Jeroen Stekelenburg hep ook een kruiwagen gehad toch.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kent Joris van den Berg niet, of Jeroen 'schoolkrant' Stekelenburg? Media zit vol met lachwekkende figuren die diploma bij een pakje boter hebben gekregen.
Tot volgende week danquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:56 schreef GGMM het volgende:
Laten we het in dit topic weer gezellig maken
Ja man, wat (terechte) kritiek op het gebruik van familieconnecties staat gelijk aan onzeker zijnquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zo succesvol dat je onzeker wordt van een meisje op tv
genot
vind dat ook een rare huur met zoveel contractspelers op die plekquote:
ja.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:57 schreef fetX het volgende:
Is @:baksteenmongool nou nog steeds bezig?
Maar Fortuna en Sparta niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
Zelfs Almere krijgt nog levensgrote kansen tegen Feyenoord.
Sparta scoorde toch ook 2x en had nog een aantal kansen op de 3e? En van Fortuna kan ik ook nog wel een levensgrote kans opnoemen. (die uitglijder van Bijlow)quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar Fortuna en Sparta niet.
Wat zegt dit over Almere?
Eigenlijk zou je kunnen stellen dat het nergens op slaat wat Dombo zegtquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sparta scoorde toch ook 2x en had nog een aantal kansen op de 3e? En van Fortuna kan ik ook nog wel een levensgrote kans opnoemen. (die uitglijder van Bijlow)
Of eigenlijk niet. Je moet naar het totale plaatje kijken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je kunnen stellen dat het nergens op slaat wat Dombo zegt
Clement (meen ik) miste toch ook een enorme kans op de 3-0quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of eigenlijk niet. Je moet naar het totale plaatje kijken.Als je een uitglijder moet opnoemen kan ik je niet serieus nemen.
Was Clement ja.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Clement (meen ik) miste toch ook een enorme kans op de 3-0
Je lult gewoon uit je nek.
Je lijkt wel een baksteenmongool (lol)
Toen Feyenoord met 8 aanvallers op het veld stond ja.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Clement (meen ik) miste toch ook een enorme kans op de 3-0
Je lult gewoon uit je nek.
Je lijkt wel een baksteenmongool (lol)
Oh. Als dat je punt is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
Oh als je aanvallend speelt dan tellen de kansen van de tegenstander niet.
Worden er ook variatietips gegeven?quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:25 schreef GGMM het volgende:
In deze reclame wordt nog even uitgelegd hoe gezond brood is
@:atypisch
Niet in die reclame over brood, neequote:Op zondag 27 augustus 2023 16:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Worden er ook variatietips gegeven?
Helaas. Heb jij nog een verrassende variatietip met brood waarvan je denkt: "Poh, daar heb je vast niet aan gedacht!"?quote:
Niet echt, ik ben een simpele man. Ik doe pindakaas op mijn brood en ben tevreden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Helaas. Heb jij nog een verrassende variatietip met brood waarvan je denkt: "Poh, daar heb je vast niet aan gedacht!"?
Hemels voer echt waar.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, ik ben een simpele man. Ik doe pindakaas op mijn brood en ben tevreden.
Mocht je nog een bijzondere tosti zoeken dan kan ik je eventueel wel helpen
We praten hier Nederlands.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Leuke openingsfase. Beyond me hoe Heerenveen nog niet voor staat.
Hebben we Steijn dus voor niks gehaaldquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sparta zit nog steeds goed in elkaar.
Oh, als er weinig verandert in de samenstelling van een team kan elke fraud (want Rijsdijk is een matige trainer) het nog even uitzingen. Als kopstukken als Kitolano, Saito en Lauritsen er niet meer voetballen zullen ze het niet meer weten.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hebben we Steijn dus voor niks gehaald
quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat is die Noppert toch een overschatte kutkeeper.
Mensen die denken dat van Gaal verstandige keuzes maaktquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat is die Noppert toch een overschatte kutkeeper.
Omdat jij als een schuimbekkende halvezool tekeer gaat op je toetsenbord. Je moet met liefde en geduld FOK!ken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Mensen die denken dat van Gaal verstandige keuzes maakt
EN WAT IS DIT TOCH STEEDS DIE WILLEKEURIGE DUBBLE QUOTES. STOM FOK
https://www.espn.nl/video/clip/_/id/12504202quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:48 schreef bbuddybb het volgende:
Eindelijk iemand die Hans even vertelt dat het fucking irritant is dat hij iedereen constant onderbreekt.
Een doodgewoon klikje op quote en het gebeurt me geregeld. Sterker nog, soms komt er terwijl ik aan het typen ben ineens de tweede quote doorheen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Omdat jij als een schuimbekkende halvezool tekeer gaat op je toetsenbord. Je moet met liefde en geduld FOK!ken.
Blijven doneren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een doodgewoon klikje op quote en het gebeurt me geregeld. Sterker nog, soms komt er terwijl ik aan het typen ben ineens de tweede quote doorheen.
Wil jij in het vervolg, wanneer zich dit voorvalt, wel melden dat jij tot de avond afwezig bent? Bedankt.quote:
Dan heb jij gewoon een kutcomputer, want ik heb daar geen last van. Voortaan gewoon geduld hebben. Dat zou jij sowieso moeten hebben, zodat je nog eens rustig kunt overdenken welke ondoordachte bagger je weer de wereld inslingert.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een doodgewoon klikje op quote en het gebeurt me geregeld. Sterker nog, soms komt er terwijl ik aan het typen ben ineens de tweede quote doorheen.
Nee want dan pas ik hier niet meer tussen. Dat valt op.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan heb jij gewoon een kutcomputer, want ik heb daar geen last van. Voortaan gewoon geduld hebben. Dat zou jij sowieso moeten hebben, zodat je nog eens rustig kunt overdenken welke ondoordachte bagger je weer de wereld inslingert.
Zit dat je zo dwars ja?quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, daar heb je de users weer die vonden dat Feyenoord heel veel grote kansen weggeeft terwijl ze, in elk geval tot vandaag, de minste kansen weg hadden gegeven van heel de Eredivisie.
Ben je daar serieus nog steeds mee bezig?quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, daar heb je de users weer die vonden dat Feyenoord heel veel grote kansen weggeeft terwijl ze, in elk geval tot vandaag, de minste kansen weg hadden gegeven van heel de Eredivisie.
Lig je daar nog steeds wakker van?quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je was gewoon abuis want de discussie was niet wie de meeste kansen weggeeft maar als het je zo bezig houdt geef ik je bij deze gelijk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van gerechtigheid.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:24 schreef GGMM het volgende:
Had dat dan met feiten en statistieken aangetoond tijdens de discussie van 5 uur geleden.
Nu zit je al die tijd dus al boos met je armen over elkaar te mokken.
Vijf uur geleden?quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:24 schreef GGMM het volgende:
Had dat dan met feiten en statistieken aangetoond tijdens de discussie van 5 uur geleden.
Nu zit je al die tijd dus al boos met je armen over elkaar te mokken.
Denk het niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:26 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk pakt Utrecht volgende week eindelijk eens punten.
Matige speelronde om de interlandbreak mee in te gaan, ja.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik word hier niet heel enthousiast van.
1 kans maar, blij dat je hiermee mijn punt hebt bevestigd.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:26 schreef GGMM het volgende:
Ze zullen er kans genoeg voor krijgen in ieder geval
Ik met @TheVoice4everquote:
Omdat je niet gelooft dat hij echt Fortuna supporter is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit gaat mij zelfs te ver.
VBL schakelt door.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wil iedereen zich eerst even focussen op het einde van Heerenveen - Sparta?
Bedankt.
Weer lekker boos worden dat poppetje x van het team dat men leuk vindt niet bij het elftal zit maar poppetje y van een ander team wel.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De interlandperiode heb ik sowieso weinig zin in. Alleen maar oeverloos en rancuneus gejank van mensen.
Uitverkochtquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En in het Philips Stadion.
Hiep hoi
Triggerend achtletterwoord: Frimpong.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weer lekker boos worden dat poppetje x van het team dat men leuk vindt niet bij het elftal zit maar poppetje y van een ander team wel.
Stel je niet zo aan. Gewoon genieten van je favoriete spelers. Negeer debiele discussies.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Twee weekjes loskoppelen van voetbal, kortom.
Heb jij favoriete spelers bij het NL Elftal dan?quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Gewoon genieten van je favoriete spelers. Negeer debiele discussies.
Neequote:Op zondag 27 augustus 2023 18:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij favoriete spelers bij het NL Elftal dan?
Heerenveen mist wel meer dan dat.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heerenveen mist een type Olij.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heerenveen mist wel meer dan dat.
Ja rookt ie?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:01 schreef Caland het volgende:
Kettingroker Noppert schijnt op het schild gehesen te zijn door French Corner
Je verwacht het niet
Heeft er wel de kop voorquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:09 schreef Malavita het volgende:
[..]
In Italie iig wel. Of ie dat nu nog doet is volgens mij niet bekend.
Oh vandaar die kop, idd.quote:
Douvikas en Pavlidis ookquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:09 schreef De_Kraam het volgende:
Update omdat Kudus weg is. @:GGMM
[ afbeelding ]
Brobbey, goed hè.
Wat een pisventquote:Op maandag 28 augustus 2023 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Wat een walgelijk joch en club. Kijk wel weer uit naar de updates van @:GGMM
eensquote:Op maandag 28 augustus 2023 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop trouwens dat hij nog tot de winterstop verdoemd is tot Volendam.
Kop als een bak met wurmenquote:Op maandag 28 augustus 2023 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Een kop om op te poepen @Wereldgozerquote:Op maandag 28 augustus 2023 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Review voor de nieuwe kop van Stengs?quote:
Stukje terminaalquote:Op maandag 28 augustus 2023 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Review voor de nieuwe kop van Stengs?
Eiting weet niet of er lucht of zand in een bal zitquote:Op maandag 28 augustus 2023 19:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een kop om op te poepen @:wereldgozer
Waarschijnlijk wel een stuk slimmer dan de meesten hier overigens.quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Eiting weet niet of er lucht of zand in een bal zit
Waar bemoei jij je mee vetvlek.quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:30 schreef Malavita het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel een stuk slimmer dan de meesten hier overigens.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee vetvlek.
Ohh maar ik ben helemaal niet onder de indruk hoor van die Carel Eiting. Nee nee.quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Eiting weet niet of er lucht of zand in een bal zit
quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Douvikas en Pavlidis ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
We kijken KKD schakel.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De koploper speelt en niemand kijkt.
Rare gewaarwording.
Benieuwd naar de landenbingo van Ajax, Feyenoord en PSV morgen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:16 schreef TLC het volgende:
Voetballen er nog spelers uit Nederland in de eredivisie ?
Alles voor de landenbingo.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:16 schreef TLC het volgende:
Voetballen er nog spelers uit Nederland in de eredivisie ?
Vraag dit eens in het Ajax topicquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Benieuwd naar de landenbingo van Ajax, Feyenoord en PSV morgen.
WOWquote:Op zaterdag 2 september 2023 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij zijn geen vrienden meer
Grapje, ik hoop dat je niet écht bent geschrokken.quote:
Ajaxgodenquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:04 schreef ZKA het volgende:
Het kan altijd erger, in Amsterdam zijn er complete namen over de schutting gepleurd onder het mom van ‘je doet het er maar mee’. Dat heeft niets meer met een puzzel compleet maken te maken.
Samen met PSV en Vitesse straks de enige Eredivisiedebutant die de eerste 4 wedstrijden verliest.quote:
Wat een leuk feitje.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Samen met PSV en Vitesse straks de enige Eredivisiedebutant die de eerste 4 wedstrijden verliest.
Toch een mooi rijtje
quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:27 schreef GGMM het volgende:
KNOTSGEK
Nou ja dat niet, maar het is wel 1-1
Rustig.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ROT MAAR WEG IN DE DIEPSTE KROCHTEN VAN DE KKD
Mooi hequote:Op zaterdag 2 september 2023 18:29 schreef GGMM het volgende:
Je merkt dat Dombo helemaal relax wordt als Tong er even niet is.
Geen idee, ik had mijn geluid niet aan.quote:
Gestaakt met 20 seconde vanwege plastic bekertje op 't veldquote:
Met zulk scoreverloop dat niet een beetje door de vingers zienquote:Op zaterdag 2 september 2023 18:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gestaakt met 20 seconde vanwege plastic bekertje op 't veld
Lijnen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar begint volgens jou het veld?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 2 september 2023 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Herstel.
Ik vind dit geen geel.
Nu jij nog.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:41 schreef GGMM het volgende:
De anti-Almere act draait op volle toeren
Hier schrik ik van.quote:
Dat moet vermoeiend zijn als je zo dom bentquote:Op zaterdag 2 september 2023 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohja, ik zou juichen voor Heerenveen.
@MC-Mquote:Op zaterdag 2 september 2023 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohja, ik zou juichen voor Heerenveen.
Ik ben blij dat ik tong een beetje kan helpen in deze zware tijden.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat moet vermoeiend zijn als je zo dom bent
Zou Tong zeggen, maar die is er niet
Zijn maatje Gert komt wel af en toe koekeloeren.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:MC-m
Waar is hij eigenlijk gebleven?
Drizzt gelijk aan het werk.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er wordt hier gemodereerd.
Ik begin Tong steeds beter te snappenquote:Op zaterdag 2 september 2023 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je blijft van mijn kopje af.
Je kunt ook gewoon gezellig doen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je blijft van mijn kopje af.
Lekker tegendraads weer.quote:
Zorgwekkende ontwikkeling.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begin Tong steeds beter te snappen
Ik denk niet dat ze daar veel last van gaan hebbenquote:Op zaterdag 2 september 2023 18:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Lekker tegendraads weer.
Duploblokken op Flevoland.
Voor wie juich jij nu?quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind dit trouwens best een leuke wedstrijd.
Kijk uit, er werden een paar ajacieden flink boos om het woord landenbingoquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:09 schreef Slobeend het volgende:
GAE heeft een Deen, een Noor, een IJslander en een Zweed voorin lopen. Scandinavische landenbingo (lol)
Hier trap ik niet in.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Neutrale supporters kunnen ook juichen.
Ik begin dat akkefietje toch inmiddels toch ietwat persoonlijk op te vatten.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit, er werden een paar ajacieden flink boos om het woord landenbingo
Dombo werd snoeihard aangepakt.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het Ajax topic is een soort aquarium met allemaal boze piranha's erin!quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, ook daar was hij weer bij betrokken.quote:
Wat een mooie beeldspraak!quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het Ajax topic is een soort aquarium met allemaal boze piranha's erin!
Hmm opvallend ja.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, ook daar was hij weer bij betrokken.
Wel bijzonder dat altijd als er een opstootje is dat Dombo erbij betrokken is
Nog een heel seizoen met een verouderde OP, wat een armoe.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:16 schreef De_Kraam het volgende:
Er was eens een topic waar iedereen boos is en Kudus nog steeds in de OP staat.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, ook daar was hij weer bij betrokken.
Wel bijzonder dat altijd als er een opstootje is dat Dombo erbij betrokken is
quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sterkte voor jouw zieke onwetende zieke geest. Je zal maar zo'n droeftoeter zijn als debiele olifant. Dat ik steeds reageer op je infantiele persoonlijke aanvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |