Rangers gaan niet scoren dus dat is mogelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:29 schreef Wotte het volgende:
Nulletje of drie oprollen lijkt me niet onmogelijk.
Debiele act blijft dat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:30 schreef RipCity het volgende:
Lang praat nog tegen z'n moeder met z'n hand voor z'n mond
Ja, stop hier maar meequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:29 schreef Saekerhett het volgende:
Zal niet meer Lang duren voordat hij geel krijgt.
Misschien heeft hij wel last van een slechte adem.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:30 schreef RipCity het volgende:
Lang praat nog tegen z'n moeder met z'n hand voor z'n mond
Ik ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar het verhaal van deze user.
@Novaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja.. gewoon zo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe wil je drie nullen oprollen?
Wiens kloon zou het zijn inderdaad?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@GGMMquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wiens kloon zou het zijn inderdaad?
Iemand die geobsedeerd is met likes.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wiens kloon zou het zijn inderdaad?
Laat @GGMM met rust, hij is rustig voetbal aan het kijken.quote:
Dat maak ik zelf wel uit oke?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat @:GGMM met rust, hij is rustig voetbal aan het kijken.
Ik vraag me dan weer af wie hem betaalt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:33 schreef WethouderHekking het volgende:
Door Veerman zit ik nu met 'Sailing Home' in m,n kop.
[..]
Inderdaad. Lang genoeg geduurd.
Note gezetquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:33 schreef WethouderHekking het volgende:
Door Veerman zit ik nu met 'Sailing Home' in m,n kop.
[..]
Inderdaad. Lang genoeg geduurd.
ZiggoGO genot hier, de vrouw heeft de broek aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |