Zelfde als Alonso, door het grindquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kreeg net een werkbelletje... wat was er met Max?
Even Jos eren ..quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zelfde als Alonso, door het grind
Was de schuld van Lewis.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zelfs Max kan een foutje maken
Verstappen zou moeten weten hoe de hazen lopen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:06 schreef Starflyer het volgende:
Verstappen opgehouden door een Haas
Oei? Gebeurt om de haverklap vandaagquote:
Zeker wel, als hij opgelet hadquote:
Nou ja, voor Ricciardo was het kiezen tussen een McLaren en de muur.quote:
Of opletten. Er hing al geel..quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, voor Ricciardo was het kiezen tussen een McLaren en de muur.
Met die snelheid? Betwijfel het.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeker wel, als hij opgelet had
Hugenholtz?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:11 schreef StephanL het volgende:
Dat is zeker een genot![]()
Bocht doet zijn naam eer aan
Of van het gas af, had hij wellicht meer kans gehad.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Remmen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Keurig gedaan, in een fractie van een seconde de meest veilige optie gekozen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij moet gewoon opletten en door hebben dat er geel hangt. Anders is het een gevaarlijke prutser.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Met die snelheid? Betwijfel het.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of opletten. Er hing al geel..
HUGE KNOTS.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bij Viaplay heet het Hugennots bocht.
Ah, we hebben een expert in ons midden. Zeg, hoe ver ben jij gekomen in jou race carrière?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon opletten en door hebben dat er geel hangt. Anders is het een gevaarlijke prutser.
Shots fired.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah, we hebben een expert in ons midden. Zeg, hoe ver ben jij gekomen in jou race carrière?
Lekker relevantquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah, we hebben een expert in ons midden. Zeg, hoe ver ben jij gekomen in jou race carrière?
HEE JOU KEN IK.quote:
HEEEE IK JOU NIETquote:
Heb je mijn plaatje gemist? Zal hem nogmaals posten speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lekker relevant![]()
Een coureur die vlaggen mist is een gevaar op de baan. Staan ook niet voor niets straffen op.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
HEEEE IK JOU NIET
WEL THIJS MET DEZELFDE PROFIELFOTO
Thijs al een tijdje niet gezien, vraag me af wat er met hem gebeurd is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
HEEEE IK JOU NIET
WEL THIJS MET DEZELFDE PROFIELFOTO
vast door zijn chickie verbannen van FOK!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Thijs al een tijdje niet gezien, vraag me af wat er met hem gebeurd is.
Vlaggen inderdaad. Hij zat vrij dicht achter Piasti. En dan bij een gele vlag vol in je ankers gaan is ook dom omdat je dan controle verliest over je auto. Maar jij als expert weet dat natuurlijk als de beste.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lekker relevant![]()
Een coureur die vlaggen mist is een gevaar op de baan. Staan ook niet voor niets straffen op.
quote:
He moved on.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Thijs al een tijdje niet gezien, vraag me af wat er met hem gebeurd is.
2 Nederlandse coureur in de GP van Zandvoortquote:
Later terugkijkenquote:
Softsquote:
Lando > Max in S1quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Softs![]()
Verstappen gaat nog wel harder
euhh neequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Softs![]()
Verstappen gaat nog wel harder
Verkeerde account Chevy.quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verkeerde account Chevy.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verkeerde account Chevy.
Als je de grid omdraait.quote:
reversed gridquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je de grid omdraait.
"Hey Sainz, you know, this quick route?"quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Sainz is ook ingelicht over die kortere route door Alonso
hij wilde gewoon checken hoeveel lijm er nu op de eerste meter grind ligtquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Sainz is ook ingelicht over die kortere route door Alonso
Dit jaar wel vaker. Is een erg competitief seizoenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:40 schreef Netsplitter het volgende:
De meeste binnen een sec van de nr1. Dat is wel eens heeeel anders geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Monza is ook niet zo heel lang, maar daar zaten alleen de eerste 7 binnen een sec van de nr1.quote:
Ja, nasty.quote:
Kans voor Nyck om te racenquote:
Controle hand?quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zandvoort leeft alleen nog bij de tokkies.
In Oostenrijk dit jaar alle 20 binnen een seconde in Q1.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Monza is ook niet zo heel lang, maar daar zaten alleen de eerste 7 binnen een sec van de nr1.
https://www.gpfans.com/nl(...)raining/scorebord/2e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
Ja. Bij Viaplay zeiden ze dat er een auto weg reed vanaf Medical Center van Alpha Tauri het circuit af.quote:
Lawson mag oprottenquote:
Ah ok. Ik heb F1TV op staan en mogelijk dat ze dat gemist hebben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja. Bij Viaplay zeiden ze dat er een auto weg reed vanaf Medical Center van Alpha Tauri het circuit af.
Toch wel knap, de ene Australiër de andere mss uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja. Bij Viaplay zeiden ze dat er een auto weg reed vanaf Medical Center van Alpha Tauri het circuit af.
En dat de Noorse Visplay-collega's Ricciardo hadden gezien met zijn arm in een mitella en/of daar foto's van hadden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die moeten toch getest worden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sainz is de grindbakken aan het testen.
Lawson is de officiële reserve. Nyck waarschijnlijk in Mexico.quote:
Viaplay begint op die clickbait sites te lijken met hun nieuwtjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat de Noorse Visplay-collega's Ricciardo hadden gezien met zijn arm in een mitella en/of daar foto's van hadden.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Viaplay begint op die clickbait sites te lijken met hun nieuwtjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gun Nyck even dat ie zijn thuisrace mag rijdenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Lawson is de officiële reserve. Nyck waarschijnlijk in Mexico.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]LawsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
NEE.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gun Nyck even dat ie zijn thuisrace mag rijden
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAquote:
Om wie te vervangen?quote:
I don't carequote:
IT'S THE LAW, SON.quote:
die is te druk zijn huis koel te krijgenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geen @:Nattekat op Zandvoort vandaag
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is te druk zijn huis koel te krijgen
Ze moeten de NOS ook niet uitnodigenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:07 schreef StephanL het volgende:
Prut control room
https://nos.nl/collectie/(...)ijn-bij-nasa-geweest
Markoquote:
Wil hij zelf (nog) niet.quote:
Tja, hij zegt met meerdere topteams in gesprek te zijn. Dat zou hij niet doen als hij het wel best vindt.quote:
Ik denk niet dat Horner en Marko zo denkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gun Nyck even dat ie zijn thuisrace mag rijden
Nee maar kent wel de auto. Lawson niet. Kan een dingetje zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Horner en Marko zo denken
Volgens hemzelf wel (zei hij tijdens het vanmiddag op Viaplay uitgezonden interview met hem).quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sainz natuurlijk. Die zit daar al lang niet meer voor zijn plezier.
Ja, wat moet hij dan zeggen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens hemzelf wel (zei hij tijdens het vanmiddag op Viaplay uitgezonden interview met hem).
Hij had zich wat meer op de vlakte kunnen houden ipv het ophemelen wat hij nu deed. Als hij er écht zsm weg wil.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, wat moet hij dan zeggen?
Het ziet er al bijzonder lange tijd helemaal niet goed uit voor Ferrari. M.u.v. ten tijde van het sjoemelschandaal.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
In maart/april 2022 zag het er allemaal nog heel goed uit voor Ferrari. Waar is het toch mis gegaan?
Dat is gebeurd, ze hebben zelfs zo hard geslagen dat hij naar het ziekenhuis moest.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ricciardo mag wel ff op de vingertjes worden getikt voor het crashen in een yellow zone
Nee, die heeft net heerlijk liggen pitten. Volgens mij net niet het einde van de training gehaald, nu weer op tijd om nog wat van de Porsches mee te krijgenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geen @:Nattekat op Zandvoort vandaag
Welk ziekenhuis wordt hier eigenlijk voor gebruikt? UMC Amsterdam of dichtbij in Haarlem?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:06 schreef dop het volgende:
[..]
Dat is gebeurd, ze hebben zelfs zo hard geslagen dat hij naar het ziekenhuis moest.
Haarlem heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Welk ziekenhuis wordt hier eigenlijk voor gebruikt? UMC Amsterdam of dichtbij in Haarlem?
Ik heb geen idee, maar Rotterdam, den Haag, Leiden en Utrecht zijn ook dichtbij genoeg.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Welk ziekenhuis wordt hier eigenlijk voor gebruikt? UMC Amsterdam of dichtbij in Haarlem?
Dit is het vroegere EG. Nu Spaarne ziekenhuis lokatie Zuid.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoekplaatje
(ja dit is Haarlem)
Hij kon nergens heen en juist wanneer het geel werd stuurde hij al die bocht in, een ongelukkig samenkomen dus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ricciardo mag wel ff op de vingertjes worden getikt voor het crashen in een yellow zone
Dus ik moest dit zooitje ongeregelden in mijn uppie in het gareel houdenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die heeft net heerlijk liggen pitten. Volgens mij net niet het einde van de training gehaald, nu weer op tijd om nog wat van de Porsches mee te krijgen
Nee, ik keek mee tot het einde. Daarna zat mijn dienst eropquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus ik moest dit zooitje ongeregelden in mijn uppie in het gareel houden
TD039quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
In maart/april 2022 zag het er allemaal nog heel goed uit voor Ferrari. Waar is het toch mis gegaan?
O ja, morgen mijn straf voor dit gifje:quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik keek mee tot het einde. Daarna zat mijn dienst erop
Morgen om 6:00 gaat de wekker alweer.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
O ja, morgen mijn straf voor dit gifje:
[ afbeelding ]
Mercedes ging janken, FIA luisterde en kwam met een regelwijziging, het was per ongeluk Ferrari ipv Red Bull dat erdoor werd geraakt.quote:
Ok, dankquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mercedes ging janken, FIA luisterde en kwam met een regelwijziging, het was per ongeluk Ferrari ipv Red Bull dat erdoor werd geraakt.
Ze kunnen beter geen 2e auto inzetten, voor je het weet heb je nog meer schade.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stel dat Ric zijn pols heeft gebroken. Zouden ze Nyck dit weekend laten racen, omdat hij de auto kent en Liam Lawson de races daarna.
Dat was op het circuit alquote:
Ik dacht dat jij F1 fan was die alles volgt enzo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dank![]()
Maar wat is de letterlijke betekenis? Is het het nummer van die regelwijziging ofzo?
Technical Directivequote:
Nee. Want als het gaat om "de auto kennen" dan kent Liam die volgende week 0% meer dan nu als ze Nyck er nu in zetten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stel dat Ric zijn pols heeft gebroken. Zouden ze Nyck dit weekend laten racen, omdat hij de auto kent en Liam Lawson de races daarna.
Het verschil is dat dit Zandvoort is, een verschrikkelijk lastige baan, en volgende week Monza, een Monza.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Want als het gaat om "de auto kennen" dan kent Liam die volgende week 0% meer dan nu als ze Nyck er nu in zetten.
Niet op zulk detailniveau. Gelukkigquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij F1 fan was die alles volgt enzo.
Hier gaat iets mis.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het verschil is dat dit Zandvoort is, een verschrikkelijk lastige baan, en volgende week Monza, een Monza.
Je wist niet eens dat Ferrari genaaid was door Mercedes, het grote nieuws van vorig jaar zomer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet op zulk detailniveau. Gelukkig
Daar heb ik mensen voor
Zo teleurstellend ditquote:
Zoals @Starflyerquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet op zulk detailniveau. Gelukkig
Daar heb ik mensen voor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist niet wat de TDO betekende Nat katje. Dat is iets andersquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wist niet eens dat Ferrari genaaid was door Mercedes, het grote nieuws van vorig jaar zomer.
Nou nou nou..quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik gun een Nederlandse coureur meerquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou nou nou..
Wat heeft die jongen je misdaan?
Vorig seizoen zaten ze er de eerste helft goed bij, maar na de zomerstop niet meer, toen technical directive 039 actief werd. Die ging over het (meten van het) afslijten van de bodemplaat en het stuiteren. Dat had duidelijk impact op Ferrari en bijvoorbeeld minder op RB.quote:
De correcte conclusie is dat alle bruggen tussen De Vries en RB zijn opgeblazen en dat ie nooit overwogen zou zijn, zelfs als Lawson nu in Japan zat.quote:
Waarom Riccardio dan in die AT als vervanging voor Nyck ipv Liam?quote:
Overwinning voor AlphaTauri incomingquote:
Gaan geruchten dat Nyck reservecoureur is voor Red Bull in Mexicoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De correcte conclusie is dat alle bruggen tussen De Vries en RB zijn opgeblazen en dat ie nooit overwogen zou zijn, zelfs als Lawson nu in Japan zat.
Zo uit de losse pols, omdat Ricciardo meer ervaring heeft en het team vooruit kan krijgen, hopen ze. Denk ik. Ik moet niet denken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom Riccardio dan in die AT als vervanging voor Nyck ipv Liam?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]Wat heb jij tegen Liam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nyck zou in Mexico reserve zijn las ik. Lawson was er sowieso al.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De correcte conclusie is dat alle bruggen tussen De Vries en RB zijn opgeblazen en dat ie nooit overwogen zou zijn, zelfs als Lawson nu in Japan zat.
Hebben ze zelf veroorzaakt. Ik heb daar echt 0 medelijden mee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een kutseizoen heeft Alpha Tauri.
Omdat één van de twee vrij was, en de ander midden in een seizoen in de op één na hoogste raceserie ter wereld rijdt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
tskquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:55 schreef Nattekat het volgende:
En ik ga nu snel weg voor de Indyfans me komen verscheuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ja, ja, iedereen is spontaan fan van Nyck ineens. Nyck die volkomen afgezeken werd hier toen hij nog reed..quote:
Omdat hij in de Super Formula rijdt en halverwege niet het moment is om in te stappen, behoudens een enkele invalbeurt als reserve.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heerlijk zompig laten worden boven kop theequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ricciardo heeft iig voldoende stroopwafels om de tijd door te komen.
Ik heb hem altijd verdedigdquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ja, iedereen is spontaan fan van Nyck ineens. Nyck die volkomen afgezeken werd hier toe hij nog reed..![]()
Of de spontane fanszijn allemasl Friezen natuurlijk![]()
Ja, Liam is goed met winnen tijdens debutenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Overwinning voor AlphaTauri incoming
Fryslan Boppequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ja, iedereen is spontaan fan van Nyck ineens. Nyck die volkomen afgezeken werd hier toe hij nog reed..![]()
Of de spontane fanszijn allemasl Friezen natuurlijk![]()
AlphaTauri is geen Red Bullquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, Liam is goed met winnen tijdens debuten
Ja, Liam is goed met winnen tijdens debutenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Overwinning voor AlphaTauri incoming
Je plust posts met kotssmileys richting Liam..quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb me nergens negatief uitgelaten over Liam.
Als je vindt van wel, citeer me.
En even veel punten gehaald.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ricciardo heeft in een paar races al meer schade gereden dan Nyck in het hele seizoen.
Dat is niet zo moeilijkquote:
Ik plus alles wat ESF1Gamer hier plaatst, dus dat is niet specifiek iets tegen Liam.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je plust posts met kotssmileys richting Liam..
Conclusie: Nick heeft te behoudend gereden, al dan niet terecht.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ricciardo heeft in een paar races al meer schade gereden dan Nyck in het hele seizoen.
Owh, heb ik soms iets gemist?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik plus alles wat ESF1Gamer hier plaatst, dus dat is niet specifiek iets tegen Liam.
Beter dan toen Mick en Mazepin die elk weekend schade reden op de raarste momentenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Conclusie: Nick heeft te behoudend gereden, al dan niet terecht.
Hij heet Nyck.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Teveel uitvallers noem ik niet behoudend. Niet alles eindigt met schade.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
https://racingnews365.nl/(...)en-voor-gp-nederlandquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:58 schreef Nattekat het volgende:
Maarehh, deze bevestiging is nergens terug te vinden, alleen op deze vage site waar ik nooit van gehoord heb.
Geen officiële bevestiging vanuit Alpha Tauriquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://racingnews365.nl/(...)en-voor-gp-nederland
Clickbaitsite, maar die ken je wél
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Om @:Whiskers2009 te paaien:
LiamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie genoeg tweets posts op X langskomen van betrouwbare journalisten met het nieuws.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:58 schreef Nattekat het volgende:
Maarehh, deze bevestiging is nergens terug te vinden, alleen op deze vage site waar ik nooit van gehoord heb.
Dan kijk je op de social media (die ik niet heb).quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen officiële bevestiging vanuit Alpa Tauri
Jos Verstappen op het podium in 1994?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, heb ik soms iets gemist?
Ik heb ook geen social mediaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan kijk je op de social media (die ik niet heb).
Die hebben allemaal allang polshoogte genomen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik zie genoeg tweets posts op X langskomen van betrouwbare journalisten met het nieuws.
Zoals deze
[ twitter ]
Ik kijk sinds 1994quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jos Verstappen op het podium in 1994?
Ja, nu. Net nog niets.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik zie genoeg tweets posts op X langskomen van betrouwbare journalisten met het nieuws.
Zoals deze
[ twitter ]
Maar waarom like jij alle posts van ESF1Gamer hier? Kritiekloos?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die hebben allemaal allang polshoogte genomen.
Ik kijk al sinds 1976 (toen kreeg ik ogen).quote:
Wij Friezen moeten elkaar steunen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waarom like jij alle posts van ESF1Gamer hier? Kritiekloos?
Dan was ik al lang met pensioenquote:
Ik zag de eerste tweets een half uur geleden al langskomen.quote:
Kritiekloos?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wij Friezen moeten elkaar steunen.
Broekiequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds 1976 (toen kreeg ik ogen).
Formule 1 pas sinds 1988 (enkele races) en fanatiek sinds 1994 omdat we toen kabel kregen
Toen het nog niet eens bevestigd was waar dan ook?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik zag de eerste tweets een half uur geleden al langskomen.
Maar je gelooft het inmiddels wél dus?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen het nog niet eens bevestigd was waar dan ook?
Dit was de eerste die ik zag. Blijkbaar had Marko dat tegen hun gezegd, zeiden ze later.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen het nog niet eens bevestigd was waar dan ook?
Tuurlijk, ik wilde gewoon weten of er al andere bronnen waren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar je gelooft het inmiddels wél dus?
Je denkt toch niet dat ze zomaar wat uit de losse pols schrijven?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik wilde gewoon weten of er al andere bronnen waren.
Dat is inderdaad een half uur geledenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit was de eerste die ik zag. Blijkbaar had Marko dat tegen hun gezegd, zeiden ze later.
[ twitter ]
https://twitter.com/F1ins(...)Qb8FyGioCWWLajw&s=19
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |