SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Ja!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Nogmaals een goede avond.
Kijk je ook al zo uit naar de vakantie?
Hoe komt het dat je steeds die upgrades krijgt dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja!
Maar eerst www.pstereo.no morgen en overmorgen.
Hotel bevestigde eerder vanavond dat ik (zoals altijd) weer een upgrade naar een suite heb gekregen.
Hotel ligt 250 meter ofzo van het festival af
Voor de vakantie heb ik al suites geboekt, dus die kunnen ze niet upgraden
Dat ziet er erg tof uitquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja!
Maar eerst www.pstereo.no morgen en overmorgen.
Hotel bevestigde eerder vanavond dat ik (zoals altijd) weer een upgrade naar een suite heb gekregen.
Hotel ligt 250 meter ofzo van het festival af
Voor de vakantie heb ik al suites geboekt, dus die kunnen ze niet upgraden
Omdat ik bij die hotelketen de hoogste status heb.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je steeds die upgrades krijgt dan?
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat ik bij die hotelketen de hoogste status heb.
Doe je goed .quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat ik bij die hotelketen de hoogste status heb.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Pet Shop Boys Always on my mind
Veelslaperquote:
Vind ik ook ja, daarom ook maar tickets gekocht. Van het type "pluss", zodat we een eigen bar met korte/geen rij hebbenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe je goed .
Ben geen festival liefhebber maar deze line up is echt gaaf
Ze klinken leuk jaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, dat festival. Ik zie dat Leftfield The Prodigy komt vervangen, volgens mij stiekem veel leuker
Heb jij ook een outfit met van die schoudervullingen?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Schoudervullingen for the win
Ik heb van mezelf al brede schouders, ik haal schoudervullingen meestal uit kledingquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij ook een outfit met van die schoudervullingen?
Dat kan kloppen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:39 schreef Symphonic het volgende:
Klinkt als the Caribbean disco show
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ub40 en chrissie hynde I got you babe
Dat was het gisterenavond en vannacht hier ook.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een vies benauwd plakweer. Straks na de regen het zolderraam maar wijd openzetten voor een beetje luchtstroom binnen
Heb jij ook wel eens een concert dat tegenvalt?quote:
Uhm ja, maar dan loop ik gewoon weg.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens een concert dat tegenvalt?
Misschien lijkt je dit ook wel iets:
https://therockcircus.nl/
Dat kan geen toeval zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uhm ja, maar dan loop ik gewoon weg.
Goede lineup daar!
66,6 euro voor de zaterdagtickets
Zaterdags vroeg thuis dan want Powerwolf is dan headliner denk ik.;quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens een concert dat tegenvalt?
Misschien lijkt je dit ook wel iets:
https://therockcircus.nl/
Dat scheelt, want ik heb hier nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:02 schreef Melting het volgende:
De eerste krijg je cadeau.
[ afbeelding ]
quote:
De titel is alvast goed.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Walking back to happiness maar van wie?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Walking back to happiness maar van wie?
quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:11 schreef DJ11 het volgende:
Wie is dit? Harry Slinger is z'n tijd als zanger van een Engelstalige band?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:11 schreef DJ11 het volgende:
Wie is dit? Harry Slinger is z'n tijd als zanger van een Engelstalige band?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Laat je speelgoed staan, schuif gezellig aan….
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Bart Peeters en de radio’s I’m into folk
.... voor Sesamstraat,quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Laat je speelgoed staan, schuif gezellig aan….
Dat zal wel even wennen zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanmiddag de film Finding Neverland gekeken, waarin Johnny Depp met een Schots accent praat
Die vent kan alles, maar z’n achterlijke piratenfilms kan ik echt niet kijkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zal wel even wennen zijn.
Al heeft die al mega veel typetjes gespeeld.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
.... voor Sesamstraat,
waar Radio 49 aan staat
Tof nummer inderdaadquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:33 schreef DJ11 het volgende:
Geweldig nummer dit. Er is ook een verlengde versie van; nog beter.
Dat ze zelfs een monument hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:35 schreef Symphonic het volgende:
Nog even wat leesvoer ter vermaak over de band van twee plaatjes geleden: https://nl.wikipedia.org/wiki/Ro-d-Ys
Tsjaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ze zelfs een monument hebben.
Ja, zo zijn zequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, Amerikanen met hun afwijkende spelling
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:52 schreef DJ11 het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Oh_Sheila
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:52 schreef DJ11 het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Oh_Sheila
Deze titel slaat momenteel helemaal op jou, DJ11.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze titel slaat momenteel helemaal op jou, DJ11.
En bedanktquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze titel slaat momenteel helemaal op jou, DJ11.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:58 schreef Symphonic het volgende:
You are my special angel, niet van Timi Yuro
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ronnie en de ronnies allemaal beestjes
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:04 schreef DJ11 het volgende:
Cliff Richard & The Young Ones - Livin' Doll
Wat?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die langharige met baard is 1 van de 2 van Soulsister
Ik zat naar dat Cliff Richard-hoesje te kijkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die langharige met baard is 1 van de 2 van Soulsister
Ik ook.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zat naar dat Cliff Richard-hoesje te kijken
Daar was ik nooit achter gekomen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, echt, da’s Paul Michiels in z’n jonge jaren
En wie vond je het leukste?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het hele nummer meegedaan met alle stemmetjes
In 1981 zelfs op de 18e plaats.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:09 schreef Symphonic het volgende:
En dit stond in de top 40 omdat?????
Welkom zorro.quote:
Heb je wel een credit op de hoes dan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het hele nummer meegedaan met alle stemmetjes
Je kent de echte naam van Ddm toch wel?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb je wel een credit op de hoes dan?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kent de echte naam van Ddm toch wel?
Hank Marvin.
Jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom zorro.
Voel je je beter dan vorige week?
Hangt erg van de soort muziek af. Tegenwoordig vind ik vooral dat schreeuwerige zo irritant. Van die zangeres die dan zo heel overdreven en 'gepassioneerd' een liedje zingen dat drijft op generieke setjes akkoorden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:18 schreef Melting het volgende:
Je hoort meteen dat het van na 2000 is hè?
Frans was de eerste zanger van de Golden Earrings.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh hadden ze daar hun bandnaam vandaan?
I know en ik hoorde de titel wel, maar ik had de link nog niet gelegdquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Frans was de eerste zanger van de Golden Earrings.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Frans_Krassenburg
Normaal - Net as gisteren is fout.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Normaal - Net as gisteren is fout.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:26 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit op Sting lijken. Maar ik durf het bijna niet meer te zeggen na dat "Prince-nummer"
Je kent de livelink-regel toch wel?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:26 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit op Sting lijken. Maar ik durf het bijna niet meer te zeggen na dat "Prince-nummer"
Geen idee. Gewoon snel iets roepen en dan hopen op 0 punten?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kent de livelink-regel toch wel?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Gewoon snel iets roepen en dan hopen op 0 punten?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Gewoon snel iets roepen en dan hopen op 0 punten?
Helaas kom ik soms bedrogen uit. Denk ik Sting te horen, blijkt het Berdien Stenberg te zijn of zo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Als het klinkt als ...... dan zal het ook wel ..... zijn.
Deze regel vervalt bij Ready for the world 🌎quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Als het klinkt als ...... dan zal het ook wel ..... zijn.
Dan kun je fluiten naar je 0 puntenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helaas kom ik soms bedrogen uit. Denk ik Sting te horen, blijkt het Berdien Stenberg te zijn of zo.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze regel vervalt bij Ready for the world 🌎
+1 scherpquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan kun je fluiten naar je 0 punten
Het is 0-0quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Jullie zijn wel goed bezig met punten scoren he?
Denk dat het tijd wordt voor DJ11 om een biertje te nemen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Jullie zijn wel goed bezig met punten scoren he?
Goed idee. Ik heb hier nog een Kriek Boon liggen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Denk dat het tijd wordt voor DJ11 om een biertje te nemen.
Ik vind die niet zo lekker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goed idee. Ik heb hier nog een Kriek Boon liggen.![]()
Ik heb er voor m'n moeder ook eentje gekocht. Die drinkt normaal altijd wijn, nooit bier. Maar vanavond gaat ze die kriek proberen. Benieuwd wat ze ervan vindt.
Altijd goedquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind die niet zo lekker.
Als jij van de Kriek bent, zal ik wel een keer lekkere kriek voor je meenemen.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat benefietnummer voor Suriname, ja euh, jeweetwel
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:47 schreef Symphonic het volgende:
Julie covington don’t cry for me Argentina
quote:
Ik vrees dat dit de uitvoering van Madonna isquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:47 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:47 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit de uitvoering van Madonna is
Het enige fatsoenlijke dat ze ooit heeft gedaanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit de uitvoering van Madonna is
Valt Madonna ook onder de dwaze moeders? Ze heeft wel kinderen...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Julie Covington - Jank maar raak voor de dwaze moeders
Dat ze een dwaas is klopt wel, achterlijk wijf.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Valt Madonna ook onder de dwaze moeders? Ze heeft wel kinderen...
Mwoa... ik vind Frozen en Vogue toch wel prima nummers.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het enige fatsoenlijke dat ze ooit heeft gedaan
Ja..... is livelink kennende voorlopig wel de laatste keer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Draai je een keer Oscar Harris, is livelink op vakantie
Ik krijg maar zo de indruk dat je geen lid bent van de fanclubquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat ze een dwaas is klopt wel, achterlijk wijf.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik krijg maar zo de indruk dat je geen lid bent van de fanclub
Ik geef door dat er een potentieel lid bij is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik zou nog eerder lid worden van de fanclub van de Deurzakkers
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:55 schreef Doedezemaar het volgende:
En met deze klapper heb ik mijn puntensaldo voor vandaag weer goed opgehoogd, dus ik ga slapen
Welterustenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:55 schreef Doedezemaar het volgende:
En met deze klapper heb ik mijn puntensaldo voor vandaag weer goed opgehoogd, dus ik ga slapen
Hopelijk gaan de Deurzakkers als wederdienst dan wel hun Symphonic-album opnemen. Alle grote hits, begeleid door het Metropole Orkest.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:54 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik geef door dat er een potentieel lid bij is.
Ja, ik snap de gelijkenis wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:56 schreef Melting het volgende:
Ik moet altijd aan Mungo Jerry denken als ik deze hoor.
Dan moet je minimaal 10 jaar lid zijn voor daar over nagedacht wordt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hopelijk gaan de Deurzakkers als wederdienst dan wel hun Symphonic-album opnemen. Alle grote hits, begeleid door het Metropole Orkest.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hopelijk gaan de Deurzakkers als wederdienst dan wel hun Symphonic-album opnemen. Alle grote hits, begeleid door het Metropole Orkest.
Maar als iemand je belt wordt je weer wakkerquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht: ik bel je even…
Goed slaapliedje dit![]()
Dank Melting, fijne avond nog
Trustenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht: ik bel je even…
Goed slaapliedje dit![]()
Dank Melting, fijne avond nog
Maar ik ben nog wakker hè?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:01 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar als iemand je belt wordt je weer wakker
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoe zou hij al die schuifjes bedienen?
Er gaan allerlei vage theorieën rond over dat -ie niet echt blind zou zijn. Hij ving namelijk een keer een vallende microfoonstandaard op. Hoe kon hij dat weten?quote:
Dat is niet zo gek.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet de band niet meer. Banküberfall
Ze zeggen altijd dat mensen die blind zijn meer horen dan de gemiddelde persoon.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er gaan allerlei vage theorieën rond over dat -ie niet echt blind zou zijn. Hij ving namelijk een keer een vallende microfoonstandaard op. Hoe kon hij dat weten?
Dat sowieso. Ik heb het beruchte topic, ooit geopend door ene Elfletterig, nog even teruggezocht:quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat mensen die blind zijn meer horen dan de gemiddelde persoon.
Bijzonder.... morgen eens terugkijken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik heb het beruchte topic, ooit geopend door ene Elfletterig, nog even teruggezocht:
NWS / "Stevie Wonder is helemaal niet blind"
Er zijn veel bands die 'vergeten' zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die hebben ook leuke muziek gemaakt
Ja, te lang afwezig alweer. Er zit inmiddels alweer een dikke laag stof op mijn Lucky's Law-jingle.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:19 schreef Melting het volgende:
Het nummer hierna gaat over iemand die ik al even niet meer hier gezien heb, namelijk @:Lucky2Bastard
Kort na het overlijden van just me, was zijn laatste keer volgens mij.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, te lang afwezig alweer. Er zit inmiddels alweer een dikke laag stof op mijn Lucky's Law-jingle.
Lucky heeft z'n just me show op 22 mei gedraaid en is daarna 'verdwenen'…quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Kort na het overlijden van just me, was zijn laatste keer volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |