Alleen Scrummie en Dombo leven nog.quote:
Wayne Gretzky is het er niet mee eensquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nummer 99
Dan kun je er helemaal niets van
@Scrummie ligt al op 1 oor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Scrummie en Dombo leven nog.
Kramer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:39 schreef Wotte het volgende:
Beste spits van Nederland jongens. Geen speld tussen te krijgen.
Is ook heel gekquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik had gek genoeg niet gedacht dat Rangers twee keer zou kunnen scoren
Ik ga de winnaar kopiëren bij Toto volgende week.quote:
Was ook buitenspel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bij deze voorspellingen heb ik het idee dat persoonlijke voorkeur een rol heeft gespeeld.quote:
onderschat bosz nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederland het enige land ter wereld is waar een coach als Bosz überhaupt boven komt drijven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Bosz ball is wel vermakelijk als je neutraal bent. Altijd goals
Dat lukt IJsselmeervogels ook nog wel tegen deze verdediging...quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gaat dus scoren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:43 schreef leolinedance het volgende:
Lammers kan er echt geen kut van.
Gevaarlijke uitspraak.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:43 schreef leolinedance het volgende:
Lammers kan er echt geen kut van.
Bedankt voor de medewerking.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit wordt een lange avond voor de PSV-fans.
Nog 7 minuten ofzoquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit wordt een lange avond voor de PSV-fans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |