Volgens Televizier:quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:55 schreef Firuze60 het volgende:
Heeft iemand een idee of vermoeden over de drie afvallers? Zat daar die vrouw met die naturistencamping bij? Te weinig gegadigden kan ik dan nog begrijpen. Maar er was toch niks mis met die vrouw uit Italie? Die met die lange blonde haren, beetje typisch wel.
Gezien de voorstelronde gaat het dit keer nog meer om de pegels. Welk b&b heeft de meeste potentie om via dit programma meer klanten te werven. Genoeg mensen die kicken om ergens bij de zogenaamde 'BN-ers' te boeken.quote:Op zondag 7 juli 2024 03:43 schreef Staaf het volgende:
Wordt het thema dit seizoen weer spiritualiteit/spirualiteit? Dit leek vorig jaar bij de meeste deelnemers een ding te zijn.
Ik was toen vorig jaar verbaasd toen in naar de Vlaamse versie keek en het nergens over spiritualiteit ging. Was wel een verademing. Zaten verder ook een hoop wazige figuren bij verder, daar niet van..
klinkt leuk. Vanavond maar eens beginnenquote:Op maandag 15 juli 2024 13:32 schreef Gia het volgende:
Eerste aflevering gekeken. Heb een beetje het idee dat Iris (Griekenland) em wel lust. Als in 'elke dag drinken vanaf een uur of 2 's middags'. Haar eerste gast René doet het in elk geval wat rustiger aan.
De 'Schot' is erg leuk, althans, tot nu toe. De eerste kandidate Els lijkt me te bekakt en niet daar passen.
Bij de 'Spaanse' Mike is een erg jonge meid van 22, Noor, neergestreken. Ze lijkt een stuk volwassener dan 22.
Verder is de franse B en B houder, Thijz, aan bod geweest. Zijn eerste logeetje, Ammarie, is niemand minder dan de zus van Paul (ja, Paul van Debbie).
Heerlijk dat het weer begonnen is en blij met videoland. Ik zit namelijk overdag, als het warm is, vaker binnen dan 's avonds als het gewoon op tv is.
Jeetje, hahaha, was mij niet eens opgevallen. Soms bekijk ik door het commentaar hier een aflevering opnieuw. Lijkt mij voor die Peter met zijn bootje een mooiere omgeving dan de Biesbosch.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:57 schreef Stepperoller het volgende:
De Peter die naar Iris een filmpje opstuurde herkende ik gelijk Bed and Breakfast van MAX.
Die aflevering was eind mei (wellicht herhaling?) en daar was hij gewoon nog samen met zijn vrouw.
Ja! Robert-Jan is net Kamphuys van de Lullo’s van Jiskefet. Past qua kleding iig wel perfect met die knickerbocker dude met zijn kniekousen. Wel charmante vent met een goede kop vind ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 00:23 schreef freaky40 het volgende:
Thijz is wel de smaakmaker tot nu toe, beetje Walther de Rochebrune van Van Kooten en de Bie, echt een typetje dus. Die Robert Jan met Els, ook wel vermakelijk beetje een stereotype stewardess van de oude stempel met een wat Karen-achtige uitstraling.
Die mooiboy uit Blanes is hem ook niet, beetje opervlakkig. Hij lijkt wat op een jongere versie van Thijs Zegers...
Die moeke uit Griekenland is de Ted van 2 seizoenen terug. Die goochelaar uit Rotterdam is wel een eigenaardig mannetje maar die is snel vertrokken.
Zei precies hetzelfde tegen mijn man gisterenquote:Op maandag 15 juli 2024 19:44 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Robert Jan lijkt wel een typetje gespeeld door Kees Prins
staat het vinkje rechtsonder aan? (Ik zit op mobiel?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:45 schreef proud_mami het volgende:
Hoe krijg ik dit topic in mijn AT? Dat gebeurd toch automatisch als ik er in post? Maar ik zie het niet … die vast iets fout, maar wat?
Maar wat heeft Iris aan een man die een eigen B en B runt op zijn schip? En ik vraag me af of zijn deelname wel oprecht is. Kan me niet voorstellen (en ja, natuurlijk komt dat voor...) dat ze gescheiden zijn, na eerst jarenlang samen dansles te hebben gegeven en dan een B en B beginnen op zo'n jacht.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jeetje, hahaha, was mij niet eens opgevallen. Soms bekijk ik door het commentaar hier een aflevering opnieuw. Lijkt mij voor die Peter met zijn bootje een mooiere omgeving dan de Biesbosch.
Ik vind het nu al een leukere serie dan vorig jaar. Erg veel mooie plekken en leuke deelnemers. Gemiddelde leeftijd is wel een stuk ouder.
Na 2e keer posten zit ie bij mijn AT’s but thanks 👍🏼quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
staat het vinkje rechtsonder aan? (Ik zit op mobiel?
Ze heeft ook jaren gevlogen he, was stewardess.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:33 schreef Firuze60 het volgende:
Ik wil hier ook niet teveel spoileren, sommigen hebben vast niet alles al vooruitgekeken.
Dat kapsel van Els, hoeveel bussen haarlak is daar op gespoten? Zelfs met windkracht 10 verandert er geen haartje van zijn plaats.
Ik vond die 'kapitein' al een creep bij B&B op de NPO met zijn spiegelkamertjes op die 'loveboat'. Maar het is wel erg duidelijk dat veel kandidaten meedoen om meerdere reden dan zogenaamd de 'liefde' vinden.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar wat heeft Iris aan een man die een eigen B en B runt op zijn schip? En ik vraag me af of zijn deelname wel oprecht is. Kan me niet voorstellen (en ja, natuurlijk komt dat voor...) dat ze gescheiden zijn, na eerst jarenlang samen dansles te hebben gegeven en dan een B en B beginnen op zo'n jacht.
Nee, ik denk dat hij vooral meedoet voor de bekendheid om zijn eigen B en B te promoten.
Vind zo'n gedistingeerde man ook niet echt bij Iris passen, eigenlijk.
Windkracht 10 in een vliegtuig? Ze ziet er goed uit en heeft wel zelfspot, met haar 10 koffers. Haar kapsel vind ik best leuk staan ook, maar jemig, nooit een lokje fout. Hoe dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ze heeft ook jaren gevlogen he, was stewardess.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |