das niet zo mooiquote:
pff, ik heb dat topic even doorgelezen. Heftig zeg. Heel veel knuffels en beterschapquote:Op donderdag 6 november 2025 15:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Aanrijding. MIjn fiets verloor van een auto.
OUD / Goodvibes topic voor Troel #1
Tja, Enschede is gewoon hartstikke onveiligquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pff, ik heb dat topic even doorgelezen. Heftig zeg. Heel veel knuffels en beterschap
Alleen Enschede?quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, Enschede is gewoon hartstikke onveilig
Maargoed dat ik er weg benquote:Op vrijdag 7 november 2025 17:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, Enschede is gewoon hartstikke onveilig
quote:Op donderdag 6 november 2025 15:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Aanrijding. MIjn fiets verloor van een auto.
OUD / Goodvibes topic voor Troel #1
Dat is een mooie spin. Die ga ik ook gebruiken. Ik word net zo oud.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dankjewel
42 alweer, het antwoord op het leven, het universum, en al het andere
Maat van me had er nog een mooi plaatje van gemaakt:quote:Op donderdag 11 december 2025 12:33 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat is een mooie spin. Die ga ik ook gebruiken. Ik word net zo oud.
Nog van harte gefeliciteerd
Ik spreek jou niet elke dag, dat is het verschilquote:Op maandag 15 december 2025 12:55 schreef sjoemie1985 het volgende:
En mijn verjaardag overgeslagen?![]()
![]()
![]()
28 november mocht ik de 3 inruilen voor een 4.![]()
quote:Op maandag 15 december 2025 17:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik spreek jou niet elke dag, dat is het verschil
Jij ook, heerscherquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:
niet echt concreet ofzo
bier drinken enzo
Dat klinkt wel heel sneu trouwens. Alsof het leven alleen maar waarde heeft als je alcohol drinkt. Je weet zelf dat het niet zo erg is tochquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb nu een jaar geen druppel gehad, het leven is wel erg saai zo
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel sneu trouwens. Alsof het leven alleen maar waarde heeft als je alcohol drinkt. Je weet zelf dat het niet zo erg is toch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |