ik ben van mening dat Billy niet dood dit hoort bij een verhalenlijn kan gewoon niet andersquote:Op donderdag 4 januari 2024 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een aanfluiting die begrafenis van Billy.
En Shanti vader kwijt baby kwijt moeder kwijt.
Billy onwaardig dit.
Was ze nog op de vlucht officieel?quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:09 schreef jk1999 het volgende:
[..]
ik ben van mening dat Billy niet dood dit hoort bij een verhalenlijn kan gewoon niet anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat dat ze het einde van haar verhaallijn weet, maar NIET dat ze dit seizoen al vertrekt hoor. En het personage van Johhnny, heeft genoeg lijntjes met andere personages, dus die zal echt niet zo 1 2 3 verdwijnenquote:Op donderdag 4 januari 2024 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: Jette van der Meij (Laura Selmhorst) verlaat GTST!
https://www.shownieuws.nl(...)ar-de-serie-verlaten
Dat zal een hele aderlating zijn. Denk dat Henk (Johnny Kraaykamp JR.) dan ook wel klaar is. Het is nog niet bekend of haar afscheid al gedraaid is dus het kan nog even duren denk ik.
quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een aanfluiting die begrafenis van Billy.
En Shanti vader kwijt baby kwijt moeder kwijt.
Billy onwaardig dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze dat al weet, heeft ze het script al gelezen dus....dus is het einde bekend van haar personage. Lezen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:07 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Er staat dat ze het einde van haar verhaallijn weet, maar NIET dat ze dit seizoen al vertrekt hoor. En het personage van Johhnny, heeft genoeg lijntjes met andere personages, dus die zal echt niet zo 1 2 3 verdwijnen
Ik lees het, er staat nergens dat ze binnenkort vertrekt. Deze verhaallijn kan nog rustig een jaar duren. Bij grote verhaallijnen worden de acteurs ook van te voren ingelicht over het verloop van de verhaallijn, nog voor het op papier staat. Zo wist Erik de vogel al een jaar voordat Ludo neergeschoten zou worden, dat ludo maar tijdelijk uit de serie zou verdwijnenquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als ze dat al weet, heeft ze het script al gelezen dus....dus is het einde bekend van haar personage. Lezen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 01:27 schreef James1988 het volgende:
Maar er is ook goed nieuws, we zijn van Mats af.
Ik denk dat de schrijvers allang zijn vergeten wie Arnie is en of die enige connectie met Laura heeft. Dus ik zou er niet teveel op hopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:58 schreef Japepk het volgende:
Ik ben momenteel op vakantie, dus ik volg niet alles even goed. Maar is dat nieuws van Jette al bevestigd of ergens anders ook opgedoken? Zou toch wel een ding moeten zijn hoor. Natuurlijk moet zij de serie eens verlaten, dat is onvermijdelijk. En de Parkinson is een 'mooie' lijn om dat te doen. Hopelijk doen ze nog iets met Arnie. Dat is dé lijn die al die jaren is blijven spelen. Van Jef bijvoorbeeld vergat je haast dat hij al zijn kinderen is verloren, maar Laura blijft altijd de rouwende moeder.
Maar toch. Laura is niet zomaar het karakter dat het langst meedoet, ze was zelfs überhaupt het allereerste personage dat in beeld kwam en tekst had. Het enige personage dat nu nog gebaseerd is op de originele Australische scripts. Kijk, er is altijd iemand die er het langst in zit en Ludo is by far het meest iconische personage ever in GTST. Maar dat Jette en Laura er vanaf seconde 1 en nu nog steeds is, is echt wel iets bijzonders.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:12 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Ik denk dat de schrijvers allang zijn vergeten wie Arnie is en of die enige connectie met Laura heeft. Dus ik zou er niet teveel op hopen.
Laura is geen rouwende moeder meer, niemand heeft het ooit nog over dr overleden kinderen. Zij is juist een moeder die sterker is geworden en nu alles aan kan.
Verder is GTST verbazend saai en slecht, er is al weer 3 maand voorbij en nog steeds is er niets boeiend gebeurd.
Die Mats vond ik heel irritant en voegt echt niets toe en die zoon van opa hoeft ook niet terug te komen
Linda en die dokter mogen ook wel ophoepelen
Blijft een mooi moment.quote:Op donderdag 4 januari 2024 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is dat Stefano niet de zoon van Ludo meer is anders was die al overgrootvader.
Jij wilt wel erg graag je gelijk halen hè? In dat geval: lees zelf eens goed. Het is puur speculatie wat er in dat artikel is opgetikt, verfraaid met zinnen als "het lijkt erop dat". Oftewel: dat is geen bevestiging, dat is een vermoeden, evenals de kop van het artikel dat met aanhalingstekens staat. Dit artikel is het schoolvoorbeeld van het aloude in een kringetje zitten, iemand fluistert iets in een ander z'n oor en dat gaat het kringetje rond. 100% zekerheid dat er gaandeweg dingen bij worden gesleurd op basis van één zinnetje.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als ze dat al weet, heeft ze het script al gelezen dus....dus is het einde bekend van haar personage. Lezen.
Ah ja, als je lang genoeg wacht zal het wel eens gebeurenquote:
Dat is niet helemaal waar. Sterker nog: afgelopen december nog werd er verwezen naar Arnie, toen Henk de kerstboom had opgezet en er een door Arnie gemaakt versiersel in de boom hing. Laura was er blij om want "zo is hij er toch nog een beetje bij".quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:12 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Ik denk dat de schrijvers allang zijn vergeten wie Arnie is en of die enige connectie met Laura heeft. Dus ik zou er niet teveel op hopen.
Laura is geen rouwende moeder meer, niemand heeft het ooit nog over dr overleden kinderen. Zij is juist een moeder die sterker is geworden en nu alles aan kan.
Doe eens normaal gast.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 23:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jij wilt wel erg graag je gelijk halen hè? In dat geval: lees zelf eens goed. Het is puur speculatie wat er in dat artikel is opgetikt, verfraaid met zinnen als "het lijkt erop dat". Oftewel: dat is geen bevestiging, dat is een vermoeden, evenals de kop van het artikel dat met aanhalingstekens staat. Dit artikel is het schoolvoorbeeld van het aloude in een kringetje zitten, iemand fluistert iets in een ander z'n oor en dat gaat het kringetje rond. 100% zekerheid dat er gaandeweg dingen bij worden gesleurd op basis van één zinnetje.
Daarnaast: ze zegt (volgens Shownieuws dat, lui als ze daar zijn, een artikel uit de Story heeft zitten overtikken en verder nergens wederhoor heeft toegepast) enkel dat ze weet hoe haar verhaallijn gaat aflopen. Er staat geen enkele tijdsaanduiding of termijn bij, laat staan dat ze dit seizoen al de serie verlaat. En gezien verhalen van patiënten met Parkinson in het echte leven bij wie de ziekte na operaties en behandelingen wordt afgeremd (zie bijvoorbeeld Ernst Daniël Smid) kunnen ze deze verhaallijn nog wel even laten voortduren.
Dit artikel (en alle andere artikels die zich baseren op een paar quotes uit de fucking Story, bekend om haar diepgravende journalistiek - ahum) is net zo betrouwbaar als een artikel met de kop "LUDO EN JANINE WILLEN SAMEN GTST VERLATEN" omdat Erik en Caroline ergens eens hebben gezegd dat ze gezamenlijk de serie willen verlaten als één van hen zou beslissen te stoppen. Weet je hoe ze dat noemen? Clickbait. En je bent er met open ogen ingetuind.
[..]
Ah ja, als je lang genoeg wacht zal het wel eens gebeuren
Jonathan komt terugquote:Op donderdag 28 december 2023 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na eerder Jonathan nu een afgeraffeld einde voor Mats. Eerder al de tijdelijke verdwijning van Nola en in mindere maten mevrouw Sendar en natuurlijk de exits van Demi en Saskia na de cliffhanger is het een beetje een zooitje geworden ook achter de schermen vermoed ik.
Alsof ze niet weten welke kant ze op willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |