Minst?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:24 schreef Beathoven het volgende:
Wie gaat de minst lelijke beker winnen?
Goed van je om dat te meldenquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Je zegt het tegen de verkeerde, Konijntje![]()
Al vond ik het ook best onnodig, maar andere mensen waren wat minder gediend van net wat ergere opmerkingen.
Ik gaf slechts aan hoe men eerder 'een modje' kon roepen
ja dat was nagelbijten of Max wel weg zou komen van alonsoquote:
en de fast lap ook nogquote:
De oops I did it again movequote:Op zondag 27 augustus 2023 17:27 schreef Evenstar het volgende:
Lewis probeerde nog zijn signature move ... tikje op de achterband.
Jaquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:27 schreef Nizno het volgende:
Altijd de beste in Zandvoort?
we zijn alle races voorheen vergeten?
quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:22 schreef KingRoland het volgende:
Max in het Mexicaans heet:pittig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
Ik denk dat we na 3 edities wel kunnen stellen dat de Zandvoort GP een groot succes is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Beste race van het seizoen, zonder twijfel
Nee nee, dat kan niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Beste race van het seizoen, zonder twijfel
En zelfs dan nogquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee nee, dat kan niet.
Dit is een kut baan waar niet is in te halen!
Net zoveel als dat hij wdc's heeftquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:29 schreef Scorpie het volgende:
Verstappen de echte GOAT.
De nep GOAT 6e.
ZIEDEND.quote:
Wat was 'ie weer goed hè.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mr. Saturday, mr. Consistency, maar nooit gewoon number 1 driver.
Ik heb ook het idee dat mensen dit Verstappen kwalijk nemen. Bij Mercedes hebben ze acht jaar lang lopen doen alsof het elke race weer een zwaar bevochten overwinning was nadat de overige teams weer allemaal op een ronde waren gezet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:29 schreef Beathoven het volgende:
Kan iemand een uitbarsting van vreugde voor Max faken hier. Dan lijkt het niet op de zoveelste cruise control finish.
Dat was ook wel wat ja, allemachtig.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat mensen dit Verstappen kwalijk nemen. Bij Mercedes hebben ze acht jaar lang lopen doen alsof het elke race weer een zwaar bevochten overwinning was nadat de overige teams weer allemaal op een ronde waren gezet.
Ja, strategische fout van Mercedes heeft zijn race verkloot, mooie inhaalacties, pech met de regen en pech met lekke band.quote:
Zeiden nou iets van 7000 dagen?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:32 schreef vosss het volgende:
Wat ze bij viaplay zeggen is dikke onzin. Meeste tijd tussen podiums
Ricciardo zit in Barcelona, begreep ik. Om aan z'n hand geopereerd te worden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:32 schreef PzKpfw het volgende:
Ze zouden Ricciardo Gasly moeten laten omroepen bij de podiumceremonie.
Gaat nu bellen dat hij het niet eerlijk vindt.quote:
Onweer.quote:
Grafstemmingquote:
Snap ik wel als Toto belooft dat Lewis naar P2 kan rijden en hij blijft vervolgens achter Sainz steken.quote:
winnaar van de dutchGP2023quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Welke race titel voor Verstappen?
Daar staat hij dan.quote:
Die snapte ik ook niet helemaal, hij had dit jaar toch al eerder P3's gehaald?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:32 schreef vosss het volgende:
Wat ze bij viaplay zeggen is dikke onzin. Meeste tijd tussen podiums
de W van Willemquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:34 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Daar staat hij dan.
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier.
Ben je er klaar voor?
Kun je dat ooit echt zijn?
Door de regen en de wind
Zal ik naast je blijven staan.
Die verheugen zich al op uitvinden hoe RB Perez van de overwinning heeft beroofd, terwijl ze door de pure pech van Russell de Hamilton mythe lekker nieuw leven hebben kunnen inblazen.quote:
Zeker, Alpine is geen podium kandidaat dit jaar, dus dan is dit meer dan prima.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Snap ik wel als Toto belooft dat Lewis naar P2 kan rijden en hij blijft vervolgens achter Sainz steken.
Jammer dat Norris net niet voorbij kwam.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Snap ik wel als Toto belooft dat Lewis naar P2 kan rijden en hij blijft vervolgens achter Sainz steken.
Ze moeten Toto ontslaan vanwege zijn uitsprakenquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
En stamppot etenquote:
Jaja, ik dacht dat het een strategisch genie was met overcapaciteit getuige zijn 'calls' in het verleden?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, strategische fout van Mercedes heeft zijn race verkloot, mooie inhaalacties, pech met de regen en pech met lekke band.
dat doe ik altijd slaapwandelendquote:
De laatste keer dat Willem met een Heineken op de foto stond, was het met een oorlogsmisdadiger.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:36 schreef Peterselieman het volgende:
de koning staat bij zijn favoriete drankje
Klopt technisch gezien toch ookquote:
Red Bull Maxima?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:36 schreef Peterselieman het volgende:
de koning staat bij zijn favoriete drankje
Hij heeft de buienradar niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:35 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Jaja, ik dacht dat het een strategisch genie was met overcapaciteit getuige zijn 'calls' in het verleden?
Hij is niet gecrasht, hulde.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niemand anders onder de indruk van Lawson?![]()
Ik vind het écht bijzonder indrukwekkend
sowiesoquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:36 schreef Evenstar het volgende:
Als Alonso zegt great crowd geloof je het tenminste nog
Zeker wel, die heeft echt wel wat laten zienquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niemand anders onder de indruk van Lawson?![]()
Ik vind het écht bijzonder indrukwekkend
Nu al zin in de reacties dat het niet zijn koning is.quote:
En dat voor een Monegask.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:38 schreef PS. het volgende:
Wow Verstappen kan naast Hulkenberg ook Nederlands
AI vertaalt het welquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:38 schreef PirE het volgende:
Sky ziedend omdat er Nederlands gesproken wordt
Sky Sports: "Dutch king talking to a war criminal again".quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sky Sports: "Dutch king talking to a war criminal again".
Daar hebben ze Rico toch voor meegenomen?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:38 schreef tripel7 het volgende:
Willem en Max gaan andere Max een lift naar huis geven
quote:
Niet van dat princesjesgedrag neequote:Op zondag 27 augustus 2023 17:39 schreef LTVDK het volgende:
Toch wel mooi om te zien dat heel de koninklijke familie er gewoon een beetje bij staat alsof het fans zijn en niet om een beetje uit de hoogte hoeven te doen
Ik heb in het buitenland gewoond en spreek het redelijk vloeiend, maar als ik met een Nederlander Engels moet spreken omdat weet ik welke reden, dan wordt het automatisch gehakkel.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:36 schreef Tijn het volgende:
Altijd cringe als twee Nederlanders Engels praten met elkaar.
Dit zou je bij het Britse koningshuis niet zo snel zienquote:
Wel strak op een rijtje, met alleen Wim-Lex die het wat kan schelen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:39 schreef LTVDK het volgende:
Toch wel mooi om te zien dat heel de koninklijke familie er gewoon een beetje bij staat alsof het fans zijn en niet om een beetje uit de hoogte hoeven te doen
wordt wakker!quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:40 schreef Nober het volgende:
14de voor Red Bull op rij, in Cruijffland. Ongekend.
Die opa van de samenvattingen is echt slecht, die was er dus niet?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:40 schreef Crazy Harry het volgende:
Ik vond het best goed commentaar van de NOS. Stukken beter dan Viaplay en ze missen niet al die dingen die gebeuren in beeld zoals Mol.
Eigenlijk heb ik verrassend genoeg best genoten van het commentaar. Ondanks dat ze toch veel uitlegden voor diegene die normaal niet kijken.
quote:
Bizar dat hier geen straf voor uitgedeeld is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:40 schreef Evenstar het volgende:
Max nadat hij ziet dat hij Gasly op verf duwt "you have no grip there" met een glimlach
Zal misschien best goed zijn, maar kan er niet aan wennen (en daar heb je de kans ook niet voor met maar 1 race per jaar), dat ben ik aan het viaplay commentaar inmiddels wel.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:40 schreef Crazy Harry het volgende:
Ik vond het best goed commentaar van de NOS. Stukken beter dan Viaplay en ze missen niet al die dingen die gebeuren in beeld zoals Mol.
Eigenlijk heb ik verrassend genoeg best genoten van het commentaar. Ondanks dat ze toch veel uitlegden voor diegene die normaal niet kijken.
En maxima heeft er ook een stuk meer zin in dan Charlene van Monacoquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:39 schreef LTVDK het volgende:
Nah was genoeg ruimte en hij was er al voorbijquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:41 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Bizar dat hier geen straf voor uit gedeeld is.
Niet crashen zou op zich al superknap geweest zijn trouwens..quote:
#werkenbijdenosquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:41 schreef Tijn het volgende:
Stopt NOS er nou mee? Zonder het podium uit te zenden?![]()
Het ergste is wanneer je in het Nederlandse bedrijfsleven met een man of tien zit waar er één geen of wat minder goed Nederlands spreekt. Als er dan van Nederlands naar Engels wordt gewisseld is het opeens of je een stel kleuters met elkaar hoort praten.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik heb in het buitenland gewoond en spreek het redelijk vloeiend, maar als ik met een Nederlander Engels moet spreken omdat weet ik welke reden, dan wordt het automatisch gehakkel.
Dit ja. Als je zijn prestaties dit weekend matig vindt snap je het spelletje niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Hij eindigt vóór Tsunoda.
Mét 15 sec straf.
Met maar 1 FP voor hij moest kwalificeren. Op een zeer lastig circuit onder zeer moeilijke en lastige weersomstandigheden.
En over de omstandigheden tijdens de race hoef ik niks uit te leggen hoop ik?
Dat is de NOSquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:41 schreef Tijn het volgende:
Stopt NOS er nou mee? Zonder het podium uit te zenden?![]()
Niet nodig geweest.quote:
Duikbrilgenotquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:41 schreef JohnBercow het volgende:
Godver. Vastgoedprins op het podium.
Ik vind het een tikkeltje te overdreven.quote:
Die hebben we net gehadquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:42 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat zoekt die video van het Nederlands en Oostenrijks volkslied nog even op
Hopelijk bij 9, zou mooi zijn als Ascari in de boeken blijft.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:43 schreef Abdus18 het volgende:
zou de 10 lukken volgende week? waar zou het eindigen deze reeks
DIt dusquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kelly lijkt op Sophie![]()
Ja, Kelly is knapper
JA die 3D printers van tegenwoordig kunnen wat!quote:
Alleen zijn Kelly's reuzewenkbrauwen echtquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:44 schreef Evenstar het volgende:
Max heeft wel echt een kopie van zijn moeder als vriendin he ....
Voorlopig. Van die celebrityrelatiesquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:44 schreef Evenstar het volgende:
Max heeft wel echt een kopie van zijn moeder als vriendin he ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |