Simons speelde toen tegen Rangers niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Helemaal niet. Simons was beter dan Lang en Gapko hebben ze ook niet. De rest is nog dezelfde middelmaat.
Maar je had hem wel, dus je team is nu niet beter. Dat lag aan Ruud genot.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Simons speelde toen tegen Rangers niet.
PSV heeft een andere trainer nodig! En een andere TD!quote:
En een andere mascotte!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
PSV heeft een andere trainer nodig! En een andere TD!
Ik denk dat ze over de hele breedte beter zijn geworden. De talenten zijn verder, Lang zou ik eerder met Gakpo vergelijken en Simons is natuurlijk wel een gemis inderdaad. Ik vond ze begin dit jaar al beter voetbal laten zien dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Helemaal niet. Simons was beter dan Lang en Gapko hebben ze ook niet. De rest is nog dezelfde middelmaat.
Dat kan Ramalho wel.quote:
Zo'n Noa Lang kan nog niet eens tot 50 tellen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:06 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, als je maar met 50 supporters afreist naar Glasgow snap ik dat je als speler ook denkt waar doe ik het eigenlijk voor.
Ik nog niet, helaas.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:07 schreef Erasmus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan vredig slapen vanavond.
Zou wat zijn als iemand onder een fake naam bij haxball speelt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:07 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was het wel echt @:coco
Hoe weet je dat het een hij is..quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:07 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was het wel echt @:coco
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:06 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, als je maar met 50 supporters afreist naar Glasgow snap ik dat je als speler ook denkt waar doe ik het eigenlijk voor.
Hij had tactisch inzichtquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een hij is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |