quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat er in Rotterdam één staat.
Ik kan er niets aan doen dat jij niet specifiek genoeg je vraag stelt... Mijn antwoord is technisch correct, het beste correct...quote:
bedankt chatgptquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat jij niet specifiek genoeg je vraag stelt... Mijn antwoord is technisch correct, het beste correct...
Graag gedaan, mijn beste aTypisch. Heb je nog andere vragen, schroooom nit om deze te stellen.quote:
dat balverlies is de hele wedstrijd al echt op amateurniveau idd... niet alleen van stengs, ze staan eig allemaal wel te schutteren.quote:
Is Stengs de nieuwe Idrissi?quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:03 schreef fetX het volgende:
Stengs had een mooie assist maar verder is het niet best.
Doe nog maar zo’n assist dan.
Prima trainingsoefening.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind wel dat Almere iedere keer iets te vrij uit mag combineren tot aan onze 16 en de voorzet mag geven.
Beetje jammer dat de training onderbroken werd door het weerquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Prima trainingsoefening.
Ik heb hem nooit echt geweldig gevonden, maar las dat hij het bij Antwerp wel goed had gedaan. Zie het nog niet maar wellicht komt het nog.quote:
Grasmeester fikst dat welquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:08 schreef snabbi het volgende:
het veld heeft het wel zwaar, ze lopen de plaggen er uit
Ik bedoel het meer in de zin van dat hij een alles fout doet in een wedstrijd maar wel steeds een beslissende actie heeft waar een doelpunt uit komt. Net als Idrissi.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit echt geweldig gevonden, maar las dat hij het bij Antwerp wel goed had gedaan. Zie het nog niet maar wellicht komt het nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |