Dat interview met hem was ook aardig. Timber is een leuke jongen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:43 schreef fetX het volgende:
Timber speelt net als vorige week goed. Dat is wel mooi na vorig seizoen
Voorruit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
Bijna 6 minuten idd...quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het was wel weer lang wachten op de 2-0
Romario.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:45 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Waar is dat ‘ik doe wat ik wil’ van
dickvoormekaar podcast van krabbie en van egmondquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:45 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Waar is dat ‘ik doe wat ik wil’ van
Leo erin @arendquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Behalve een debiel dansje heeft Minteh nog niets goed gedaan.
Tja haal gewoon uit met die keeper uit zn goal, altijd maar dat blinde dribbelenquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:50 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Druistig, maar ik heb dat liever dan Ali.
Ik heb eigenlijk best wel vaak gelijk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:52 schreef Pistolero het volgende:
Ik ben erg blij dat user @:DomboHetOlifantje1 gelijk lijkt te krijgen.
Dit Almere City kan er he-le-maal niks van.
Eens, maar je hebt ook wel echt belachelijk veel ruimte en krijgt alle vrijheid om er zo door heen te lopen.quote:
Tegen Fortuna en de eerste 60 min tegen Sparta was het anders niet om aan te zien en die waren ook niet best.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zo lastig tegen een KKD club. Maar dit komt wel op een goed moment.
Sinds Trauner.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Tegen Fortuna en de eerste 60 min tegen Sparta was het anders niet om aan te zien en die waren ook niet best.
Daar stond de organisatie ten minste nog wel aardig en wisten ze het redelijk potdicht te houden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Tegen Fortuna en de eerste 60 min tegen Sparta was het anders niet om aan te zien en die waren ook niet best.
Trauner speelt af en toe als een veredelde Kokcu.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:53 schreef snabbi het volgende:
Trauner op het veld is wel heerlijk ja, en dan nog die kans van wieffer erbij.. wat een walkover
Komt inderdaad op een goed moment.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:54 schreef snabbi het volgende:
De ideale tegenstander wanneer je nog op elkaar ingespeeld moet raken
Mensen die Trauner afschreven na 1 wereldactie van zijn tegenstander en een blessure deugen niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sinds Trauner.
Meer zeg ik niet
Zelfs Brobbey had die gemaakt.quote:
Sparta was dan ook de nummer 6 van vorig seizoen. Verder wel eens hoor. Maar het moet nu ook wel beter. De CL wacht.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat er in Rotterdam één staat.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:56 schreef Oostblokkert het volgende:
Is er ergens in de wereld een stadion waar tussen publiek en veld netten zijn geplaatst?
Brobbey goed hè.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zelfs Brobbey had die gemaakt.
Ho ho... Niet te ver gaan...quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zelfs Brobbey had die gemaakt.
Hartman hield die buitenspeler van Almere niet bij.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:56 schreef snabbi het volgende:
die kansen van almere... het had dus zo ook 0-2 kunnen staan ofzo, bizar
quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat er in Rotterdam één staat.
Ik kan er niets aan doen dat jij niet specifiek genoeg je vraag stelt... Mijn antwoord is technisch correct, het beste correct...quote:
bedankt chatgptquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat jij niet specifiek genoeg je vraag stelt... Mijn antwoord is technisch correct, het beste correct...
Graag gedaan, mijn beste aTypisch. Heb je nog andere vragen, schroooom nit om deze te stellen.quote:
dat balverlies is de hele wedstrijd al echt op amateurniveau idd... niet alleen van stengs, ze staan eig allemaal wel te schutteren.quote:
Is Stengs de nieuwe Idrissi?quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:03 schreef fetX het volgende:
Stengs had een mooie assist maar verder is het niet best.
Doe nog maar zo’n assist dan.
Prima trainingsoefening.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind wel dat Almere iedere keer iets te vrij uit mag combineren tot aan onze 16 en de voorzet mag geven.
Beetje jammer dat de training onderbroken werd door het weerquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Prima trainingsoefening.
Ik heb hem nooit echt geweldig gevonden, maar las dat hij het bij Antwerp wel goed had gedaan. Zie het nog niet maar wellicht komt het nog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |