Dat denk ik ook ja, die zal ook liever eindelijk CL spelen ipv degradatie voetbal in Engeland.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Sangaré nu liever bij PSV blijft en zich in de picture wil spelen in de CL. Die is na dit seizoen nog maar 10 miljoen waard vrees ik….
Dit is ook helemaal waar, vorig seizoen op Ramalho na de allerslechtste speler in PSV 1. Blijkt het helemaal geen vleugelspeler te zijn maar een middenvelder. Had Ruud weer goed gezien in die 2+ jaar dat hij met die jongen werkt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 02:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, die gozer staat een pak beter te spelen dan vorig seizoen. Die actie waar hij bijna die 3-0 maakte was echt heerlijk.
this did not age wellquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik zal de laatste lach hebben vanavond als de Rangers winnen
en losertje Bosz zijn karma krijgt
Als PSV aangeeft vast te houden aan zijn salaris is ie zo pleite. Dat scheelt hem 2 á 3 miljoen per jaar. Als ie dan daar 4 jaar kan tekenen is het zo gepiept met die CL ambities van ‘m.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, die zal ook liever eindelijk CL spelen ipv degradatie voetbal in Engeland.
Daarbij speel je daar wekelijks op CL niveau in plaats van tegen Bram van Polenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als PSV aangeeft vast te houden aan zijn salaris is ie zo pleite. Dat scheelt hem 2 á 3 miljoen per jaar. Als ie dan daar 4 jaar kan tekenen is het zo gepiept met die CL ambities van ‘m.
En als hij daar presteert bij een laagvlieger komt er vanzelf een grotere club.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarbij speel je daar wekelijks op CL niveau in plaats van tegen Bram van Polen
Geen idee, gaan we komend jaar ook niet achter komen hoop ikquote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat is Bosz trouwens een genot bij zo'n persconferentie. Is hij dat ook als het even tegenzit?
nee lijkt mij niet, en het wordt alleen maar beter, tenminste als we niet inkakken en gewoon vol voor Debast gaan, als je tenminste ambities hebtquote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Geen idee, gaan we komend jaar ook niet achter komen hoop ik
die kan dat vertrek van Sangare makkelijk opvangenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:55 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
We moeten nu alles zetten op het feit dat Schouten vanaf nu iedere wedstrijd in de basis staat.
Kwaaitaal deed het niet onverdienstelijk als RB, ook al was dat niet z’n vertrouwde positie. Ik hoop dat Sambo blijft maar zie hem best wel vertrekken naar het buitenland.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Sambo zou naar Twente kunnen aldus Rik.
Dat zou dom zijn, vanuit PSV oogpunt. Zit je dalijk weer met de gebakken peren als Dest een keer een blessure heeft. Dan heb je Teze en van Aanholt als backs, Mauro kan je ook niet echt op rekenen de laatste 2 jaar.
Edit: Update van Rik, Sambo wil niet naar Twente.
Dat was wel in een oefenpotje tegen een vrij matig team toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kwaaitaal deed het niet onverdienstelijk als RB, ook al was dat niet z’n vertrouwde positie. Ik hoop dat Sambo blijft maar zie hem best wel vertrekken naar het buitenland.
Klopt, knaap is ook nog erg groen en onervaren en is meer een links/rechtsbuiten. Moet je ook niet willen lijkt me. PSV heeft teveel verdedigers onder contract maar Sambo is er nou net eentje die je beter niet laat vertrekken.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat was wel in een oefenpotje tegen een vrij matig team toch?
Comenencia is dus vertrokken (Juventus), beter focus jij je op 1 van die andere 7 ploegen die je supportert.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
dan heb je ook nog Comenencia als je echt nood hebt in de backs
en sommige RB's kunnen ook links spelen (tenminste zo doe ik het ook bij FIFA)
en als je bv Lang, Lozano wilt sparen voor belangrijke CL wedstrijden, kun je ook nog dat israelisch talentje Abed effe doorstromen van Jong, heeft pas gescoord daar in de KKD
De markt is morgen ook nog open.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:29 schreef jpg97 het volgende:
Lijkt erop dat zowel Bakkie Choco als Sangaré blijven. Dan lijkt me een terugkeer van Chuckie eigenlijk overbodig (tenzij El Ghazi nog vertrekt) en zal er verder weinig gebeuren op het middenveld.
Een extra CV hoop ik ten zeerste maar ben benieuwd waar ze voor 00.00u nog mee komen. De klok tikt en de markt is tegen het einde van de transferwindows erg moeilijk (en op geld uit nu ze weten dat PSV CL inkomsten heeft).
Ok dan post ik dit morgen weerquote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
De markt is morgen ook nog open.
Tis nog ruim een dag toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:29 schreef jpg97 het volgende:
Lijkt erop dat zowel Bakkie Choco als Sangaré blijven. Dan lijkt me een terugkeer van Chuckie eigenlijk overbodig (tenzij El Ghazi nog vertrekt) en zal er verder weinig gebeuren op het middenveld.
Een extra CV hoop ik ten zeerste maar ben benieuwd waar ze voor 00.00u nog mee komen. De klok tikt en de markt is tegen het einde van de transferwindows erg moeilijk (en op geld uit nu ze weten dat PSV CL inkomsten heeft).
Pak nu de auto en rij hem erheen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Brentford zou 40 miljoen hebben geboden op Bakayoko.
Edit: Plus doorverkoop percentage, koekoek.
Dit lijkt me een done deal, tenzij Bakayoko zelf niet wil natuurlijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Pak nu de auto en rij hem erheen.
Die zal er financieel ook wel aardig op vooruit gaan, wat een geld hebben die PL clubs.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit lijkt me een done deal, tenzij Bakayoko zelf niet wil natuurlijk.
Gaat nergens over, compleet idiote bedragen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zal er financieel ook wel aardig op vooruit gaan, wat een geld hebben die PL clubs.
Sevilla en Arsenal. Wel mooie wedstrijden en niet volledig kansloos zou je zeggen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:39 schreef Zorro het volgende:
Mooi, in de flopgroep. Een ajax loting zeg maar.
Strik erom, Chuckie en een degelijke CV halen en je houdt nog poen over.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Brentford zou 40 miljoen hebben geboden op Bakayoko.
Edit: Plus doorverkoop percentage, koekoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |