Altijd.quote:
Gratis medailles idd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Murica de estafettes weer pakt
Ze hadden beter op de wissel geoefend ipv op het dansjequote:
Ze hebben meer op dat dansje geoefend dan op de wissels ...quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze hadden beter op de wissel geoefend ipv op het dansje
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze hebben meer op dat dansje geoefend dan op de wissels ...
Net een minuutje te vroegquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
Net even te vroeg![]()
Gooi jezelf weg Greg
Krek met z’n walgelijke veel te positieve act altijd. Hij zou eens hier moeten posten, dan is hij heel gauw genezen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
Net even te vroeg![]()
Gooi jezelf weg Greg
Ik bedoelde dus dat ze beter op de wissel hadden kunnen oefenen dan op het dansje. Dus. Dat .quote:
10 seconden in VBL zou hem moeten opvoedenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Krek met z’n walgelijke veel te positieve act altijd. Hij zou eens hier moeten posten, dan is hij heel gauw genezen.
Het debiele is dat ze echt super goed liepen, maar Jiya was echt een eeuwigheid te vroeg weg. Dit was niet eens een heel klein beetje te vroeg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:58 schreef Szura het volgende:
We kunnen er gewoon geen ene klote van op de 4x100, kappen met die shit
Ze loopt heel mooi gefocust inderdaad.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:00 schreef heywoodu het volgende:
Die slowmotion op Richardson's gezicht is fantastisch
Ja maar zeg dat maar eens tegen die negersquote:
Ja en dat is het dus zo vaak, zijn we eindelijk van Schippers verlost is er wel iemand anders die als een mongool wisselt. Pure onkunde.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het debiele is dat ze echt super goed liepen, maar Jiya was echt een eeuwigheid te vroeg weg. Dit was niet eens een heel klein beetje te vroeg.
Zijn dit de hockeyploegen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:00 schreef Marcoss het volgende:
Belgische commentator treurt nog steeds over de Tornado’s, maar gelukkig zijn er de Cheetahs
Ik ben tegen het opzoeken van negers.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar zeg dat maar eens tegen die negers
Jij zult nooit winnenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
1000 keer oefenen op stokje overgeven en dan in de race alles overboord want er moet risico genomen worden
Ik zie Jiya niet in dat filmpje. Dat verklaart haar matige timing.quote:
Niet dat het vroeger een spook was ofzo, maar het is het type dat twee kanten op had kunnen gaan zeg maar.quote:
Jawel. Maar dan wel heeeel veel honderdsten.quote:
Ik ben als Usain Boltquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij zult nooit winnen
Risico prima, maar dit was veel te optimistisch.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
1000 keer oefenen op stokje overgeven en dan in de race alles overboord want er moet risico genomen worden
Dat doe je intern, nu moet je uitstralen een TEAM te zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Het begint gewoon bij je fout onder ogen zien dames....en toegeven
Ja van die sportpsycholoog mogen ze alleen maar positief zijn er voor de rest steek je je kop in het zandquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat doe je intern, nu moet je uitstralen een TEAM te zijn.
Ik ook.quote:
En terecht! Nooit meer selecterenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:03 schreef -XOR- het volgende:
Ik krijg het idee dat Jiya zich nogal ongemakkelijk en schuldig voelt. Die barst zo off camera in onbedaarlijk huilen uit.
Jesse Klaveredquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Ik ken een besnorde Duitser die zijn legioenen met dat motto de ardennen door stuurde.quote:
Nou ik denk niet dat het onkunde is. Wat Klaver zegt, ze zijn individueel echt niet de snelsten dus ze moeten het van goede wissels hebben, maar het lijkt daardoor soms wel alsof ze geen honderdste willen laten liggen op die wissels. En dat is gewoon too much. Een medaille was toch te hoog gegrepen, dus wissel dan op 98% en niet op 101%.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja en dat is het dus zo vaak, zijn we eindelijk van Schippers verlost is er wel iemand anders die als een mongool wisselt. Pure onkunde.
Stukje fentanyl?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet dat het vroeger een spook was ofzo, maar het is het type dat twee kanten op had kunnen gaan zeg maar.
Wat moet ik in Amsterdam?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
430 km vanaf Amsterdam.
Dit zal niet veranderen vrees ik.
Dat werkte gelukkig maar 1 keer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik ken een besnorde Duitser die zijn legioenen met dat motto de ardennen door stuurde.
Duitser?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik ken een besnorde Duitser die zijn legioenen met dat motto de ardennen door stuurde.
Ben benieuwd of ze ooit in deze samenstelling hebben getraind (al zal dat met Visser en Jiya vast gebeuren)quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
In de zomer is het langer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
430 km vanaf Amsterdam.
Dit zal niet veranderen vrees ik.
Sprinten tegen mij en @3rr0rquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |