SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot nu toe valt het me iig niet tegen, ik had veel erger verwacht.. Maar idd is kijken wat het vanavond gaat worden..quote:
het idee dat het echt alle kanten op kan. Realistisch schade beperken (dus niet met 3-0 eraf) zodat we het thuis kunnen afmaken. Ondanks dat ie er net is hoop ik dat Sutalo meedoet.quote:
Dat mag niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:13 schreef Malavita het volgende:
[..]
het idee dat het echt alle kanten op kan. Realistisch schade beperken (dus niet met 3-0 eraf) zodat we het thuis kunnen afmaken. Ondanks dat ie er net is hoop ik dat Sutalo meedoet.
Dan gaan we inderdaad met 3-0 eraf lolquote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:13 schreef Malavita het volgende:
[..]
het idee dat het echt alle kanten op kan. Realistisch schade beperken (dus niet met 3-0 eraf) zodat we het thuis kunnen afmaken. Ondanks dat ie er net is hoop ik dat Sutalo meedoet.
Ik ben er eigenlijk een beetje bang voor en dat komt met name door die twee klunzen op de backsquote:
Dat zal ook niet lukken maar het is nu 41-45 of zo +10% doorverkoop, het is ook moeilijk als je al akkoord bent met 1 club om dan veel meer aan die andere te vragen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mag wel een flinke transfer worden om toch op die 50 te komen dan
Die is toch niet speelgerechtigd?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:13 schreef Malavita het volgende:
[..]
Nee, ik las zelfs voor volgende week ook niet maar dat begrijp ik niet echt want hij is een EU speler, of het kan zijn dat je die lijst voor beide wedstrijden voor de 1e wedstrijd moet indienen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die is toch niet speelgerechtigd?
Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat hij al in een voorronde heeft meegedaan met zijn vorige club. Dan mag hij pas in de groepsfase meedoen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, ik las zelfs voor volgende week ook niet maar dat begrijp ik niet echt want hij is een EU speler, of het kan zijn dat je die lijst voor beide wedstrijden voor de 1e wedstrijd moet indienen.
Ik heb echt geen idee op wat voor niveau Ludogorets zit.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:45 schreef Black-Death het volgende:
Ik moet het nog maar zien vanavond.. met de verdediging van dit moment..
Op dit moment kan zelfs het 7e elftal van FC Schubbekutterveen nog scoren tegen Ajax.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee op wat voor niveau Ludogorets zit.
We gaan voor een 1-3 dan maar.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Op dit moment kan zelfs het 7e elftal van FC Schubbekutterveen nog scoren tegen Ajax.
3x Brobbeyquote:
Ik heb echt geen idee hoe sterk dit team nou eigenlijk is, wat je zegt, de backs zijn dramatisch, maar we hebben in de voorbereiding ook veel moeite gehad om tot scoren te komen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk een beetje bang voor en dat komt met name door die twee klunzen op de backs
Wordt echt zo'n taaie kutwedstrijd dus.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
tis wel leuk voor jullie om Sergio Padt weer te zien
wat speelt nog meer daar bij Ludogorets
ze hebben een spanjaard met redelijk wat La Liga ervaring (Son) een noors jeugdinternational (Witry) pools jeugdinternational (Piotrowski) een duitser met wat champions league ervaring bij Ferencvaros die toen wonnen van Molde FK in de groepsronde (Heister)
een kroaat (Sluga) die 91 wedstrijden in de championship speelde voor Luton als tweede keeper
hun coach Petev is oud-bondscoach van Bulgarije, Bosnie & Herzegovina maar heeft ook ploegen zoals Dinamo Zagreb, Omonia Nicosia, Al-Qadsiah gecoacht
stukje grijze vergane communistische bouw?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:31 schreef Tjacka het volgende:
wat een treurige boel hier in razgrad
Ik maak me meer zorgen om de verdediging dan aanval moet ik zeggenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe sterk dit team nou eigenlijk is, wat je zegt, de backs zijn dramatisch, maar we hebben in de voorbereiding ook veel moeite gehad om tot scoren te komen.
Het kan echte alle kanten op.
Geniet nou maar van het goedkope bierquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:31 schreef Tjacka het volgende:
Zouden zij iets vergelijkbaars denken over de nummer vijf van de eredivisie?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:43 schreef PicoMMP het volgende:
De nummer acht van de Bulgaarse competitie. Dat mag toch niet echt een probleem zijn.
Wel lekkere wijven?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:31 schreef Tjacka het volgende:
Hij is nooit in vorm geweest. Gewoon matige spits. Ajax onwaardig.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om de verdediging dan aanval moet ik zeggen
Voor de aanval zijn we afhankelijk van of Brobbey ineens het licht ziet, ik heb daar nog steeds wel vertrouwen in. Als die in vorm raakt maakt hij er 40 dit seizoen
Nee.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zouden zij iets vergelijkbaars denken over de nummer vijf van de eredivisie?
Dat is natuurlijk niet waar, als je kijkt naar de energie die hij in de wedstrijd stopt en wat hij aanvallend bijdraagt is vorm juist het enige wat momenteel aan hem ontbreekt. En ja, het kansen missen is bij hem voor m'n gevoel meer een kwestie van gebrek aan vorm dan gebrek aan kwaliteit. Laat hem eens echt 10 wedstrijden staan en geef hem het vertrouwen, dat komt echt wel goed. Of doe een Schreuder/Heitinga na en zet hem meteen weer op de bankquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is nooit in vorm geweest. Gewoon matige spits. Ajax onwaardig.
Ajax kocht hem terug van RB Leipzig. Begrijp jij waarom ? Hij had om en nabij nul doelpunten voor ze gemaakt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar, als je kijkt naar de energie die hij in de wedstrijd stopt en wat hij aanvallend bijdraagt is vorm juist het enige wat momenteel aan hem ontbreekt. En ja, het kansen missen is bij hem voor m'n gevoel meer een kwestie van gebrek aan vorm dan gebrek aan kwaliteit. Laat hem eens echt 10 wedstrijden staan en geef hem het vertrouwen, dat komt echt wel goed. Of doe een Schreuder/Heitinga na en zet hem meteen weer op de bank
Je bent niet vergeten dat hij een half jaar was verhuurd aan Ajax en toen wel aardig wat (belangrijke) doelpunten heeft gemaakt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax kocht hem terug van RB Leipzig. Begrijp jij waarom ? Hij had om en nabij nul doelpunten voor ze gemaakt.
Cruijff, van Basten, Kluivert, Kieft.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:52 schreef Mestreech1990 het volgende:
Er zijn maar weinig goede spitsen die er 30 in knallen op 21 jarige leeftijd.
Komt denk ik ook door zijn voorkomen. Hij oogt lui, ongemotiveerd, zelfs een beetje onverschillig soms.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:52 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ongekend hoe snel mensen spelers afschrijven tegenwoordig. Het kennisniveau is erg treurig tegenwoordig. Laat die jongen zich eerst ontwikkelen en meer volwassen worden.
Daarbij kwam Kluivert in een team terecht waar je "u" tegen zegt. Cruijff en van Basten zijn uiteraard van een andere categorie. Daar mogen we alleen van dromen op dit moment. Echter worden die gasten tegenwoordig al op 10 jarige leeftijd gekocht.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cruijff, van Basten, Kluivert, Kieft.
Kan er niets van is ook overdreven, het zijn de details die er toe doen, het duurt wel wat (te) lang en die druk wordt alleen maar groter.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:44 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Je bent niet vergeten dat hij een half jaar was verhuurd aan Ajax en toen wel aardig wat (belangrijke) doelpunten heeft gemaakt.
Maar hij maakte er geen 30 op z'n 21e, Kieft ook niet, neemt niet weg dat het goeie spitsen waren al denk ik dat Kieft het in het huidige voetbal ook moeilijk zou hebben, toen speelden ze nog met de klassieke buitenspelers dus voorzetten genoeg.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:03 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Daarbij kwam Kluivert in een team terecht waar je "u" tegen zegt. Cruijff en van Basten zijn uiteraard van een andere categorie. Daar mogen we alleen van dromen op dit moment. Echter worden die gasten tegenwoordig al op 10 jarige leeftijd gekocht.
Toch vind ik de aanvoer naar hem nog steeds niet top. Waar je voorheen backs had met Tagliafico en Mazraoui die regelmatig vanaf de zijkant aanvallend actief waren moet je het nu doen met twee dramatische backs. Hoop dat hier ook verschil in gaat komen met de nieuwe backs.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan er niets van is ook overdreven, het zijn de details die er toe doen, het duurt wel wat (te) lang en die druk wordt alleen maar groter.
Kluivert had op z'n 21ste al 30 interlands gespeeld. Op z'n 22ste zette het verval in.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar hij maakte er geen 30 op z'n 21e, Kieft ook niet, neemt niet weg dat het goeie spitsen waren al denk ik dat Kieft het in het huidige voetbal ook moeilijk zou hebben, toen speelden ze nog met de klassieke buitenspelers dus voorzetten genoeg.
Mwah, hij krijgt iedere wedstrijd genoeg kansen om een hattrick te maken dus met de aanvoer zal niks mis zijn. Als hij (nog) meer aanvoer krijgt moet ie er iedere wedstrijd vijf makenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Toch vind ik de aanvoer naar hem nog steeds niet top. Waar je voorheen backs had met Tagliafico en Mazraoui die regelmatig vanaf de zijkant aanvallend actief waren moet je het nu doen met twee dramatische backs. Hoop dat hier ook verschil in gaat komen met de nieuwe backs.
Ajax onwaardig.quote:
Waarom dat?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kan hier geen ander woord voor bedenken dan 'bizar'
Over Cruijff en Van Basten hoeven we het uiteraard niet te hebben maar Kluivert heeft de lat ook wel heel hoog gelegd, die kon wel meer dan alleen scoren, Kieft was een hele goeie afmaker maar niet een hele goeie voetballer.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kluivert had op z'n 21ste al 30 interlands gespeeld. Op z'n 22ste zette het verval in.
Kieft was op z'n 19e Europees topscorer.
Het gaat echt een hele moeilijke zaadpot worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanavond tegen de 30 graden daar tijdens de wedstrijd
Denk dat het komt doordat hij in dat seizoentje bij ons toch toch nog 3 goals heeft gemaakt en 3 assists heeft gegeven.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kan hier geen ander woord voor bedenken dan 'bizar'
Omdat de beste man bij mij toch weer de droom heeft aangewakkerd dat ook ik profvoetballer kan wordenquote:
Nou nou nou nouquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Omdat de beste man bij mij toch weer de droom heeft aangewakkerd dat ook ik profvoetballer kan worden
Hij kijkt weinig Ajax dus.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:27 schreef 3rr0r het volgende:
Portugese vriend van me uit Porto zei dat hun back erg blessuregevoelig is en ze daarom iemand erbij nodig hadden. Andere backs zijn 2 van de meest domme spelers ooit die hij bij een club van niveau heeft gezien.
Vind het vooral raar hoe speler die het bij Ajax niet laten zien bij andere clubs meer dan goed meekomen. En de lijst is lang de laatste jaren. Dus om er nou vanuit te gaan dat andere clubs gek zijn geworden .....quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Omdat de beste man bij mij toch weer de droom heeft aangewakkerd dat ook ik profvoetballer kan worden
Hij zal niet de eerste zijn die er bij Ajax niks van bakt en elders wel functioneert, de bondscoach van Mexico stelt hem ook op.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat zegt wat meer over staat van Mexicaanse elftal.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal niet de eerste zijn die er bij Ajax niks van bakt en elders wel functioneert, de bondscoach van Mexico stelt hem ook op.
Dat zei m'n vriend ookquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind het vooral raar hoe speler die het bij Ajax niet laten zien bij andere clubs meer dan goed meekomen. En de lijst is lang de laatste jaren. Dus om er nou vanuit te gaan dat andere clubs gek zijn geworden .....
Mwah, t is niet alleen dat, dit speelt al langer zo. Vorige jaar was extreem kut met een debiele coach en een held die het niet aankon. Maar de jaren daarvoor was dit ook al. Kijk naar een Botman of een Schuurs.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat zei m'n vriend ook'Misschien doet de verandering van omgeving hem goed en dat hij door een competente coach zal worden getraind.'
Die missen dan ook wel de kwaliteit om met ruimte in de rug te spelen maar er zijn natuurlijk zat clubs die dat niet doen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, t is niet alleen dat, dit speelt al langer zo. Vorige jaar was extreem kut met een debiele coach en een held die het niet aankon. Maar de jaren daarvoor was dit ook al. Kijk naar een Botman of een Schuurs.
ik lees het nu idd (hier). Ff vergeten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die is toch niet speelgerechtigd?
Hij kon wel koppen. Brobbey ?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over Cruijff en Van Basten hoeven we het uiteraard niet te hebben maar Kluivert heeft de lat ook wel heel hoog gelegd, die kon wel meer dan alleen scoren, Kieft was een hele goeie afmaker maar niet een hele goeie voetballer.
Noem ze eens. Als je te slecht bent voor Ajax kun je altijd nog een goede voetballer zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal niet de eerste zijn die er bij Ajax niks van bakt en elders wel functioneert,
Ken je die staatquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zegt wat meer over staat van Mexicaanse elftal.
Waar noemen ze Heitinga een debiele coach?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:12 schreef tong80 het volgende:
Grappig ook dat Heitinga als jeugdtrainer een debiele coach wordt genoemd. Hij viel tussentijds in, in een puinhoop, zonder talenten. Aad de Mos en Beenhakkert overkwam hetzelfde. Maar dan met talenten. Dat waren handballers met een grote bek.
Heitinga was een debiele coach.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar noemen ze Heitinga een debiele coach?
Neuh, Heitinga was een jonge coach die een volledig onsamenhangend team kreeg met een zware conditionele achterstand en een slechte motivatie.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heitinga was een debiele coach.
Hij was er wel zelf bij hè en dan is denken dat hij dat wel even voor elkaar zou krijgen ook wel een vorm van lichte zelfoverschatting, al was het van het management ook dom hem te vragen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, Heitinga was een jonge coach die een volledig onsamenhangend team kreeg met een zware conditionele achterstand en een slechte motivatie.
Hij was nog niet in staat dat om te draaien. Ik zie hem in de toekomst het echt wel beter gaan doen.
Klopt, hij is er ook deels zelfs schuldig aan.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was er wel zelf bij hè en dan is denken dat hij dat wel even voor elkaar zou krijgen ook wel een vorm van lichte zelfoverschatting, al was het van het management ook dom hem te vragen.
Leve randdebielen als Cor Brom, Leo Beenhakker, Spitz Kohn, Aad de Mos en Kurt Linder.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heitinga was een debiele coach.
Uiteindelijk begint alles bij de verdediging. Dus als dit met de nieuwe jongens wat stabieler staat dan ga je dit soort wedstrijden gewoon makkelijk winnen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:42 schreef Ramboetan het volgende:
Eerste twee competitie wedstrijden heb ik niet kunnen zien en zojuist de samenvatting gezien tegen Excelsior. Lijkt me gewoon pech dat die bal er niet ingaat. 1-4 was qua kansen niet gek geweest. Heb er een veel minder hard hoofd in dan een maand geleden wat betreft dit seizoen.
Lichte zelfoverschatting Ha ha ha. De triestheid.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was er wel zelf bij hè en dan is denken dat hij dat wel even voor elkaar zou krijgen ook wel een vorm van lichte zelfoverschatting, al was het van het management ook dom hem te vragen.
Ga nou maar lekker slapen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lichte zelfoverschatting Ha ha ha. De triestheid.Welk management
![]()
Fout. Alles begint bij de aanval. Ben je een mislukte aanvaller, word je bij Ajax verdediger. Zie Krol, Suurbier, Reiziger of Bogarde.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Uiteindelijk begint alles bij de verdediging. Dus als dit met de nieuwe jongens wat stabieler staat dan ga je dit soort wedstrijden gewoon makkelijk winnen.
Doe ik ook.quote:
Als hij niet speelt dan weten we genoeg.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:17 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd of Kudus vanavond nog speelt. Die transfer hangt wel in de lucht.
Hehquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:02 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Nog geen 20 minuten eredivisie voetbal gespeeld.
Kansloos natuurlijk, net een nieuw contract tot zomer 2028.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:02 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
honderd miljoen miljardquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kansloos natuurlijk, net een nieuw contract tot zomer 2028.
Ze zijn ook wat vrekkig behalve naar Portugal toe, daar zullen ze wat makkelijker zijn met kickbacks.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kansloos natuurlijk, net een nieuw contract tot zomer 2028.
Volgens mij wilde hij het toch ook helemaal niet doen? Staat me nog iets van bij dat ze hem moesten overhalen destijdsquote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zou assistent worden en door het vertrek van Schreuder hebben ze hem gevraagd hoofdtrainer te worden, hij aarzelde inderdaad maar zei toch ja, dan is het uiteindelijk toch z'n eigen beslissing en inschatting?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:14 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij het toch ook helemaal niet doen? Staat me nog iets van bij dat ze hem moesten overhalen destijds
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:02 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Kenneth Taylor in een shirt met Vos achterop mogen ze hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:02 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Je kunt het ook omdraaien hij stond er toen de club hem nodig had. Je weet niet hoe erg ze hem gepusht hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zou assistent worden en door het vertrek van Schreuder hebben ze hem gevraagd hoofdtrainer te worden, hij aarzelde inderdaad maar zei toch ja, dan is het uiteindelijk toch z'n eigen beslissing en inschatting?
Dat is allemaal wel te prijzen maar doet toch niets af aan zijn inschattingsfout?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:34 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Je kunt het ook omdraaien hij stond er toen de club hem nodig had. Je weet niet hoe erg ze hem gepusht hebben.
Laat hem maar even lekker ergens anders in de 'schaduw' werken en ervaring opdoen. Daarna zekerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:39 schreef Scorpie het volgende:
Johnny is gewoon beschadigd door dit alles, maar dat verwijt ik hem nog het minste. Mag altijd terugkomen.
Die geluiden heb ik ook gehoord, ze hebben Vos (trainer) niet voor niets verlengd.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Bij Jong Ajax draaide het ook voor geen meter en toen die weg was werd het voetbal opeens stukken beter.
Verder ook veel lachwekkende teksten over het gras opvreten en er alles aan doen . Klonk bijna als Leo Beenhakkers verloren bastaard zoon.
Welke inschattingsfout? Heeft hij geroepen wel ff kampioen te worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is allemaal wel te prijzen maar doet toch niets af aan zijn inschattingsfout?
En erna wel, toen telde dat allemaal niet meer?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:14 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Welke inschattingsfout? Heeft hij geroepen wel ff kampioen te worden.
Hij wist volgens mij dondersgoed goed dat het kansloos was en hij er nog niet klaar voor was daarom wilde hij eerst ook niet.
Denk moeilijker dan Fortuna en Sparta.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Je heb 1 taak vandaag
hoe moeilijk kan het zijn tegen deze 3e divisie club uit afghaanverwegistan
Hoezo gaat het over Feyenoord nu? Klaas is ook voor Ajax.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk moeilijker dan Fortuna en Sparta.
Klaas ben je meegereisd vandaag ?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Je heb 1 taak vandaag
hoe moeilijk kan het zijn tegen deze 3e divisie club uit afghaanverwegistan
70 miljoenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Saudische poenclubs doen een late poging voor Kudus. Nog langer getreuzel met die gozer. Ik wil hem asap weghebben verdomme.
Elke minuut die hij nog speelt in Ajax 1 is er een teveel. Zijn getreuzel aan de bal gaat me door merg en been.quote:
Gespannen en bevreesd voor LudoSandersquote:
Ludogodquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gespannen en bevreesd voor LudoSanders
als hij nog vertrekt en je start met forbs op rechtsbuiten lach ik wel in mijn vuistjequote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Elke minuut die hij nog speelt in Ajax 1 is er een teveel. Zijn getreuzel aan de bal gaat me door merg en been.
ik ga nu zeker kijken!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:49 schreef Scorpie het volgende:
TAYLOR IN DE BASIS
STEIJN WIL NIET WINNEN VANDAAG
hij zit op de bankquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Boomen blessa? Of is Steijn een teringmongool?
Boomen gepasseerd ten faveure van Taylorquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Boomen blessa? Of is Steijn een teringmongool?
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij zit op de bank
aan een speler die de middencirkel niet uitkomt heb je niet altijd veel
Toch drie wedstrijden geduurd voordat hij de fout in ging.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Taylor ipv Branco, daar gaat voor het eerst mijn vertrouwen in Steyn
Hij weet dirt van de trainers dat kan niet anders.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:30 schreef Simmertje het volgende:
Drie trainers nu die elke keer weer de fout maken om Taylor in de basis te gooien. Heeft hij een rijke papa ofzo?
De FC Afkicken-boys voorspelden een kleine nederlaag.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alles minder dan 0-3 is een nederlaag.
de langere jordy clasie adorerenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ten faveure van de beste speler van de eerste 2 echte wedstrijden
Welke wedstrijd heb jij gekeken?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ten faveure van de beste speler van de eerste 2 echte wedstrijden
Mooi verkopen volgens sommige kneuzen hier. Enige speler met exceptionele kwaliteiten in dit elftalquote:
Die goals waren geen uitzonderlijke doelpuntenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mooi verkopen volgens sommige kneuzen hier. Enige speler met exceptionele kwaliteiten in dit elftal
Brobbey zou naast schietenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die goals waren geen uitzonderlijke doelpunten
Tsja Brobbey..quote:
Ongelukjes gebeurenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:39 schreef Black-Death het volgende:
Een kopgoal van Brobbey. Het moet niet gekker worden.
Misidjan was hier sterspelerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
En dit was afgelopen seizoen de kampioen van Bulgarije ja?
Niveau Kenneth Taylorquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
En dit was afgelopen seizoen de kampioen van Bulgarije ja?
Pleurissnelquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:07 schreef Wertha het volgende:
Benieuwd naar Forbs. Lightning Forbs.
Echt he.. kan zo meedoen in Budapest momenteelquote:
Wel mooi hoe hij die reddingen viert.. wel passiequote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:14 schreef Wertha het volgende:
Gorter doet mij een beetje denken aan die dwaze Argentijnse keeper.
Drie meer dan prima reddingen al. Zal zijn zelfvertrouwen goed doen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wel mooi hoe hij die reddingen viert.. wel passie
Aan de andere kant wel matig dat we alweer 3 kansen weggeven.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:19 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Drie meer dan prima reddingen al. Zal zijn zelfvertrouwen goed doen.
Zijn maar weinig wedstrijden waar je geen kansen weggeeft natuurlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Aan de andere kant wel matig dat we alweer 3 kansen weggeven.
Was geloof ik bij de eerste 2 Medic zijn schuld. Gelukkig hebben we daar een vervanger voor gehaald.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Juffrouw taylor stond ook maar weer half half in te grijpen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:24 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Was geloof ik bij de eerste 2 Medic zijn schuld. Gelukkig hebben we daar een vervanger voor gehaald.
Tja dat krijg je bij 0-4, niet zoveel geks aan. Nu wel even weer bij de les.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik vind hem vandaag vrij collegiaal spelen en veel minder voor de BV Kudusquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk zou je er toch alles aan moeten doen om Kudus in Amsterdam te houden
En Bergwijn dan?quote:
Beschamend nog wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:54 schreef Wertha het volgende:
Zo beschamend die kansen die we weggeven.
Ja. Verdedigend zijn er een aantal die echt in blinde paniek maar proberen een balletje te onderscheppen, maar gewoon niet weten wat ze doen.quote:
Blinkt uit viel ook wel weer meequote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:06 schreef freaky40 het volgende:
Puike wedstrijd, en 2e helft op halve kracht, dat wel. Maar door de warmte daar wijsheid. Forbs blinkt uit.
Goh ja het zakte ver terug. Niet zo heel gek ook allemaal. Beschamend is een tikje overdreven.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:58 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ja. Verdedigend zijn er een aantal die echt in blinde paniek maar proberen een balletje te onderscheppen, maar gewoon niet weten wat ze doen.
Hield overzicht, snel en lichtvoetig. Genot om naar te kijken vanavond.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Blinkt uit viel ook wel weer mee
Pittig.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:08 schreef freaky40 het volgende:
Kudus gewoon aan de ketting wat mij betreft. Mag nergens heen.
Enne?quote:
Nee klopt inderdaad. Als je 1-4 van een ploeg wint die al 12x op rij kampioen is geworden in eigen land dan moet je niet al te veel zeiken. Vooral niet als je dit doet met verdedigende namen als Rensch, Medic, Hato en Wijndal. Is toch eigenlijk hartstikke knap. Gorter die het goed deed op goal, maar is ook nog geen grote naam. Denk dat we na de transferperiode en als iedereen een werkvergunning heeft op den duur pas echt kunnen beoordelen hoe en wat. Dan zal de opstelling er ook weer heel anders uitzien. Dit jaar gaat natuurlijk een tussenjaar worden, want het duurt even om weer een echt team te bouwen, maar je weet nooit wat voor resultaten er geboekt kunnen worden in zo'n tussenjaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:15 schreef -XOR- het volgende:
Hier in deze fase snel scoren met 4-1 uit winnen is gewoon prima, daar moet je verder niet al te ingewikkeld over doen.
Weekje lekker trainen en langzaam aan nieuwe spelers gaan inpassen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:48 schreef Scorpie het volgende:
Belangrijke overwinning, 2e helft was niet om aan te gluren. Weekje rust pakken.
Precies, nu doortrainen en die nieuwe spelers inpassen. Was vooral blij met Gorter vanavondquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:15 schreef -XOR- het volgende:
Hier in deze fase snel scoren met 4-1 uit winnen is gewoon prima, daar moet je verder niet al te ingewikkeld over doen.
Hij ook met zichzelfquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, nu doortrainen en die nieuwe spelers inpassen. Was vooral blij met Gorter vanavond
mooi om te zienquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 07:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij ook met zichzelfterecht. Paar goeie reddingen.
Tahirovic viel me positief op gisteren, uitstekend!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 06:24 schreef Malavita het volgende:
Prima overwinning, vooral doortrainen, nieuwe spelers inwerken en doorpakken.
1e helft wel ja, 2e wel wat veel balverlies maar daar was hij niet de enige in.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tahirovic viel me positief op gisteren, uitstekend!
Tja, 2e helft was sowieso gezapig door de 0-3 ruststand.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
1e helft wel ja, 2e wel wat veel balverlies maar daar was hij niet de enige in.
Ik hoop toch wel een echte 10.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:36 schreef Black-Death het volgende:
Wat zou er nog bijkomen als Kudus vertrekt?
Ja en een goede rechtervleugelaanvaller eigenlijk. Aangezien Conceicao wel lijkt afgeschreven.quote:
Als je een goede 10 haalt kan Berghuis toch naar rechts?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja en een goede rechtervleugelaanvaller eigenlijk. Aangezien Conceicao wel lijkt afgeschreven.
Ik vind Berghuis op rechtsvoor altijd mwa mwaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je een goede 10 haalt kan Berghuis toch naar rechts?
Tsja als je met de rust al dik voorstaat kan ik me voorstellen dat het wat minder wordt.. maar het verval was wel erg groot ja, ook qua weggeven kansen. Moet dus beter.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tweede helft was wel echt matig gisteren, 1e helft heb ik niet kunnen zien. Dus ik hoop dat het stuk rustiger wordt aan de bal en voorin meer patronen erin komt. Nu lijkt het eerder FC Kudus te zijn.
Ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja en een goede rechtervleugelaanvaller eigenlijk. Aangezien Conceicao wel lijkt afgeschreven.
Of Berghuis als 10 en dan een rechtsvoor erbij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je in pot 1 zit moet je altijd doorgaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Meest waarschijnlijke deelnemers van de EL. Zolang Brighton ontlopen wordt, zou je bij elke loting verplicht door moeten gaan.
Liever Berghuis op 10 en een goede rechtsbuiten erbij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik vind Berghuis sowieso iets te vaak mwa mwaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik vind Berghuis op rechtsvoor altijd mwa mwa
Ajax kennende zal het wel Sporting, Brighton en Toulouse worden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Meest waarschijnlijke deelnemers van de EL. Zolang Brighton ontlopen wordt, zou je bij elke loting verplicht door moeten gaan.
Die actie bij de achterlijn op rechtsquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:42 schreef Simmertje het volgende:
Zou het liefst Forbs ook op links willen zien, je zag gister echt een paar keer dat hij daar levensgevaarlijk is met zijn snelheid, op rechts wordt dat echt wel wat minder.
Jup. Was er ook niet echt rouwig om geweest als hij naar Antwerp was gegaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind Berghuis sowieso iets te vaak mwa mwa
de Slory van 15 miljoenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die actie bij de achterlijn op rechts. Sws is z'n balbehandeling nog niet helemaal vlekkeloos over het algemeen.
Maar met hem op links ben je in de counter echt levensgevaarlijk. Dat wordt nog leuk.
Hoop wel dat ze nog een mooi afscheid regelen in de arena binnenkort. Zou mooi zijn als het voor Feyenoord zou kunnen, maar moet hij waarschijnlijk zelf spelen gok ik.quote:
Daar ben ik het niet zo mee eens, lijkt me ook geen toeval dat Kudus zo goed functioneerde, daar had Berghuis echt wel z'n aandeel in.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jup. Was er ook niet echt rouwig om geweest als hij naar Antwerp was gegaan.
Mja daar heb je ook wel weer een punt. Viel me mee dat hij gisteren niet (of 1x?) slechts buitenspel stond.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet zo mee eens, lijkt me ook geen toeval dat Kudus zo goed functioneerde, daar had Berghuis echt wel z'n aandeel in.
De hele dynamiek was gister in de eerste helft anders door hem ten opzichte van Excelsior.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet zo mee eens, lijkt me ook geen toeval dat Kudus zo goed functioneerde, daar had Berghuis echt wel z'n aandeel in.
Ja das achteraf inderaad. Stel je verliest gisteren met 2-1, is het wel even lekker..quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:06 schreef Simmertje het volgende:
Eigenlijk wel onnodig nu dat de wedstrijd van dit weekend is uitgesteld. Denk zelfs dat wij eigenlijk wel profijt hadden gehad van deze wedstrijd nu. Even de nieuwe jongens laten spelen.
Maar goed, achteraf makkelijk praten als je met 4-1 voorstaat.
En door, hoop dat er snel een waardige vervanger komt.quote:
Ja dat kwam er wel overtuigend uit dus ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En door, hoop dat er snel een waardige vervanger komt.
En volgens Steijn gisteren komen er meer. Laat ze maar opschieten.
Is wel te hopen, je hebt echt nog wel een speler nodig die het verschil kan maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja dat kwam er wel overtuigend uit dus ik ben benieuwd
Komt vast wel een oefenwedstrijd aan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:06 schreef Simmertje het volgende:
Eigenlijk wel onnodig nu dat de wedstrijd van dit weekend is uitgesteld. Denk zelfs dat wij eigenlijk wel profijt hadden gehad van deze wedstrijd nu. Even de nieuwe jongens laten spelen.
Klopt, maar achteraf wel eens. Berghuis mis je liever tegen Volendam dan tegen Fortuna als het nog zo stroperig is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:06 schreef Simmertje het volgende:
Kudus zijn creativiteit gaat lastig te vervangen zijn, maar eigenlijk heb je wel zo’n type nodig. Zag je gisteren ook bij die 1e goal.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel te hopen, je hebt echt nog wel een speler nodig die het verschil kan maken.
Thiago Ezequiel Almada is een optie schijnbaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:52 schreef Simmertje het volgende:
Als je Steijn hoorde praten gisteren dan kunnen we nog wel wat verwachten deze week. Had het ook over meerdere posities, die kon ik niet helemaal plaatsen.
Jammer dat het MLS is en geen PL.quote:
Wat is dit voor rare steek van de Azijnbode naar de RvC?quote:En ook de Amsterdamse raad van commissarissen kan spelbreker zijn. Eerder staken voorzitter Pier Eringa en zijn medecommissarissen – weliswaar niet om financiële, maar morele redenen – een stokje voor de komst van de speler van het Russische Krasnodar Edoeard Spertsyan.
Over wie gaat het nu?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare steek van de Azijnbode naar de RvC?
Over Almada. Maar totaal geen idee waar die steek vandaan komt.quote:
Ik zie het nu ja, wat een treurigheidquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Over Almada. Maar totaal geen idee waar die steek vandaan komt.
https://www.telegraaf.nl/(...)-komst-thiago-almada
Goede genadequote:
Forbs natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:35 schreef skysherrif het volgende:
Berghuis op rechts dan? Te goed om niet op te stellen
Wie gaat dan wss banken, bergwijn of forbs?
Dat lijkt me ook ja, wel opmerkelijk om zon aankoop straks op de bank te hebben. Niet dat ik klaag, heerlijk om opties te hebben.quote:
Gaat toch over Spertysyan in dat artikel?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Over Almada. Maar totaal geen idee waar die steek vandaan komt.
https://www.telegraaf.nl/(...)-komst-thiago-almada
Over Almada, om vervolgens een irrelevante vergelijking met Spertsyan te maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaat toch over Spertysyan in dat artikel?
Messi is uiteraard nog steeds van een andere orde maar als je ziet hoe makkleijk hij z'n goals maakt kan je die competitie wel met een korrel zout nemen, neemt niet weg dat Almada een leuke speler voor Ajax kan zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zit even de onderliggende stats te bekijken van de MLS, maar ik ben nog even terughoudend als daar figuren als Puig en good old Lodeiro in dezelfde top-3-lijstjes staan. @:wimderon
Vind het weer zo'n nietszeggend stukquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Over Almada, om vervolgens een irrelevante vergelijking met Spertsyan te maken.
Hoewel er binnen Ajax groot draagvlak is voor de komst van de in Buenos Aires geboren middenvelder, is de transfer nog geen uitgemaakte zaak. Er zijn meerdere kapers op de kust. En ook de Amsterdamse raad van commissarissen kan spelbreker zijn. Eerder staken voorzitter Pier Eringa en zijn medecommissarissen – weliswaar niet om financiële, maar morele redenen – een stokje voor de komst van de speler van het Russische Krasnodar Edoeard Spertsyan.
Daar verdienen ze hun brood mee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind het weer zo'n nietszeggend stuk
Tsja dat zegt echt nietsquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Over Almada, om vervolgens een irrelevante vergelijking met Spertsyan te maken.
Hoewel er binnen Ajax groot draagvlak is voor de komst van de in Buenos Aires geboren middenvelder, is de transfer nog geen uitgemaakte zaak. Er zijn meerdere kapers op de kust. En ook de Amsterdamse raad van commissarissen kan spelbreker zijn. Eerder staken voorzitter Pier Eringa en zijn medecommissarissen – weliswaar niet om financiële, maar morele redenen – een stokje voor de komst van de speler van het Russische Krasnodar Edoeard Spertsyan.
Riqui Puig?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zit even de onderliggende stats te bekijken van de MLS, maar ik ben nog even terughoudend als daar figuren als Puig en good old Lodeiro in dezelfde top-3-lijstjes staan. @:wimderon
Steijn had het gisteravond over meerdere spelers die nog gehaald zouden worden, zal mij benieuwenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:41 schreef Mestreech1990 het volgende:
Zonde dat Kudus alsnog gaat vertrekken. Ik hoop dat Sven al een vervanger klaar heeft staan, want die hebben we zeker nodig. Het liefst een rechtsbuiten en een nummer 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |