Hallo kleine meidquote:
Uhuquote:
Geen zin meer in Discord?quote:
Uhu, maar ik bedoelde in het algemeen, zie je nooit meer onlinequote:
Heb er weinig te zoeken he als ik met niemand kan kletsenquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, maar ik bedoelde in het algemeen, zie je nooit meer online
Er moet nog wel een grote actieve Fok!server zijn, kan haast niet andersquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb er weinig te zoeken he als ik met niemand kan kletsen
Die willen mij er dan vast niet bij.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er moet nog wel een grote actieve Fok!server zijn, kan haast niet anders
quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die willen mij er dan vast niet bij.
Ja dan maak je een nieuwe aan :pquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik mis die oude server wel, waar wij vieze gesprekken deden
Maar dan moet ik overal op letten, zit liever te gamenquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja dan maak je een nieuwe aan :p
En dan zit ie te gamen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar dan moet ik overal op letten, zit liever te gamen
Ja toch even naar die tekening van jou in het leer kiekn hequote:Op maandag 28 augustus 2023 09:09 schreef Troel het volgende:
[..]
En dan zit ie te gamen.
Ja wacht even, moet even reageren. Ja wacht even, moet even dit doen, Ja wacht even, moet even dat doen.
Dus volgens mij kan dat prima
LATEX. En het is echt al een heel oud geintjequote:Op maandag 28 augustus 2023 10:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja toch even naar die tekening van jou in het leer kiekn he
quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:39 schreef Troel het volgende:
[..]
LATEX. En het is echt al een heel oud geintje
quote:
Helaas is de vakantie weer voorbij en school en (thuis)kantoor weer geopendquote:
dat is inderdaad wel een klein minpuntjequote:Op maandag 4 september 2023 10:38 schreef laziness het volgende:
[..]
Helaas is de vakantie weer voorbij en school en (thuis)kantoor weer geopend
Hier niet.daarvoor komt er te vaak onverwacht een verpleegster binnenquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:25 schreef Oldenzaal het volgende:
En? Wordt er nog een beetje geneukt of hoe zit dat?
quote:Op zondag 17 september 2023 00:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier niet.daarvoor komt er te vaak onverwacht een verpleegster binnen(en anders ook niet, want dat doe je nou eenmaal niet in het ziekenhuis)
Los van dat ik er atm even niet aan moet denkenquote:
quote:Op zondag 17 september 2023 00:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Los van dat ik er atm even niet aan moet denken
quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:25 schreef Oldenzaal het volgende:
En? Wordt er nog een beetje geneukt of hoe zit dat?
Ojee! Waarom lig je in het ziekenhuis?quote:Op zondag 17 september 2023 00:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier niet.daarvoor komt er te vaak onverwacht een verpleegster binnen(en anders ook niet, want dat doe je nou eenmaal niet in het ziekenhuis)
Nierbekkenontstekingquote:Op zondag 17 september 2023 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ojee! Waarom lig je in het ziekenhuis?
Oh damnquote:
Met medicatie is het te doen, maar zonder gewoon echt nog nietquote:Op zondag 17 september 2023 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh damnBeterschap!
Gaat het wel de goede kant op?
Pffquote:Op zondag 17 september 2023 17:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Met medicatie is het te doen, maar zonder gewoon echt nog niet
bah, dat lijkt me heel vervelend als ik dat zo lees.quote:
We leven nogquote:Op maandag 25 september 2023 08:19 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen deze morgen
hoe is het met jullie?
mooiquote:
Last van sneller willen dan het lichaam gaatquote:Op dinsdag 26 september 2023 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi![]()
hej nog veel last dan?
Primaquote:Op maandag 25 september 2023 08:19 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen deze morgen
hoe is het met jullie?
haha, dus gewoon even heanig an doenquote:Op dinsdag 26 september 2023 23:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Last van sneller willen dan het lichaam gaat
ja wel goed. Ik had wel iets meer slaap mogen hebben, maar dan had ik gister iets eerder naar bed moeten gaanquote:
Tja, da's volgens mij wel een beetje een mannending he. Mijn vriend gaat ook altijd te laat maar bed en klaagt vervolgens dat ie zo moe isquote:Op woensdag 27 september 2023 08:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja wel goed. Ik had wel iets meer slaap mogen hebben, maar dan had ik gister iets eerder naar bed moeten gaan
quote:Op woensdag 27 september 2023 08:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tja, da's volgens mij wel een beetje een mannending he. Mijn vriend gaat ook altijd te laat maar bed en klaagt vervolgens dat ie zo moe is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |