Dat weet je met Twente, een derby tegen Heracles én volgende week tegen Feyenoord krijgen ze er 3 om hun oren. Excelsior baal ik ook van….quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:25 schreef hhh38 het volgende:
Een verdediging van Twente en Excelsior
Wel een assist voor Horemans
Hahahahahaha!quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:22 schreef AmenhotepIV het volgende:
@:Mexicanobakker
Wat worden de prijzen van die Amsterdammers volgend jaar? In de buurt van RKC en Excelsior?
Ha, doe maar een 11-0 voor PSV dan ;-)quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:56 schreef AmenhotepIV het volgende:
49 Puntjes.
Manager matig, stand in de eredivisie om in te lijsten!
Hopelijk volgende week de genade-klap.
In ieder geval nog wat punten voor Steijn en Rots. Al heb ik wel getwijfeld ja, ik dacht al dat ze vandaag niet gingen winnen en volgende week verwacht ik ook max een puntje en dat is vooral omdat Feyenoord wel Europees heeft gespeeldquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:57 schreef SnuggLe het volgende:
Dat weet je met Twente, een derby tegen Heracles én volgende week tegen Feyenoord krijgen ze er 3 om hun oren. Excelsior baal ik ook van….
Ja ik had Hilgers al en wilde niet nóg meer spelers wisselen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:57 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat weet je met Twente, een derby tegen Heracles én volgende week tegen Feyenoord krijgen ze er 3 om hun oren. Excelsior baal ik ook van….
[..]
Hahahahahaha!
Ja die wel, maar zn basisplaats en gelijkspel tegen Vitesse niet. Bedankt, is aangepast.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:47 schreef Starflyer het volgende:
Hmm, mijn punten voor deze week lijken niet te kloppen. Volgens mij mis ik 3 punten. Is de assist van Buurmeester in de wedstrijd van Zwolle tegen Excelsior wel meegeteld?
Ja doe ik zo thuis even. Wel een gedoetje omdat het al zo lang geleden is, maar gaat vast lukkenquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:53 schreef AmenhotepIV het volgende:
@:Pino112
Kan de wedstrijd van gisteren (van speelronde 2) nog verwerkt worden?
Ik heb die 2 punten voor Johnson hard nodig voor gewente wissels.
Bij voorbaat dank!quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja doe ik zo thuis even. Wel een gedoetje omdat het al zo lang geleden is, maar gaat vast lukken
Alsjeblieftquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:37 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Bij voorbaat dank!
Ik kom 7000 tekort, en Johnson's 2 punten zijn 12000+, dus zou mooi zijn.
Het helpt niet mee dat PSV, Feyenoord en AZ in het begin zo weinig punten hebben verloren, waardoor die spelers enkel meer waard zijn gewordenquote:Op zaterdag 4 november 2023 15:17 schreef AmenhotepIV het volgende:
Vind het dit jaar erg lastig met die hoge prijzen voor toppers.
Kom maar niet van Scheperzwam en Buurmeister af.
En het vermijden van Twente (omdat iedereen die heeft) werkt ook averechts. Blijft een fascinerend spel!
Klopt ja, daarom benieuwd naar de Amsterdammers omdat die niet in prijs gestegen zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het helpt niet mee dat PSV, Feyenoord en AZ in het begin zo weinig punten hebben verloren, waardoor die spelers enkel meer waard zijn geworden
En 3?quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:47 schreef AmenhotepIV het volgende:
Een goaltje voor NEC zou mooi zijn.
Erg blij dat ik van de 4 NEC spelers waar ik mee begon Mattsson al die tijd heb laten staanquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Rooij die scoort. Heel mooi. Jammer dat Ogawa en Hansen het nog laten afweten. Toch maar weer die Mattson erin gooien
Ik heb er 4...quote:Op zaterdag 11 november 2023 21:29 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Nog beter.
Ik heb de luxe dat ik geen Tukkers hoef te wisselen, want die krijgen PSV & GAE.
Worden gewoon 6 puntenquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:29 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Nog beter.
Ik heb de luxe dat ik geen Tukkers hoef te wisselen, want die krijgen PSV & GAE.
Mattsson en Steijn zijn wel type mvps jaquote:Op zaterdag 11 november 2023 21:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Erg blij dat ik van de 4 NEC spelers waar ik mee begon Mattsson al die tijd heb laten staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |