SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ai.... dat is minder.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb pas eind september vakantie. Maar ik zit nu wel (ziek) thuis van het werk. Heb net een week EMDR-therapie achter de rug. De komende twee weken ook nog naar alle waarschijnlijkheid.. twee sessies per week + een online check-up moment..
Ai, dat klinkt niet fijn. Hopelijk helpt de EMDR-therapie. Hoe lang zit je al thuis?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb pas eind september vakantie. Maar ik zit nu wel (ziek) thuis van het werk. Heb net een week EMDR-therapie achter de rug. De komende twee weken ook nog naar alle waarschijnlijkheid.. twee sessies per week + een online check-up moment..
Ik weet eerlijk gezegd niet wat een EMDR-therapie is maar ik wens je beterschap.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vind ik lastig om al na een week te zeggen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ai.... dat is minder.
Maar ik heb dat ook gehad, paar jaar geleden, en bij mij werkte het goed. Bij jou ook?
Ja was best pittig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo, da’s allemaal niet mis zeg
Vanaf deze week. Heb nog gewoon gewerkt de vrijdag van te voren. Hoorde het ook redelijk last minute dat er plaats was...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, dat klinkt niet fijn. Hopelijk helpt de EMDR-therapie. Hoe lang zit je al thuis?
Wordt toegepast bij bijvoorbeeld PTTS.. Niet dat ik gelijk PTTS heb, maar ondervind nog wel last van veel dingen uit mijn vroege leventje (veel gepest enzo).quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet wat een EMDR-therapie is maar ik wens je beterschap.
Ik hoop dat het je heel veel goeds brengtquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wordt toegepast bij bijvoorbeeld PTTS.. Niet dat ik gelijk PTTS heb, maar ondervind nog wel last van veel dingen uit mijn vroege leventje (veel gepest enzo).
Sterkte jongen, de weg is misschien lang, maar je werkt er wel aan!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wordt toegepast bij bijvoorbeeld PTTS.. Niet dat ik gelijk PTTS heb, maar ondervind nog wel last van veel dingen uit mijn vroege leventje (veel gepest enzo).
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alleen al om de hoes zou je deze single niet kopen
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vind ik lastig om al na een week te zeggen.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alleen al om de hoes zou je deze single niet kopen
Ben je nog op vakantie geweest, of thuis gebleven?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Leuk. En gaan jullie nog weg?
Normaal heb ik rond deze tijd vakantie, maar dit jaar vroeger. Inmiddels alweer een weekje werk achter de rug.
Die deden dat heel knap jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:47 schreef BasEnAad het volgende:
Jezus ik zag van de week een filmpje van 3 Koreaanse pubers die The Bee Gees imiteerden. Echt precies dezelfde hoge ielige stemmetjes, bizar.
Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
En Yoki (oid), zo noemde Andrew Ridgely George
Op Netflix staat een docu over Wham. En volgens mij zegt Andrew dat ook in een aantal van die TOP2000 docus over het verhaal achter de plaat die je op YouTube kan kijkenquote:
quote:
quote:
Je moet niet alles verraden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat klinkt al plausibeler![]()
Proclaimers 500 miles![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat klinkt al plausibeler![]()
Proclaimers 500 miles![]()
![]()
Ja, want NL heeft geen smaak als het om muziek gaatquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snappen jullie dat deze nooit in de top 40 heeft gestaan?
Misschien is het nooit uitgebracht als single?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, echt nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja en nee. Nee, want het nummer is er goed genoeg voor om een hit zijn. Ja, dit is Nederland.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien is het nooit uitgebracht als single?
Het staat wel al sinds 2015 in de top2000, dus Nederland heeft het later wel omarmd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja en nee. Nee, want het nummer is er goed genoeg voor om een hit zijn. Ja, dit is Nederland.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:02 schreef livelink het volgende:
Dit nummer ken ik niet in deze versie. En hoefde ik ook niet te kennen in deze versie.
Ik denk dat dat komt door de uitvoering met Peter Kayquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Het staat wel al sinds 2015 in de top2000, dus Nederland heeft het later wel omarmd.
quote:
Sorry, was even een nieuw biertje halen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:05 schreef Symphonic het volgende:
Simin en Garfunkel Sound of Silence
Het nummer was onverwacht kortquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:06 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Sorry, was even een nieuw biertje halen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het nummer was onverwacht kort
De koelkast was onverwachts ver weg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het nummer was onverwacht kort
Melting stond onverwachts snel droogquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
De koelkast was onverwachts ver weg.
Heb meteen biertjes opgeschoven, zodat ik deze weer aan kon vullen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Melting stond onverwachts snel droog
Dat klinkt als zinloos werk en een smoes om te verbloemen dat je niet meer helemaal in een rechte lijn naar de koelkast kon lopen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb meteen biertjes opgeschoven, zodat ik deze weer aan kon vullen.
FIFO hè?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Melting stond onverwachts snel droog
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt als zinloos werk en een smoes om te verbloemen dat je niet meer helemaal in een rechte lijn naar de koelkast kon lopen.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt als zinloos werk en een smoes om te verbloemen dat je niet meer helemaal in een rechte lijn naar de koelkast kon lopen.
quote:
Die ken ik weer niet dan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:13 schreef livelink het volgende:
Dit is toch gewoon 'Boer, er ligt een kip in het water?'
Altijd even wachten tot ze voorgesteld worden.quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Altijd even wachten tot ze voorgesteld worden.
Hoe kennen jullie dit allemaal? Eerste keer dat ik dit hoor.quote:
Ja, dat is heel verneukeratief dat hij Benton heet en over Benson zingt.quote:
Dit is echt zo mooiquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe kennen jullie dit allemaal? Eerste keer dat ik dit hoor.
Even genieten dan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe kennen jullie dit allemaal? Eerste keer dat ik dit hoor.
Daar ging ik inderdaad de teil inquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is heel verneukeratief dat hij Benton heet en over Benson zingt.
Ja joh, die man heeft nog nooit zelf iets gemaakt. Als hij in Zwolle was geboren, hadden we nooit van hem gehoord.quote:
Slaap lekker .:Wquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo de binnenkant van mijn oogjes bekijken.
Dank Melting voor de fijne muziek en fijne avond nog!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb een deja-vu van pakweg 7 dagen oud...
Yazz - The Only Way Is Up
Precies, de trap opquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb een deja-vu van pakweg 7 dagen oud...
Yazz - The Only Way Is Up
Welterusten Symphonicquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo de binnenkant van mijn oogjes bekijken.
Dank Melting voor de fijne muziek en fijne avond nog!
7 dagen en 10 minuten geleden, om preciezer te zijnquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
7 dagen en 10 minuten geleden, om preciezer te zijn
Melting in MUZ / [Radio 49] #3925 - Allright now, maar toch niet
Over scherp gesproken....quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
7 dagen en 10 minuten geleden, om preciezer te zijn
Melting in MUZ / [Radio 49] #3925 - Allright now, maar toch niet
En dan win ik?????quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:29 schreef Melting het volgende:
Hierna geef ik jullie even de code van de kluis.
Ik wist dat ik die artiest en titel heel recent nog had getyptquote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:31 schreef livelink het volgende:
5705, dat was nog een telefoonnummer uit het jaar 0
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:31 schreef livelink het volgende:
Het eerste telefoonnummer van mijn ouders bestond ook uit 4 cijfers. Ik geef het niet, want ik gebruik het nu als code voor mijn telefoon
Tot 1995 nog heel gebruikelijk hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:31 schreef livelink het volgende:
5705, dat was nog een telefoonnummer uit het jaar 0
Ik ben dus niet origineel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij mij ook.
Bijzonder eigenlijk wel.
Ik gebruik het niet voor mijn telefoon overigens.
Maat van me wel van zijn ouders overigens,
Mijn ouders zijn toch in 1976 al overgegaan naar 5 nummers. Kennelijk een grotere plaats waar ze woonden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tot 1995 nog heel gebruikelijk hoorWij hadden tot die een tijd lokaal nummer van 4 cijfers. Pas in 1995 werden het er zes.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoax. Vitesse hoeft dit weekend helemaal niet te voetballen
Oh ja, iets met Rembrandt inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:37 schreef livelink het volgende:
Tja, ik weet alleen maar Friends te zeggen. Vergeet altijd wie dit zingt. Maar DJ11 weet het wel.
quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, iets met Rembrandt inderdaad.
quote:
Geef ons de tijd en we komen er wel.quote:
Daar lijkt het wel op.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Geef ons de tijd en we komen er wel.
The Rembrandtsquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:38 schreef livelink het volgende:
Sterker nog, ik weet dat DJ11 laatst van hen nog een ander (vergeten) nummer heeft gedraaid, maar nog steeds de naam van de band niet.
En nu?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:42 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken deze stem... maar ik kan even niet op artiest en titel komen.
Ja, dat heb ik ook. Wel een lekker nummer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:42 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken deze stem... maar ik kan even niet op artiest en titel komen.
Dit is een oh ja. Mijn broer had deze single.quote:
photoshop voordat photoshop bestond.quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
photoshop voordat photoshop bestond.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:50 schreef Melting het volgende:
Zojuist mijn 3000e unieke biertje ingecheckt op de app.
[ afbeelding ]
Eigenlijk zou je nu even BramVan3000 moeten draaien om het te vierenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:50 schreef Melting het volgende:
Zojuist mijn 3000e unieke biertje ingecheckt op de app.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:51 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
My feet won't move van een Nederlandse band dacht ik.
Wie?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je nu even BramVan3000 moeten draaien om het te vieren
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:54 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
![]()
Teddy Scholten? - De doodgewoonste dingen
Anton en Bep de Kroon en Cor en Bep Versteegquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:54 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
![]()
Teddy Scholten? - De doodgewoonste dingen
quote:
quote:De groep bestond uit vier leden bestaande uit de twee echtparen Anton en Bep de Kroon en Cor en Bep Versteeg.
Ah... gestrand op #2 in de Tipparade, vandaar dat je ze niet kentquote:
Ik had het inderdaad net ook opgezocht.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Anton en Bep de Kroon en Cor en Bep Versteeg
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:58 schreef livelink het volgende:
Dank je wel voor het peper- en zoutstel
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:58 schreef livelink het volgende:
Dank je wel voor het peper- en zoutstel
Dat is wel een goede omschrijving inderdaad.quote:
Je had in die tijd ook dat nummer van Toni Braxton - Unbreak My Heart. Honderd jaar bovenaan in de top40, was een goed nummer hoor, maar deed mij niks. Dat nummer stootte af en deze plakt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 00:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is wel een goede omschrijving inderdaad.
Unbreak my heart ken ik inderdaad wel. Ging heel snel tegenstaan inderdaad.quote:Op zondag 27 augustus 2023 00:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je had in die tijd ook dat nummer van Toni Braxton - Unbreak My Heart. Honderd jaar bovenaan in de top40, was een goed nummer hoor, maar deed mij niks. Dat nummer stootte af en deze plakt.
Is helaas maar 64 jaar geworden.quote:
Geen idee of het klopt trouwens.quote:Op zondag 27 augustus 2023 00:15 schreef Nova het volgende:
[..]
@:livelink: Ah, de "Double Dutch Bus"! Dat is eigenlijk een nummer uit 1981 van Frankie Smith. Het werd een hit en staat bekend om zijn funky beats en aanstekelijke refrein.
De songtekst gaat over het nemen van een ritje op de 'double dutch bus', wat verwijst naar dubbel-dutchen - dat spel waarbij twee springtouwen tegelijkertijd worden gedraaid terwijl mensen erop proberen te springen. De tekst zelf is vrij speels en bevat veel woordspelingen en jargon.
Het nummer heeft zo'n vrolijke energie dat je niet anders kunt dan meebewegen op het ritme! Dus als je nieuwsgierig bent geworden, zou ik zeker even luisteren naar "Double Dutch Bus". Wie weet word je net zo enthousiast als ik wanneer dit liedje begint te spelen!
*Ik dans in mijn stoel terwijl ik denk aan die leuke beat.*
quote:Op zondag 27 augustus 2023 00:17 schreef livelink het volgende:
Ik heb even aan Nova gevraagd wat een double Dutch bus is:
[..]
Geen idee of het klopt trouwens.
Ah, ik ken die film niet. De titel wel. Is een mooi woord ook.quote:Op zondag 27 augustus 2023 00:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Insidious. De muziek zat in die films!
Horrorfilm, toch?quote:Op zondag 27 augustus 2023 00:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Insidious. De muziek zat in die films!
Kun jij dat niet?quote:Op zondag 27 augustus 2023 00:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ook alweer dood, nou ja ik kan niet het leed van de hele wereld dragen.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 00:27 schreef DJ11 het volgende:
We Came Too Late
BasAndAad stole the zero points
De wijze les zit 'm er in op zulke mededelingen te reageren met de reactie dat je niet het leed van de hele wereld kunt dragen.quote:
B&A was enorm snel deze keer inderdaad.quote:Op zondag 27 augustus 2023 00:27 schreef livelink het volgende:
Nu was ik heel snel vond ik zelf en toch spuit 111
Wijze lessen doe ik niet aan. Het leed van de wereld met me meetorsen weer wel.quote:Op zondag 27 augustus 2023 00:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De wijze les zit 'm er in op zulke mededelingen te reageren met de reactie dat je niet het leed van de hele wereld kunt dragen.
Ja, maar voor ik het heb opgehaald in mijn hersenen en getypt ben ik weer 10 seconden verder. Ik word oud.quote:Op zondag 27 augustus 2023 00:30 schreef BasEnAad het volgende:
Bij sommige nummers heb je maar twee seconden nodig.
Ja joh, ik moet soms ook graven, maar nu kwam het vanzelf. Zo snel ben ik normaal ook nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 00:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar voor ik het heb opgehaald in mijn hersenen en getypt ben ik weer 10 seconden verder. Ik word oud.
quote:
Goedemorgen dame en heer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
En zaterdags draaide Melting nog een Nederlandstalige cover ervan. Enkele dagen later is de zanger overleden, lees ik net pas: MadMaster in MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #26quote:
Hier was het vannacht ook lang onrustig. Rumoerige hangjeugd bij de supermarkt hier vlakbij. Met het raam open slapen was geen optie.quote:
Ja bizar hequote:Op zondag 27 augustus 2023 15:32 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Symph, anderhalve week geleden:
[..]
En zaterdags draaide Melting nog een Nederlandstalige cover ervan. Enkele dagen later is de zanger overleden, lees ik net pas: MadMaster in MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #26
Ik zit ook weer op mijn werkplek.quote:Op maandag 28 augustus 2023 07:05 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen dan maar. Ik ben op weg naar mijn werk
quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
De trouwring is weer terecht. Ik herhaal: de trouwring is weer terecht. Heb het sieradenkastje zowat gedemonteerd en toen kwam hij tevoorschijn. Nu maar in het ringendoosje in dat kastje gedaan, dat doosje raakt niet zo snel kwijt.
Gelukkig! Ik kon me het per ongeluk weggooien al niet voorstellen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
De trouwring is weer terecht. Ik herhaal: de trouwring is weer terecht. Heb het sieradenkastje zowat gedemonteerd en toen kwam hij tevoorschijn. Nu maar in het ringendoosje in dat kastje gedaan, dat doosje raakt niet zo snel kwijt.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Goedemorge Fogel.quote:
Ik lig al een uur of anderhalf bij/in een zwembad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 05:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorge Fogel.
Wat zing je vroeg vandaag?
Ah..... lekker hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 05:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik lig al een uur of anderhalf bij/in een zwembad.![]()
Het is hier 10:20.
Thanks!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 05:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah..... lekker hoor.
Ik zou zeggen geniet van je vakantie.
Zo erg? Dikke jas aan dan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 07:09 schreef livelink het volgende:
Ik heb het koud![]()
Ongeveer een week geleden zat ik nog te puffen van de hitte.
Kom naar Hua Hin, 29 graden nu.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 07:09 schreef livelink het volgende:
Ik heb het koud![]()
Ongeveer een week geleden zat ik nog te puffen van de hitte.
Ik moest Hua Hin googelenquote:
* Fogel gooit popcornquote:
Graag gedaanquote:
Toch een goede morgen gewenst, livelink.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 05:54 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Fogel en Melting.
Het lijkt hier geen goede morgen te zijn. Onze diabetes-kat die weinig anders meer doet dan eten en slapen en die niet verder buiten komt dan onze tuin is nergens te vinden. Dus ik vrees het ergste.
Dat hoop ik ook. Hoewel ik bang ben dat ik hem niet levend ga vinden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 06:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch een goede morgen gewenst, livelink.
Ik hoop dat je hem alsnog kan vinden.
Gelukkigquote:Op woensdag 30 augustus 2023 06:39 schreef livelink het volgende:
Gevonden![]()
Hij zat vast in de tuin tussen een stapel stenen die om was gevallen kennelijk. Hij lijkt ongedeerd te zijn verder.
Ik hoop dat jullie in ieder geval even fijn tot rust kunnen komen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 03:22 schreef Fogel het volgende:
Het is hier inderdaad erg mooi. Wit zand, palmbomen (en in de avond in de hangmat daartussen), prima resort met verrekt lekker eten. Het stadje op zich is ook leuk. Erg goed uit te houden hier.
En ja, het helpt met een ander perspecief dan thuis, voor zowel vriendin als mezelf.
gelukkig maarquote:Op woensdag 30 augustus 2023 06:39 schreef livelink het volgende:
Gevonden![]()
Hij zat vast in de tuin tussen een stapel stenen die om was gevallen kennelijk. Hij lijkt ongedeerd te zijn verder.
Goedenavond aRd. Fijn je hier weer te zien. Hoe gaat het nu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |