Neuh, Heitinga was een jonge coach die een volledig onsamenhangend team kreeg met een zware conditionele achterstand en een slechte motivatie.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heitinga was een debiele coach.
Hij was er wel zelf bij hè en dan is denken dat hij dat wel even voor elkaar zou krijgen ook wel een vorm van lichte zelfoverschatting, al was het van het management ook dom hem te vragen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, Heitinga was een jonge coach die een volledig onsamenhangend team kreeg met een zware conditionele achterstand en een slechte motivatie.
Hij was nog niet in staat dat om te draaien. Ik zie hem in de toekomst het echt wel beter gaan doen.
Klopt, hij is er ook deels zelfs schuldig aan.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was er wel zelf bij hè en dan is denken dat hij dat wel even voor elkaar zou krijgen ook wel een vorm van lichte zelfoverschatting, al was het van het management ook dom hem te vragen.
Leve randdebielen als Cor Brom, Leo Beenhakker, Spitz Kohn, Aad de Mos en Kurt Linder.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heitinga was een debiele coach.
Uiteindelijk begint alles bij de verdediging. Dus als dit met de nieuwe jongens wat stabieler staat dan ga je dit soort wedstrijden gewoon makkelijk winnen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:42 schreef Ramboetan het volgende:
Eerste twee competitie wedstrijden heb ik niet kunnen zien en zojuist de samenvatting gezien tegen Excelsior. Lijkt me gewoon pech dat die bal er niet ingaat. 1-4 was qua kansen niet gek geweest. Heb er een veel minder hard hoofd in dan een maand geleden wat betreft dit seizoen.
Lichte zelfoverschatting Ha ha ha. De triestheid.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was er wel zelf bij hè en dan is denken dat hij dat wel even voor elkaar zou krijgen ook wel een vorm van lichte zelfoverschatting, al was het van het management ook dom hem te vragen.
Ga nou maar lekker slapen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lichte zelfoverschatting Ha ha ha. De triestheid.Welk management
![]()
Fout. Alles begint bij de aanval. Ben je een mislukte aanvaller, word je bij Ajax verdediger. Zie Krol, Suurbier, Reiziger of Bogarde.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Uiteindelijk begint alles bij de verdediging. Dus als dit met de nieuwe jongens wat stabieler staat dan ga je dit soort wedstrijden gewoon makkelijk winnen.
Doe ik ook.quote:
Als hij niet speelt dan weten we genoeg.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:17 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd of Kudus vanavond nog speelt. Die transfer hangt wel in de lucht.
Hehquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:02 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Nog geen 20 minuten eredivisie voetbal gespeeld.
Kansloos natuurlijk, net een nieuw contract tot zomer 2028.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:02 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
honderd miljoen miljardquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kansloos natuurlijk, net een nieuw contract tot zomer 2028.
Ze zijn ook wat vrekkig behalve naar Portugal toe, daar zullen ze wat makkelijker zijn met kickbacks.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kansloos natuurlijk, net een nieuw contract tot zomer 2028.
Volgens mij wilde hij het toch ook helemaal niet doen? Staat me nog iets van bij dat ze hem moesten overhalen destijdsquote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zou assistent worden en door het vertrek van Schreuder hebben ze hem gevraagd hoofdtrainer te worden, hij aarzelde inderdaad maar zei toch ja, dan is het uiteindelijk toch z'n eigen beslissing en inschatting?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:14 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij het toch ook helemaal niet doen? Staat me nog iets van bij dat ze hem moesten overhalen destijds
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:02 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Kenneth Taylor in een shirt met Vos achterop mogen ze hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:02 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Je kunt het ook omdraaien hij stond er toen de club hem nodig had. Je weet niet hoe erg ze hem gepusht hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zou assistent worden en door het vertrek van Schreuder hebben ze hem gevraagd hoofdtrainer te worden, hij aarzelde inderdaad maar zei toch ja, dan is het uiteindelijk toch z'n eigen beslissing en inschatting?
Dat is allemaal wel te prijzen maar doet toch niets af aan zijn inschattingsfout?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:34 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Je kunt het ook omdraaien hij stond er toen de club hem nodig had. Je weet niet hoe erg ze hem gepusht hebben.
Laat hem maar even lekker ergens anders in de 'schaduw' werken en ervaring opdoen. Daarna zekerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:39 schreef Scorpie het volgende:
Johnny is gewoon beschadigd door dit alles, maar dat verwijt ik hem nog het minste. Mag altijd terugkomen.
Die geluiden heb ik ook gehoord, ze hebben Vos (trainer) niet voor niets verlengd.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Bij Jong Ajax draaide het ook voor geen meter en toen die weg was werd het voetbal opeens stukken beter.
Verder ook veel lachwekkende teksten over het gras opvreten en er alles aan doen . Klonk bijna als Leo Beenhakkers verloren bastaard zoon.
Welke inschattingsfout? Heeft hij geroepen wel ff kampioen te worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is allemaal wel te prijzen maar doet toch niets af aan zijn inschattingsfout?
En erna wel, toen telde dat allemaal niet meer?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:14 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Welke inschattingsfout? Heeft hij geroepen wel ff kampioen te worden.
Hij wist volgens mij dondersgoed goed dat het kansloos was en hij er nog niet klaar voor was daarom wilde hij eerst ook niet.
Denk moeilijker dan Fortuna en Sparta.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Je heb 1 taak vandaag
hoe moeilijk kan het zijn tegen deze 3e divisie club uit afghaanverwegistan
Hoezo gaat het over Feyenoord nu? Klaas is ook voor Ajax.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk moeilijker dan Fortuna en Sparta.
Klaas ben je meegereisd vandaag ?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Je heb 1 taak vandaag
hoe moeilijk kan het zijn tegen deze 3e divisie club uit afghaanverwegistan
70 miljoenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Saudische poenclubs doen een late poging voor Kudus. Nog langer getreuzel met die gozer. Ik wil hem asap weghebben verdomme.
Elke minuut die hij nog speelt in Ajax 1 is er een teveel. Zijn getreuzel aan de bal gaat me door merg en been.quote:
Gespannen en bevreesd voor LudoSandersquote:
Ludogodquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gespannen en bevreesd voor LudoSanders
als hij nog vertrekt en je start met forbs op rechtsbuiten lach ik wel in mijn vuistjequote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Elke minuut die hij nog speelt in Ajax 1 is er een teveel. Zijn getreuzel aan de bal gaat me door merg en been.
ik ga nu zeker kijken!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:49 schreef Scorpie het volgende:
TAYLOR IN DE BASIS
STEIJN WIL NIET WINNEN VANDAAG
hij zit op de bankquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Boomen blessa? Of is Steijn een teringmongool?
Boomen gepasseerd ten faveure van Taylorquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Boomen blessa? Of is Steijn een teringmongool?
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij zit op de bank
aan een speler die de middencirkel niet uitkomt heb je niet altijd veel
Toch drie wedstrijden geduurd voordat hij de fout in ging.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Taylor ipv Branco, daar gaat voor het eerst mijn vertrouwen in Steyn
Hij weet dirt van de trainers dat kan niet anders.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:30 schreef Simmertje het volgende:
Drie trainers nu die elke keer weer de fout maken om Taylor in de basis te gooien. Heeft hij een rijke papa ofzo?
De FC Afkicken-boys voorspelden een kleine nederlaag.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alles minder dan 0-3 is een nederlaag.
de langere jordy clasie adorerenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ten faveure van de beste speler van de eerste 2 echte wedstrijden
Welke wedstrijd heb jij gekeken?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ten faveure van de beste speler van de eerste 2 echte wedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |