Mr. pinguinquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar wat is een goed instapmodel als je helemaal niet weet wat je voorkeuren zijn?
Dat klinkt positief, maar dan toch rond 4 uur hier posten draagt niet bij aan je nachtrust…quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 06:58 schreef Clubsoda het volgende:
Zwitsers klokje luisterde naar mïn verzoek![]()
Oh, maar ik ben natuurlijk al maanden minstens een keer per nacht wakker, dus slapen van 21.30 tot 4 en van 5 tot 7 zonder gefriemel en gedraai tussendoor valt wel in de categorie 'geweldige nachten'quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 07:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klinkt positief, maar dan toch rond 4 uur hier posten draagt niet bij aan je nachtrust…
Ik ga zo een anti-regendans beginnen, het plenst hier behoorlijk. 🌧☂
Mijn anti-regendans heeft geholpen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 07:55 schreef Clubsoda het volgende:
Het is hier nu droog en zonnig maar blijkbaar gaat het precies regenen als ik ga sporten
Ah, de nachtvoeding shift…quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 07:52 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben natuurlijk al maanden minstens een keer per nacht wakker, dus slapen van 21.30 tot 4 en van 5 tot 7 zonder gefriemel en gedraai tussendoor valt wel in de categorie 'geweldige nachten'
3-4 uur is wel heel langquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:43 schreef Clubsoda het volgende:
Het voordeel is dat ik van 4 tot 5 gewoon bezig ben, dus het voelt niet als een uur wakker. Zodra het kind weer slaapt, val ik meestal ook weer als een blok in slaap. Gewoon wakker liggen vind ik veel vervelender, dan lig je te draaien en te woelen en je op te vreten. De laatste maanden van mijn zwangerschap lag ik elke nacht wel 3-4 uur wakker, dat was niet tof.
Staan er belangrijke dingen op het programma vandaag?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
3-4 uur is wel heel langIk vind het niet zo dramatisch om wakker te liggen. Ik zet mijn luisterboek aan en dan val ik ooit heus weer in slaap. Ik vind het wel een probleem dat ik nu een uur slaap mis. Dat uur was belangrijk.
Redelijk: CUL / CUL Slowchat BBQ meet bij L_S #2quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:06 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Staan er belangrijke dingen op het programma vandaag?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Redelijk: CUL / CUL Slowchat BBQ meet bij L_S #2
Goeie vraag 😉quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:06 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Staan er belangrijke dingen op het programma vandaag?
Ga je naar een leuke plek?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo op vakantie maar ik voel het nog niet.
Paar dagen Zeeland.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je naar een leuke plek?
Als je eenmaal op pad bent, komt dat gevoel wel…
Wij hopen de uitslag van de kwalificatie morgenochtend te kunnen zien. In theorie hebben we daar tijd voor dan. Nog even geheim houden graag dusquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goeie vraag 😉
Beginnen de baby en jij aan het werk weer en het gezin een ritme op te bouwen?
Hoe veel dagen werk je eigenlijk? Succes met sporten!
Mijn (sport)ritme is al weken stuk door bezigheden tussendoor.
Even de voorbereidingen afronden, de coolbox tevoorschijn halen, tent en stoelen en andere benodigdheden. En ook Kwali kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt vast fijn. Misschien geen vakantiegevoel maar wel gewoon even weg van alles.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Paar dagen Zeeland.
Ik hoop het. Tas is gepakt.
Veel plezier iedereenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Redelijk: CUL / CUL Slowchat BBQ meet bij L_S #2
Ja, snap het helemaal. Het is stom dat het zo moet gaan en het is stom dat de bestuurslaag daar moeilijk over doet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:41 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Ik heb met Simon gespeeld, de bank geschorenen zo is het tijd om eens koffie te zetten.
@:vlindertje89 het is helaas een sectorbreed probleem.
Veel plezier gewenstquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Paar dagen Zeeland.
Ik hoop het. Tas is gepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |