abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 januari 2024 @ 18:17:24 #251
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_211918084
Wat een aanfluiting die begrafenis van Billy.
En Shanti vader kwijt baby kwijt moeder kwijt.
Billy onwaardig dit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_211918551
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Billy onwaardig dit.
ik ben van mening dat Billy niet dood dit hoort bij een verhalenlijn kan gewoon niet anders
pi_211919282
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 19:09 schreef jk1999 het volgende:

[..]
ik ben van mening dat Billy niet dood dit hoort bij een verhalenlijn kan gewoon niet anders
Was ze nog op de vlucht officieel?
  donderdag 4 januari 2024 @ 21:03:45 #254
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_211920022
Ik vind de verhaallijn van Laura en Ludo best wel interessant, tot nu toe. Leuk om personages die nog nooit echt iets met elkaar temaken hebben gehad, nu in een verhaallijn te zien.videolandspoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 4 januari 2024 @ 21:07:44 #255
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_211920051
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: Jette van der Meij (Laura Selmhorst) verlaat GTST!

https://www.shownieuws.nl(...)ar-de-serie-verlaten

Dat zal een hele aderlating zijn. Denk dat Henk (Johnny Kraaykamp JR.) dan ook wel klaar is. Het is nog niet bekend of haar afscheid al gedraaid is dus het kan nog even duren denk ik.
Er staat dat ze het einde van haar verhaallijn weet, maar NIET dat ze dit seizoen al vertrekt hoor. En het personage van Johhnny, heeft genoeg lijntjes met andere personages, dus die zal echt niet zo 1 2 3 verdwijnen
  donderdag 4 januari 2024 @ 21:09:36 #256
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_211920075
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Billy onwaardig dit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211920373
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 21:07 schreef GayGuy het volgende:

[..]
Er staat dat ze het einde van haar verhaallijn weet, maar NIET dat ze dit seizoen al vertrekt hoor. En het personage van Johhnny, heeft genoeg lijntjes met andere personages, dus die zal echt niet zo 1 2 3 verdwijnen
Als ze dat al weet, heeft ze het script al gelezen dus....dus is het einde bekend van haar personage. Lezen.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 4 januari 2024 @ 22:33:42 #258
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_211920836
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 21:44 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Als ze dat al weet, heeft ze het script al gelezen dus....dus is het einde bekend van haar personage. Lezen.
Ik lees het, er staat nergens dat ze binnenkort vertrekt. Deze verhaallijn kan nog rustig een jaar duren. Bij grote verhaallijnen worden de acteurs ook van te voren ingelicht over het verloop van de verhaallijn, nog voor het op papier staat. Zo wist Erik de vogel al een jaar voordat Ludo neergeschoten zou worden, dat ludo maar tijdelijk uit de serie zou verdwijnen
pi_211920941
Wait and see.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 5 januari 2024 @ 01:27:38 #260
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_211921472
Maar er is ook goed nieuws, we zijn van Mats af.
pi_211921851
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 01:27 schreef James1988 het volgende:
Maar er is ook goed nieuws, we zijn van Mats af.
*O*
  vrijdag 5 januari 2024 @ 14:58:24 #262
436222 Japepk
Padvinder
pi_211925871
Ik ben momenteel op vakantie, dus ik volg niet alles even goed. Maar is dat nieuws van Jette al bevestigd of ergens anders ook opgedoken? Zou toch wel een ding moeten zijn hoor. Natuurlijk moet zij de serie eens verlaten, dat is onvermijdelijk. En de Parkinson is een 'mooie' lijn om dat te doen. Hopelijk doen ze nog iets met Arnie. Dat is dé lijn die al die jaren is blijven spelen. Van Jef bijvoorbeeld vergat je haast dat hij al zijn kinderen is verloren, maar Laura blijft altijd de rouwende moeder.
't Echte en 't ware!
pi_211927947
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 14:58 schreef Japepk het volgende:
Ik ben momenteel op vakantie, dus ik volg niet alles even goed. Maar is dat nieuws van Jette al bevestigd of ergens anders ook opgedoken? Zou toch wel een ding moeten zijn hoor. Natuurlijk moet zij de serie eens verlaten, dat is onvermijdelijk. En de Parkinson is een 'mooie' lijn om dat te doen. Hopelijk doen ze nog iets met Arnie. Dat is dé lijn die al die jaren is blijven spelen. Van Jef bijvoorbeeld vergat je haast dat hij al zijn kinderen is verloren, maar Laura blijft altijd de rouwende moeder.
Ik denk dat de schrijvers allang zijn vergeten wie Arnie is en of die enige connectie met Laura heeft. Dus ik zou er niet teveel op hopen.

Laura is geen rouwende moeder meer, niemand heeft het ooit nog over dr overleden kinderen. Zij is juist een moeder die sterker is geworden en nu alles aan kan.

Verder is GTST verbazend saai en slecht, er is al weer 3 maand voorbij en nog steeds is er niets boeiend gebeurd.
Die Mats vond ik heel irritant en voegt echt niets toe en die zoon van opa hoeft ook niet terug te komen
Linda en die dokter mogen ook wel ophoepelen
  vrijdag 5 januari 2024 @ 18:58:17 #264
436222 Japepk
Padvinder
pi_211928567
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 18:12 schreef ZanneG het volgende:

[..]
Ik denk dat de schrijvers allang zijn vergeten wie Arnie is en of die enige connectie met Laura heeft. Dus ik zou er niet teveel op hopen.

Laura is geen rouwende moeder meer, niemand heeft het ooit nog over dr overleden kinderen. Zij is juist een moeder die sterker is geworden en nu alles aan kan.

Verder is GTST verbazend saai en slecht, er is al weer 3 maand voorbij en nog steeds is er niets boeiend gebeurd.
Die Mats vond ik heel irritant en voegt echt niets toe en die zoon van opa hoeft ook niet terug te komen
Linda en die dokter mogen ook wel ophoepelen
Maar toch. Laura is niet zomaar het karakter dat het langst meedoet, ze was zelfs überhaupt het allereerste personage dat in beeld kwam en tekst had. Het enige personage dat nu nog gebaseerd is op de originele Australische scripts. Kijk, er is altijd iemand die er het langst in zit en Ludo is by far het meest iconische personage ever in GTST. Maar dat Jette en Laura er vanaf seconde 1 en nu nog steeds is, is echt wel iets bijzonders.
't Echte en 't ware!
pi_211929038
Het zou typisch iets voor de schrijvers zijn om laura er uit te schrijven en er geen woord over te reppen.
Laat staan dat we nog iets over arnie en lotje horen,
Waar is dat 3e kind eigenlijk gebleven?
Dat laura er sinds dag 1 in zit maakt haar nog geen goed of sprankelend personage of iemand die we niet kunnen wissen.
Ze maakt echt al jaren niks meer mee.
Ik zou het niet eens opmerken als ze er uit zou zijn.
pi_211929714
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2024 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:

Het is dat Stefano niet de zoon van Ludo meer is anders was die al overgrootvader.

Blijft een mooi moment.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 5 januari 2024 @ 22:48:08 #267
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_211931911
En deze flashback met een heerlijke roastende Ludo tegenover Jos 'De Beer' Uylenburg is ook geweldig _O_

vrijdag 5 januari 2024 @ 23:17:07 #268
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_211932129
Oh jaaa, De Beer. Prachtig personage was dat, heel goed gespeeld.
pi_211932302
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 21:44 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Jij wilt wel erg graag je gelijk halen hè? In dat geval: lees zelf eens goed. Het is puur speculatie wat er in dat artikel is opgetikt, verfraaid met zinnen als "het lijkt erop dat". Oftewel: dat is geen bevestiging, dat is een vermoeden, evenals de kop van het artikel dat met aanhalingstekens staat. Dit artikel is het schoolvoorbeeld van het aloude in een kringetje zitten, iemand fluistert iets in een ander z'n oor en dat gaat het kringetje rond. 100% zekerheid dat er gaandeweg dingen bij worden gesleurd op basis van één zinnetje.
Daarnaast: ze zegt (volgens Shownieuws dat, lui als ze daar zijn, een artikel uit de Story heeft zitten overtikken en verder nergens wederhoor heeft toegepast) enkel dat ze weet hoe haar verhaallijn gaat aflopen. Er staat geen enkele tijdsaanduiding of termijn bij, laat staan dat ze dit seizoen al de serie verlaat. En gezien verhalen van patiënten met Parkinson in het echte leven bij wie de ziekte na operaties en behandelingen wordt afgeremd (zie bijvoorbeeld Ernst Daniël Smid) kunnen ze deze verhaallijn nog wel even laten voortduren.

Dit artikel (en alle andere artikels die zich baseren op een paar quotes uit de fucking Story, bekend om haar diepgravende journalistiek - ahum) is net zo betrouwbaar als een artikel met de kop "LUDO EN JANINE WILLEN SAMEN GTST VERLATEN" omdat Erik en Caroline ergens eens hebben gezegd dat ze gezamenlijk de serie willen verlaten als één van hen zou beslissen te stoppen. Weet je hoe ze dat noemen? Clickbait. En je bent er met open ogen ingetuind.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 22:45 schreef freaky40 het volgende:
Wait and see.
Ah ja, als je lang genoeg wacht zal het wel eens gebeuren _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_211932340
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 18:12 schreef ZanneG het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Sterker nog: afgelopen december nog werd er verwezen naar Arnie, toen Henk de kerstboom had opgezet en er een door Arnie gemaakt versiersel in de boom hing. Laura was er blij om want "zo is hij er toch nog een beetje bij".
En fun fact: Arnie's portret is pontificaal aanwezig in het huis, met twee foto's in de kast. Eentje solo en de huwelijksfoto met Roos. Er is ook een foto van Dennis maar die is ergens in een hoekje weggemoffeld, net als zijn bestaan of zijn verwantschap met Laura :') _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_211932559
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 23:41 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Jij wilt wel erg graag je gelijk halen hè? In dat geval: lees zelf eens goed. Het is puur speculatie wat er in dat artikel is opgetikt, verfraaid met zinnen als "het lijkt erop dat". Oftewel: dat is geen bevestiging, dat is een vermoeden, evenals de kop van het artikel dat met aanhalingstekens staat. Dit artikel is het schoolvoorbeeld van het aloude in een kringetje zitten, iemand fluistert iets in een ander z'n oor en dat gaat het kringetje rond. 100% zekerheid dat er gaandeweg dingen bij worden gesleurd op basis van één zinnetje.
Daarnaast: ze zegt (volgens Shownieuws dat, lui als ze daar zijn, een artikel uit de Story heeft zitten overtikken en verder nergens wederhoor heeft toegepast) enkel dat ze weet hoe haar verhaallijn gaat aflopen. Er staat geen enkele tijdsaanduiding of termijn bij, laat staan dat ze dit seizoen al de serie verlaat. En gezien verhalen van patiënten met Parkinson in het echte leven bij wie de ziekte na operaties en behandelingen wordt afgeremd (zie bijvoorbeeld Ernst Daniël Smid) kunnen ze deze verhaallijn nog wel even laten voortduren.

Dit artikel (en alle andere artikels die zich baseren op een paar quotes uit de fucking Story, bekend om haar diepgravende journalistiek - ahum) is net zo betrouwbaar als een artikel met de kop "LUDO EN JANINE WILLEN SAMEN GTST VERLATEN" omdat Erik en Caroline ergens eens hebben gezegd dat ze gezamenlijk de serie willen verlaten als één van hen zou beslissen te stoppen. Weet je hoe ze dat noemen? Clickbait. En je bent er met open ogen ingetuind.
[..]
Ah ja, als je lang genoeg wacht zal het wel eens gebeuren _O-
Doe eens normaal gast.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211933150
Dit topic heeft meer drama dan een gemiddelde aflevering van GTST. 😱
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 6 januari 2024 @ 14:23:32 #273
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_211936666
Wij kijken nog de oude seizoenen ergens tussen elf en twaalf zitten we wat mij opvalt Sylvester Koetsier was echt een naar jaloers jong dokter Gijs werd er maar zo tussen gedropt en land volgens mij echt nooit helemaal in de serie en Stefano was een tijdje bloed irritant.

maar wat mij nog het meest opvalt is het gemis in het huidige gtst van een Robert en Jef twee broers
die de zaken voor elkaar hebben regelmatig botsen maar elkaar ook nooit laten vallen en ondertussen zeurende vrouwen hebben thuis zitten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 9 januari 2024 @ 12:49:39 #274
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_211972366
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na eerder Jonathan nu een afgeraffeld einde voor Mats. Eerder al de tijdelijke verdwijning van Nola en in mindere maten mevrouw Sendar en natuurlijk de exits van Demi en Saskia na de cliffhanger is het een beetje een zooitje geworden ook achter de schermen vermoed ik.

Alsof ze niet weten welke kant ze op willen.
Jonathan komt terug
pi_212004704
Ik denk dat de makers een beetje af willen dat het feit dat GTST altijd in het fictieve Meerdijk afspeelde. Je ziet tussen de scenes door steeds meer Amsterdamse tafrelen, in De Koning werden zelfs Amsterdamse smartlappen gedraaid, sommige acteurs spreken met een Amsterdamse tongval, zoals Slaby (Marwan), Henk en Julian. Denk toch dat het meer die kant op gaat. Net als jaren geleden met ONM (Onderweg naar Morgen) wat eerst in een niet benoemde plaats zich afspeelde werd dat later toch gewoon ook Amsterdam.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')