Dan hoort hij het gemauw en geklaag van die trut niet…quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie de fuck vindt het heel leuk om het gras te maaien ?
Echt een mensenmensquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan hoort hij het gemauw en geklaag van die trut niet…
Zand schuurt de maagquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:22 schreef DKUp het volgende:
Sushi’s op een kleedje met al dat stof en zand. GENOT
Maar alles is zoooooo leukquote:
quote:
Thalia wil nog een maand kletsenquote:
Wij gaan dit weekend hardlopen, mafkeesquote:
Oh ik zat met turnen in mijn hoofdquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij gaan dit weekend hardlopen, mafkees
quote:
Eensquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:42 schreef PirE het volgende:
Die camper is wel het mooiste van heel Mount Joy.
De kelder.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
De vraag is in welke kamer Thalia vanavond slaapt
Arme Churandy Martinaquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Thalia doet een Churandietje: Ik ben blij…
Daar lijkt het wel op. Wat kunnen ze daar nog meer vieren…..quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:48 schreef PirE het volgende:
Het door Martijn gesponsorde ladyboy voetbalteam is kampioen geworden?
Het boothuis \de machinekamerquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
De vraag is in welke kamer Thalia vanavond slaapt
Of hersenschade na dat ongeluk, waardoor hij zich minder goed kan concentreren en sneller prikkelbaar is.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Martijn is of overspannen of echt te serieus met z’n werk.
Ik denk dat hij gewoon niet zo gecompliceerd is en van de “niks mis mee”-school is. Hij ziet ook wel dat niet elke grap wordt begrepen en dat er stroeve momenten zijn, maar hij snapt dat dat wel eens kan gebeuren. Petri maakt daarentegen overal een probleem van. Geeft hij haar ruimte: hij neemt geen initiatief. Doet hij wat ze zegt: hij biedt geen weerstand. Doet hij niet wat ze zegt: hij heeft niks met mijn opmerking gedaan. Echt, houd op.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:16 schreef JOHANK88 het volgende:
het kan toch niet dat thomas nog steeds denkt dat het wel leuk is en dat er geen probleem is?
wat dat betreft moet er iets mis zijn met hem.
ook dat hij geen vragen stelt, dat is ook vreemd.
maar goed, blijft een feit dat petri de zuurstof uit elk gesprek trekt nog voordat je uberhaubt de
kans krijgt om iets te vragen. absurd hoe stug en nors zij is.
dit dus! het is al vermoeiend om ernaar te moeten kijken, laat staan dat je haar 'kandidaat' bentquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon niet zo gecompliceerd is en van de “niks mis mee”-school is. Hij ziet ook wel dat niet elke grap wordt begrepen en dat er stroeve momenten zijn, maar hij snapt dat dat wel eens kan gebeuren. Petri maakt daarentegen overal een probleem van. Geeft hij haar ruimte: hij neemt geen initiatief. Doet hij wat ze zegt: hij biedt geen weerstand. Doet hij niet wat ze zegt: hij heeft niks met mijn opmerking gedaan. Echt, houd op.
Doe mij maar gewoon een lieve vrouw. Niks mis mee.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:36 schreef loveli het volgende:
En toch.. vind ik dwars door het midden Petri leuker dan zo'n tenenkrommend kirrende Thalia.
Ik zou na haar reactie 'VRAAG HET DAN NIET' brullen. 'Grapje natuurlijk, hahaha, ja ik pak zelf wel een glaasje water. Kijk, ik heb het al.'quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:45 schreef Claudia_x het volgende:
En dat glaasje water was ook werkelijk verschrikkelijk…
Ze doet mij denken aan elke heks in een tekenfilm vroeger. Zowel qua uiterlijk als stem.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:36 schreef loveli het volgende:
En toch.. vind ik dwars door het midden Petri leuker dan zo'n tenenkrommend kirrende Thalia.
Ze gedraagt zich als een vrouw die dertig jaar getrouwd is met haar man en hem helemaal zat is. Maar sterven deed zij niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 01:23 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik zou na haar reactie 'VRAAG HET DAN NIET' brullen. 'Grapje natuurlijk, hahaha, ja ik pak zelf wel een glaasje water. Kijk, ik heb het al.'
Precies dit!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:24 schreef Claudia_x het volgende:
Hé, wil je een glaasje water? Ja? Dan ga ik eerst 500 dingen doen (ik wel) en dan kom ik beneden met je glaasje water (luie hond!) en mag je eindelijk eens aan het werk. Dat is wat ze werkelijk dacht.
Uiteraard werkt RTL hier aan mee, dat is voor een deel de purpose van dit programma, catchy tv in ruil voor gratis reclame.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Schaamteloos, hoe Joy zogenaamd iets romantisch doet voor zijn date, maar dat gebruikt als productplacement voor zijn camper-interieurbouw-business.
Ik snap niet dat de productie dit niet doorzag. Het was één grote reclamespot met die onzinnige styling met sushi en een kleedje. Of zou RTL hier gewoon aan meewerken?
Ja dit dus, het mes snijdt aan 2 kanten. Rtl moest gedacht hebben dat Joy een publiekstrekker zou worden met zijn looks. Dat pakte anders uit natuurlijk 😂quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Uiteraard werkt RTL hier aan mee, dat is voor een deel de purpose van dit programma, catchy tv in ruil voor gratis reclame.
Volgens mij zou RTL niet aan deze kant van de onderhandelingstafel moeten zitten. Zij bieden al free publicity.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Uiteraard werkt RTL hier aan mee, dat is voor een deel de purpose van dit programma, catchy tv in ruil voor gratis reclame.
quote:Ster B&B vol liefde-lieveling blijft rijzen: Olof maakt acteerdebuut in speelfilm
De populariteit van de sympathieke Olof Ormeling lijkt niet te stoppen. De 75-jarige gepensioneerd scheepswerktuigkundige wordt overspoeld met fanmail, maar gaat nu ook zijn acteerdebuut maken. Samen met Anne, een van de spirituele dates van Walter, speelt hij een klein rolletje in de nieuwe Nederlandse romantische komedie Bed & Breakfast. ,"Niks mis mee”, reageert Olof.
Niet opgevallen, werd afgeleid door het gesmak.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Schaamteloos, hoe Joy zogenaamd iets romantisch doet voor zijn date, maar dat gebruikt als productplacement voor zijn camper-interieurbouw-business.
Ik snap niet dat de productie dit niet doorzag. Het was één grote reclamespot met die onzinnige styling met sushi en een kleedje. Of zou RTL hier gewoon aan meewerken?
https://www.rtlboulevard.(...)iefde-camper-te-koop
En dit is zijn bedrijfje hierin: https://www.facebook.com/MountJoymotorhomes/
Vraag me af of Daní zich realiseert dat ze gebruikt wordt. Misschien speelt ze onder een hoedje. Ze is ook gauw stylist geworden na start van het programma, met een kaal portfolio dat naar geen enkele concrete opdrachtgever verwijst.
Morgen staat de kano te koop bij Mount Joy Kano* Division? En de motor via Mount Joy Motor Division. En die lelijke overhemden via Mount Joy Clothing Division.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:48 schreef Duderinnetje het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)iefde-camper-te-koop
En dit is zijn bedrijfje hierin: https://www.facebook.com/MountJoymotorhomes/
Het enige wat niet gemarket zal worden is fatsoenlijke motorkleding, want die hadden ze niet aan. De beste manier om te laten zien dat je om iemand geeft is om haar bijkans onbeschermd achterop de motor te laten zitten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Morgen staat de kano te koop bij Mount Joy Kano* Division? En de motor via Mount Joy Motor Division. En die lelijke overhemden via Mount Joy Clothing Division.
*Aangezien hij alleen basisschool heeft zal het wel zo gedeponeerd zijn.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Morgen staat de kano te koop bij Mount Joy Kano* Division? En de motor via Mount Joy Motor Division. En die lelijke overhemden via Mount Joy Clothing Division.
*Aangezien hij alleen basisschool heeft zal het wel zo gedeponeerd zijn.
Protected by the universe.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Het enige wat niet gemarket zal worden is fatsoenlijke motorkleding, want die hadden ze niet aan. De beste manier om te laten zien dat je om iemand geeft is om haar bijkans onbeschermd achterop de motor te laten zitten.
Dat kan ik me niet voorstellen eigenlijk, maar kan zijn dat ik naïef ben. Zoiets komt je programma toch niet ten goede zou je denken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij wil graag reacties uit lokken he..quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:53 schreef Za het volgende:
Ik vind dat de B&B van Debbie niet goed uit de verf is gekomen dmv dit programma.
Met haar connecties had ze een goede fotograaf daar een mooie reportage kunnen laten maken met haar erbij in sommige kamers, zoals van een inheemse stam voor in National Geographic.
Stemmig, kleurrijk, treurig, ongebruikelijk, een laatste in zijn soort achtige reportage, met zowel lichte als donkere beelden.
Ik zie dan een Debbie aan haar tafel, hand onder haar hoofd, teveel bloemen op haar hoofd en om haar heen, weinig lichtinval, een sombere indrukwekkende aanblik.
Naast een dwaas lachende Debbie tussen al haar servies in groene bloemetjesjurk en een overdaad aan groene corsages op haar hoofd, het hele aanrecht en eettafel vol gebloemde kopjes en schaaltjes, als een soort blije hoarder van dat soort spul in een voor een mens onleefbare situatie, stijlvol geportretteerd.
Het is een commerciële omroep.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:29 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen eigenlijk, maar kan zijn dat ik naïef ben. Zoiets komt je programma toch niet ten goede zou je denken.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:35 schreef koemleit het volgende:
Want iedereen weet dat de benb van Debby de enige is waar iemand heen wil.
Er is echt iets ernstigs mis met jou, he?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:53 schreef Za het volgende:
Ik vind dat de B&B van Debbie niet goed uit de verf is gekomen dmv dit programma.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:38 schreef MadMaster het volgende:
Leendert en Thalia lekker samen in de hot tub.
Ik heb steeds het idee dat deze scene nog moet gaan plaatsvinden...
[ afbeelding ]
Te lief en wat onzeker komt ze over door hoe ze met die mannen omgaat en het rot vind om ze weg te sturen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:57 schreef Aventura het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Marian echt zo'n zakenvrouw is die huizen aan- en verkoopt en inricht (samen kunst inkoopt) voor the rich and famous. Niet als ik afga op hoe ze praat, zo weifelend en met veel uh's. En hoe ze beweegt en op haar vele sofa's hangt. Ik stel me dan een pittig en energiek persoon voor. Ik vraag me echt af of ze echt zelf zo veel werkt.
Iets van Leendert krijg ik de kriebels. Die starheid van zijn nek, als ie zijn hoofd beweegt bewegen zijn schouders mee, bij bevestigen van iets dat hij meent zelfs zijn hele bovenlichaam. En die hongerigheid om te nummeren (om met Tjitske Reidinga te spreken) brrrrrrr.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond Leendert echt leuk, zo met Thalia op komst. Mooi jasje aan, grapje over anti-rimpelcrème, prima. Hoop dat ze gelukkig worden met elkaar.
Ik vind de ogen soms wat eng.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Iets van Leendert krijg ik de kriebels. Die starheid van zijn nek, als ie zijn hoofd beweegt bewegen zijn schouders mee, bij bevestigen van iets dat hij meent zelfs zijn hele bovenlichaam. En die hongerigheid om te nummeren (om met Tjitske Reidinga te spreken) brrrrrrr.
Mensen (bedrijven) moeten geld betalen als ze promotie/reclame willen maken op tv. Lijkt me echt sterk dat ze met Joy een deal hebben van: jij krijgt kosteloos uitgebreide promotie voor je camper dingen, wij volgen jou in de zoektocht naar liefde. Dan maak je toch een zooitje van het hele programma omdat het dan echt niet meer oprecht is.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het is een commerciële omroep.
Ah ja, zulke ogen ontwijk ik liever, vond die oogjes van Thaila ook soms niet helemaal kloppen met haar uitspraken, ik ben sooo gelukkig met doffe oogjes.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind de ogen soms wat eng.![]()
Verder hoop ik dat hij en Thalia gelukkig worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |