Niet vergeten op tijd je medicijnen in te nemen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik bied me aan als nieuwe trainer
de nederlandse ''galacticos'' wordt PSV onder mijn leiding
Earnie Stewart is een top technisch manager, heeft wel wat weg van de stijl van Predrag Mijatovic
eindhoven is ook een soort madrid toch
Ik stond er ook van te kijkenquote:
Die invalbeurt tegen Rangers was niet zo best ook al was dat maar een paar minuten, aan de bal zal hij vast een stuk beter zijn dan Ramalho.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik stond er ook van te kijken
Als de verdediging goed staat dan was Ramalho al die tijd de zwakste schakel geweest.
De invalbeurt tegen Vitesse was ook niet best, Vitesse kreeg echt 2, 3 hele grote kansen en verzuimde te scoren. Het oogde suicidaal, zelfs tegen Vitesse.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die invalbeurt tegen Rangers was niet zo best ook al was dat maar een paar minuten, aan de bal zal hij vast een stuk beter zijn dan Ramalho.
Vooral bij die hoge ballen. Wist totaal niet hoe te koppen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen Ramalho is goed, maar had dan liever Teze gezien denk ik, met Sambo op rechts. Schouten was een beetje onwennig achterin, en het gaat wel ergens om vanavond..
Precies, dat waren gewoon 2 100% kansen die die weg gaf.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vooral bij die hoge ballen. Wist totaal niet hoe te koppen.
Dessers en Danilo kunnen ook totaal niet koppen, dat scheeltquote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vooral bij die hoge ballen. Wist totaal niet hoe te koppen.
True, -tig miljoen in je selectie gepompt, en geen enkele speler in de laatste linie staat waar die moet staan.quote:
Ik vind het vrij schandalig eerlijk gezegd. Hopelijk maken ze er het beste van, ondanks dat hij onder 2 ballen doorging, liep het wel een stuk beter voetballend gezien met Schouten tegen Vitesse.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
True, -tig miljoen in je selectie gepompt, en geen enkele speler in de laatste linie staat waar die moet staan.
Als het lukt vandaag kun je erom lachen, gaat het fout dan maak je jezelf belachelijk.
Maar tegen Vitesse dit soort kansen weggeven, dan moet het wel bijna fout gaan vanavond. Het mag een wonder heten als je vandaag de 0 weet te houden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind het vrij schandalig eerlijk gezegd. Hopelijk maken ze er het beste van, ondanks dat hij onder 2 ballen doorging, liep het wel een stuk beter voetballend gezien met Schouten tegen Vitesse.
Daar ga ik zeker niet van uit, we zullen een keer of 3 moeten scoren. Gelukkig lijkt het alsof dat ook iets is wat mogelijk is, gezien de kansen van vorige week.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar tegen Vitesse dit soort kansen weggeven, dan moet het wel bijna fout gaan vanavond. Het mag een wonder heten als je vandaag de 0 weet te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |