Af en toe? Die gast maakt gewoon 3 ketsers per wedstrijd; het verschil is alleen dat het tegen Fortuna Sittard niet afgestraft wordt. Als hij vervolgens 2x leuk opendraait dan zijn ze in Eindhoven alles weer vergeten. Dit zijn jongens die je moet lozen als je stappen omhoog wil maken, de ondergrens ligt te laag.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk ook wel dat dat het beste is ja. Hij speelt af en toe een wereldpot, maar heeft te vaak wedstrijden zoals tegen Rangers waarin nagenoeg alles fout loopt.
Prima speler voor de eredivisie, maar als je er 25-30 miljoen voor kan krijgen zou ik hem verkopen. Zeker als je een opvolger achter de hand hebt, en je hebt Schouten al in de selectie.
34, een legendarisch rugnummer!quote:Op zondag 27 augustus 2023 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inmiddels is hij wel op het niveau voor rugnummer 34 inderdaad
Beter lezen vriend. Af en toe een wereldpot.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:42 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Af en toe? Die gast maakt gewoon 3 ketsers per wedstrijd; het verschil is alleen dat het tegen Fortuna Sittard niet afgestraft wordt. Als hij vervolgens 2x leuk opendraait dan zijn ze in Eindhoven alles weer vergeten. Dit zijn jongens die je moet lozen als je stappen omhoog wil maken, de ondergrens ligt te laag.
Dat las ik. Maar ik bedoelde dat hij (imo) ook niet af en toe een wereldpot speelt. Ik vind het maar een rommelaar die niet betrouwbaar is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Beter lezen vriend. Af en toe een wereldpot.
Ah okay, mwah af en toe heeft hij naar mijn mening zo'n pot dat je denkt; ongelofelijk dat die in de Eredivisie speelt. Tegen Feyenoord in de JCS was hij heel goed vond ik, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat las ik. Maar ik bedoelde dat hij (imo) ook niet af en toe een wereldpot speelt. Ik vind het maar een rommelaar die niet betrouwbaar is.
Precies. En hij is inmiddels (imo) al te oud om dat nog af te kunnen leren.. het is ook niet zo dat hij structureel onder druk wordt aangespeeld. Vorige week tegen de Rangers heeft hij gewoon bijna een volle seconde bedenktijd en daarnaast; als je met de rug naar de rest van het veld toe (en vlak voor je eigen doelgebied) wordt aangespeeld dan weet je dat op je dit niveau weinig tijd zult krijgen.. De rest van de wedstrijden speelt hij dan soms nog zeer behoorlijk; maar als je zo vaak balverlies lijdt op zijn positie dan ben je gewoon ongeschikt.. daar gaan ze in Engeland ook nog wel achter komen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah okay, mwah af en toe heeft hij naar mijn mening zo'n pot dat je denkt; ongelofelijk dat die in de Eredivisie speelt. Tegen Feyenoord in de JCS was hij heel goed vond ik, bijvoorbeeld.
Vervolgens zie je hem stuntelen tegen Groningen, Cambuur of Rangers en dan snap je het wel weer.
Slaat echt nergens op, hij heeft nu weer 2 leuke potten gespeeld, en de rest was die weer mokerslecht en onzichtbaar.quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:42 schreef rubbereend het volgende:
Mag ik het bijzonder vinden dat de biedingen op Bakayoko inmiddels al tot 25 miljoen zijn opgelopenik denk echt wel dat hij veel potentie heeft maar ik denk ook dat hij ook gewoon nog twee jaar nodig heeft
Dan breng ik hem desnoods zelf.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Napoli wilde Baka toch? Lozano +20 miljoen en dan mogen ze hem hebben.
Gigantisch vooruit nog wel….op basis waarvan?quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op, hij heeft nu weer 2 leuke potten gespeeld, en de rest was die weer mokerslecht en onzichtbaar.
Als je 25+ voor die gozer krijgt is het echt bizar. Als je hem dan kan vervangen met Lozano ga je gigantisch vooruit.
Op basis van dat ik Bakayoko wederom iedere week zie stuntelen. Vorig jaar mokertjeslecht, tegen Rangers onzichtbaar, Vitesse onzichtbaar. JCS was die dan eindelijk eens een potje goed.quote:Op maandag 28 augustus 2023 07:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gigantisch vooruit nog wel….op basis waarvan?
Heb jij Lozano zien spelen recent?
Paar jaar geleden draaide hij nog behoorlijk in de serie A, maar vorig seizoen had hij (in alle competities) meer dan 40 wedstrijden, 4 goals en 4 assists.
Bakayoko is 20 jaar, Belgisch international en gaat echt nog wel beter worden en meer opleveren, nu 1 van je meest talentvolle spelers verkopen/ruilen voor Lozano (die toch echt te kort komt voor de serie A) is een stukje kapitaalvernietiging.
Ik zou het dom vinden van Bakayoko als hij nu al gaat voor een sterkere competitie, terwijl hij beter 1-2 seizoenen bij PSV kan blijven.
Lozano moet wel wat kosten als ik het zo lees.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Op basis van dat ik Bakayoko wederom iedere week zie stuntelen. Vorig jaar mokertjeslecht, tegen Rangers onzichtbaar, Vitesse onzichtbaar. JCS was die dan eindelijk eens een potje goed.
Bakayoko had in de Eredivisie volgens mij net aan die cijfers van Lozano. Nee, laten wij maar lekker aanpoten met Bakayoko want hij is 20, dat hij totaal geen rendement heeft nemen we maar weer voor lief.
Ik zie nu net dat Bakayoko wel 2 assists had tegen Rangers, maar goed dat lag ook meer aan de overstap van Saibari en dat Luuk de beste kopper van Europa is dan aan Bakayoko. Hij neemt ook de bal weg voor de voet van Veerman die op het punt staat om uit te halen bijv.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lozano moet wel wat kosten als ik het zo lees.
Blijft altijd lastig het juiste moment te bepalen maar als Lozano minimaal 15 moet kosten met een salaris wat het hoogste van PSV zal zijn en een restwaarde die moeilijk wordt dan zou ik er nog wel even over nadenken, er is alleen niet zoveel tijd meer.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zie nu net dat Bakayoko wel 2 assists had tegen Rangers, maar goed dat lag ook meer aan de overstap van Saibari en dat Luuk de beste kopper van Europa is dan aan Bakayoko. Hij neemt ook de bal weg voor de voet van Veerman die op het punt staat om uit te halen bijv.
Lozano zal vast wat kosten, maar als je Bakayoko in kunt ruilen voor Lozano en met de rest van het geld een goede verdediger kunt halen moet je dat altijd doen imo. 5 goals en assists in de Eredivisie, waar hebben we het overDaar ga je toch geen 30 miljoen voor afwijzen
Denk niet dat PSV 15 gaat betalen. Dat zal wel rond de 10-12 uitkomen, net als bij Lang en Schouten. 15 is teveel natuurlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft altijd lastig het juiste moment te bepalen maar als Lozano minimaal 15 moet kosten met een salaris wat het hoogste van PSV zal zijn en een restwaarde die moeilijk wordt dan zou ik er nog wel even over nadenken, er is alleen niet zoveel tijd meer.
Bakayoko heeft nu al 4 assists, daar had Lozano vorig seizoen het gehele seizoen voor nodig.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Op basis van dat ik Bakayoko wederom iedere week zie stuntelen. Vorig jaar mokertjeslecht, tegen Rangers onzichtbaar, Vitesse onzichtbaar. JCS was die dan eindelijk eens een potje goed.
Bakayoko had in de Eredivisie volgens mij net aan die cijfers van Lozano. Nee, laten wij maar lekker aanpoten met Bakayoko want hij is 20, dat hij totaal geen rendement heeft nemen we maar weer voor lief.
CV.Komt.Niet.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Overigens echt heerlijk dat het inmiddels 28 augustus is, en dat we gewoon nog steeds geen CV hebben gehaald. Al jaren de achilleshiel, maar wij laten er 2 vertrekken zonder iets terug te halen
Ernest kijk eens domquote:Op maandag 28 augustus 2023 13:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Overigens echt heerlijk dat het inmiddels 28 augustus is, en dat we gewoon nog steeds geen CV hebben gehaald. Al jaren de achilleshiel, maar wij laten er 2 vertrekken zonder iets terug te halen
We gaan het zien, want ik geloof er niet in dat PSV slim is en Bakayoko verkoopt. Als we hem houden hoop ik van harte dat je gelijk hebtquote:Op maandag 28 augustus 2023 18:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bakayoko heeft nu al 4 assists, daar had Lozano vorig seizoen het gehele seizoen voor nodig.
Jij hebt nooit iets met Bakayoko gehad, prima maar ga geen onzin als feiten verkopen. Rendement van hem is begin dit seizoen een stuk hoger dan dat van Lozano. Enige feit dat jij kunt aandragen dat jouw standpunt kracht bij zet is dat Lozano in de serie A speelt (zwaardere competitie). Maar Bakayoko gaf z’n 4 assists in de vCL, en juist tegen Feyenoord liet hij z’n klasse zien. Tegen Vitesse was iedereen onzichtbaar, behalve Vertessen. Een jonge speler is vaak grillig, zie ook Babadi, die geweldig begon maar nu ook mindere wedstrijden speelde. Maar om zo’n jongen voor een fooi te verkopen is simpelweg dom en Lozano als de verlosser te zien terwijl je die amper hebt zien voetballen is ontzettend voorbarig. Lozano kost een pak geld, eist een flink salaris en wat hij op gaat brengen is maar de vraag.
Dus ja, daarom zou ik lekker Bakayoko houden, Sangaré verkopen en van dat geld minimaal 1 CV halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |