. Dat bleek ook al uit het verhaal dat hij 'er over een paar jaar nog naast wakker wil worden' waar hij dus suggereert dat ze er tegen die tijd helemaal niet meer ' doable ' uitzien.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De manier waarop hij dus voorstelde om buiten zijn camping op een soort van reservebank plaats te nemen vond ik echt buitengewoon bot. Zo ga je niet met mensen om.
Vreselijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:52 schreef Soury het volgende:
Wel vermakelijk weer hoor de visboer die de fietsboer voor de bus gooit dat hij niks kan.
Daar moet je toch ook spijt van hebben achteraf als je je zelf zo terug zietquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:52 schreef Soury het volgende:
Wel vermakelijk weer hoor de visboer die de fietsboer voor de bus gooit dat hij niks kan.
De motivatie van Mirjam om mee te doen aan dit programma snap ik niet helemaal. Genoeg aantrekkelijke rangers in haar omgeving te vinden. Komen er twee nederlandse lullo's, een rare visfanaat die nergens anders over kan praten en een retard fietsenmaker, manoman.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo die Thijzzz, met zijn geile biik. Misschien wordt dit dan de eerste keer dat er een keer aan sex gedaan wordt in dit programma.
En die in Afrika zit het ook niet mee met de mannen die ze heeft uitgekozen. Een enorm zelfingenomen eikel en de ander is ook geen echte vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |