En het standaardriedeltje van tegenstander die er nog nèt een voetje tussen weet te krijgen, te zacht ingeschoten, bal net naast of over, keeper die geweldig speelt, de kansen die je krijgt niet afmaken... tja.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:09 schreef ReMcOrE het volgende:
slappe hap, nauwelijks tempo en toen het nog 0-1 stond waren we alleen maar van links naar rechts aan het breien. geen schoten, geen drang naar voren.
na de 0-2 was het klaar, alleen die kans van Van Wolfswinkel nog en voor de rest vooral halve voorzetten die gemakkelijk weggekopt konden worden.
gewoon playoffs dit seizoen, meer niet...
Ik dacht al, waar gaat dit over.quote:
100% Tukker meldtquote:
Ik ben dat dan weer niet. Geboren Amsterdam, opgegroeid Haaksbergse.quote:
Geboren in Preston Palacequote:Op vrijdag 27 maart 2026 23:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben dat dan weer niet. Geboren Amsterdam, opgegroeid Haaksbergse.
Nou, daar woon ik. Sterker nog, zulke wakels staan in mijn achtertuinquote:Op zaterdag 28 maart 2026 00:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Geboren in Preston Palace
We gingen vroeger altijd jeneverbessen plukken in het Buurserzand.
Dragan, ben jij het?quote:
Woon jij in/bij het Buurserzand?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 06:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, daar woon ik. Sterker nog, zulke wakels staan in mijn achtertuin
Nope. Geen idee ook wie Dragan isquote:
Aan de overkant van de straat is t meertje. Woon ook echt in Natura2000, dus reetjes in de tuin.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:31 schreef r_one het volgende:
[..]
Woon jij in/bij het Buurserzand?![]()
Niet verkeerd
Kijk in de OP, daar staat een 100% Tukkerquote:
Ah sooo.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk in de OP, daar staat een 100% Tukker
Ben je bevoorrechtquote:Op zaterdag 28 maart 2026 13:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Aan de overkant van de straat is t meertje. Woon ook echt in Natura2000, dus reetjes in de tuin.
Oude OPquote:Op zaterdag 28 maart 2026 13:49 schreef r_one het volgende:
[..]
Ah sooo.
Maar ik zie @:Troel er heul niet tussen staan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |