abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211689781
Heeft iemand de Disney filmcamera al in elkaar gekregen?
Ligt hier al een week of 4 op een tafel voor een kwart afgemaakt omdat ik ergens vastloop :')
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_211690083
Ik sta al een tijdje op non-actief qua lego bouwen. Ministry of Magic staat half af op mijn bureau. Daarna heb ik bookshop, Madrigal house (mocht ik allebei kopen omdat ze uit de handel gaan) en, niet gepland, de Hogwarts Express collector's edition, die de laagste prijs ooit had laatst (¤365, ¤500 bij Lego) en ik wilde die kans niet missen ook al zou ik hem volgend jaar pas kopen. Dus zodra ik weer de rust heb om te bouwen kan ik lekker aan de slag.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_211690095
quote:
6s.gif Op donderdag 21 december 2023 09:00 schreef StarGazer het volgende:
Winterdorpje :)

[ afbeelding ]
Mijn lego winterdorp staat dit jaar niet, want dit jaar heb ik mijn Lemax dorp neergezet. Helaas geen ruimte voor allebei.
  zaterdag 23 december 2023 @ 13:32:22 #184
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_211716153
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_211780346

Ik heb het kleinste disneykasteel setje gekregen en nu heb ik ze alledrie *O*
Volgend jaar de midiversie van hogwarts kopen, de grote en de mini heb ik al. Ook leuk om daarvan alledrie te hebben.
  woensdag 27 december 2023 @ 18:00:09 #186
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_211780421
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand hier ervaring met de site Temu.com ?
Bieden lego-sets (of althans, ze lijken of lego-sets) aan voor opvallend lage prijzen.
Pas de Millennium Falcon voor 180 gehaald op youmko.com (account aanmaken om alle sets te kunnen zien).
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 27 december 2023 @ 19:21:32 #187
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_211781645
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2023 18:00 schreef matthijst het volgende:

[..]
Pas de Millennium Falcon voor 180 gehaald op youmko.com (account aanmaken om alle sets te kunnen zien).
En ben je tevreden?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_211781993
Knockoff natuurlijk. Maar die kunnen best degelijk zijn begreep ik. Soms pech met missende of kapotte onderdeeltjes
pi_211782375
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 11:59 schreef kuolema het volgende:
Ik sta al een tijdje op non-actief qua lego bouwen. Ministry of Magic staat half af op mijn bureau. Daarna heb ik bookshop, Madrigal house (mocht ik allebei kopen omdat ze uit de handel gaan) en, niet gepland, de Hogwarts Express collector's edition, die de laagste prijs ooit had laatst (¤365, ¤500 bij Lego) en ik wilde die kans niet missen ook al zou ik hem volgend jaar pas kopen. Dus zodra ik weer de rust heb om te bouwen kan ik lekker aan de slag.
same same

ik heb de blauwe kraan van paar jaar terug hier al maanden op mn tafel liggen.. ik kan mij er maar niet toe zetten..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Manager PR/Moderator woensdag 27 december 2023 @ 20:02:00 #190
269689 crew  Viv
pi_211782512
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2023 18:00 schreef matthijst het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
En ben je tevreden?
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 19:39 schreef Faxie het volgende:
Knockoff natuurlijk. Maar die kunnen best degelijk zijn begreep ik. Soms pech met missende of kapotte onderdeeltjes
Pssst, we hebben daar een apart topic voor:

HOB / Het enige neppe Lego-topic: BlueBrixx, Mould King, etc
:Y)
pi_211784548
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 19:56 schreef mschol het volgende:

[..]
same same

ik heb de blauwe kraan van paar jaar terug hier al maanden op mn tafel liggen.. ik kan mij er maar niet toe zetten..
Blauwe kraan? Welke is dat?
pi_211784633
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 21:26 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Blauwe kraan? Welke is dat?
eff gekeken, de 42042
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_211784790
Ah die!
Maar ik herken het wel, hetzij om een andere reden. Probeer een kerstdorp te bouwen, maar alles wat ik bouw, wordt een uur later gesloopt door de jongste }:|
pi_211802391
Ik lees hier ook even mee O+

Paar maanden geleden mijn eerste LEGO pakket gekocht. Het begon met het huis van Up, toen een boeket, daarna het elf clubhouse.

Met kerst heb ik nu het bonsaiboompje en Walt Disney eerbetoon camera gekregen.
pi_211802482
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 21:36 schreef bleiblei het volgende:
Ah die!
Maar ik herken het wel, hetzij om een andere reden. Probeer een kerstdorp te bouwen, maar alles wat ik bouw, wordt een uur later gesloopt door de jongste }:|
Hebben ze ducktape voor. Kom je er aan dan worden je handen aan je lichaam geplakt
pi_211804265
Iemand ervaring met de aanschaf van het activity pack bij een bezoek aan het Lego-center in Scheveningen? Is dat ¤5 waard? Het klinkt namelijk van niet als het puur een boekje is om stempels in te verzamelen...

en tip, de kind gratis per betalende volwassene-actie loopt alleen dit jaar nog (tenminste, bij alle vouchers die wij hebben). Wij gaan dus nog snel even en opa mag gratis mee
pi_211828964
Ik pas mijn laatste tip aan, ga niet naar het Lego discovery center in de kerstvakantie :D . Niet normaal druk was het, erg jammer. En sowieso is het voor volwassenen vrijwel niet interessant en het is veel te duur voor wat je ervoor krijgt. Zelfs met 50% korting is het eigenlijk nog te duur in het weekend/tijdens vakanties. Mijn kinderen vonden het overigens wel erg leuk (maar die hebben niet zelf hoeven te betalen natuurlijk…).
pi_211831013
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 20:23 schreef Sarabi het volgende:
Ik lees hier ook even mee O+

Paar maanden geleden mijn eerste LEGO pakket gekocht. Het begon met het huis van Up, toen een boeket, daarna het elf clubhouse.

Met kerst heb ik nu het bonsaiboompje en Walt Disney eerbetoon camera gekregen.
Wil ik supergraag hebben.
Maar nog niet van gekomen :D
Op anoniem
pi_211834357
Mijn man heeft net de Concorde af, wat een gaaf ding. Een vriendin van mij had bloemen van Lego op tafel staan. Ik denk dat ik ook maar eens aan de Lego moet. Niet dat ik nog niet genoeg hobby’s heb maar het is zo leuk :D
pi_211834699
Ford GT gekregen voor de verjaardag. Volgende week aan beginnen. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 30 december 2023 @ 10:30:30 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211834763
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 december 2023 09:55 schreef Serinde het volgende:
Mijn man heeft net de Concorde af, wat een gaaf ding. Een vriendin van mij had bloemen van Lego op tafel staan. Ik denk dat ik ook maar eens aan de Lego moet. Niet dat ik nog niet genoeg hobby’s heb maar het is zo leuk :D
Heb je een foto van de Concorde? Ben vooral benieuwd waar je m wegzet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_211834967
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 00:50 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Wil ik supergraag hebben.
Maar nog niet van gekomen :D
Hij is so cute O+
pi_211835251
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 22:55 schreef FlyingFish het volgende:
Ik pas mijn laatste tip aan, ga niet naar het Lego discovery center in de kerstvakantie :D . Niet normaal druk was het, erg jammer. En sowieso is het voor volwassenen vrijwel niet interessant en het is veel te duur voor wat je ervoor krijgt. Zelfs met 50% korting is het eigenlijk nog te duur in het weekend/tijdens vakanties. Mijn kinderen vonden het overigens wel erg leuk (maar die hebben niet zelf hoeven te betalen natuurlijk…).
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 21:31 schreef FlyingFish het volgende:
Iemand ervaring met de aanschaf van het activity pack bij een bezoek aan het Lego-center in Scheveningen? Is dat ¤5 waard? Het klinkt namelijk van niet als het puur een boekje is om stempels in te verzamelen...

en tip, de kind gratis per betalende volwassene-actie loopt alleen dit jaar nog (tenminste, bij alle vouchers die wij hebben). Wij gaan dus nog snel even en opa mag gratis mee
En je mag niet naar binnen zonder kinderen…..
Ik heb wel eens een dikke nee gekregen toen ik probeerde te gaan, ik heb geen kinderen.
Dus voor mij is de lego discovery centre een no-go.
Op anoniem
pi_211836101
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:07 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
[..]
Ik heb wel eens een dikke nee gekregen toen ik probeerde te gaan, ik heb geen kinderen.
Je hebt dagen/avonden voor volwassenen. Maar normaal mag je alleen met kind erin ja. Valt wat voor te zeggen :)
pi_211836165
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:07 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
[..]
Dat wist ik, maar ik bedoelde dus dat dat een goede regel is, want als volwassene is er ook gewoon niets aan, en is het absoluut het geld niet waard. Het is zelfs absurd dat je als begeleidende volwassene de volle mep moet betalen. Het nagebouwde deel van Den Haag is leuk om te zien (met name als je uit Den Haag komt, anders herken je een groot deel niet eens denk ik), maar na een kwartier heb je dat uitgebreid bestudeerd en meer is er niet voor volwassenen. Verder is het vooral heel veel vrij kunnen bouwen. Dan kun je idd beter op zo’n speciale avond voor volwassenen gaan waarbij ze extra dingen organiseren.

Maar mocht je alsnog graag een keer willen gaan, mijn kinderen willen wel mee hoor :') maar dan moet je wel de 2,5 uur uitzitten…
pi_211836263
Vond ik eerlijk gezegd ook voor een groot deel voor legoworld. Ben er eeuwen geleden geweest in Zwolle. En toen had je voor zeg 70% bouwwerken van volwassenen die je kon bekijken. Echt super vet. 15% bakken met lego waar kinderen (en volwassenen) konden bouwen en 15% attracties & winkels.

Afgelopen jaar in de jaarbeurs. 30% attracties en toychamp, 65% random bakken waar een kuub lego in geflikkerd was en een klein hoekje waar nog mocs gedisplayed werden.

Maar goed, het is ook kinderspeelgoed natuurlijk :+ . Dus ik hoor niet te klagen.

[ Bericht 16% gewijzigd door bleiblei op 30-12-2023 12:30:49 ]
pi_211837307
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:58 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Maar mocht je alsnog graag een keer willen gaan, mijn kinderen willen wel mee hoor :') maar dan moet je wel de 2,5 uur uitzitten…
Haha thnx voor het aanbod. Maar ikn ooit met kids binnen geweest en snap nu helemaal dat je er al volwassene niks te zoeken hebt :D
Op anoniem
pi_211838491
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 december 2023 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Heb je een foto van de Concorde? Ben vooral benieuwd waar je m wegzet
Hij staat nu nog op de tafel in mijn werkkamer. Ik weet eigenlijk niet wat hij er mee van plan is

pi_211840807
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 december 2023 14:00 schreef Serinde het volgende:

[..]
Hij staat nu nog op de tafel in mijn werkkamer. Ik weet eigenlijk niet wat hij er mee van plan is

[ link | afbeelding ]
En optimus prime O+
Op anoniem
pi_211841265
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 16:04 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
En optimus prime O+
Ja dat is zijn huidige bouwwerk :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: