Oh is dat morgen pasquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
We zullen tot morgen moeten wachten.
Want jij weet zeker dat er geen defensieve versterkingen komen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Gaat een spannende 30/31 augustus worden.
CL kwalificatie, Vranckx, Lozano binnen halen? Sangare en Bakayoko weg?
Enige wat we zeker weten is dat we weer een jaar tegen een kut verdediging aan gaan zitten kijken.
Dat weet je nooit maar dat houden ze dan wel heel goed geheim.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Want jij weet zeker dat er geen defensieve versterkingen komen?
Ik vind het een geweldige voetballer hoor, maar ik vraag me wel af in hoeverre hij nou het type speler is dat past bij de speelstijl van Bosz. Het is toch vooral een counterspeler, niet iemand die in een kleine ruimte zijn man voorbij komt.quote:
Neem aan dat ze er vrij zeker van zijn dat Bakayoko vertrekt, anders is het pure kapitaalvernietiging lijkt me.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind het een geweldige voetballer hoor, maar ik vraag me wel af in hoeverre hij nou het type speler is dat past bij de speelstijl van Bosz. Het is toch vooral een counterspeler, niet iemand die in een kleine ruimte zijn man voorbij komt.
En het is nogal een investering voor een 'plan b' voetballer.
Er zijn 0 geruchten, met 2 dagen te gaan. Tenzij ze iets uit de hoge hoed gaan toveren, heb ik er weinig vertrouwen in.. Misschien dat als Rangers verslagen wordt dat we die Debast gaan halen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Want jij weet zeker dat er geen defensieve versterkingen komen?
Punt is vooral dat het twee totaal ver buitenspelers zijn en dat Bakayoko in mijn ogen meer potentie heeft voor Bosz-voetbal.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem aan dat ze er vrij zeker van zijn dat Bakayoko vertrekt, anders is het pure kapitaalvernietiging lijkt me.
Ja en bij Napoli werd hij toch wat teveel verkeerd gebruikt, vind het wat meer een linksbuiten en daar heb je nu Lang lopen. Ook wel een dure jongen als je zijn blessuregevoeligheid meeneemt, wel een goede voetballer vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Punt is vooral dat het twee totaal ver buitenspelers zijn en dat Bakayoko in mijn ogen meer potentie heeft voor Bosz-voetbal.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 CV mag wel gehaald worden en dan is wat kwaliteit ook wel prettig.
quote:
Geruchten zijn Debast/Branthwaite/Robinson maar dus geen Mexicaanse kartelleiderstype helaas.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er zijn 0 geruchten, met 2 dagen te gaan. Tenzij ze iets uit de hoge hoed gaan toveren, heb ik er weinig vertrouwen in.. Misschien dat als Rangers verslagen wordt dat we die Debast gaan halen?
Nou hequote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:57 schreef tja77 het volgende:
Zou wat zijn als Bakayoko z’n kniebanden scheurt morgen en Sangaré je aan de straatstenen niet kwijtraakt omdat ie morgen WEER door het ijs zakt waardoor je CL groepsfase op je buik kunt schrijven.
Dit zijn geen namen waar ik vrolijk van word. Ook al weer een paar dagen niets gehoord omtrent deze namen, buiten een snippet dat Debast nog steeds naar PSV wil.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geruchten zijn Debast/Branthwaite/Robinson maar dus geen Mexicaanse kartelleiderstype helaas.
Snap ik, cv lijkt weer de laagste prioriteit te krijgen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit zijn geen namen waar ik vrolijk van word. Ook al weer een paar dagen niets gehoord omtrent deze namen, buiten een snippet dat Debast nog steeds naar PSV wil.
Kunnen we stellen dat Brandts en Stewart eigenlijk gefaald hebben als er geen CV versterking komt?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Snap ik, cv lijkt weer de laagste prioriteit te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |