Zelfde als Alonso, door het grindquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kreeg net een werkbelletje... wat was er met Max?
Even Jos eren ..quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zelfde als Alonso, door het grind
Was de schuld van Lewis.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zelfs Max kan een foutje maken
Verstappen zou moeten weten hoe de hazen lopen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:06 schreef Starflyer het volgende:
Verstappen opgehouden door een Haas
Oei? Gebeurt om de haverklap vandaagquote:
Zeker wel, als hij opgelet hadquote:
Nou ja, voor Ricciardo was het kiezen tussen een McLaren en de muur.quote:
Of opletten. Er hing al geel..quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, voor Ricciardo was het kiezen tussen een McLaren en de muur.
Met die snelheid? Betwijfel het.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeker wel, als hij opgelet had
Hugenholtz?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:11 schreef StephanL het volgende:
Dat is zeker een genot![]()
Bocht doet zijn naam eer aan
Of van het gas af, had hij wellicht meer kans gehad.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Remmen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Keurig gedaan, in een fractie van een seconde de meest veilige optie gekozen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij moet gewoon opletten en door hebben dat er geel hangt. Anders is het een gevaarlijke prutser.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Met die snelheid? Betwijfel het.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of opletten. Er hing al geel..
HUGE KNOTS.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bij Viaplay heet het Hugennots bocht.
Ah, we hebben een expert in ons midden. Zeg, hoe ver ben jij gekomen in jou race carrière?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon opletten en door hebben dat er geel hangt. Anders is het een gevaarlijke prutser.
Shots fired.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah, we hebben een expert in ons midden. Zeg, hoe ver ben jij gekomen in jou race carrière?
Lekker relevantquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah, we hebben een expert in ons midden. Zeg, hoe ver ben jij gekomen in jou race carrière?
HEE JOU KEN IK.quote:
HEEEE IK JOU NIETquote:
Heb je mijn plaatje gemist? Zal hem nogmaals posten speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lekker relevant![]()
Een coureur die vlaggen mist is een gevaar op de baan. Staan ook niet voor niets straffen op.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
HEEEE IK JOU NIET
WEL THIJS MET DEZELFDE PROFIELFOTO
Thijs al een tijdje niet gezien, vraag me af wat er met hem gebeurd is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
HEEEE IK JOU NIET
WEL THIJS MET DEZELFDE PROFIELFOTO
vast door zijn chickie verbannen van FOK!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Thijs al een tijdje niet gezien, vraag me af wat er met hem gebeurd is.
Vlaggen inderdaad. Hij zat vrij dicht achter Piasti. En dan bij een gele vlag vol in je ankers gaan is ook dom omdat je dan controle verliest over je auto. Maar jij als expert weet dat natuurlijk als de beste.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lekker relevant![]()
Een coureur die vlaggen mist is een gevaar op de baan. Staan ook niet voor niets straffen op.
quote:
He moved on.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Thijs al een tijdje niet gezien, vraag me af wat er met hem gebeurd is.
2 Nederlandse coureur in de GP van Zandvoortquote:
Later terugkijkenquote:
Softsquote:
Lando > Max in S1quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Softs![]()
Verstappen gaat nog wel harder
euhh neequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Softs![]()
Verstappen gaat nog wel harder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |