ahquote:Op maandag 28 augustus 2023 09:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is vakantie matras hč, niet mn eigen.
Mooi he? Dat ga ik dus wel missen bij welk ander huis dan ook. De rust en de pracht van de natuur in je eigen achtertuinquote:Op maandag 28 augustus 2023 10:13 schreef Candaasje het volgende:
De heide staat hier trouwens prachtig in bloei![]()
Zo fijn om daar gewoon met 10-15 minuten lopen van te kunnen genieten, gewoon even voor of na het avondeten.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:12 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb wel tegen hem gezegd dat ie nog 30 dagen 'wachttijd' heeft.)
Ja, het is zo fijn. Ik heb daar altijd wel naar verlangd natuurlijk, en het is ook een van de redenen geweest om weg te gaan uit dat stadje met die zendmast. De natuur, de ruimte... dat heb je hier gelukkig genoeg. (Ik mis eigenlijk alleen het oude binnenstadje. En het gemak dat mijn ouders geen 35 minuten rijden van ons woonden zoals nu wel het geval is.)quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Mooi he? Dat ga ik dus wel missen bij welk ander huis dan ook. De rust en de pracht van de natuur in je eigen achtertuin
Dit was van Eurocoll, zelfde kleur als de voegen. Die kleur klopte wel echt trouwens, dat is fijn.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Kitten is ook echt kut ja. Soms gaat het ineens geweldig maar er is altijd een grote kans dat het kut gaat. Het scheelt wel veel als je goede kit hebt. Den Braven is 100 keer prettiger dan Pattex ofzo.
Ik woonde natuurlijk onder de zendmast vanwege mijn kerel toen, die daar werktequote:Op maandag 28 augustus 2023 10:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, het is zo fijn. Ik heb daar altijd wel naar verlangd natuurlijk, en het is ook een van de redenen geweest om weg te gaan uit dat stadje met die zendmast. De natuur, de ruimte... dat heb je hier gelukkig genoeg. (Ik mis eigenlijk alleen het oude binnenstadje. En het gemak dat mijn ouders geen 35 minuten rijden van ons woonden zoals nu wel het geval is.)
Ben jij ver uit je huidige omgeving aan het zoeken?
Omdat ik eigenlijk van mening ben dat als je snel een woning zoekt, dat je dan geen voorkeur hoort te hebben.quote:
Duurde even voor ik doorhad dat deel 2 vd comment niet over katjes gingquote:Op maandag 28 augustus 2023 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Kitten is ook echt kut ja. Soms gaat het ineens geweldig maar er is altijd een grote kans dat het kut gaat. Het scheelt wel veel als je goede kit hebt. Den Braven is 100 keer prettiger dan Pattex ofzo.
Ahquote:Op maandag 28 augustus 2023 10:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk van mening ben dat als je snel een woning zoekt, dat je dan geen voorkeur hoort te hebben.
Juist beter van wel, toch. Anders ga je misschien wel naar een plek die voor jou geen voorkeur heeft, maar voor iemand wel helemaal bovenaan het lijstje staat. Tenzij je voorkeur onwijs onrealistisch is, dan is het vooral voor jezelf zonde.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk van mening ben dat als je snel een woning zoekt, dat je dan geen voorkeur hoort te hebben.
Truequote:Op maandag 28 augustus 2023 10:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah
Dan kun je nog steeds een voorkeur hebben maar pragmatisch anders kiezen. Doet niets af aan en voorkeur
Op dit moment heb ik echt schijt aan een ander eigenlijk? Ik zoek een woning omdat de situatie thuis niet meer kan en elke week minder wordt. Ik reageer niet op huizen in Goor, Diepenheim of wat dan ook, omdat dat te ver weg is. Maar bijvoorbeeld in Enschede reageer ik zelfs wel eens op huizen met twee slaapkamers, als het mogelijk is om een tweepersoonsbed kwijt te raken in de kleinste kamer en de grootste te delen is, of als er een grote woonkamer is waar achter een kamerscherm een bed past. Dan heb ik er echt schijt aan of iemand anders daar graag had willen wonen, ook al had ik het liefst iets met drie (of nog leiver 4, dan kan ik fatsoenlijk vanuit huis werken, maar daarvoor kom je met 3 mensen niet eens in aanmerking) slaapkamers. Weg en een dak boven mijn hoofd is de grootste voorkeur zeg maar.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Juist beter van wel, toch. Anders ga je misschien wel naar een plek die voor jou geen voorkeur heeft, maar voor iemand wel helemaal bovenaan het lijstje staat. Tenzij je voorkeur onwijs onrealistisch is, dan is het vooral voor jezelf zonde.
Kun je niet met @Lonaa gaan samenwonen, samen kunnen jullie misschien meer opbrengen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik echt schijt aan een ander eigenlijk? Ik zoek een woning omdat de situatie thuis niet meer kan en elke week minder wordt. Ik reageer niet op huizen in Goor, Diepenheim of wat dan ook, omdat dat te ver weg is. Maar bijvoorbeeld in Enschede reageer ik zelfs wel eens op huizen met twee slaapkamers, als het mogelijk is om een tweepersoonsbed kwijt te raken in de kleinste kamer en de grootste te delen is, of als er een grote woonkamer is waar achter een kamerscherm een bed past. Dan heb ik er echt schijt aan of iemand anders daar graag had willen wonen, ook al had ik het liefst iets met drie (of nog leiver 4, dan kan ik fatsoenlijk vanuit huis werken, maar daarvoor kom je met 3 mensen niet eens in aanmerking) slaapkamers. Weg en een dak boven mijn hoofd is de grootste voorkeur zeg maar.
@Lonaa en ik vinden elkaar heel aardig, maar niet zo aardigquote:Op maandag 28 augustus 2023 11:17 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Kun je niet met @:lonaa gaan samenwonen, samen kunnen jullie misschien meer opbrengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte met herstel van zo’n weekend @Lucky-Strike
Het was het allemaal waard. De plu komt wel weer eens naar huis.
Als je tijd hebt nog een tikkie voor plantjes en theetje. 😉
quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moeders voor moeders is je wel dankbaar.
Kan ik me wat bij voorstellen.quote:Ik wilde ook meedoen, maar in de hele leven-bij-de-schoonvader-situatie leek het ons toch niet ideaal.
Het is dus overal zo.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:12 schreef Candaasje het volgende:
en gezien de prijzen op mijn werk afgelopen maand weer met 25-30% omhoog zijn gegaan....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Dit is een troll op twitter![]()
“Who is RS Archer?
The short answer is, nobody. He doesn’t exist.”
Misschien ooit in de toekomst hoop ik, maar het meeste is vrijwilligerswerkquote:Op maandag 28 augustus 2023 16:57 schreef AnneX het volgende:
Wat zit je lekker op je plek daar, Kaatje!
Is er geen vacature? Of in de toekomst?
quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:16 schreef AnneX het volgende:
Iemand? Het gaat ook wel eens over sauzen.GetverderreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yessssquote:Op maandag 28 augustus 2023 17:24 schreef Yinny het volgende:
Yes! Wiskundetoets niet helemaal gehaald, maar ik mag toch wel beginnen met opleiding tot leraar wiskunde!
Wauw, wiskundequote:Op maandag 28 augustus 2023 17:24 schreef Yinny het volgende:
Yes! Wiskundetoets niet helemaal gehaald, maar ik mag toch wel beginnen met opleiding tot leraar wiskunde!
Oh wat fijn voor je dat je toegelaten bentquote:Op maandag 28 augustus 2023 17:24 schreef Yinny het volgende:
Attent dat je daar aan denkt!quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:13 schreef Jeroboam het volgende:
Hoe ging de date van @:vlindertje89 ?
Nee, de toets ging meer geloof ik om te kijken of je in ieder geval nog iets weet van wiskunde. Ja, het is weer opnieuw 4 jaar, 2 vakken die hetzelfde zijn bij Engels, die mag ik overslaan. Voor de rest zijn het echt nieuwe vakken, dus vanaf begin beginnen!quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wauw, wiskunde
Moet je de opleiding helemaal doen, en hoeveel jaar nu nog? En wat je niet helemaal gehaald hebt moet je dat inhalen?
En wanneer je klaar bent heb je geloof ik de banen voor het uitkiezen
Dat was ook mijn vraagquote:Op maandag 28 augustus 2023 20:18 schreef vlindertje89 het volgende:
Spannend @:Yinny! Was Engels toch niet helemaal je ding (als in, om les in te willen geven)?
quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:24 schreef Yinny het volgende:
Wiskunde was mijn eerste keus, maar vorig jaar in deeltijd werden de lessen 2x per week van 15-22 uur gegeven. Met mijn werk zou ik dan 4/5 avonden per week niet thuis zijn en ook nog niet thuis eten 2/3x per week. Nu wordt het 1 avond en 1 dag gegeven, zodat ik 3/4 avonden weg ben. Dat vindt ik veel fijner voor mijn gezin.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:18 schreef vlindertje89 het volgende:
Spannend @:Yinny! Was Engels toch niet helemaal je ding (als in, om les in te willen geven)?
Die eerste keuze is heel begrijpelijk. Fijn dat het nu wel kanquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:17 schreef Yinny het volgende:
[..]
Wiskunde was mijn eerste keus, maar vorig jaar in deeltijd werden de lessen 2x per week van 15-22 uur gegeven. Met mijn werk zou ik dan 4/5 avonden per week niet thuis zijn en ook nog niet thuis eten 2/3x per week. Nu wordt het 1 avond en 1 dag gegeven, zodat ik 3/4 avonden weg ben. Dat vindt ik veel fijner voor mijn gezin.
Engels was slechts een volle dag op donderdag en dat vond ik ook leuk, maar niet zo uitdagend als wiskunde...
Of je maakt afspraken voor een hotel of taxi als het zich beperkt tot eens in de 2 weken, creativiteit kent geen grenzen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Of ik voor een functie voorgesteld wil worden. 1x per 2 weken (soms ook vaker) werken in Rilland. Dat moest ik opzoeken. Werklocatie is niet te bereiken met ov. Plaats zelf wel. 2uur10min en dan nog 20 minuten fietsen of een uur lopen
Dachutniet
Dan moet het salaris wel toereikend zijn daarvoor natuurlijkquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:39 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Of je maakt afspraken voor een hotel of taxi als het zich beperkt tot eens in de 2 weken, creativiteit kent geen grenzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |