65, mwoch.quote:Brobbey 5
Gimenez 8
Luukinho 5
Saibari -
Namli -
Hlynsson 3
Resink 3
Boscagli 13
Ramalho 9
Dest 14
Unnerstall 5
Ik ben het niet. Dan moet je waarschijnlijk bij @Pino112 zijn.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:07 schreef AmenhotepIV het volgende:
Hulde aan @:H.Vviv die op een donderdagavond alle punten is in aan het kloppen.
Die Bakayoko <-> Saibari transfer, simpelweg fantastischquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:44 schreef hhh38 het volgende:
Uit: Bakayoko, Buurmeester, Reijnders
In: Minteh, Saibari, Koopmeiners
Voor deze keer verwijs ik jullie door naar @Peterselieman , ik ben net thuis.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:09 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ik ben het niet. Dan moet je waarschijnlijk bij @:Pino112 zijn.
Dus de invoerder is ook de ronde winnaar, hoezo verdacht.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor deze keer verwijs ik jullie door naar @:Peterselieman , ik ben net thuis.
90, niks mis meequote:Luukinho 11
Bakayoko 10
Minteh 13
Timber 9
Steijn 5
Resink 2
Geertruida 13
Boscagli 3
Ramalho 5
Dest 9
Unnerstall 10
Ach verrek, had een copy/paste van de vorige keer gemaakt en vergeten zijn score aan te passenquote:
74, rondetotaal van 164quote:Luukinho 13
Bakayoko 8
Minteh 5
Timber 5
Steijn 2
Resink 0
Geertruida 9
Boscagli 9
Ramalho 14
Dest 9
Unnerstall 0
Die heb ik eergister ofzo stilletjes gewisseldquote:Op woensdag 24 april 2024 21:31 schreef hhh38 het volgende:
Een herinnering had mij wel geholpen
Nu heb ik Dest nog...
Gefeliciteerd. En inderdaad, bedankt aan de organisatie !quote:Op maandag 20 mei 2024 23:13 schreef Wazaa het volgende:
@:AmenhotepIV en @:Drizzt_DoUrden, bedankt voor de felicitaties!Met 30 punten achterstand op de gezamenlijke nummers 1 in de voorlaatste ronde had ik oprecht niet gedacht dat het nog mogelijk zou zijn om de 3e plaats te ontstijgen. Wat dat betreft was het voor mij een enorme verrassing dat ik toch nog op de 1e plek ben geëindigd.
Zoals elk jaar heb ik dit seizoen weer enorm genoten van de FOK!Voetbalmanager. Langs deze weg wil ik iedereen bedanken die direct of indirect hieraan bijdraagt.Dankjulliewel voor de goede organisatie en de noeste arbeid om elke 2 weken weer alle uitslagen in te voeren! Hopelijk wordt er komend seizoen weer een FOK!Voetbalmanager georganiseerd. Dat zou enorm gewaardeerd worden.
We zijn er mee bezig. De selecties van de achttien clubs zijn compleet in mijn excelbestand. Morgen ga ik waarschijnlijk de waardes invoeren in mijn bestand. Dan zullen er nog wel een aantal aanpassingen gedaan worden na overleg met anderen en dan moet het voor het weekend aan mijn kant in orde zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:02 schreef AmenhotepIV het volgende:
Exact een jaar geleden werd de manager 2023/2024 geopend.
Is het mogelijk om de manager van dit jaar ook vroeg te openen zodat zoveel mogelijk deelnemers de kans hebben zich in te schrijven?
Dank voor al het werk dat je erin steekt!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:36 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
We zijn er mee bezig. De selecties van de achttien clubs zijn compleet in mijn excelbestand. Morgen ga ik waarschijnlijk de waardes invoeren in mijn bestand. Dan zullen er nog wel een aantal aanpassingen gedaan worden na overleg met anderen en dan moet het voor het weekend aan mijn kant in orde zijn.
Wanneer de manager dan open kan, daar heb ik geen idee van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |