abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 december 2023 @ 10:30:30 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211834763
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 december 2023 09:55 schreef Serinde het volgende:
Mijn man heeft net de Concorde af, wat een gaaf ding. Een vriendin van mij had bloemen van Lego op tafel staan. Ik denk dat ik ook maar eens aan de Lego moet. Niet dat ik nog niet genoeg hobby’s heb maar het is zo leuk :D
Heb je een foto van de Concorde? Ben vooral benieuwd waar je m wegzet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_211834967
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 00:50 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Wil ik supergraag hebben.
Maar nog niet van gekomen :D
Hij is so cute O+
pi_211835251
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 22:55 schreef FlyingFish het volgende:
Ik pas mijn laatste tip aan, ga niet naar het Lego discovery center in de kerstvakantie :D . Niet normaal druk was het, erg jammer. En sowieso is het voor volwassenen vrijwel niet interessant en het is veel te duur voor wat je ervoor krijgt. Zelfs met 50% korting is het eigenlijk nog te duur in het weekend/tijdens vakanties. Mijn kinderen vonden het overigens wel erg leuk (maar die hebben niet zelf hoeven te betalen natuurlijk…).
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 21:31 schreef FlyingFish het volgende:
Iemand ervaring met de aanschaf van het activity pack bij een bezoek aan het Lego-center in Scheveningen? Is dat ¤5 waard? Het klinkt namelijk van niet als het puur een boekje is om stempels in te verzamelen...

en tip, de kind gratis per betalende volwassene-actie loopt alleen dit jaar nog (tenminste, bij alle vouchers die wij hebben). Wij gaan dus nog snel even en opa mag gratis mee
En je mag niet naar binnen zonder kinderen…..
Ik heb wel eens een dikke nee gekregen toen ik probeerde te gaan, ik heb geen kinderen.
Dus voor mij is de lego discovery centre een no-go.
Op anoniem
pi_211836101
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:07 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
[..]
Ik heb wel eens een dikke nee gekregen toen ik probeerde te gaan, ik heb geen kinderen.
Je hebt dagen/avonden voor volwassenen. Maar normaal mag je alleen met kind erin ja. Valt wat voor te zeggen :)
pi_211836165
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:07 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
[..]
Dat wist ik, maar ik bedoelde dus dat dat een goede regel is, want als volwassene is er ook gewoon niets aan, en is het absoluut het geld niet waard. Het is zelfs absurd dat je als begeleidende volwassene de volle mep moet betalen. Het nagebouwde deel van Den Haag is leuk om te zien (met name als je uit Den Haag komt, anders herken je een groot deel niet eens denk ik), maar na een kwartier heb je dat uitgebreid bestudeerd en meer is er niet voor volwassenen. Verder is het vooral heel veel vrij kunnen bouwen. Dan kun je idd beter op zo’n speciale avond voor volwassenen gaan waarbij ze extra dingen organiseren.

Maar mocht je alsnog graag een keer willen gaan, mijn kinderen willen wel mee hoor :') maar dan moet je wel de 2,5 uur uitzitten…
pi_211836263
Vond ik eerlijk gezegd ook voor een groot deel voor legoworld. Ben er eeuwen geleden geweest in Zwolle. En toen had je voor zeg 70% bouwwerken van volwassenen die je kon bekijken. Echt super vet. 15% bakken met lego waar kinderen (en volwassenen) konden bouwen en 15% attracties & winkels.

Afgelopen jaar in de jaarbeurs. 30% attracties en toychamp, 65% random bakken waar een kuub lego in geflikkerd was en een klein hoekje waar nog mocs gedisplayed werden.

Maar goed, het is ook kinderspeelgoed natuurlijk :+ . Dus ik hoor niet te klagen.

[ Bericht 16% gewijzigd door bleiblei op 30-12-2023 12:30:49 ]
pi_211837307
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 11:58 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Maar mocht je alsnog graag een keer willen gaan, mijn kinderen willen wel mee hoor :') maar dan moet je wel de 2,5 uur uitzitten…
Haha thnx voor het aanbod. Maar ikn ooit met kids binnen geweest en snap nu helemaal dat je er al volwassene niks te zoeken hebt :D
Op anoniem
pi_211838491
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 december 2023 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Heb je een foto van de Concorde? Ben vooral benieuwd waar je m wegzet
Hij staat nu nog op de tafel in mijn werkkamer. Ik weet eigenlijk niet wat hij er mee van plan is

pi_211840807
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 december 2023 14:00 schreef Serinde het volgende:

[..]
Hij staat nu nog op de tafel in mijn werkkamer. Ik weet eigenlijk niet wat hij er mee van plan is

[ link | afbeelding ]
En optimus prime O+
Op anoniem
pi_211841265
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 16:04 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
En optimus prime O+
Ja dat is zijn huidige bouwwerk :D
pi_211906214

Bonsaiboompje is klaar O+
pi_211935548
quote:
Hoop echt heel erg dat mijn museum vandaag wordt bezorgd. Ik vind m zo mooi O+
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 6 januari 2024 @ 20:15:49 #213
399061 kuolema
vermaledijd
pi_211941401
Ik ben nu bezig met het Madrigal House. Kleine set voor mijn doen, maar ik vind hem zo leuk en kleurrijk! En ben Encanto-fan. Leuk om te bouwen. Dit is de eerste set die ik heb waarbij de poppetjes niet klassiek zijn maar (volgens mij) zoals bij Lego Friends. Veel realistischer eigenlijk, ik vraag me af waarom dat bij deze set zo is en ze daar niet volledig op over zijn gegaan. Al zouden er dan veel volwassen fans heel boos gaan worden denk ik...
Why are you wearing that stupid man suit?
  zaterdag 6 januari 2024 @ 20:21:00 #214
399061 kuolema
vermaledijd
pi_211941490
Ik heb nog nooit zoveel nieuwe legosets op voorraad gehad. Net klaar met Ministry of Magic, nu Madrigal house, dan bookshop, Hogwarts Express collector's edition en het elvenhuis wat ik volgende kerst ga bouwen. Wat er nu nog hoog op mijn (lange) lijst staat is Ninjago City Gardens. Maar die kan nog wel even wachten. Ik kan voorlopig echt niets kopen.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_211956019
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 12:36 schreef StarGazer het volgende:

[..]
Hoop echt heel erg dat mijn museum vandaag wordt bezorgd. Ik vind m zo mooi O+
En, al begonnen met bouwen?
Da gao nie nou!
pi_211957024
Heb gisteren de ukelele in elkaar gezet. Vind hem erg leuk om te bouwen...
pi_211978156
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 22:55 schreef vigier het volgende:

[..]
En, al begonnen met bouwen?
Vandaag ontvangen. Inmiddels toe aan zakje 5 van 33 :)
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 9 januari 2024 @ 22:31:52 #218
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211978660
Vandaag de piranha plant in elkaar gezet. Best snel, want niet heel veel steentjes. Wel tof eindresultaat! O+

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_211983653

Begonnen aan de Walt Disney eerbetoon
pi_212010798
Hoe stellen jullie je lego eigenlijk op? Ik wilde eigenlijk niet gaan legoën, maar nu ben ik in één jaar toch een set of zes verder. Oeps. :D

Het staat nu her en der. Ik heb een enorme (boeken)kast in de huiskamer, maar bijvoorbeeld The Great Wave (schilderij) is daarvoor te groot/hoog. En wil ik ook niet aan de muur hangen. Vitrinekasten zijn niks voor mij, ik ben geen poets.

Ben een beetje zoekende naar inspiratie of websites met inspiratie.
pi_212010808
ik heb een ikea ivar kast staan waar sets in kunnen.

ik hoop binnenkort 2 bureaus te kunnen kopen zodat ik een soort mini diorama kan maken met de diverse modulaire huisjes
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_212011776
Wij hebben 1 tafeltje waar dingen mogen staan, en bij grote sets geldt dat eerst de oude weer worden afgebroken voor er iets nieuws komt. Het leuke van Lego is imo dat je het kunt blijven bouwen, als het eenmaal af is ben ik er na max een maand of twee weer op uitgekeken, wordt het opgeruimd en kan het een tijd later weer opnieuw gebouwd worden. Zo heb ik afgelopen week de hele doos met kerstlego opgeruimd, en is er nu ruimte om aan Bowser te beginnen!
pi_212012879

M'n zoontje met Lego van toen ik zelf klein was. :) (40 jaar oud of zo.)
Mijn broer heeft het al die tijd bewaard, maar heeft zelf geen kinderen dus hebben wij het laatst gekregen! ^O^ 2 grote kisten vol! *O*
Ik heb laatst een vliegtuig voor hem gemaakt met propellers die je met een wieltje kunt laten draaien. Vond-ie helemaal geweldig! :D
  zaterdag 13 januari 2024 @ 12:03:32 #224
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_212012953
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 08:26 schreef _Arual_ het volgende:
Hoe stellen jullie je lego eigenlijk op? Ik wilde eigenlijk niet gaan legoën, maar nu ben ik in één jaar toch een set of zes verder. Oeps. :D

Het staat nu her en der. Ik heb een enorme (boeken)kast in de huiskamer, maar bijvoorbeeld The Great Wave (schilderij) is daarvoor te groot/hoog. En wil ik ook niet aan de muur hangen. Vitrinekasten zijn niks voor mij, ik ben geen poets.

Ben een beetje zoekende naar inspiratie of websites met inspiratie.
Hier staat alles in mn Billy kasten. Kleinere dingen tussen de boeken, grotere hebben een eigen plank.

Op een gegeven moment moet er misschien gewisseld worden maar dat zien we dan wel weer.
pi_212013040
LEGO bouw ik samen met mijn moeder en zij heeft nog genoeg ruimte in de vitrinekast :D
Wel heb ik het boeket naast de tv staan. En met kerst ook het Elf Club House.

Verder heb ik ook genoeg ruimte op het dressoir, misschien dat ik daar afentoe een set op zet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')