abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juli 2024 @ 22:20:38 #181
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_214378973
Raar dat die Malgosja niet te vinden is, met d'r realityserie

[ Bericht 0% gewijzigd door matthijst op 22-07-2024 22:36:16 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_214378980
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:12 schreef ISVV het volgende:

[..]
Hij heeft kinderen, dat zei die een keer.
[..]
Beetje omslachtig hoe hij haar wegstuurde ja. Maar ergens mag ik die Tijz wel, vond het ook mooi dat hij tegen die andere vrouw zei dat ze daar niet is om de hele dag te klussen. Veel van die B&B-houders zien de kandidaten als veredeld personeel. Al stellen sommige kandidaten zich ook wel zo op trouwens. Ik vind sowieso dat veel B&B-eigenaren snel een arrogante houding aannemen, zo van 'bewijs je maar aan mij'. Terwijl het toch echt van twee kanten moet komen. Nu snap ik wel hoe vraag en aanbod werkt, maar het valt me toch op.

Gedrag van Joop is inderdaad bizar. In het begin kwam ie nog wel onhandig sympathiek over, maar dat is er wel vanaf.
Mijn dochter zei ook, Thijzzz is wel duidelijk, hij wil eigenlijk elke kandidaat een voor een op bezoek hebben en daarna pas kiezen, de dynamiek met meerdere vrouwen verstoort dat.
Ja duh! Ammarie even op een andere camping zetten en als de rest tegenvalt, mag ze terugkomen. Ook hij wist van te voren waar ie aan begonnen is. Slap gedoe.
pi_214379636
Heerlijke aflevering, Joop die hem smeert met een hoop theater maken en Robert Jan en Thijz die hun vrouwen de wacht aan zeggen ieder op hun eigen wijze. Top TV. Els die verkneukelend Robert Jan weer voor haar eigen heeft. Hopelijk gooit de productie gelijk een nieuwe vrouw er in. Die Mike en zijn dates kabbelt maar voort. Die jonkies in deze show is niets waard, in geen enkel seizoen tot op heden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214379701
Opmerking van dochter vanavond. Stop met skinny jeans dragen na je 50ste, ook al heb je lange slanke benen. Dus Els, stop daarmee. Het ziet er niet meer uit, boven de 50 krijg je knokkelknies en is het echt niet meer sexy, Els moet haar koffer anders gaan uitpakken, mooie jurken of zoiets, daar valt Robert Jan wel op. :D
pi_214379713
Els loopt er nog bij als een mannequin/stewardess en of ze elk moment de security doorloop gaat geven en gaat vertellen waar de nooduitgangen zitten in het pittoreske stulpje van Reubert Jan....
Allemaal cabaretteketet!
pi_214379719
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 00:42 schreef freaky40 het volgende:
Els loopt er nog bij als een mannequin/stewardess en of ze elk moment de security doorloop gaat geven en gaat vertellen waar de nooduitgangen zitten in het pittoreske stulpje van Reubert Jan....
HAHAHAHAHAHA, toch vind ik haar een van de meest sympathieke deelnemers, zelfs met tienlagenlak kapsel, ze heeft zelfspot en past bij het interieur van Robert Jan.
pi_214379740
Ik snap die naiviteit van Ammarie niet. Dacht zij nu werkelijk dat het type Thijzz op haar zou vallen? Om haar innerlijk of persoonlijkheid? Zo duidelijk dat ie gewoon een lekker wijf zoekt ipv een of ander moeilijk gedoe die er niet direct super aantrekkelijk uitziet. Ook een soort zelfoverschatting van Ammarie. Haar broer kon zich iets beter profileren. Wel sneu.
pi_214379765
Crisis:

Thijzzz: " voor hetzelfde geld was het een 'corpulentus corpulentaris' geweest."

Zo hard gelachen!
pi_214379827
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 01:00 schreef Firuze60 het volgende:
Ik snap die naiviteit van Ammarie niet. Dacht zij nu werkelijk dat het type Thijzz op haar zou vallen? Om haar innerlijk of persoonlijkheid? Zo duidelijk dat ie gewoon een lekker wijf zoekt ipv een of ander moeilijk gedoe die er niet direct super aantrekkelijk uitziet. Ook een soort zelfoverschatting van Ammarie. Haar broer kon zich iets beter profileren. Wel sneu.
Thijz laat dat ook wel blijken tussen de regels door, die zoekt een vrouw die naakt voor hem wil dansen waarna hij haar in zijn hol kan mee sleuren om haar uit elkaar te trekken...zo is Thijz, je weet toch....
Allemaal cabaretteketet!
pi_214380295
Aflevering 10.

Marcel is voortdurend Jacco aan het afkraken. Zeer vervelend gedrag. Siert hem niet bepaald.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 08:38:55 #191
3542 Gia
User under construction
pi_214380448
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 23:56 schreef Firuze60 het volgende:
En oja, niet al te beste gossip over Iris.

https://www.story.nl/show(...)efde-s-iris-~984b65d

Schijnt haar demente ex in Nederland gedumpt te hebben.
Moet dat gezamenlijke kapitaal dan niet verdeeld worden? Als ik die familie was, zou ik daar toch wel achteraan gaan. Is toch ook zijn bedrijf!!
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 00:41 schreef Firuze60 het volgende:
Oh jee, Joop geeft er de brui aan _O- Crisis, wat een enge man lijkt ie. Hoe haal je het in je hoofd? Misschien de eerste vormen van dementie? Anja reageerde er best neutraal op. Absoluut geen Petri vergelijk. Maar jemigdepemig, wat een oude rare gefrustreerde kwibus.
Die Joop heeft het hele avontuur verromantiseerd. Waarschijnlijk ook een heleboel fantasiescenario's in zijn hoofd afgespeeld in de hele aanloop daar naartoe. En dan mag je niet eens de haard aanmaken, omdat je dat op een andere manier doet dan zij.
Tussen die twee was het botsing op botsing op botsing. Ik zou ook met hem botsen, gegarandeerd.
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 00:35 schreef Firuze60 het volgende:
Volgens mij lijkt Els op Camilla Parker Bowles, hardop zitten lachen met het beeld van hun drie in de auto. En ja, kijk iets te hard vooruit. _O-
Sorry, maar vond dat Annemarie wel gelijk had. Robert-Jan had haar moeten meevragen voor een wandeling en niet met zijn drieën. Nu zat de queen weer voorin op haar geclaimde troon en zij weer in de kattenbak als 3de wiel aan de wagen. Geen idee meer hoe de overige dames die nog gaan komen er ook al weer uitzagen, maar hoop echt dat er één tussen zit die Els de baas is.
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Beetje moeilijk, heb hardop zitten lachen om eerdere uitspraken van Thijzzz, gewoon opzouten dan, nu " je moet het veld ruimen." Bal gehakt heeft zin in lekkere ongecompliceerde wijven op zijn domein en daar hoort Ammarie niet bij. :D

Soort Walter en dan iets eerlijker.
Ik had eerder het idee dat Thijz haar even op een andere camping wilde parkeren om eerst de andere dames in alle rust te kunnen checken. Zonder die spanning die er eerder met 'hoe heet ze ook alweer' was.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 08:39:21 #192
3542 Gia
User under construction
pi_214380449
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:20 schreef matthijst het volgende:
Raar dat die Malgosja niet te vinden is, met d'r realityserie
Verwacht dat dat schromelijk overdreven is.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 08:49:39 #193
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_214380508
Die Joop was een vage gast, met zn eigen koffiemachine, maar die Anja is ook een domme Petri.
Dat gezeik over de was, alsof een gast van 60 niet weet hoe dat moet.
Beetje asociaal wijf vind ik het, ze had niks met die Joop, maar niet de ballen om dat gewoon tegen m te zeggen.
Zat 'm gewoon te negeren sinds die visser binnen kwam.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 09:00:41 #194
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214380563
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 01:00 schreef Firuze60 het volgende:
Je wil zeggen dat nr 2 daar wel aan voldoet? :X :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214380572
Joop gate _O- _O- oi oi oi wat liet die man zich kennen zeg. Eén brok frustratie en Anja die even volledig uit het veld geslagen was. Gelukkig was daar zeeman Peter die met maarliefst 4 woorden "oke", "prima" en "ja hoor" Anja weer volledig in katzwijm kreeg.

En dan Thijz met z'n absurd lompe actie.. erg jammer want Ammarie was volgens mij in potentie een zeer geschikte partner voor hem.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214380576
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 00:36 schreef Firuze60 het volgende:
Els moet haar koffer anders gaan uitpakken, mooie jurken of zoiets, daar valt Robert Jan wel op.
Ze heeft alleen colbertjes bij met van die stukken op de ellebogen :') :D
pi_214380582
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 08:38 schreef Gia het volgende:

Sorry, maar vond dat Annemarie wel gelijk had. Robert-Jan had haar moeten meevragen voor een wandeling en niet met zijn drieën. Nu zat de queen weer voorin op haar geclaimde troon en zij weer in de kattenbak als 3de wiel aan de wagen. Geen idee meer hoe de overige dames die nog gaan komen er ook al weer uitzagen, maar hoop echt dat er één tussen zit die Els de baas is.
Ik vind dit eigenlijk ook wel.

Het zal best dat Annemarie wat zeurderig en niet assertief overkomt maar ze komt middenin een situatie binnen waar een boel gasten zitten te feesten. Met Els als First Lady ertussen waardoor het lijkt alsof je bij een getrouwd stel op bezoek komt. En nul 1 op 1 aandacht. Ga er maar aan staan.
pi_214380597
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:06 schreef lily het volgende:
En nul 1 op 1 aandacht. Ga er maar aan staan.
Als je dan een afwachtend type bent is dat behoorlijk overweldigend ja. Maar ze paste ook totaal niet in de setting waarin RJ leeft. Zou meer een vrouw voor Thijz zijn.
pi_214380618
En ondanks dat Els er al een week is heb ik toch sterk het idee dat RJ echt zijn opties openhoudt. De “doorloop” gaat daar ook echt traag.
pi_214380623
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:09 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Als je dan een afwachtend type bent is dat behoorlijk overweldigend ja. Maar ze paste ook totaal niet in de setting waarin RJ leeft. Zou meer een vrouw voor Thijz zijn.
Je doelt op de vrouw met die zenuwachtige lach die met moeite een stuk taart naar binnen werkt en geen cadeau durft te geven in het bijzijn van anderen? :P Voor Thijz? Ik zie dat niet, maar had het wel willen zien haha :D.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:14 schreef lily het volgende:
En ondanks dat Els er al een week is heb ik toch sterk het idee dat RJ echt zijn opties openhoudt. De “doorloop” gaat daar ook echt traag.
Ja, er is geen romantiek of aantrekking vanuit hem denk ik.
pi_214380648
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:06 schreef lily het volgende:

[..]
Ik vind dit eigenlijk ook wel.

Het zal best dat Annemarie wat zeurderig en niet assertief overkomt maar ze komt middenin een situatie binnen waar een boel gasten zitten te feesten. Met Els als First Lady ertussen waardoor het lijkt alsof je bij een getrouwd stel op bezoek komt. En nul 1 op 1 aandacht. Ga er maar aan staan.
helemaal eens.

Je kunt echt niks zeggen over Annemarie. Mensen die zeggen "ze had initiatief moeten tonen" weten niet hoe sommgie mensen zijn. Dan zijn er mensen die zeggen "maar als ze niet zo is, dan past ze niet bij Robert Jan en z'n levenstijl", dat is misschien zo, maar dat kun je niet weten.

Als ik het op mezelf betrek.
stel ik was daar al een aantal dagen (zoals Els) en ik voelde me op m'n gemak, ik zou de koning van het etentje zijn, ik zou leuk, gevat, grappig zijn, ik zou echt het middelpunt zijn.

Zou ik zo'n feestje binnenlopen met mensen die ik niet ken, dus niet kan inschatten, en waar ik me (nog niet) veilig voel. Dan was ik een muurbloempje als Annemarie.

Dat contrast (kan) super groot zijn, mensen die mij kennen uit situatie 1 kunnen niet voorstellen dat ik ook 2 kan zijn. Maar ook andersom, mensen die mij kennen als het "muurbloempje" kunnen zich niet voorstellen dat ik gangmaker kan zijn in een andere setting. En dat kan met dezelfde mensen zijn, maar heeft puur te maken met hoe op m'n gemak ik me voel, en dat kan weer alles te maken hebben met m'n binnenkomst/introductie.

Dus ik denk dat Annemarie zichzelf niet goed heeft kunnen laten zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door koemleit op 23-07-2024 09:41:03 ]
pi_214380751
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:20 schreef koemleit het volgende:

[..]
helemaal eens.

Je kunt echt niks zeggen over Annemarie. Mensen die zeggen "ze had initiatief moeten tonen" weten niet hoe sommgie mensen zijn. Dan zijn er mensen die zeggen "maar als ze niet zo is, dan past ze niet bij Robert Jan en z'n levenstijl", dat is misschien zo, maar dat kun je niet weten.

Als ik het op mezelf betrek.
stel ik was daar al een aantal dagen (zoals Els) en ik voelde me op m'n gemak, ik zou de koning van het etentje zijn, ik zou leuk, gevat, grappig zijn, ik zou echt het middelpunt zijn.

Zou ik zo'n feestje binnenlopen met mensen die ik niet ken, dus niet kan inschatten, en waar ik me (nog niet) veilig voel. Dan was ik een muurbloempje als Annemarie.

Dat contrast (kan) super groot zijn, mensen die mij kennen uit situatie 1 kunnen niet voorstellen dat ik ook 2 kan zijn. Maar ook andersom, mensen die mij kennen als het "muurbloempje" kunnen zich niet voorstellen dat ik gangmaker kan zijn in een andere setting. En dat kan met dezelfde mensen zijn, maar heeft puur te maken met hoe op m'n gemak ik me voel, en dat kan weer alles te maken hebben met m'n binnenkomst introductie.

Dus ik denk dat Annemarie zichzelf niet goed heeft kunnen laten zien.
Ja, ik snap wel dat het ongemakkelijk kan zijn om zo binnen te komen! :) En dat afhankelijk van hoe je je voelt, hoe goed je mensen kent, je een heel ander persoon kunt zijn.

Maar los daarvan: je kunt toch niet verwachten dat een ander jouw gevoelens of gedachten gaat lezen? Dus ook als je iets vervelend vindt of graag anders wil zien als ‘muurbloempje’, dan moet je je toch uitspreken (op een open manier, niet meteen met allerlei verwijten en jezelf in een slachtofferrol neerzetten). De wereld werkt niet zo dat omdat jij iets voelt, anderen daar meteen op reageren zoals jij dat wil.

Dus: communiceren. En het leek erop dat ze dat niet deed. Volgens mij zei ze het zelf ook nog: ‘ik had dat kunnen zeggen’. Maar ok, ik vond haar sowieso een vrij ongemakkelijke vrouw met zenuwlachje steeds. Of ze nou met of zonder mensen was. Het leek wel alsof ze de hele tijd onzeker was. En ze sprak zichzelf ook niet echt uit. Het was steeds tussen de regels door.

Ach, of ze zichzelf nou wel of niet heeft laten zien, het was duidelijk dat ze niet op haar plek zat.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 09:42:16 #203
3542 Gia
User under construction
pi_214380781
Maar ook, in aflevering 9, die opmerking van Els, als ze na het uitje buiten zit met de familie van Robert-Jan.
RJ komt naar buiten en ziet hen zitten: "Oh, gezellig hier, (rondkijkend) maar ik mis nog iemand." Els: "Hm, wie dan? Oh die."

Echt walgelijk. Hoop dat ze mag vertrekken, ze claimt RJ en de frontseat in de auto.
pi_214380856
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:42 schreef Gia het volgende:
Maar ook, in aflevering 9, die opmerking van Els, als ze na het uitje buiten zit met de familie van Robert-Jan.
RJ komt naar buiten en ziet hen zitten: "Oh, gezellig hier, (rondkijkend) maar ik mis nog iemand." Els: "Hm, wie dan? Oh die."

Echt walgelijk. Hoop dat ze mag vertrekken, ze claimt RJ en de frontseat in de auto.
Ja dat zijn de valse trekjes van Els net als die vraag over werk. Maar Annemarie is ook wel een zeikert hoor, en hoe ze zich op het strand gedroeg... Ze heeft ook een ontevreden smoelwerk

Els mag van mij nog wel lang blijven, leuke tv O-)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 23 juli 2024 @ 09:55:14 #205
3542 Gia
User under construction
pi_214380896
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:50 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat zijn de valse trekjes van Els net als die vraag over werk. Maar Annemarie is ook wel een zekert hoor, en hoe ze zich op het strand gedroeg... Ze heeft ook een ontevreden smoelwerk
Ik kon me dat ook wel voorstellen. Els beende weg op die lange benen, wat die kleine Annemarie niet bij kon houden. Naar mijn idee ook een bewuste actie van Els. Annemarie kon niet veel anders om zich te vermaken dan een beetje met de hond spelen.

Ben erg benieuwd naar de volgende, staat 10 al op videoland? Eens zien of die ook op die manier out of the picture gemanoeuvreerd wordt door de Lady of the mansion.
pi_214380937
10 staat erop maar nog geen nieuwe dame gesignaleerd bij RJ.
pi_214380990
Ik moest echt héél erg lachen omdat shot bij Anja. De vogeltjes die vredig zitten te eten in het vogelhuisje, hoor je ineens Krrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr alle vogels vluchten en zie je Joop koffie zetten _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214381128
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:14 schreef lily het volgende:
Hij gaf die blonde ook wel een verrassende kus moet ik zeggen.
pi_214381706
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 10:05 schreef Soury het volgende:
Ik moest echt héél erg lachen omdat shot bij Anja. De vogeltjes die vredig zitten te eten in het vogelhuisje, hoor je ineens Krrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr alle vogels vluchten en zie je Joop koffie zetten _O-
Haha, die scene vond ik ook fantastisch ja.
pi_214381710
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 10:22 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Hij gaf die blonde ook wel een verrassende kus moet ik zeggen.
Echt vol op de bek he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')