Had ik al gedaan. Gelukkig de heer Mattsson in mijn elftal gelaten!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dus nee. Neem maar heel snel afscheid van je NEC defensie
Al waren 4 NEC verdedigers nu wel lekker geweest.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had ik al gedaan. Gelukkig de heer Mattsson in mijn elftal gelaten!
Vroeg ik me dus ook af, of worden die bijgeschreven als de rest van het programma is afgewerkt ?quote:
lijkt me wel zo eerlijk eigenlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 03:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Vroeg ik me dus ook af, of worden die bijgeschreven als de rest van het programma is afgewerkt ?
Uiteraardquote:Op zondag 3 september 2023 20:11 schreef SnuggLe het volgende:
Ja hoe zit het met deze ronde? Aangezien aantal teams niet speelden. Telt dat inhaalprogramma as usual weer bij dede ronde?
Hier hetzelfde, alles wat vorige ronde geen punten voor me pakte doet dat deze ronde wel. Alles wat ik gewisseld heb scoort vrijwel geen puntenquote:Op zondag 3 september 2023 19:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heerenveen is mijn nieuwe NEC van deze speelronde.
Doelpuntje vergeten, is aangepast.quote:Op maandag 4 september 2023 00:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Er zijn ook een aantal middenvelders van Zwolle die 8 punten hebben gekregen voor 2 overwinningen (zonder geel).
Die loopt een stukje beter dan deze ja, al is 1 verkeerd kapot autootje daar funestquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:35 schreef AmenhotepIV het volgende:
Komende ronde overleven met invallers van PSV en Heracles.
Voor de ronde erna verwacht ik een dik budget (1mln+) voor een stevige kapitaalinjectie in de voorhoede.
En .... proficiat Mexicanobakker met de P1 in de F1-manager.
Wil je de mijne ook uitrekenen?quote:Op zondag 17 september 2023 17:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We noteren 62 punten. Bedankt Paixao, Hartman, Ivanusec en Halilovic.
28quote:Lamprou -
Agrafiotis 3
Limbombe 0
Sadilek 3
Verschueren 0
Thomas -
Esajas -
Hancko 3
Ramalho 9
Hilgers 5
Unnerstall 5
Ik was vergeten om Cilessen mijn team uit te gooien, maar heb mezelf vergevenquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat is dat NEC toch een walgelijke ploeg. Nu weer de 0 houden.
quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer veel te veel gewisseld.
Voor de tweede keer op rij 6x gewisseld.
Nu open. Kon beterquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:41 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Je team staat dicht, geen idee of wissels gewenst waren.
Wat heb je achterin staan?
Ruilen, 14 punten met al m'n spelers.quote:Op zondag 1 oktober 2023 18:45 schreef SnuggLe het volgende:
Waarom speelde Dest niet? Nondeju.
Denk maar 35 punten ofzo
Ik haalde eruit: Oroz, Mattson en V Ginkel. Samen ongeveer 25 punten…
Erin: Minteh, Steijn, Sugawara. 22 punten.
53 punten, niks mis mee.quote:Rots 5
Agrafiotis 7
Limbombe 5
Sadilek 5
Verschueren -
Reijnders 2
Esajas -
Hancko 5
Ramalho 5
Hilgers 9
Unnerstall 10
54, rondetotaal van 107quote:Rots 5
Agrafiotis 3
Limbombe 2
Sadilek 5
Verschueren 2
Reijnders 2
Esajas -
Hancko 9
Ramalho 9
Hilgers 7
Unnerstall 10
Erg mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:23 schreef Pino112 het volgende:
Bakayoko begint eindelijk een beetje goed te scoren. Goal en assist
Ja kappen. Ik heb hem gewisseld.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:23 schreef Pino112 het volgende:
Bakayoko begint eindelijk een beetje goed te scoren. Goal en assist
Dat weet je met Twente, een derby tegen Heracles én volgende week tegen Feyenoord krijgen ze er 3 om hun oren. Excelsior baal ik ook van….quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:25 schreef hhh38 het volgende:
Een verdediging van Twente en Excelsior
Wel een assist voor Horemans
Hahahahahaha!quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:22 schreef AmenhotepIV het volgende:
@:Mexicanobakker
Wat worden de prijzen van die Amsterdammers volgend jaar? In de buurt van RKC en Excelsior?
Ha, doe maar een 11-0 voor PSV dan ;-)quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:56 schreef AmenhotepIV het volgende:
49 Puntjes.
Manager matig, stand in de eredivisie om in te lijsten!
Hopelijk volgende week de genade-klap.
In ieder geval nog wat punten voor Steijn en Rots. Al heb ik wel getwijfeld ja, ik dacht al dat ze vandaag niet gingen winnen en volgende week verwacht ik ook max een puntje en dat is vooral omdat Feyenoord wel Europees heeft gespeeldquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:57 schreef SnuggLe het volgende:
Dat weet je met Twente, een derby tegen Heracles én volgende week tegen Feyenoord krijgen ze er 3 om hun oren. Excelsior baal ik ook van….
Ja ik had Hilgers al en wilde niet nķg meer spelers wisselen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:57 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat weet je met Twente, een derby tegen Heracles én volgende week tegen Feyenoord krijgen ze er 3 om hun oren. Excelsior baal ik ook van….
[..]
Hahahahahaha!
Ja die wel, maar zn basisplaats en gelijkspel tegen Vitesse niet. Bedankt, is aangepast.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:47 schreef Starflyer het volgende:
Hmm, mijn punten voor deze week lijken niet te kloppen. Volgens mij mis ik 3 punten. Is de assist van Buurmeester in de wedstrijd van Zwolle tegen Excelsior wel meegeteld?
Ja doe ik zo thuis even. Wel een gedoetje omdat het al zo lang geleden is, maar gaat vast lukkenquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:53 schreef AmenhotepIV het volgende:
@:Pino112
Kan de wedstrijd van gisteren (van speelronde 2) nog verwerkt worden?
Ik heb die 2 punten voor Johnson hard nodig voor gewente wissels.
Bij voorbaat dank!quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja doe ik zo thuis even. Wel een gedoetje omdat het al zo lang geleden is, maar gaat vast lukken
Alsjeblieftquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:37 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Bij voorbaat dank!
Ik kom 7000 tekort, en Johnson's 2 punten zijn 12000+, dus zou mooi zijn.
Het helpt niet mee dat PSV, Feyenoord en AZ in het begin zo weinig punten hebben verloren, waardoor die spelers enkel meer waard zijn gewordenquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:17 schreef AmenhotepIV het volgende:
Vind het dit jaar erg lastig met die hoge prijzen voor toppers.
Kom maar niet van Scheperzwam en Buurmeister af.
En het vermijden van Twente (omdat iedereen die heeft) werkt ook averechts. Blijft een fascinerend spel!
Klopt ja, daarom benieuwd naar de Amsterdammers omdat die niet in prijs gestegen zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het helpt niet mee dat PSV, Feyenoord en AZ in het begin zo weinig punten hebben verloren, waardoor die spelers enkel meer waard zijn geworden
En 3?quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:47 schreef AmenhotepIV het volgende:
Een goaltje voor NEC zou mooi zijn.
Erg blij dat ik van de 4 NEC spelers waar ik mee begon Mattsson al die tijd heb laten staanquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Rooij die scoort. Heel mooi. Jammer dat Ogawa en Hansen het nog laten afweten. Toch maar weer die Mattson erin gooien
Ik heb er 4...quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:29 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Nog beter.
Ik heb de luxe dat ik geen Tukkers hoef te wisselen, want die krijgen PSV & GAE.
Worden gewoon 6 puntenquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:29 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Nog beter.
Ik heb de luxe dat ik geen Tukkers hoef te wisselen, want die krijgen PSV & GAE.
Mattsson en Steijn zijn wel type mvps jaquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Erg blij dat ik van de 4 NEC spelers waar ik mee begon Mattsson al die tijd heb laten staan
quote:Op woensdag 6 december 2023 19:17 schreef hhh38 het volgende:
Kunnen die nog voor de deadline van morgen verwerkt worden? @:Pino112
Weet niet hoeveel punten ik vorig weekend heb gesprokkeld, maar dit weekend 74, heuj.quote:Luukinho 12
Rots 3
Saibari 12
Steijn 7
Lokesa 1
Reijnders 3
Resink 5
Hancko 13
Boscagli 9
Ramalho 8
Unnerstall 1
Timber goal, Saibari goal en assist, Bijlow de 0quote:Op zondag 17 december 2023 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mattsson 2 goals, Stengs 2 goals, Steijn goal, Dest goal, Trauner nul en assist, Robinet goal en assist
Kon slechter dit weekend zo
Mattsson wisselenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohja, Mattson.
Sinds ik die gewisseld heb scoort ie aan de lopende band.
Erg onleuk. Als ze dan per se moeten winnen laat ze dan ook de 0 houden.quote:
Namli is ook geen gekke keuze. Die jongen behoort tot de spelers die de meeste passes richting de 16 van de tegenstanders sturen. Dan weet je dat dat punten op kan leveren.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:37 schreef Montagui het volgende:
O.a. Reijnders en Namli erin was ook wel een aardige keuze (voor nu). Nog zien of de rest ook goed uitpakt.
63quote:Luukinho 10
Gimenez 0
Mattson 5
Saibari -
Rommens -
Reijnders 5
Resink 2
Boscagli 9
Dest 13
Ramalho 9
Unnerstall 10
Mjaquote:
Ik had alleen gekeken welke middenvelder onder de 1M al veel punten had gescoord en welk team een makkelijk programma had.quote:
65, mwoch.quote:Brobbey 5
Gimenez 8
Luukinho 5
Saibari -
Namli -
Hlynsson 3
Resink 3
Boscagli 13
Ramalho 9
Dest 14
Unnerstall 5
Ik ben het niet. Dan moet je waarschijnlijk bij @Pino112 zijn.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:07 schreef AmenhotepIV het volgende:
Hulde aan @:H.Vviv die op een donderdagavond alle punten is in aan het kloppen.
Die Bakayoko <-> Saibari transfer, simpelweg fantastischquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:44 schreef hhh38 het volgende:
Uit: Bakayoko, Buurmeester, Reijnders
In: Minteh, Saibari, Koopmeiners
Voor deze keer verwijs ik jullie door naar @Peterselieman , ik ben net thuis.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:09 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ik ben het niet. Dan moet je waarschijnlijk bij @:Pino112 zijn.
Dus de invoerder is ook de ronde winnaar, hoezo verdacht.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor deze keer verwijs ik jullie door naar @:Peterselieman , ik ben net thuis.
90, niks mis meequote:Luukinho 11
Bakayoko 10
Minteh 13
Timber 9
Steijn 5
Resink 2
Geertruida 13
Boscagli 3
Ramalho 5
Dest 9
Unnerstall 10
Ach verrek, had een copy/paste van de vorige keer gemaakt en vergeten zijn score aan te passenquote:
74, rondetotaal van 164quote:Luukinho 13
Bakayoko 8
Minteh 5
Timber 5
Steijn 2
Resink 0
Geertruida 9
Boscagli 9
Ramalho 14
Dest 9
Unnerstall 0
Die heb ik eergister ofzo stilletjes gewisseldquote:Op woensdag 24 april 2024 21:31 schreef hhh38 het volgende:
Een herinnering had mij wel geholpen
Nu heb ik Dest nog...
Gefeliciteerd. En inderdaad, bedankt aan de organisatie !quote:Op maandag 20 mei 2024 23:13 schreef Wazaa het volgende:
@:AmenhotepIV en @:Drizzt_DoUrden, bedankt voor de felicitaties!Met 30 punten achterstand op de gezamenlijke nummers 1 in de voorlaatste ronde had ik oprecht niet gedacht dat het nog mogelijk zou zijn om de 3e plaats te ontstijgen. Wat dat betreft was het voor mij een enorme verrassing dat ik toch nog op de 1e plek ben geëindigd.
Zoals elk jaar heb ik dit seizoen weer enorm genoten van de FOK!Voetbalmanager. Langs deze weg wil ik iedereen bedanken die direct of indirect hieraan bijdraagt.Dankjulliewel voor de goede organisatie en de noeste arbeid om elke 2 weken weer alle uitslagen in te voeren! Hopelijk wordt er komend seizoen weer een FOK!Voetbalmanager georganiseerd. Dat zou enorm gewaardeerd worden.
We zijn er mee bezig. De selecties van de achttien clubs zijn compleet in mijn excelbestand. Morgen ga ik waarschijnlijk de waardes invoeren in mijn bestand. Dan zullen er nog wel een aantal aanpassingen gedaan worden na overleg met anderen en dan moet het voor het weekend aan mijn kant in orde zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:02 schreef AmenhotepIV het volgende:
Exact een jaar geleden werd de manager 2023/2024 geopend.
Is het mogelijk om de manager van dit jaar ook vroeg te openen zodat zoveel mogelijk deelnemers de kans hebben zich in te schrijven?
Dank voor al het werk dat je erin steekt!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:36 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
We zijn er mee bezig. De selecties van de achttien clubs zijn compleet in mijn excelbestand. Morgen ga ik waarschijnlijk de waardes invoeren in mijn bestand. Dan zullen er nog wel een aantal aanpassingen gedaan worden na overleg met anderen en dan moet het voor het weekend aan mijn kant in orde zijn.
Wanneer de manager dan open kan, daar heb ik geen idee van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |