Strawberry blonde lolquote:Fulton County deelde bij Trumps mugshot daarom ook zaken als gevangenennummer (PO1135809), lengte (1 meter 90), gewicht (97 kilo) en haarkleur (strawberry blonde), net zoals bij andere arrestanten het geval is.
Havermout.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Havermout met zaden whey en melk.
@:Oriente
Stiekem een opgevuld broekje pak en schoudervulling.quote:
En en en????quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stiekem een opgevuld broekje pak en schoudervulling.
Na 5 weken Schiphol verlaten.quote:
Wanneer je collega's je alleen maar kennen als zuipschuit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo, net mijn laatste werkdag afgerond en deze week bij elkaar zo'n 30 speciaalbiertjes mogen ontvangen als afscheidspresentje.
Ze willen mij een alcoholverslaving bezorgen, hoe ga ik hier mee om?
Nee nieuwe baan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wanneer je collega's je alleen maar kennen als zuipschuit.
Je gaat met pensioen?
om de twee dagen eentje nuttigen, weggooien kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo, net mijn laatste werkdag afgerond en deze week bij elkaar zo'n 30 speciaalbiertjes mogen ontvangen als afscheidspresentje.
Ze willen mij een alcoholverslaving bezorgen, hoe ga ik hier mee om?
Geniet van je coca col zero.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:36 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink een coca col zero op de weekend in te gaan
Sisiquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geniet van je coca col zero.
Ik ben eigenlijk vrijwel nooit dronken, ik ken mijn grenzen goed, dus hierin lijken we minder op elkaarquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee nieuwe baan.
En wellicht zuip ik soms iets teveel. Ik kan mij net als user @:GurneyisbestOke maar moeilijk inhouden op feestjes.
Veel succes met je nieuwe baan!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee nieuwe baan.
En wellicht zuip ik soms iets teveel. Ik kan mij net als user @:GurneyisbestOke maar moeilijk inhouden op feestjes.
Wollah caprisungoden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sisi is een parodie op een sinaasappel frisdrank
Vergis ik mij daar even.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vrijwel nooit dronken, ik ken mijn grenzen goed, dus hierin lijken we minder op elkaar
Maar ik ben (normaal) wel dol op speciaalbier en ik kan mij zeker voorstellen dat je collega’s je erg waarderen!
Mensen denken hier ook vaak dat ik dronken ziedend ben, maar ik ben gewoon een erg emotioneel persoon, zeker tijdens wedstrijden van Feyenoordquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vergis ik mij daar even.
Op het emotionele vlak lijken we dan weer heel erg op elkaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen denken hier ook vaak dat ik dronken ziedend ben, maar ik ben gewoon een erg emotioneel persoon, zeker tijdens wedstrijden van Feyenoord
Ook ik waardeer jou als mens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En natuurlijk is dit een verkapte 'ik word gewaardeerd-post.'
Alcohol maakt mij juist rustig!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op het emotionele vlak lijken we dan weer heel erg op elkaar.
Patat oorloggenot.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Sperziebonenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Dan mag het.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja sorry het is hier feest dus moet meedoen
Volksfeestquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan mag het.
Wat is de gelegenheid?
Geniet er lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |