@Frankquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:50 schreef Nober het volgende:
Balbezit is niet beslissend.
[ afbeelding ]
Dat was wel bizarre mazzelquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:50 schreef Nober het volgende:
Balbezit is niet beslissend.
[ afbeelding ]
Jullie zijn wel snel op je pik getrapt in dat Feyenoord forum zeg.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Wellicht omdat je louter onzin uitkraamt.
Individuele fouten zijn beslissend.quote:
DRANKEDquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Individuele fouten zijn beslissend.
(Na een kansloze 0-2 tegen Tsjechië waarin je geprobeerd hebt het tij te keren door een crimineel in te brengen)
Er moet wel een nieuwe rechtsbuiten komen ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lijkt mij ook vrij belachelijk om Idrissi nog te huren als je Ivanusec, Paixao en Sauer hebt, een nieuwe 10 haalt en momenteel uit een stuk of zeven opties op rechtsbuiten kunt kiezen.
Goede actie van tyfussjaak
Klopt, Feyenoord gaat ook niet schitteren in de CL.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:56 schreef BaksteenMongool het volgende:
Gaat toch niet weer hetzelfde worden als vorig jaar he![]()
Europa League is wel beter voor de coefficientelijst, daar haalt PSV zeer waarschijnlijk meer punten voor Nederland.
Moeten ze anders gaan spelen dan deze eerste helft, anders ben je gewoon kansloos hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:58 schreef Naesala_1981 het volgende:
Thuis rollen ze dat Rangers sowieso wel op.
Dit roepen ze elk jaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:58 schreef Naesala_1981 het volgende:
Gewoon net als Ajax een compleet nieuw elftal kopen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:58 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Er moet wel een nieuwe rechtsbuiten komen ja.
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt, Feyenoord gaat ook niet schitteren in de CL.
Daar kan je tenminste de spelersbus van Rangers nog tegenhouden!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:58 schreef Naesala_1981 het volgende:
Helemaal niet. Simons was beter dan Lang en Gapko hebben ze ook niet. De rest is nog dezelfde middelmaat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:01 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ze hebben dit jaar wel meer kwaliteit dan voorgaande jaren.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Rangers gaan niet scoren dus dat is mogelijk.
Simons speelde toen tegen Rangers niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Helemaal niet. Simons was beter dan Lang en Gapko hebben ze ook niet. De rest is nog dezelfde middelmaat.
Maar je had hem wel, dus je team is nu niet beter. Dat lag aan Ruud genot.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Simons speelde toen tegen Rangers niet.
PSV heeft een andere trainer nodig! En een andere TD!quote:
En een andere mascotte!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
PSV heeft een andere trainer nodig! En een andere TD!
Ik denk dat ze over de hele breedte beter zijn geworden. De talenten zijn verder, Lang zou ik eerder met Gakpo vergelijken en Simons is natuurlijk wel een gemis inderdaad. Ik vond ze begin dit jaar al beter voetbal laten zien dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Helemaal niet. Simons was beter dan Lang en Gapko hebben ze ook niet. De rest is nog dezelfde middelmaat.
Dat kan Ramalho wel.quote:
Zo'n Noa Lang kan nog niet eens tot 50 tellen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:06 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, als je maar met 50 supporters afreist naar Glasgow snap ik dat je als speler ook denkt waar doe ik het eigenlijk voor.
Ik nog niet, helaas.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:07 schreef Erasmus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan vredig slapen vanavond.
Zou wat zijn als iemand onder een fake naam bij haxball speelt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:07 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was het wel echt @:coco
Hoe weet je dat het een hij is..quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:07 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was het wel echt @:coco
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:06 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, als je maar met 50 supporters afreist naar Glasgow snap ik dat je als speler ook denkt waar doe ik het eigenlijk voor.
Hij had tactisch inzichtquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een hij is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |