abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210454543
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2023 11:03 schreef Troel het volgende:

[..]
Op dit moment heb ik echt schijt aan een ander eigenlijk? Ik zoek een woning omdat de situatie thuis niet meer kan en elke week minder wordt. Ik reageer niet op huizen in Goor, Diepenheim of wat dan ook, omdat dat te ver weg is. Maar bijvoorbeeld in Enschede reageer ik zelfs wel eens op huizen met twee slaapkamers, als het mogelijk is om een tweepersoonsbed kwijt te raken in de kleinste kamer en de grootste te delen is, of als er een grote woonkamer is waar achter een kamerscherm een bed past. Dan heb ik er echt schijt aan of iemand anders daar graag had willen wonen, ook al had ik het liefst iets met drie (of nog leiver 4, dan kan ik fatsoenlijk vanuit huis werken, maar daarvoor kom je met 3 mensen niet eens in aanmerking) slaapkamers. Weg en een dak boven mijn hoofd is de grootste voorkeur zeg maar.
Kun je niet met @Lonaa gaan samenwonen, samen kunnen jullie misschien meer opbrengen.
  maandag 28 augustus 2023 @ 11:19:16 #272
35189 Troel
scherp en bot
pi_210454557
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 11:17 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Kun je niet met @:lonaa gaan samenwonen, samen kunnen jullie misschien meer opbrengen.
@Lonaa en ik vinden elkaar heel aardig, maar niet zo aardig ;) (en ik denk niet dat je haar blij maakt met twee pubers :P )

Daarnaast zijn we allebei afhankelijk van huursubsidie, dus technisch gezien maken we het onszelf dan enkel moeilijker. Ik verwacht dat @Lonaa binnenkort wel woonruimte heeft, voor een persoon alleen zijn er meer woningen beschikbaar namelijk :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210454642
Huiszoek troubles. Veel succes voor jullie.

Hier int dorp was een winkeltje, die Alles wist van iedereen en ook waar woonruimte wordt verhuurd. Nog steeds wordt er verkocht en verhuurd via via als de fanfare, de tennisclub etc.
Huis op de rij haalde funda niet eens. De fotograaf van de makelaar kocht het w/

Vanmorgen begonnen met een smakelijke thee. Fijn, dat ik er nog een theezeefje voor had.
Zat ooit in een kerstdoos.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte met herstel van zo’n weekend @Lucky-Strike
Het was het allemaal waard. De plu komt wel weer eens naar huis.
Als je tijd hebt nog een tikkie voor plantjes en theetje. 😉
pi_210455020
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 08:52 schreef Myraela het volgende:

[..]
Moeders voor moeders is je wel dankbaar. O+
^O^
Toen ik eenmaal bezig was, was ik zelf ook nogal blij. Wc was een verdieping lager en die flessen stonden in de badkamer naast de slaapkamer. Zoveel nachtelijke traploperij bespaard O+
quote:
Ik wilde ook meedoen, maar in de hele leven-bij-de-schoonvader-situatie leek het ons toch niet ideaal.
Kan ik me wat bij voorstellen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210455255
Las ik hier nou laatst tondeuze enthousiasme over een goedkopie of was dat ergens anders?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210455372
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2023 10:12 schreef Candaasje het volgende:
en gezien de prijzen op mijn werk afgelopen maand weer met 25-30% omhoog zijn gegaan....

Het is dus overal zo.
Wij kregen van de week al een mailtje er over. Niet met percentages maar wel dat het enorm gaat stijgen -O-
pi_210456451
Ook weer thuis van kantoorwerk bij vwn. Ben een manusje-van-alles alles op administratief gebied, alleen een beetje te snel :D Maar leuk om te doen, mensen die een praatje komen maken (wie ben jij?), lunch je mee? Voor mij allemaal vreemden. Tot nu toe zat ik steeds op de directe ondersteuning locatie maar nu op het regionale hoofdkantoor. Wat een verschil met mijn laatste baan.

Leuk om te horen dat Simon zich enorm vermaakt bij jullie en niet angstig in een hoekje zit @Candaasje

Wat een weekend @Lucky_Strike 😳. Gisteravond een hapje van de feta gehad en omdat er eigenlijk geen andere smaken in mijn mond zaten kon ik heel goed de rooksmaak proeven, het was echt nog veel lekkerder.
We have far more in common than that which devides us..
pi_210456976
Iemand? Het gaat ook wel eens over sauzen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210457016
Dit is een troll op twitter ;)

“Who is RS Archer?

The short answer is, nobody. He doesn’t exist.”
pi_210457286
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Dit is een troll op twitter ;)

“Who is RS Archer?

The short answer is, nobody. He doesn’t exist.”
Weet ik.
Vermakelijk met real en fantasie verhaaltjes.
pi_210457323
Wat zit je lekker op je plek daar, Kaatje!
Is er geen vacature? Of in de toekomst?
pi_210457443
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2023 16:57 schreef AnneX het volgende:
Wat zit je lekker op je plek daar, Kaatje!
Is er geen vacature? Of in de toekomst?
Misschien ooit in de toekomst hoop ik, maar het meeste is vrijwilligerswerk
pi_210457513
Het is volbracht :% :%
Zo heerlijk dat ik na een werkdag altijd een bijkomdag heb O+
pi_210457519
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2023 16:16 schreef AnneX het volgende:
Iemand? Het gaat ook wel eens over sauzen.
SPOILER
Getverderre :D
pi_210457521
Yes! Wiskundetoets niet helemaal gehaald, maar ik mag toch wel beginnen met opleiding tot leraar wiskunde!
pi_210457531
Duim heul hard voor snel huis voor @Troel en snel huis voor @Lonaa *O* *O*
pi_210457535
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2023 17:24 schreef Yinny het volgende:
Yes! Wiskundetoets niet helemaal gehaald, maar ik mag toch wel beginnen met opleiding tot leraar wiskunde!
Yessss *O* _O_
pi_210457536
quote:
Wauw, wiskunde :o

Moet je de opleiding helemaal doen, en hoeveel jaar nu nog? En wat je niet helemaal gehaald hebt moet je dat inhalen?
En wanneer je klaar bent heb je geloof ik de banen voor het uitkiezen

[ Bericht 13% gewijzigd door Kaatje1 op 28-08-2023 17:41:01 ]
pi_210458224
quote:
Oh wat fijn voor je dat je toegelaten bent *O* *O* *O*
pi_210458597
Hoe ging de date van @vlindertje89 ?
pi_210459018
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 19:13 schreef Jeroboam het volgende:
Hoe ging de date van @:vlindertje89 ?
Attent dat je daar aan denkt!
Die was uiteindelijk niet afgelopen zaterdag, maar staat voor de 9e gepland (hij kon niet eerder). Dus moet er nog even op wachten!
pi_210459166
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2023 17:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wauw, wiskunde :o

Moet je de opleiding helemaal doen, en hoeveel jaar nu nog? En wat je niet helemaal gehaald hebt moet je dat inhalen?
En wanneer je klaar bent heb je geloof ik de banen voor het uitkiezen
Nee, de toets ging meer geloof ik om te kijken of je in ieder geval nog iets weet van wiskunde. Ja, het is weer opnieuw 4 jaar, 2 vakken die hetzelfde zijn bij Engels, die mag ik overslaan. Voor de rest zijn het echt nieuwe vakken, dus vanaf begin beginnen!

Met lerarenopleiding Engels begonnen we met 2 klassen en eindigden met 1. Hier starten we met maar 18 personen....
pi_210459285
Spannend @Yinny! Was Engels toch niet helemaal je ding (als in, om les in te willen geven)?
pi_210459298
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:18 schreef vlindertje89 het volgende:
Spannend @:Yinny! Was Engels toch niet helemaal je ding (als in, om les in te willen geven)?
Dat was ook mijn vraag ;)
pi_210459889
quote:
*O*
Veel succes en plezier!
pi_210460008
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2023 20:18 schreef vlindertje89 het volgende:
Spannend @:Yinny! Was Engels toch niet helemaal je ding (als in, om les in te willen geven)?
Wiskunde was mijn eerste keus, maar vorig jaar in deeltijd werden de lessen 2x per week van 15-22 uur gegeven. Met mijn werk zou ik dan 4/5 avonden per week niet thuis zijn en ook nog niet thuis eten 2/3x per week. Nu wordt het 1 avond en 1 dag gegeven, zodat ik 3/4 avonden weg ben. Dat vindt ik veel fijner voor mijn gezin.
Engels was slechts een volle dag op donderdag en dat vond ik ook leuk, maar niet zo uitdagend als wiskunde...
pi_210460119
Of ik voor een functie voorgesteld wil worden. 1x per 2 weken (soms ook vaker) werken in Rilland :D . Dat moest ik opzoeken. Werklocatie is niet te bereiken met ov. Plaats zelf wel. 2uur10min en dan nog 20 minuten fietsen of een uur lopen
Dachutniet
pi_210460160
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2023 21:17 schreef Yinny het volgende:

[..]
Wiskunde was mijn eerste keus, maar vorig jaar in deeltijd werden de lessen 2x per week van 15-22 uur gegeven. Met mijn werk zou ik dan 4/5 avonden per week niet thuis zijn en ook nog niet thuis eten 2/3x per week. Nu wordt het 1 avond en 1 dag gegeven, zodat ik 3/4 avonden weg ben. Dat vindt ik veel fijner voor mijn gezin.
Engels was slechts een volle dag op donderdag en dat vond ik ook leuk, maar niet zo uitdagend als wiskunde...
Die eerste keuze is heel begrijpelijk. Fijn dat het nu wel kan
pi_210460255
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 21:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Of ik voor een functie voorgesteld wil worden. 1x per 2 weken (soms ook vaker) werken in Rilland :D . Dat moest ik opzoeken. Werklocatie is niet te bereiken met ov. Plaats zelf wel. 2uur10min en dan nog 20 minuten fietsen of een uur lopen
Dachutniet
Of je maakt afspraken voor een hotel of taxi als het zich beperkt tot eens in de 2 weken, creativiteit kent geen grenzen.
  maandag 28 augustus 2023 @ 21:56:58 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_210460458
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 21:39 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Of je maakt afspraken voor een hotel of taxi als het zich beperkt tot eens in de 2 weken, creativiteit kent geen grenzen.
Dan moet het salaris wel toereikend zijn daarvoor natuurlijk ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')