SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Ja!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Nogmaals een goede avond.
Kijk je ook al zo uit naar de vakantie?
Hoe komt het dat je steeds die upgrades krijgt dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja!
Maar eerst www.pstereo.no morgen en overmorgen.
Hotel bevestigde eerder vanavond dat ik (zoals altijd) weer een upgrade naar een suite heb gekregen.
Hotel ligt 250 meter ofzo van het festival af
Voor de vakantie heb ik al suites geboekt, dus die kunnen ze niet upgraden
Dat ziet er erg tof uitquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja!
Maar eerst www.pstereo.no morgen en overmorgen.
Hotel bevestigde eerder vanavond dat ik (zoals altijd) weer een upgrade naar een suite heb gekregen.
Hotel ligt 250 meter ofzo van het festival af
Voor de vakantie heb ik al suites geboekt, dus die kunnen ze niet upgraden
Omdat ik bij die hotelketen de hoogste status heb.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je steeds die upgrades krijgt dan?
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat ik bij die hotelketen de hoogste status heb.
Doe je goed .quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat ik bij die hotelketen de hoogste status heb.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Pet Shop Boys Always on my mind
Veelslaperquote:
Vind ik ook ja, daarom ook maar tickets gekocht. Van het type "pluss", zodat we een eigen bar met korte/geen rij hebbenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe je goed .
Ben geen festival liefhebber maar deze line up is echt gaaf
Ze klinken leuk jaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, dat festival. Ik zie dat Leftfield The Prodigy komt vervangen, volgens mij stiekem veel leuker
Heb jij ook een outfit met van die schoudervullingen?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Schoudervullingen for the win
Ik heb van mezelf al brede schouders, ik haal schoudervullingen meestal uit kledingquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij ook een outfit met van die schoudervullingen?
Dat kan kloppen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:39 schreef Symphonic het volgende:
Klinkt als the Caribbean disco show
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ub40 en chrissie hynde I got you babe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |