Hallo kleine meidquote:
Uhuquote:
Geen zin meer in Discord?quote:
Uhu, maar ik bedoelde in het algemeen, zie je nooit meer onlinequote:
Heb er weinig te zoeken he als ik met niemand kan kletsenquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, maar ik bedoelde in het algemeen, zie je nooit meer online
Er moet nog wel een grote actieve Fok!server zijn, kan haast niet andersquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb er weinig te zoeken he als ik met niemand kan kletsen
Die willen mij er dan vast niet bij.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er moet nog wel een grote actieve Fok!server zijn, kan haast niet anders
quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die willen mij er dan vast niet bij.
Ja dan maak je een nieuwe aan :pquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik mis die oude server wel, waar wij vieze gesprekken deden
Maar dan moet ik overal op letten, zit liever te gamenquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja dan maak je een nieuwe aan :p
En dan zit ie te gamen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar dan moet ik overal op letten, zit liever te gamen
Ja toch even naar die tekening van jou in het leer kiekn hequote:Op maandag 28 augustus 2023 09:09 schreef Troel het volgende:
[..]
En dan zit ie te gamen.
Ja wacht even, moet even reageren. Ja wacht even, moet even dit doen, Ja wacht even, moet even dat doen.
Dus volgens mij kan dat prima
LATEX. En het is echt al een heel oud geintjequote:Op maandag 28 augustus 2023 10:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja toch even naar die tekening van jou in het leer kiekn he
quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:39 schreef Troel het volgende:
[..]
LATEX. En het is echt al een heel oud geintje
quote:
Helaas is de vakantie weer voorbij en school en (thuis)kantoor weer geopendquote:
dat is inderdaad wel een klein minpuntjequote:Op maandag 4 september 2023 10:38 schreef laziness het volgende:
[..]
Helaas is de vakantie weer voorbij en school en (thuis)kantoor weer geopend
Hier niet.daarvoor komt er te vaak onverwacht een verpleegster binnenquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:25 schreef Oldenzaal het volgende:
En? Wordt er nog een beetje geneukt of hoe zit dat?
quote:Op zondag 17 september 2023 00:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier niet.daarvoor komt er te vaak onverwacht een verpleegster binnen(en anders ook niet, want dat doe je nou eenmaal niet in het ziekenhuis)
Los van dat ik er atm even niet aan moet denkenquote:
quote:Op zondag 17 september 2023 00:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Los van dat ik er atm even niet aan moet denken
quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:25 schreef Oldenzaal het volgende:
En? Wordt er nog een beetje geneukt of hoe zit dat?
Ojee! Waarom lig je in het ziekenhuis?quote:Op zondag 17 september 2023 00:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier niet.daarvoor komt er te vaak onverwacht een verpleegster binnen(en anders ook niet, want dat doe je nou eenmaal niet in het ziekenhuis)
Nierbekkenontstekingquote:Op zondag 17 september 2023 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ojee! Waarom lig je in het ziekenhuis?
Oh damnquote:
Met medicatie is het te doen, maar zonder gewoon echt nog nietquote:Op zondag 17 september 2023 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh damnBeterschap!
Gaat het wel de goede kant op?
Pffquote:Op zondag 17 september 2023 17:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Met medicatie is het te doen, maar zonder gewoon echt nog niet
bah, dat lijkt me heel vervelend als ik dat zo lees.quote:
We leven nogquote:Op maandag 25 september 2023 08:19 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen deze morgen
hoe is het met jullie?
mooiquote:
Last van sneller willen dan het lichaam gaatquote:Op dinsdag 26 september 2023 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi![]()
hej nog veel last dan?
Primaquote:Op maandag 25 september 2023 08:19 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen deze morgen
hoe is het met jullie?
haha, dus gewoon even heanig an doenquote:Op dinsdag 26 september 2023 23:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Last van sneller willen dan het lichaam gaat
ja wel goed. Ik had wel iets meer slaap mogen hebben, maar dan had ik gister iets eerder naar bed moeten gaanquote:
Tja, da's volgens mij wel een beetje een mannending he. Mijn vriend gaat ook altijd te laat maar bed en klaagt vervolgens dat ie zo moe isquote:Op woensdag 27 september 2023 08:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja wel goed. Ik had wel iets meer slaap mogen hebben, maar dan had ik gister iets eerder naar bed moeten gaan
quote:Op woensdag 27 september 2023 08:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tja, da's volgens mij wel een beetje een mannending he. Mijn vriend gaat ook altijd te laat maar bed en klaagt vervolgens dat ie zo moe is
Goed hoor en met oe?quote:
jij aan het werk?quote:Op woensdag 15 november 2023 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hard aan het werk he, geen tijd voor frivoliteiten
Ghehe... frIVOliteiten.
Hehe.
bij mij in de straat, althans het gedeelte waar ik woon, zijn niet van zulke festiviteiten.quote:Op woensdag 15 november 2023 15:47 schreef Mrmime het volgende:
Hier nog een hele tevreden Tukker.
Ook hier van die leuke straat tradities, zoals samen oliebollen eten en borrelen op oudjaarsdag, en in het voorjaar samen de perken in de straat weer mooi onderhouden. Ja wellicht heel burgerlijk, maar het is fijn wonen hier
Klopt sowieso altijd wel een keer ook.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:11 schreef Oldenzaal het volgende:
Volgende topictitel wordt weer: Meet in het voorjaar
Lees: gamen en dik wordenquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:54 schreef Troel het volgende:
ZIjn we nou helemaal jouw verjaardag vergeten @:sjoemie1985 ?
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 december 2023 10:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Selma
Komend jaar ook alweer 10 jaar geleden, wtf.
Niet door de Dinkel hoor, Buurserbeek.quote:Op zondag 24 december 2023 19:37 schreef laziness het volgende:
Ik wilde vragen wie er al natte voeten heeft dankzij de Dinkel maar die grap is voor Troel wat minder
Sterkte er mee Troel![]()
De Dinkel is in Losser buiten zijn oever getreden maar natte voeten grap is voor jou in zijn geheel flauw momenteel.quote:Op zondag 24 december 2023 19:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Niet door de Dinkel hoor, Buurserbeek.
Zo erg is het hier niet gelukkig. Hier is alles gewoon zeik en zeiknat enzo.quote:Op zondag 24 december 2023 19:49 schreef laziness het volgende:
[..]
De Dinkel is in Losser buiten zijn oever getreden maar natte voeten grap is voor jou in zijn geheel flauw momenteel.
kan je nog weg komen of zit je helemaal vast door alle natte wegen?quote:Op zondag 24 december 2023 20:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Zo erg is het hier niet gelukkig. Hier is alles gewoon zeik en zeiknat enzo.
Bijna helemaal vast. Maar er komt een vlakzuigiets!quote:Op zondag 24 december 2023 22:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kan je nog weg komen of zit je helemaal vast door alle natte wegen?
een dompelpomp?quote:Op zondag 24 december 2023 23:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Bijna helemaal vast. Maar er komt een vlakzuigiets!
Vandaar die bonkende erectie!quote:Op maandag 15 januari 2024 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mochten jullie vandaag denken 'goh, wat voelt de energie hier anders'; dat kan kloppen. Ik ben weer in Twenteland vandaag
Dat is het dus!quote:Op maandag 15 januari 2024 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mochten jullie vandaag denken 'goh, wat voelt de energie hier anders'; dat kan kloppen. Ik ben weer in Twenteland vandaag
Mwah, niet echt nee. Dit jaar tot nu toe ook niet trouwensquote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vandaar die bonkende erectie!
quote:
Ik lurk hier en daar wat mee, ook over je waterprobleem. Echt kut zegquote:Op maandag 15 januari 2024 13:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Mwah, niet echt nee. Dit jaar tot nu toe ook niet trouwens
Jep, maar het is niet andersquote:Op maandag 15 januari 2024 13:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]![]()
Hoe is het met jullie?
[..]
Ik lurk hier en daar wat mee, ook over je waterprobleem. Echt kut zeg
ow, kusje dan maar?quote:Op maandag 15 januari 2024 13:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Mwah, niet echt nee. Dit jaar tot nu toe ook niet trouwens
Ik moest vandaag nog aan je denkenquote:Op maandag 15 januari 2024 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ik moest vandaag nog aan je denken
Gefeliciteerd! En heel veel beterschap voor de kleinequote:Op woensdag 7 februari 2024 15:18 schreef sjoemie1985 het volgende:
Goede middag,
Welkom terug The Girl next door.![]()
Ik ben een 2 tal weken terug weer oom geworden.Dat is het goede nieuws.
Het slechte nieuws daarvan is dat mijn neefje momenteel in het ziekenhuis ligt omdat hij blijkbaar een gat heeft tussen de 2 boezems van het hart en een vernauwde aorta![]()
en aan die aorta wordt hij morgen geopereerd.
Dank je wel.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En heel veel beterschap voor de kleine
Fijn! Dat zal een grote oplichting zijn voor iedereenquote:Op maandag 12 februari 2024 15:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Dank je wel.
Operatie aorta goed geslaagd, hij ligt op de normale afdeling inmiddels.
Verlost van de meeste kabels en slangen en geen morfine meer.![]()
mooi dat het goed lijkt te gaan met de kleine. Dat is wel schrikken zeg.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Dank je wel.
Operatie aorta goed geslaagd, hij ligt op de normale afdeling inmiddels.
Verlost van de meeste kabels en slangen en geen morfine meer.![]()
Gisteren te horen gekregen dat hij dus volgende week donderdag weer op de agenda staat.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Fijn! Dat zal een grote oplichting zijn voor iedereenHopelijk nu geen extra ingrepen meer nodig.
In het weekend met z’n allen in de auto, ff op bezoek en daarna wat leuks doen in Rotterdam of omgeving. Twee vliegen in één klap.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:22 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Gisteren te horen gekregen dat hij dus volgende week donderdag weer op de agenda staat.
En dan zullen ze toch ook het gat tussen de boezemkamers gaan dichten.
Hij was waarschijnlijk toch te groot waardoor er te veel bloed weg sijpelt waardoor de longen te meer werk moeten doen.Maar dokters zeggen dat het een sterk ventje is.
Maar ja 2 en 4 weken na geboorte zijn zulke operaties natuurlijk niet niks.
En tjah voor mij en mijn/ onze moeder en mijn andere broer kunnen we niet even op bezoek gaan.
Ze wonen dik 2 uur rijden van ons vandaan in de buurt van rotterdam.
Helaas gaat dat niet zomaar even.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:25 schreef laziness het volgende:
[..]
In het weekend met z’n allen in de auto, ff op bezoek en daarna wat leuks doen in Rotterdam of omgeving. Twee vliegen in één klap.
Ik kreeg de indruk dat het probleem was dat je lang in de auto moest zitten voor een kort bezoekje gezien de omstandigheden, vandaar de suggestie om er meer van te maken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Helaas gaat dat niet zomaar even.
Het zal niet "even" een bezoekje zijn, denk ik.
Maar ja wie weet over een week of 2 weken wellicht weer die kant op.
Denk dan wel in het weekend aangezien ik moet werken door de weeks en mijn andere broer werkt in een ziekenhuis en dus ook in het weekend.
Kortom een heel geplan denk ik.
Het is wel inderdaad dat je 2 uur heen en 2 uur terug moet rijden.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:41 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat het probleem was dat je lang in de auto moest zitten voor een kort bezoekje gezien de omstandigheden, vandaar de suggestie om er meer van te maken.
\m/quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@:norich Abschiedsbrief des Prometheus
Henquote:
Hoe issie?quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@:norich Abschiedsbrief des Prometheus
quote:Op maandag 11 maart 2024 16:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]![]()
Wat bedoeld gij hiermee?
En oja btw, mijn neefje is sinds afgelopen dinsdag weer thuis.
Na dus de afgelopen week 2 best zware operaties aan het hart te zijn ondergaan.
Gister voor het eerst naar sportschool geweest, beetje krachttraining en boksen gedaanquote:
Fijn dat het goed met hem gaat!quote:Op maandag 11 maart 2024 16:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]![]()
Wat bedoeld gij hiermee?
Fijn dat hij thuis isquote:Op maandag 11 maart 2024 16:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]![]()
Wat bedoeld gij hiermee?
Lekker bezig!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gister voor het eerst naar sportschool geweest, beetje krachttraining en boksen gedaan
haha niet bepaald mijn muziek stijl.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
\m/
Mooi dat je neefje thuis is. goed nieuws
Hehehe ik zag mquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:30 schreef rulerofdeath het volgende:
https://www.rtvoost.nl/ni(...)ijskraan-in-enschede
Dat is ook niet handig.
Bedanktquote:
Bedanktquote:Op maandag 29 juli 2024 16:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
Gefeliciteerd @:rulerofdeath
Maar waar is iedereen eigenlijk gebleven, het is zo rustig hier de laatste tijd.![]()
![]()
Bedanktquote:
heb je nog wat leuks te vertellen dan?quote:Op maandag 29 juli 2024 16:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
Gefeliciteerd @:rulerofdeath
Maar waar is iedereen eigenlijk gebleven, het is zo rustig hier de laatste tijd.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je nog wat leuks te vertellen dan?Euh nog 2 weken en dan lekker 3 weken vakantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarvan 2 weken heerlijk naar oostenrijk.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Hvordan har du det?quote:
Jeg har det fintquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op maandag 5 augustus 2024 07:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Jeg har det fintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:20 schreef laziness het volgende:
Lekker weertje hoor mensen.
[ link | afbeelding ]
Ja mijn puberzoon heeft dat wel nodigquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:26 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ik zie dat je wel een blad voor de mond hebt genomen? *![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:08 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja mijn puberzoon heeft dat wel nodig
Beter. Voor paspoort moest ik nog wel langs dezelfde gemeente.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:57 schreef ReMcOrE het volgende:
zaterdagmiddag pasfoto gemaakt en net nieuwe rijbewijs al opgehaald. lekker digitaal, mooi vlot en geen afspraak bij het gemeentehuis nodig
Ik ook, want je moet pasfoto en papiertje inleveren, of kan dat tegenwoordig digitaal bij sommige gemeentes?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Beter. Voor paspoort moest ik nog wel langs dezelfde gemeente.
Pasfoto moet je toch ook inleveren voor je rijbewijsquote:Op donderdag 14 november 2024 10:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Ik ook, want je moet pasfoto en papiertje inleveren, of kan dat tegenwoordig digitaal bij sommige gemeentes?![]()
Dacht ik ook, dus helemaal digitaal kan voorzover ik weet niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Pasfoto moet je toch ook inleveren voor je rijbewijs
Bij Erik?quote:Op donderdag 14 november 2024 21:24 schreef ReMcOrE het volgende:
fotograaf kon met pasfoto en wat gegevens digitaal aanvraag nieuw rijbewijs starten bij RDW. had binnen half uur mailtje dat aanvraag en foto akkoord waren, online nog paar keer klikken en toen betalen.
en dan 2 dagen later al bericht dat ding klaar lag bij de gemeente, gewoon bij de balie dus geen afspraak en zelfs geen nummertje. omruilen met oude pasje en klaar was ReMcOrE!
Maar de vraag is gaat die door?quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:22 schreef Troel het volgende:
We kunnen alweer bijna een meet plannen voor in t najaar
Jazeker.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:41 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Maar de vraag is gaat die door?
Zijn er al wel weer eens tof meets geweest?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |