SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot nu toe valt het me iig niet tegen, ik had veel erger verwacht.. Maar idd is kijken wat het vanavond gaat worden..quote:
het idee dat het echt alle kanten op kan. Realistisch schade beperken (dus niet met 3-0 eraf) zodat we het thuis kunnen afmaken. Ondanks dat ie er net is hoop ik dat Sutalo meedoet.quote:
Dat mag niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:13 schreef Malavita het volgende:
[..]
het idee dat het echt alle kanten op kan. Realistisch schade beperken (dus niet met 3-0 eraf) zodat we het thuis kunnen afmaken. Ondanks dat ie er net is hoop ik dat Sutalo meedoet.
Dan gaan we inderdaad met 3-0 eraf lolquote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:13 schreef Malavita het volgende:
[..]
het idee dat het echt alle kanten op kan. Realistisch schade beperken (dus niet met 3-0 eraf) zodat we het thuis kunnen afmaken. Ondanks dat ie er net is hoop ik dat Sutalo meedoet.
Ik ben er eigenlijk een beetje bang voor en dat komt met name door die twee klunzen op de backsquote:
Dat zal ook niet lukken maar het is nu 41-45 of zo +10% doorverkoop, het is ook moeilijk als je al akkoord bent met 1 club om dan veel meer aan die andere te vragen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mag wel een flinke transfer worden om toch op die 50 te komen dan
Die is toch niet speelgerechtigd?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:13 schreef Malavita het volgende:
[..]
Nee, ik las zelfs voor volgende week ook niet maar dat begrijp ik niet echt want hij is een EU speler, of het kan zijn dat je die lijst voor beide wedstrijden voor de 1e wedstrijd moet indienen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die is toch niet speelgerechtigd?
Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat hij al in een voorronde heeft meegedaan met zijn vorige club. Dan mag hij pas in de groepsfase meedoen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, ik las zelfs voor volgende week ook niet maar dat begrijp ik niet echt want hij is een EU speler, of het kan zijn dat je die lijst voor beide wedstrijden voor de 1e wedstrijd moet indienen.
Ik heb echt geen idee op wat voor niveau Ludogorets zit.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:45 schreef Black-Death het volgende:
Ik moet het nog maar zien vanavond.. met de verdediging van dit moment..
Op dit moment kan zelfs het 7e elftal van FC Schubbekutterveen nog scoren tegen Ajax.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee op wat voor niveau Ludogorets zit.
We gaan voor een 1-3 dan maar.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Op dit moment kan zelfs het 7e elftal van FC Schubbekutterveen nog scoren tegen Ajax.
3x Brobbeyquote:
Ik heb echt geen idee hoe sterk dit team nou eigenlijk is, wat je zegt, de backs zijn dramatisch, maar we hebben in de voorbereiding ook veel moeite gehad om tot scoren te komen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk een beetje bang voor en dat komt met name door die twee klunzen op de backs
Wordt echt zo'n taaie kutwedstrijd dus.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
tis wel leuk voor jullie om Sergio Padt weer te zien
wat speelt nog meer daar bij Ludogorets
ze hebben een spanjaard met redelijk wat La Liga ervaring (Son) een noors jeugdinternational (Witry) pools jeugdinternational (Piotrowski) een duitser met wat champions league ervaring bij Ferencvaros die toen wonnen van Molde FK in de groepsronde (Heister)
een kroaat (Sluga) die 91 wedstrijden in de championship speelde voor Luton als tweede keeper
hun coach Petev is oud-bondscoach van Bulgarije, Bosnie & Herzegovina maar heeft ook ploegen zoals Dinamo Zagreb, Omonia Nicosia, Al-Qadsiah gecoacht
stukje grijze vergane communistische bouw?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:31 schreef Tjacka het volgende:
wat een treurige boel hier in razgrad
Ik maak me meer zorgen om de verdediging dan aanval moet ik zeggenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe sterk dit team nou eigenlijk is, wat je zegt, de backs zijn dramatisch, maar we hebben in de voorbereiding ook veel moeite gehad om tot scoren te komen.
Het kan echte alle kanten op.
Geniet nou maar van het goedkope bierquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:31 schreef Tjacka het volgende:
Zouden zij iets vergelijkbaars denken over de nummer vijf van de eredivisie?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:43 schreef PicoMMP het volgende:
De nummer acht van de Bulgaarse competitie. Dat mag toch niet echt een probleem zijn.
Wel lekkere wijven?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:31 schreef Tjacka het volgende:
Hij is nooit in vorm geweest. Gewoon matige spits. Ajax onwaardig.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om de verdediging dan aanval moet ik zeggen
Voor de aanval zijn we afhankelijk van of Brobbey ineens het licht ziet, ik heb daar nog steeds wel vertrouwen in. Als die in vorm raakt maakt hij er 40 dit seizoen
Nee.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zouden zij iets vergelijkbaars denken over de nummer vijf van de eredivisie?
Dat is natuurlijk niet waar, als je kijkt naar de energie die hij in de wedstrijd stopt en wat hij aanvallend bijdraagt is vorm juist het enige wat momenteel aan hem ontbreekt. En ja, het kansen missen is bij hem voor m'n gevoel meer een kwestie van gebrek aan vorm dan gebrek aan kwaliteit. Laat hem eens echt 10 wedstrijden staan en geef hem het vertrouwen, dat komt echt wel goed. Of doe een Schreuder/Heitinga na en zet hem meteen weer op de bankquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is nooit in vorm geweest. Gewoon matige spits. Ajax onwaardig.
Ajax kocht hem terug van RB Leipzig. Begrijp jij waarom ? Hij had om en nabij nul doelpunten voor ze gemaakt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar, als je kijkt naar de energie die hij in de wedstrijd stopt en wat hij aanvallend bijdraagt is vorm juist het enige wat momenteel aan hem ontbreekt. En ja, het kansen missen is bij hem voor m'n gevoel meer een kwestie van gebrek aan vorm dan gebrek aan kwaliteit. Laat hem eens echt 10 wedstrijden staan en geef hem het vertrouwen, dat komt echt wel goed. Of doe een Schreuder/Heitinga na en zet hem meteen weer op de bank
Je bent niet vergeten dat hij een half jaar was verhuurd aan Ajax en toen wel aardig wat (belangrijke) doelpunten heeft gemaakt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax kocht hem terug van RB Leipzig. Begrijp jij waarom ? Hij had om en nabij nul doelpunten voor ze gemaakt.
Cruijff, van Basten, Kluivert, Kieft.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:52 schreef Mestreech1990 het volgende:
Er zijn maar weinig goede spitsen die er 30 in knallen op 21 jarige leeftijd.
Komt denk ik ook door zijn voorkomen. Hij oogt lui, ongemotiveerd, zelfs een beetje onverschillig soms.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:52 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ongekend hoe snel mensen spelers afschrijven tegenwoordig. Het kennisniveau is erg treurig tegenwoordig. Laat die jongen zich eerst ontwikkelen en meer volwassen worden.
Daarbij kwam Kluivert in een team terecht waar je "u" tegen zegt. Cruijff en van Basten zijn uiteraard van een andere categorie. Daar mogen we alleen van dromen op dit moment. Echter worden die gasten tegenwoordig al op 10 jarige leeftijd gekocht.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cruijff, van Basten, Kluivert, Kieft.
Kan er niets van is ook overdreven, het zijn de details die er toe doen, het duurt wel wat (te) lang en die druk wordt alleen maar groter.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:44 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Je bent niet vergeten dat hij een half jaar was verhuurd aan Ajax en toen wel aardig wat (belangrijke) doelpunten heeft gemaakt.
Maar hij maakte er geen 30 op z'n 21e, Kieft ook niet, neemt niet weg dat het goeie spitsen waren al denk ik dat Kieft het in het huidige voetbal ook moeilijk zou hebben, toen speelden ze nog met de klassieke buitenspelers dus voorzetten genoeg.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:03 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Daarbij kwam Kluivert in een team terecht waar je "u" tegen zegt. Cruijff en van Basten zijn uiteraard van een andere categorie. Daar mogen we alleen van dromen op dit moment. Echter worden die gasten tegenwoordig al op 10 jarige leeftijd gekocht.
Toch vind ik de aanvoer naar hem nog steeds niet top. Waar je voorheen backs had met Tagliafico en Mazraoui die regelmatig vanaf de zijkant aanvallend actief waren moet je het nu doen met twee dramatische backs. Hoop dat hier ook verschil in gaat komen met de nieuwe backs.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan er niets van is ook overdreven, het zijn de details die er toe doen, het duurt wel wat (te) lang en die druk wordt alleen maar groter.
Kluivert had op z'n 21ste al 30 interlands gespeeld. Op z'n 22ste zette het verval in.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar hij maakte er geen 30 op z'n 21e, Kieft ook niet, neemt niet weg dat het goeie spitsen waren al denk ik dat Kieft het in het huidige voetbal ook moeilijk zou hebben, toen speelden ze nog met de klassieke buitenspelers dus voorzetten genoeg.
Mwah, hij krijgt iedere wedstrijd genoeg kansen om een hattrick te maken dus met de aanvoer zal niks mis zijn. Als hij (nog) meer aanvoer krijgt moet ie er iedere wedstrijd vijf makenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Toch vind ik de aanvoer naar hem nog steeds niet top. Waar je voorheen backs had met Tagliafico en Mazraoui die regelmatig vanaf de zijkant aanvallend actief waren moet je het nu doen met twee dramatische backs. Hoop dat hier ook verschil in gaat komen met de nieuwe backs.
Ajax onwaardig.quote:
Waarom dat?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kan hier geen ander woord voor bedenken dan 'bizar'
Over Cruijff en Van Basten hoeven we het uiteraard niet te hebben maar Kluivert heeft de lat ook wel heel hoog gelegd, die kon wel meer dan alleen scoren, Kieft was een hele goeie afmaker maar niet een hele goeie voetballer.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kluivert had op z'n 21ste al 30 interlands gespeeld. Op z'n 22ste zette het verval in.
Kieft was op z'n 19e Europees topscorer.
Het gaat echt een hele moeilijke zaadpot worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanavond tegen de 30 graden daar tijdens de wedstrijd
Denk dat het komt doordat hij in dat seizoentje bij ons toch toch nog 3 goals heeft gemaakt en 3 assists heeft gegeven.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kan hier geen ander woord voor bedenken dan 'bizar'
Omdat de beste man bij mij toch weer de droom heeft aangewakkerd dat ook ik profvoetballer kan wordenquote:
Nou nou nou nouquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Omdat de beste man bij mij toch weer de droom heeft aangewakkerd dat ook ik profvoetballer kan worden
Hij kijkt weinig Ajax dus.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:27 schreef 3rr0r het volgende:
Portugese vriend van me uit Porto zei dat hun back erg blessuregevoelig is en ze daarom iemand erbij nodig hadden. Andere backs zijn 2 van de meest domme spelers ooit die hij bij een club van niveau heeft gezien.
Vind het vooral raar hoe speler die het bij Ajax niet laten zien bij andere clubs meer dan goed meekomen. En de lijst is lang de laatste jaren. Dus om er nou vanuit te gaan dat andere clubs gek zijn geworden .....quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Omdat de beste man bij mij toch weer de droom heeft aangewakkerd dat ook ik profvoetballer kan worden
Hij zal niet de eerste zijn die er bij Ajax niks van bakt en elders wel functioneert, de bondscoach van Mexico stelt hem ook op.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat zegt wat meer over staat van Mexicaanse elftal.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal niet de eerste zijn die er bij Ajax niks van bakt en elders wel functioneert, de bondscoach van Mexico stelt hem ook op.
Dat zei m'n vriend ookquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind het vooral raar hoe speler die het bij Ajax niet laten zien bij andere clubs meer dan goed meekomen. En de lijst is lang de laatste jaren. Dus om er nou vanuit te gaan dat andere clubs gek zijn geworden .....
Mwah, t is niet alleen dat, dit speelt al langer zo. Vorige jaar was extreem kut met een debiele coach en een held die het niet aankon. Maar de jaren daarvoor was dit ook al. Kijk naar een Botman of een Schuurs.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat zei m'n vriend ook'Misschien doet de verandering van omgeving hem goed en dat hij door een competente coach zal worden getraind.'
Die missen dan ook wel de kwaliteit om met ruimte in de rug te spelen maar er zijn natuurlijk zat clubs die dat niet doen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, t is niet alleen dat, dit speelt al langer zo. Vorige jaar was extreem kut met een debiele coach en een held die het niet aankon. Maar de jaren daarvoor was dit ook al. Kijk naar een Botman of een Schuurs.
ik lees het nu idd (hier). Ff vergeten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die is toch niet speelgerechtigd?
Hij kon wel koppen. Brobbey ?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over Cruijff en Van Basten hoeven we het uiteraard niet te hebben maar Kluivert heeft de lat ook wel heel hoog gelegd, die kon wel meer dan alleen scoren, Kieft was een hele goeie afmaker maar niet een hele goeie voetballer.
Noem ze eens. Als je te slecht bent voor Ajax kun je altijd nog een goede voetballer zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal niet de eerste zijn die er bij Ajax niks van bakt en elders wel functioneert,
Ken je die staatquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zegt wat meer over staat van Mexicaanse elftal.
Waar noemen ze Heitinga een debiele coach?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:12 schreef tong80 het volgende:
Grappig ook dat Heitinga als jeugdtrainer een debiele coach wordt genoemd. Hij viel tussentijds in, in een puinhoop, zonder talenten. Aad de Mos en Beenhakkert overkwam hetzelfde. Maar dan met talenten. Dat waren handballers met een grote bek.
Heitinga was een debiele coach.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar noemen ze Heitinga een debiele coach?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |