Daar lijkt het wel op. Wat kunnen ze daar nog meer vieren…..quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:48 schreef PirE het volgende:
Het door Martijn gesponsorde ladyboy voetbalteam is kampioen geworden?
Het boothuis \de machinekamerquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
De vraag is in welke kamer Thalia vanavond slaapt
Of hersenschade na dat ongeluk, waardoor hij zich minder goed kan concentreren en sneller prikkelbaar is.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Martijn is of overspannen of echt te serieus met z’n werk.
Ik denk dat hij gewoon niet zo gecompliceerd is en van de “niks mis mee”-school is. Hij ziet ook wel dat niet elke grap wordt begrepen en dat er stroeve momenten zijn, maar hij snapt dat dat wel eens kan gebeuren. Petri maakt daarentegen overal een probleem van. Geeft hij haar ruimte: hij neemt geen initiatief. Doet hij wat ze zegt: hij biedt geen weerstand. Doet hij niet wat ze zegt: hij heeft niks met mijn opmerking gedaan. Echt, houd op.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:16 schreef JOHANK88 het volgende:
het kan toch niet dat thomas nog steeds denkt dat het wel leuk is en dat er geen probleem is?
wat dat betreft moet er iets mis zijn met hem.
ook dat hij geen vragen stelt, dat is ook vreemd.
maar goed, blijft een feit dat petri de zuurstof uit elk gesprek trekt nog voordat je uberhaubt de
kans krijgt om iets te vragen. absurd hoe stug en nors zij is.
dit dus! het is al vermoeiend om ernaar te moeten kijken, laat staan dat je haar 'kandidaat' bentquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon niet zo gecompliceerd is en van de “niks mis mee”-school is. Hij ziet ook wel dat niet elke grap wordt begrepen en dat er stroeve momenten zijn, maar hij snapt dat dat wel eens kan gebeuren. Petri maakt daarentegen overal een probleem van. Geeft hij haar ruimte: hij neemt geen initiatief. Doet hij wat ze zegt: hij biedt geen weerstand. Doet hij niet wat ze zegt: hij heeft niks met mijn opmerking gedaan. Echt, houd op.
Doe mij maar gewoon een lieve vrouw. Niks mis mee.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:36 schreef loveli het volgende:
En toch.. vind ik dwars door het midden Petri leuker dan zo'n tenenkrommend kirrende Thalia.
Ik zou na haar reactie 'VRAAG HET DAN NIET' brullen. 'Grapje natuurlijk, hahaha, ja ik pak zelf wel een glaasje water. Kijk, ik heb het al.'quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:45 schreef Claudia_x het volgende:
En dat glaasje water was ook werkelijk verschrikkelijk…
Ze doet mij denken aan elke heks in een tekenfilm vroeger. Zowel qua uiterlijk als stem.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:36 schreef loveli het volgende:
En toch.. vind ik dwars door het midden Petri leuker dan zo'n tenenkrommend kirrende Thalia.
Ze gedraagt zich als een vrouw die dertig jaar getrouwd is met haar man en hem helemaal zat is. Maar sterven deed zij niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 01:23 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik zou na haar reactie 'VRAAG HET DAN NIET' brullen. 'Grapje natuurlijk, hahaha, ja ik pak zelf wel een glaasje water. Kijk, ik heb het al.'
Precies dit!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:24 schreef Claudia_x het volgende:
Hé, wil je een glaasje water? Ja? Dan ga ik eerst 500 dingen doen (ik wel) en dan kom ik beneden met je glaasje water (luie hond!) en mag je eindelijk eens aan het werk. Dat is wat ze werkelijk dacht.
Uiteraard werkt RTL hier aan mee, dat is voor een deel de purpose van dit programma, catchy tv in ruil voor gratis reclame.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Schaamteloos, hoe Joy zogenaamd iets romantisch doet voor zijn date, maar dat gebruikt als productplacement voor zijn camper-interieurbouw-business.
Ik snap niet dat de productie dit niet doorzag. Het was één grote reclamespot met die onzinnige styling met sushi en een kleedje. Of zou RTL hier gewoon aan meewerken?
Ja dit dus, het mes snijdt aan 2 kanten. Rtl moest gedacht hebben dat Joy een publiekstrekker zou worden met zijn looks. Dat pakte anders uit natuurlijk 😂quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Uiteraard werkt RTL hier aan mee, dat is voor een deel de purpose van dit programma, catchy tv in ruil voor gratis reclame.
Volgens mij zou RTL niet aan deze kant van de onderhandelingstafel moeten zitten. Zij bieden al free publicity.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Uiteraard werkt RTL hier aan mee, dat is voor een deel de purpose van dit programma, catchy tv in ruil voor gratis reclame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |