1000 maal Dank, ik zeg al dagen "ze doet me aan iemand denken, maar ik weet niet wie!!!".quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:51 schreef freaky40 het volgende:
Mirjam lijkt op een oudere versie van Nicolette Kluijver.
Thijz heeft zijn nieuwe date verwelkomd en ik denk dat hij dit wel een lekker hapje vindt om in zijn hol uit elkaar te trekken. Het pseudo naakt poseren heeft al een aanvang genomen..dit is dus nog maar het begin....
inderdaad, vreemd ook bij die safari.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom Mirjam eigenlijk mee doet aan B&B, ze staat amper open voor de mannen en houdt alles heel oppervlakkig.
Heerlijk de boel de boel laten in Nederland en leven als een God in Frankrijk. Dat ze vervolgens in een hut waar je nog niet dood gevonden wil worden hun eigen hanen op gaan zitten vreten hoor je er normaal gesproken niet bij.quote:Op woensdag 24 juli 2024 07:02 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat een armoe bij Arno. Het ziet er werkelijk niet uit daar. En super ranzig. Ik zou alleen daarom al weer naar huis willen. Dat keukenblok, bah.
Dat gezeik over vissen ook. Sjonge jonge.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom Mirjam eigenlijk mee doet aan B&B, ze staat amper open voor de mannen en houdt alles heel oppervlakkig.
Ja, dat was zo’n rare vraag zo plotseling.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat gezeik over vissen ook. Sjonge jonge.
De topics worden beperkter als iemand een passie heeft? En dan vraagt ze hem; kijk je wel eens nieuws in Nederland?
Jemig.![]()
Dat lees ik hier zo vaak, die lijkt op die en die lijkt op die. Wat is dat toch?quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:51 schreef freaky40 het volgende:
Mirjam lijkt op een oudere versie van Nicolette Kluijver.
En dat vraag je aan mij?quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat lees ik hier zo vaak, die lijkt op die en die lijkt op die. Wat is dat toch?
Mee eens, zij runt die lodge als een echte bazin en zo komt ze ook over richting die mannen. Super zakelijk.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat was zo’n rare vraag zo plotseling.Als je zou wisten wat ze dacht, zou je eigenlijk de bal terug willen kaatsen. “Wat doe je eigenlijk voor ontspanning, wat zijn je interesses en hobby’s? Want alleen bezig zijn met de lodge lijkt me toch een vrij beperkt bestaan.”
Ik heb ook een tijdje zitten googlen, maar het niet kunnen vinden.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:20 schreef matthijst het volgende:
Raar dat die Malgosja niet te vinden is, met d'r realityserie
Gevonden, je moet het even in het Pools opzoeken op Google naar: diabelnie boskie małgorzataquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:55 schreef lily het volgende:
Hier staat iets over een serie genoemd Devils Devine, maar daar vind ik ook niks over.
https://www.veronicasuper(...)-b-b-vol-liefde-2024
Ach ja, allemaal in scene gezet. Maar goed, blijft een lekkere hap teeveevermaak.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Raar trouwens dat Jacco zo lag te bibberen in zijn bedje en zich in de badkamer wilde opsluiten. Waar blijft de cameraman op dat moment? En hoe moet die terug 'snachts?
Wat betreft Arno denk ik ook, wat een enorme zelfoverschatting om jezelf aan te bieden voor dit programma met een bouwval en een verrotte schuur die je eventueel om gaat bouwen naar een B&B. de eerste gast in een ouwe kutcaravan onderbrengen en de tweede in je eigen half afgemaakte slaapkamer. Brrrrquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:53 schreef matthijst het volgende:
Iris zoekt wilde sex.
Neem aan dat Jan dat ook wel wil. Kwestie van proberen.
Mirjam, zeiken dat Jacco dramt over snachts wakker worden. Om vervolgens zelf te zeggen dat het een koel dagje is en er geklust kan worden. Dus janken om de hitte mag wel, maar over slaaptekort niet. Wat een duf wijf.
Zoeken naar hun "performance in een groep". Plaats gewoon een vacature dan, sneu wief.
Vunzige bende bij die Arno. Hoe moeilijk is het gvd om ff zo'n muurtje te rollen in de slaapkamer.
Emil hangt d'r nu een beetje bij, kan beter aftaaien.
De hondenbench naast het fornuis is echt ranzig.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:53 schreef matthijst het volgende:
Iris zoekt wilde sex.
Neem aan dat Jan dat ook wel wil. Kwestie van proberen.
Mirjam, zeiken dat Jacco dramt over snachts wakker worden. Om vervolgens zelf te zeggen dat het een koel dagje is en er geklust kan worden. Dus janken om de hitte mag wel, maar over slaaptekort niet. Wat een duf wijf.
Zoeken naar hun "performance in een groep". Plaats gewoon een vacature dan, sneu wief.
Vunzige bende bij die Arno. Hoe moeilijk is het gvd om ff zo'n muurtje te rollen in de slaapkamer.
Emil hangt d'r nu een beetje bij, kan beter aftaaien.
Het hele huis is ranzig en totaal niet geschikt voor gasten.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
De hondenbench naast het fornuis is echt ranzig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |