Niet vergeten op tijd je medicijnen in te nemen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik bied me aan als nieuwe trainer
de nederlandse ''galacticos'' wordt PSV onder mijn leiding
Earnie Stewart is een top technisch manager, heeft wel wat weg van de stijl van Predrag Mijatovic
eindhoven is ook een soort madrid toch
Ik stond er ook van te kijkenquote:
Die invalbeurt tegen Rangers was niet zo best ook al was dat maar een paar minuten, aan de bal zal hij vast een stuk beter zijn dan Ramalho.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik stond er ook van te kijken
Als de verdediging goed staat dan was Ramalho al die tijd de zwakste schakel geweest.
De invalbeurt tegen Vitesse was ook niet best, Vitesse kreeg echt 2, 3 hele grote kansen en verzuimde te scoren. Het oogde suicidaal, zelfs tegen Vitesse.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die invalbeurt tegen Rangers was niet zo best ook al was dat maar een paar minuten, aan de bal zal hij vast een stuk beter zijn dan Ramalho.
Vooral bij die hoge ballen. Wist totaal niet hoe te koppen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen Ramalho is goed, maar had dan liever Teze gezien denk ik, met Sambo op rechts. Schouten was een beetje onwennig achterin, en het gaat wel ergens om vanavond..
Precies, dat waren gewoon 2 100% kansen die die weg gaf.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vooral bij die hoge ballen. Wist totaal niet hoe te koppen.
Dessers en Danilo kunnen ook totaal niet koppen, dat scheeltquote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vooral bij die hoge ballen. Wist totaal niet hoe te koppen.
True, -tig miljoen in je selectie gepompt, en geen enkele speler in de laatste linie staat waar die moet staan.quote:
Ik vind het vrij schandalig eerlijk gezegd. Hopelijk maken ze er het beste van, ondanks dat hij onder 2 ballen doorging, liep het wel een stuk beter voetballend gezien met Schouten tegen Vitesse.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
True, -tig miljoen in je selectie gepompt, en geen enkele speler in de laatste linie staat waar die moet staan.
Als het lukt vandaag kun je erom lachen, gaat het fout dan maak je jezelf belachelijk.
Maar tegen Vitesse dit soort kansen weggeven, dan moet het wel bijna fout gaan vanavond. Het mag een wonder heten als je vandaag de 0 weet te houden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind het vrij schandalig eerlijk gezegd. Hopelijk maken ze er het beste van, ondanks dat hij onder 2 ballen doorging, liep het wel een stuk beter voetballend gezien met Schouten tegen Vitesse.
Daar ga ik zeker niet van uit, we zullen een keer of 3 moeten scoren. Gelukkig lijkt het alsof dat ook iets is wat mogelijk is, gezien de kansen van vorige week.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar tegen Vitesse dit soort kansen weggeven, dan moet het wel bijna fout gaan vanavond. Het mag een wonder heten als je vandaag de 0 weet te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Wel 40 miljoen erbijquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:59 schreef AmaninFull het volgende:
Dit PSV gaat defensief enorm door het ijs zakken straks. En dat heb het niet eens over de Man City's van deze wereld. En dan dat inbrengen van Til. Wat zien coaches in hem? Die bal die hij op 5m van de goal kiezelhard, en stekeblind, voorgeeft. Elke andere aanvaller had daar toch een betere keuze gemaakt?
Nou en? Het ging om de centen. Die zijn binnen, iedereen blij. Zo ging het met Rangers ook vorig jaarquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:59 schreef AmaninFull het volgende:
Dit PSV gaat defensief enorm door het ijs zakken straks. En dat heb het niet eens over de Man City's van deze wereld. En dan dat inbrengen van Til. Wat zien coaches in hem? Die bal die hij op 5m van de goal kiezelhard, en stekeblind, voorgeeft. Elke andere aanvaller had daar toch een betere keuze gemaakt?
Benfica ipv Napoliquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:30 schreef Highraven het volgende:
Napoli Leipzig PSV Antwerp lijkt me prachtig
Is maar wat je mooi vind.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:30 schreef Highraven het volgende:
Napoli Leipzig PSV Antwerp lijkt me prachtig
Nou ja, het was heel erg geweest als je deze ploeg niet weggevaagd zou hebben, toch? Ik schrok er al van dat je hier 2-2 tegen hebt kunnen spelen, op Ibrox. Verder wel erg lekker dat PSV weer eens Champions League speelt inderdaad. Om een kansje te maken moet je wel op een heel gunstige poule hopen, maar 3e worden lijkt mij misschien nog wel beter.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:18 schreef tompsv18 het volgende:
Heerlijk dit zeg! Uiteindelijk die Schotten helemaal weggevaagd. Saibari was on fire. Miljoenen binnen en niet meer op die vreselijke donderdagavond in Oost-Europa in actie.
Hier ben ik nog wel het meest blij om eigenlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:18 schreef tompsv18 het volgende:
Heerlijk dit zeg! Uiteindelijk die Schotten helemaal weggevaagd. Saibari was on fire. Miljoenen binnen en niet meer op die vreselijke donderdagavond in Oost-Europa in actie.
Tis verdedigend echt om te janken idd, en aanvallend niet goed genoeg voor de CL, maar goed, dat boeit nu even nietquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:59 schreef AmaninFull het volgende:
Eerlijk is eerlijk, die gozer staat een pak beter te spelen dan vorig seizoen. Die actie waar hij bijna die 3-0 maakte was echt heerlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zoek gespeeld worden door Saibari. Dan heb je echt een kut elftal.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik zal de laatste lach hebben vanavond als de Rangers winnen
en losertje Bosz zijn karma krijgt
Plaatsen voor de CL en Sangare verkopen voor 35 miljoen. Dan ben je wel de winnaar van de zomer.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 02:32 schreef tja77 het volgende:
Forrest heeft een bod van 35 miljoen voor Sangaré neergelegd bij PSV. Komst Lozano betekent niet automatisch vertrek van Bakayoko, en Sanchez is misschien toch nog steeds een optie voor de CV in te vullen.
Ik vermoed dat Sangaré nu liever bij PSV blijft en zich in de picture wil spelen in de CL. Die is na dit seizoen nog maar 10 miljoen waard vrees ik….quote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:18 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Plaatsen voor de CL en Sangare verkopen voor 35 miljoen. Dan ben je wel de winnaar van de zomer.
Dat denk ik ook ja, die zal ook liever eindelijk CL spelen ipv degradatie voetbal in Engeland.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Sangaré nu liever bij PSV blijft en zich in de picture wil spelen in de CL. Die is na dit seizoen nog maar 10 miljoen waard vrees ik….
Dit is ook helemaal waar, vorig seizoen op Ramalho na de allerslechtste speler in PSV 1. Blijkt het helemaal geen vleugelspeler te zijn maar een middenvelder. Had Ruud weer goed gezien in die 2+ jaar dat hij met die jongen werkt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 02:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, die gozer staat een pak beter te spelen dan vorig seizoen. Die actie waar hij bijna die 3-0 maakte was echt heerlijk.
this did not age wellquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik zal de laatste lach hebben vanavond als de Rangers winnen
en losertje Bosz zijn karma krijgt
Als PSV aangeeft vast te houden aan zijn salaris is ie zo pleite. Dat scheelt hem 2 á 3 miljoen per jaar. Als ie dan daar 4 jaar kan tekenen is het zo gepiept met die CL ambities van ‘m.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, die zal ook liever eindelijk CL spelen ipv degradatie voetbal in Engeland.
Daarbij speel je daar wekelijks op CL niveau in plaats van tegen Bram van Polenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als PSV aangeeft vast te houden aan zijn salaris is ie zo pleite. Dat scheelt hem 2 á 3 miljoen per jaar. Als ie dan daar 4 jaar kan tekenen is het zo gepiept met die CL ambities van ‘m.
En als hij daar presteert bij een laagvlieger komt er vanzelf een grotere club.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarbij speel je daar wekelijks op CL niveau in plaats van tegen Bram van Polen
Geen idee, gaan we komend jaar ook niet achter komen hoop ikquote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat is Bosz trouwens een genot bij zo'n persconferentie. Is hij dat ook als het even tegenzit?
nee lijkt mij niet, en het wordt alleen maar beter, tenminste als we niet inkakken en gewoon vol voor Debast gaan, als je tenminste ambities hebtquote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Geen idee, gaan we komend jaar ook niet achter komen hoop ik
die kan dat vertrek van Sangare makkelijk opvangenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:55 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
We moeten nu alles zetten op het feit dat Schouten vanaf nu iedere wedstrijd in de basis staat.
Kwaaitaal deed het niet onverdienstelijk als RB, ook al was dat niet z’n vertrouwde positie. Ik hoop dat Sambo blijft maar zie hem best wel vertrekken naar het buitenland.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Sambo zou naar Twente kunnen aldus Rik.
Dat zou dom zijn, vanuit PSV oogpunt. Zit je dalijk weer met de gebakken peren als Dest een keer een blessure heeft. Dan heb je Teze en van Aanholt als backs, Mauro kan je ook niet echt op rekenen de laatste 2 jaar.
Edit: Update van Rik, Sambo wil niet naar Twente.
Dat was wel in een oefenpotje tegen een vrij matig team toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kwaaitaal deed het niet onverdienstelijk als RB, ook al was dat niet z’n vertrouwde positie. Ik hoop dat Sambo blijft maar zie hem best wel vertrekken naar het buitenland.
Klopt, knaap is ook nog erg groen en onervaren en is meer een links/rechtsbuiten. Moet je ook niet willen lijkt me. PSV heeft teveel verdedigers onder contract maar Sambo is er nou net eentje die je beter niet laat vertrekken.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat was wel in een oefenpotje tegen een vrij matig team toch?
Comenencia is dus vertrokken (Juventus), beter focus jij je op 1 van die andere 7 ploegen die je supportert.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
dan heb je ook nog Comenencia als je echt nood hebt in de backs
en sommige RB's kunnen ook links spelen (tenminste zo doe ik het ook bij FIFA)
en als je bv Lang, Lozano wilt sparen voor belangrijke CL wedstrijden, kun je ook nog dat israelisch talentje Abed effe doorstromen van Jong, heeft pas gescoord daar in de KKD
De markt is morgen ook nog open.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:29 schreef jpg97 het volgende:
Lijkt erop dat zowel Bakkie Choco als Sangaré blijven. Dan lijkt me een terugkeer van Chuckie eigenlijk overbodig (tenzij El Ghazi nog vertrekt) en zal er verder weinig gebeuren op het middenveld.
Een extra CV hoop ik ten zeerste maar ben benieuwd waar ze voor 00.00u nog mee komen. De klok tikt en de markt is tegen het einde van de transferwindows erg moeilijk (en op geld uit nu ze weten dat PSV CL inkomsten heeft).
Ok dan post ik dit morgen weerquote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
De markt is morgen ook nog open.
Tis nog ruim een dag toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:29 schreef jpg97 het volgende:
Lijkt erop dat zowel Bakkie Choco als Sangaré blijven. Dan lijkt me een terugkeer van Chuckie eigenlijk overbodig (tenzij El Ghazi nog vertrekt) en zal er verder weinig gebeuren op het middenveld.
Een extra CV hoop ik ten zeerste maar ben benieuwd waar ze voor 00.00u nog mee komen. De klok tikt en de markt is tegen het einde van de transferwindows erg moeilijk (en op geld uit nu ze weten dat PSV CL inkomsten heeft).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |