quote:PSV is nog maar één halte verwijderd van de groepsfase van de Champions League. Alleen Rangers moet nog worden verslagen. PSV gaat eerst op bezoek in Schotland. Check hier hoe laat en op welke zender je inschakelt voor Rangers - PSV in de play-offs van de Champions League.
Voor de drie spitsen van Rangers wordt het een weerzien met een bekende club. Zeker voor Sam Lammers, die uit de jeugdopleiding van PSV komt. De andere twee kersverse spitsen van Rangers zijn Danilo en Cyriel Dessers, twee oud-spitsen van Feyenoord. Ook zij weten dondersgoed hoe het is om tegen PSV te spelen. Danilo scoorde twee keer in vier wedstrijden tegen de Eindhovenaren, Dessers deed dat drie keer in zes wedstrijden.
ZENDER RANGERS - PSV
De wedstrijd tussen Rangers en PSV wordt dinsdag 22 augustus uitgezonden op RTL 7 en Ziggo Sport. Er wordt om 21.00 uur afgetrapt, RTL 7 is er al vanaf 19.55 uur bij met een voorbeschouwing. Bij Ziggo Sport kan je pas vanaf 20.55 uur inschakelen voor de wedstrijd. Op woensdag 30 augustus staat de return in Eindhoven op het programma.
Vorig seizoen stonden Rangers en PSV ook tegenover elkaar in de play-offronde van de Champions League. Rangers behaalde uiteindelijk het hoofdtoernooi: 2-2, 1-0.
ROUTE RANGERS
Rangers beleeft nog geen foutloos seizoen. In de vorige voorronde had het veel moeite met Servette FC uit Zwitserland. Na een 2-1-zege voldeed in de uitwedstrijd een gelijkspel (1-1) om door te bekeren. In de Schotse competitie heeft Rangers vier punten na twee wedstrijden.
UITSLAGEN PSV
PSV kent tot nog toe een fantastisch seizoen; PSV won tot nu toe alles onder Peter Bosz. Sturm Graz werd tweemaal simpel aan de kant gezet om de play-offronde te bereiken, terwijl ondertussen ook de Johan Cruijff Schaal werd gewonnen (1-0) van Feyenoord én het de eerste twee wedstrijden in de Eredivisie won.
https://www.elfvoetbal.nl(...)-de-champions-league
De Jong speelt niet voor Rangers hoor.quote:
Booszquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
@:coco post door het slotje heen, erg jammer.
Kwam meer van de rug van die Schot dan van Luukquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Jong speelt niet voor Rangers hoor.
Geluk dwing je af.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:38 schreef Caland het volgende:
Het is een uitstekende kopper maar dit was echt mazzel
Ik zit er weer gruwelijk naast.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel een leuke wedstrijd eigenlijk
Alleen Scrummie en Dombo leven nog.quote:
Wayne Gretzky is het er niet mee eensquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nummer 99
Dan kun je er helemaal niets van
@Scrummie ligt al op 1 oor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Scrummie en Dombo leven nog.
Kramer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:39 schreef Wotte het volgende:
Beste spits van Nederland jongens. Geen speld tussen te krijgen.
Is ook heel gekquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik had gek genoeg niet gedacht dat Rangers twee keer zou kunnen scoren
Ik ga de winnaar kopiëren bij Toto volgende week.quote:
Was ook buitenspel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bij deze voorspellingen heb ik het idee dat persoonlijke voorkeur een rol heeft gespeeld.quote:
onderschat bosz nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederland het enige land ter wereld is waar een coach als Bosz überhaupt boven komt drijven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Bosz ball is wel vermakelijk als je neutraal bent. Altijd goals
Dat lukt IJsselmeervogels ook nog wel tegen deze verdediging...quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gaat dus scoren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:43 schreef leolinedance het volgende:
Lammers kan er echt geen kut van.
Gevaarlijke uitspraak.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:43 schreef leolinedance het volgende:
Bedankt voor de medewerking.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit wordt een lange avond voor de PSV-fans.
Nog 7 minuten ofzoquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit wordt een lange avond voor de PSV-fans.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:43 schreef leolinedance het volgende:
De Turpin-show moest even opgevoerd worden.quote:
Bijnaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:43 schreef Saekerhett het volgende:
PSV domineert hard, dus zal de 3-2 zo wel vallen uit een counter.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:44 schreef Wotte het volgende:
Ze hebben daar in Schotland wel oog voor kutspitsen.
Dat was een Zoetje.quote:
Een solide 6.9quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:46 schreef Coco het volgende:
@:Caland welk cijfer geef jij deze wedstrijd?
En wie is MOTM.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:46 schreef Coco het volgende:
Ze spelen tegen PSV.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Druk van de Tsjempiuns Liek.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV kan de bal niet eens normaal wegschieten. Wat een treurig elftal
BOSZEDquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hele verdediging eruit terwijl er geen verdedigers erin komen. Leuk
8.5quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:46 schreef Coco het volgende:
Boszquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan even eindigen zonder verdedigers (lol)
Ik heb heel erg veel moeite met mensen die alles op tienden willen beoordelen.quote:
laffing out lautquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan even eindigen zonder verdedigers (lol)
Ik vind halven nog wel kunnen eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb heel erg veel moeite met mensen die alles op tienden willen beoordelen.
Alsof het een exacte wetenschap is ofzo. Gewoon een 7. Punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |