Nee, ik constateer enkel.quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Verder helemaal geen last van (voor)oordelen?
Dus jij kijkt naar een amusementsprogramma op tv en beoordeelt dan wat deelnemers waarschijnlijk stemmen? Why?quote:
Fijn dat jij dat vind, en door!quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dus jij kijkt naar een amusementsprogramma op tv en beoordeelt dan wat deelnemers waarschijnlijk stemmen? Why?![]()
Ook wat ze geloven of welke merk auto ze hebben?
Dat is echt fucking weird man.
Wel een grote bek en dan als een klein kind gaan meesmuilen.quote:
Cool! Wie heeft de aftrap met 11 deelnemers gezien en wat vind jij van de drie die afvielen?quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Deze gaat nog even dicht. Tot ddat het weer begint.
Ik heb er nog niets van gezien. Ga nog wel kijken maar nog geen tijd gehad.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Cool! Wie heeft de aftrap met 11 deelnemers gezien en wat vind jij van de drie die afvielen?
Volgens Televizier:quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:55 schreef Firuze60 het volgende:
Heeft iemand een idee of vermoeden over de drie afvallers? Zat daar die vrouw met die naturistencamping bij? Te weinig gegadigden kan ik dan nog begrijpen. Maar er was toch niks mis met die vrouw uit Italie? Die met die lange blonde haren, beetje typisch wel.
Gezien de voorstelronde gaat het dit keer nog meer om de pegels. Welk b&b heeft de meeste potentie om via dit programma meer klanten te werven. Genoeg mensen die kicken om ergens bij de zogenaamde 'BN-ers' te boeken.quote:Op zondag 7 juli 2024 03:43 schreef Staaf het volgende:
Wordt het thema dit seizoen weer spiritualiteit/spirualiteit? Dit leek vorig jaar bij de meeste deelnemers een ding te zijn.
Ik was toen vorig jaar verbaasd toen in naar de Vlaamse versie keek en het nergens over spiritualiteit ging. Was wel een verademing. Zaten verder ook een hoop wazige figuren bij verder, daar niet van..
klinkt leuk. Vanavond maar eens beginnenquote:Op maandag 15 juli 2024 13:32 schreef Gia het volgende:
Eerste aflevering gekeken. Heb een beetje het idee dat Iris (Griekenland) em wel lust. Als in 'elke dag drinken vanaf een uur of 2 's middags'. Haar eerste gast René doet het in elk geval wat rustiger aan.
De 'Schot' is erg leuk, althans, tot nu toe. De eerste kandidate Els lijkt me te bekakt en niet daar passen.
Bij de 'Spaanse' Mike is een erg jonge meid van 22, Noor, neergestreken. Ze lijkt een stuk volwassener dan 22.
Verder is de franse B en B houder, Thijz, aan bod geweest. Zijn eerste logeetje, Ammarie, is niemand minder dan de zus van Paul (ja, Paul van Debbie).
Heerlijk dat het weer begonnen is en blij met videoland. Ik zit namelijk overdag, als het warm is, vaker binnen dan 's avonds als het gewoon op tv is.
Jeetje, hahaha, was mij niet eens opgevallen. Soms bekijk ik door het commentaar hier een aflevering opnieuw. Lijkt mij voor die Peter met zijn bootje een mooiere omgeving dan de Biesbosch.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:57 schreef Stepperoller het volgende:
De Peter die naar Iris een filmpje opstuurde herkende ik gelijk Bed and Breakfast van MAX.
Die aflevering was eind mei (wellicht herhaling?) en daar was hij gewoon nog samen met zijn vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |