Tja, Lego, videogames, figurines... We zijn tegenwoordig zo rijk met z'n allen dat dit kan.quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:52 schreef Nober het volgende:
Hoe bedrijven als LEGO kapitaliseren op nostalgie
[..]
https://www.vn.nl/lego-nostalgie/
Goed verwend, en veel bouwplezier.quote:Op donderdag 7 december 2023 16:10 schreef MaJo het volgende:
Wij kunnen ook weer bouwen
Deze set gekregen van de Sint:
[ afbeelding ]
En mijn man kreeg deze:
[ afbeelding ]
En ik ben verliefd geworden op deze, eerst maar eens sparen
[ afbeelding ]
Mijn lego winterdorp staat dit jaar niet, want dit jaar heb ik mijn Lemax dorp neergezet. Helaas geen ruimte voor allebei.quote:
Pas de Millennium Falcon voor 180 gehaald op youmko.com (account aanmaken om alle sets te kunnen zien).quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand hier ervaring met de site Temu.com ?
Bieden lego-sets (of althans, ze lijken of lego-sets) aan voor opvallend lage prijzen.
En ben je tevreden?quote:Op woensdag 27 december 2023 18:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Pas de Millennium Falcon voor 180 gehaald op youmko.com (account aanmaken om alle sets te kunnen zien).
same samequote:Op donderdag 21 december 2023 11:59 schreef kuolema het volgende:
Ik sta al een tijdje op non-actief qua lego bouwen. Ministry of Magic staat half af op mijn bureau. Daarna heb ik bookshop, Madrigal house (mocht ik allebei kopen omdat ze uit de handel gaan) en, niet gepland, de Hogwarts Express collector's edition, die de laagste prijs ooit had laatst (¤365, ¤500 bij Lego) en ik wilde die kans niet missen ook al zou ik hem volgend jaar pas kopen. Dus zodra ik weer de rust heb om te bouwen kan ik lekker aan de slag.
quote:Op woensdag 27 december 2023 18:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Pas de Millennium Falcon voor 180 gehaald op youmko.com (account aanmaken om alle sets te kunnen zien).
quote:
Pssst, we hebben daar een apart topic voor:quote:Op woensdag 27 december 2023 19:39 schreef Faxie het volgende:
Knockoff natuurlijk. Maar die kunnen best degelijk zijn begreep ik. Soms pech met missende of kapotte onderdeeltjes
Blauwe kraan? Welke is dat?quote:Op woensdag 27 december 2023 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
same same
ik heb de blauwe kraan van paar jaar terug hier al maanden op mn tafel liggen.. ik kan mij er maar niet toe zetten..
Hebben ze ducktape voor. Kom je er aan dan worden je handen aan je lichaam geplaktquote:Op woensdag 27 december 2023 21:36 schreef bleiblei het volgende:
Ah die!
Maar ik herken het wel, hetzij om een andere reden. Probeer een kerstdorp te bouwen, maar alles wat ik bouw, wordt een uur later gesloopt door de jongste
Wil ik supergraag hebben.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:23 schreef Sarabi het volgende:
Ik lees hier ook even mee
Paar maanden geleden mijn eerste LEGO pakket gekocht. Het begon met het huis van Up, toen een boeket, daarna het elf clubhouse.
Met kerst heb ik nu het bonsaiboompje en Walt Disney eerbetoon camera gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |