Wat bedoel je, een zus v mirthe?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toevallig een zus van Mirthe?
Als ik alle losse flodders bij elkaar zet dan denk ik dat Sascha heeft gewonnen.
Ik ga ze weer zelf maken, heb de speculaaskruiden al in huisquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zit er ook al van te genieten maar dan het amandeltjes hmmmm...
Ooh hou op Fritsie zo lekker en dan die geur in huis....quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ga ze weer zelf maken, heb de speculaaskruiden al in huis
Ik moest hier ook wel een beetje om lachen, RTL4 schetste met dat artikel nogal en eenzijdig beeldquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:06 schreef magnaal het volgende:
Overl lees ik dat dé ster van EVJL niet mocht komen. Ik heb het niet lang gezien, maar lang genoeg om dat ventje een enorme naarling te vinden, hoezo publiekslieveling dan? Of is mijn beoordelingsvermogen kapot?
hij was wel met kim naar lelystad gereden stond foto van in vorige cos.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:06 schreef magnaal het volgende:
Overl lees ik dat dé ster van EVJL niet mocht komen. Ik heb het niet lang gezien, maar lang genoeg om dat ventje een enorme naarling te vinden, hoezo publiekslieveling dan? Of is mijn beoordelingsvermogen kapot?
net zo dom dan als die fan op dat brommertje.....quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij was wel met kim naar lelystad gereden stond foto van in vorige cos.
Gefrustreerd en overspannen gedrag binnen de loods doet hij nu af als een bewuste tactiek.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:06 schreef magnaal het volgende:
een op en top narcist in optima forma, maar dat is mijn meningquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
een zieke jongen dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gefrustreerd en overspannen gedrag binnen de loods doet hij nu af als een bewuste tactiek.
en dat blijft hij ook , heel mediageil stel is hetquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
een op en top narcist in optima forma, maar dat is mijn mening
In de periode dat Jeffrey in de loods zat deed hij zijn gestoorde gedrag ook al af als een act.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gefrustreerd en overspannen gedrag binnen de loods doet hij nu af als een bewuste tactiek.
Welk gedrag zou dan de act zijn, vraag ik me afquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:27 schreef woxxel het volgende:
Zijn tip voor de mensen was ook. Blijf ten alle tijden jezelf.
Dat is wat hij van z'n ouders heeft meegekregen.
En daarvoor vertelde hij dat het een act was.
Hij is dus goed in de war..Daar zijn er velen van in Nederland en soms zetten zulke types een hele straat of dorp op de kop en moet de GGZ uitrukkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de periode dat Jeffrey in de loods zat deed hij zijn gestoorde gedrag ook al af als een act.
Hij weet het goed vol te houden.
Nounounouquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:28 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hij is dus goed in de war..Daar zijn er velen van in Nederland en soms zetten zulke types een hele straat of dorp op de kop en moet de GGZ uitrukken
beidequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welk gedrag zou dan de act zijn, vraag ik me af
tja, het banjeren zal misschien een act zijn geweest.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welk gedrag zou dan de act zijn, vraag ik me af
en dat hij ervoor ging zorgen dat bern gen werk meer vond als gym leraarquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:31 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, het banjeren zal misschien een act zijn geweest.
wat ik kwalijker vindt is de enorme haat (dat is het haast) tegen Bern en Sasha, wat hebben die gedaan vraag ik me dan af.
blijven roeptoeteren dat hij Bern binnen een half uur in een burnout zou hebben of verkondigen dat Sasha een heel zwart hart heeft.
dat heeft hij gezegd toen hij nog in de loods zatquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
en dat hij ervoor ging zorgen dat bern gen werk meer vond als gym leraar
voor zijn grote fanclub wel en die zijn even erg als hij, zeg niks negatief over hem , dan word je bijna levend gevildquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:33 schreef woxxel het volgende:
1 ding is wel gelukt. Hij is de meest besproken type van die loods.
Misschien bedoelen ze dat met publiekslieveling.
vorige week nog op vraag wat vind je van de roast van bern , zijn antwoord geef die gast een eigen schow , cynisme droop van zijn smoelwerk afquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:33 schreef Verida het volgende:
[..]
dat heeft hij gezegd toen hij nog in de loods zat
die andere dingen heeft hij vrij recent op zijn instagram gezet. Dat begrijp ik niet. Waarom zou je zoiets blijven roepen?
Ik ook, sowieso wie er wint en hoe ze het allemaal gaan laten zien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:31 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben toch benieuwd naar vrijdag!
Ik ook maar ben bang voor een desillusie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:31 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben toch benieuwd naar vrijdag!
Qua hoe t in beeld gebracht wordt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ook maar ben bang voor een desillusie.
de winnaar maar ook hoe ze je 2 uur lang gaan bezighoudenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Qua hoe t in beeld gebracht wordt?
Ik ben ook bang dat het een langdradig gebeuren wordt, ik heb daar zo'n hekel aan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
de winnaar maar ook hoe ze je 2 uur lang gaan bezighouden
een soort van dit?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:56 schreef wolffie het volgende:
Hoop dat sasha heeft gewonnen, en wil dan isaak kop zien vol in beeld😁
met heel veel lange reclameblokken om de uitzending te vullen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat het een langdradig gebeuren wordt, ik heb daar zo'n hekel aan.
Ik ook ..quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat het een langdradig gebeuren wordt, ik heb daar zo'n hekel aan.
K'chingquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:15 schreef Verida het volgende:
[..]
met heel veel lange reclameblokken om de uitzending te vullen.
Het programma opnemen, en vanaf ongeveer 20 minuten nadat de show is begonnen, beginnen met terugkijken, en uiteraard bij de reclames lekker doorspoelen. Dan kom je ongeveer tegelijkertijd met het einde van de show uit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:15 schreef Verida het volgende:
[..]
En terugblikken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Pardon?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
voor zijn grote fanclub wel en die zijn even erg als hij, zeg niks negatief over hem , dan word je bijna levend gevild
Stond dat bij de foto die hij plaatste dan? Het is niet zo dat als hij een foto plaatst in een auto dat hij dan naar Lelystad gaat..quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
niks pardon , moet je maar eens op fb kijken , 1 negatief woord over hem en je krijgt hele horde gestoorde fans in je nekquote:
hmmmmmmmm ze stonden bijna aan de loodsquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Stond dat bij de foto die hij plaatste dan? Het is niet zo dat als hij een foto plaatst in een auto dat hij dan naar Lelystad gaat..
Ik denk dat er heel veel terugblikken zijn. Kan me niet voorstellen dat ze tijdens de finale hele lange opdrachten krijgen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe weet jij waar ze stonden? Was je daar dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
hmmmmmmmm ze stonden bijna aan de loods
Wel pardon, je beschuldigd aardig wat mensen hier, ken jij al deze mensen? Wat op fb staat is waar? Niet iedereen is hetzelfde hequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
niks pardon , moet je maar eens op fb kijken , 1 negatief woord over hem en je krijgt hele horde gestoorde fans in je nek
jeetje ik was thuis , kijk mss eens in vorige cos daar stonden fotoquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoe weet jij waar ze stonden? Was je daar dan?
omg ik beschuldig geen mensen van hier , namen heb ik ook niet genoemd toch , ik spreek uit mijn ervaringquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:58 schreef danaqui het volgende:
[..]
Wel pardon, je beschuldigd aardig wat mensen hier, ken jij al deze mensen? Wat oo fb staat is waar? Niet iedereen is hetzelfde he
Foto’s van andere bewoners die daar waren maar niet van Jeff.. er is één foto van Jeff en Kim dat ze in de auto zitten maar daar staat verder niets bij dus ik vraag me af hoe daar dan bij komtquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
jeetje ik was thuis , kijk mss eens in vorige cos daar stonden foto
s , en ik zuig niks uit mijn duim hoor
Ik bedoelde met "hier" de beschuldiging in je vorige post en niet hier in de Cos.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
omg ik beschuldig geen mensen van hier , namen heb ik ook niet genoemd toch , ik spreek uit mijn ervaring
Dat dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Foto’s van andere bewoners die daar waren maar niet van Jeff.. er is één foto van Jeff en Kim dat ze in de auto zitten maar daar staat verder niets bij dus ik vraag me af hoe daar dan bij komt
laat maar als u mij toch niet gelooftquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:03 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik bedoelde met "hier" de beschuldiging in je vorige post en niet hier in de Cos.
Jij zegt net het onderstaande, hierdoor voelen users zich aangesproken, maar blijkbaar bedoelde je de mensen op social media.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
laat maar als u mij toch niet gelooft
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:53 schreef cinsan het volgende:
niks pardon , moet je maar eens op fb kijken , 1 negatief woord over hem en je krijgt hele horde gestoorde fans in je nek
ja die bedoel ik , sorry mijn excuusquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zegt net het onderstaande, hierdoor voelen users zich aangesproken, maar blijkbaar bedoelde je de mensen op social media.
[..]
Ik heb het idee dat Isaac wint, tot nu toe alle opdrachten gewonnen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, sowieso wie er wint en hoe ze het allemaal gaan laten zien.
Een 2 uur durende finale, dus ik hoop niet dat het al te langdradig wordt.
Beetje vaart erin graag!
de fotos van j en k zijn van hun instaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:09 schreef lojanda het volgende:
Dat bedoel ik dus als er berichten worden geplaatst waarvan men denkt dat het is waargenomen.. allemaal aannames en geen feiten..
Ik snap dat niet.. en waarom?
wat ik las zijn mss aannames , was het knikkerspel en iets met een fiets , dont schoot the messenger als het fout isquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Isaac wint, tot nu toe alle opdrachten gewonnen.
En lijkt het er op da thij niet gaat winnen dan keuren ze bij de andere kant gewoon iets af toe hij haar bijna ingehaald heeft en keuren dan het afgekeurde weer goed. Net zoals dat met Erik is gegaan
Ik denk dat om hetgeen jij hier zegt heel veel mensen niet durven/willen kijken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En lijkt het er op da thij niet gaat winnen dan keuren ze bij de andere kant gewoon iets af toe hij haar bijna ingehaald heeft en keuren dan het afgekeurde weer goed. Net zoals dat met Erik is gegaan
Ik geloof niet zo allemaal van wat ik leesquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
wat ik las zijn mss aannames , was het knikkerspel en iets met een fiets , dont schoot the messenger als het fout is
Zou kunnen, maar ik ga hem wel kijkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat om hetgeen jij hier zegt heel veel mensen niet durven/willen kijken.
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik ga hem wel kijken
heb het niet over wie de winnaar is , wel over de spelen die ze moesten spelen in de finalequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo allemaal van wat ik lees
De ene kant zegt Isaac, de andere kant weer Sasha
En niemand weet het echt alleen Talpa en de familie en vrienden van de finalisten
Foto’squote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
de fotos van j en k zijn van hun insta
Dan is het handig als je dat er bij zet als je iets plaatst en niet of het een feit isquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
wat ik las zijn mss aannames , was het knikkerspel en iets met een fiets , dont schoot the messenger als het fout is
Ik hoop dat ik hem kijken kan tenminstequote:
nogmaals sorryquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan is het handig als je dat er bij zet als je iets plaatst en niet of het een feit is
Gaat niet om geloven het gaat om dat je mensen beschuldigd, fans die net zo zijn als Jeffryquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
laat maar als u mij toch niet gelooft
laat het aub zo , onze meningen verschillen daarover , heb geen zin in eindeloze discussiequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:22 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gaat niet om geloven het gaat om dat je mensen beschuldigd, fans die net zo zijn als Jeffry
Hoe dikwijls moet iemand sorry zeggen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:22 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gaat niet om geloven het gaat om dat je mensen beschuldigd, fans die net zo zijn als Jeffry
Ze hebben nu allemaal five minutes of fame en als het programma is afgelopen verdwijnen ze weer naar de achtergrond.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:20 schreef Alocanda het volgende:
Nou ja, als Jeff zo graag bij de finale had willen zijn dan had hij moeten winnen. Heeft hij niet gedaan en blijkbaar was er geen plek voor Jeff. Gaan lopen drammen als een klein kind is wel zoals we Jeff kennen. Gelukkig zijn we bijna van hem af en raakt hij verder en verder naar de achtergrond en hebben we weer een hele nieuwe rls waar de schuimpjes een nieuwe 'publiekslieveling' gaan vereren.
Precies, en die 5 minuten gun ik ze wel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben nu allemaal five minutes of fame en als het programma is afgelopen verdwijnen ze weer naar de achtergrond.
Je hoeft geen sorry te zeggen natuurlijkquote:
Het hangt af van het spel dat ze hebben moeten spelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker en ze hebben er “hard” voor gewerktquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:25 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Precies, en die 5 minuten gun ik ze wel.
Dat net zo ,niemand is er bij geweest allemaal natte vinger werkquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
heb het niet over wie de winnaar is , wel over de spelen die ze moesten spelen in de finale
Ja, dat is hij ook maar dat is ook wat ze al die tijd gezegd heeft dat ze het tegen Issac aflegtquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het hangt af van het spel dat ze hebben moeten spelen.
Onlangs had Sasha met dat vuur en rekenen veel minder tijd om dat rekensom op te lossen, maar toch had ze het resultaat bijna gelijktijdig met Isaac.
Maar fysiek is Isaac natuurlijk veel sterker.
extra veel gok ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, of denk je dat?quote:
Waarbij ze de vorige avond uitgebreid hulp kreeg van isaac om te leren hoe ze vuur moest makenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het hangt af van het spel dat ze hebben moeten spelen.
Onlangs had Sasha met dat vuur en rekenen veel minder tijd om dat rekensom op te lossen, maar toch had ze het resultaat bijna gelijktijdig met Isaac.
Maar fysiek is Isaac natuurlijk veel sterker.
Waar ik gisteren ook op doelde, met de rare stukjes/scenes/acteer momentjes. Waar andere bewoners ook even aan mee doen. Dat in zichzelf voor de camera praten, en even tegen het groepje. En dan is de opname gelukt en zijn ze allemaal weer normaal. Op streams dan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige week was het Mirthe, de week ervoor Erik, vanmorgen Jeff.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Denk je, een bijlezen, mssn nog wat nieuws. Oud nieuws idd, weer het afzeiktopic van Jeff. Mensen die hem op insta volgen om hem vervolgens hier weer af te zeiken.
Het programma is afgelopen en Jeff al maanden thuis. Wanneer stopt het?
Hij heeft zo te zien wel de meeste indruk gemaakt, want over ander oud bewoners lees je zelden nog iets. Of een leuke post/ foto zoals van Wanda en Jappie
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:25 schreef xsaskiax het volgende:
Een BN'er presenteert de finale......... Jan Versteegh!!Nu wachten op het gerucht dat de finalisten Lingo hebben moeten spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een knikkerspel toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu wachten op het gerucht dat de finalisten Lingo hebben moeten spelen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Denk je, een bijlezen, mssn nog wat nieuws. Oud nieuws idd, weer het afzeiktopic van Jeff. Mensen die hem op insta volgen om hem vervolgens hier weer af te zeiken.
Het programma is afgelopen en Jeff al maanden thuis. Wanneer stopt het?
Hij heeft zo te zien wel de meeste indruk gemaakt, want over ander oud bewoners lees je zelden nog iets. Of een leuke post/ foto zoals van Wanda en Jappie
Daarbij, Jef kan er zelf geen afstand van nemen, blijft over JAA zaniken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vorige week was het Mirthe, de week ervoor Erik, vanmorgen Jeff.
Zo werkt dat in een RLS, deal with it.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:25 schreef xsaskiax het volgende:
Een BN'er presenteert de finale......... Jan Versteegh!!Echt 'n B-keuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Peter Gillisquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mensen met een A status hebben ze niet bij SBS.
quote:
Hij stond ook samen met Mexx bij de uitgang op hem te wachtenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:06 schreef cinsan het volgende:
marciano en martin elkaar weergezien insta martin
Ik vond ook mexx en martin er erg ontspannen uitzien. En het weerzien was gewoon heel hartelijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij stond ook samen met Mexx bij de uitgang op hem te wachten
Dan was Zoe daarvoor gegaan, want die zoekt een rijke vent en wil niet werken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:08 schreef Giggio het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die had ik wel een aantal maanden in de loods willen zien zitten
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:12 schreef Harry het volgende:
[..]
Dan was Zoe daarvoor gegaan, want die zoekt een rijke vent en wil niet werken.
Ze hebben het over 5 spellen, een knikkerbaan, een fietsspel, een rekenspel.... weet ik veel wat nog meer, de één zegt 'misschien' en de volgende zegt 'het is zo'quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, en dan net zo laten praten als op die opnames.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:33 schreef xsaskiax het volgende:
Ik had het trouwens veel leuker voor ze gevonden als ze Hannelore er neergezet hadden, eindelijk een gezicht bij de stem die ze al een jaar hoorden![]()
Ja, ze heeft zelf weleens letterlijk gezegd in de loods dat ze hem wel zag zitten om die reden 😄😄quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:12 schreef Harry het volgende:
[..]
Dan was Zoe daarvoor gegaan, want die zoekt een rijke vent en wil niet werken.
Hannelore heeft meegedaan aan dat programma Special Forces…. Was heftig, ze moest al snel afhakenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:33 schreef xsaskiax het volgende:
Ik had het trouwens veel leuker voor ze gevonden als ze Hannelore er neergezet hadden, eindelijk een gezicht bij de stem die ze al een jaar hoorden![]()
Het was toch knikkeren?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog 3 nachtjes en weten het zekerquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben het over 5 spellen, een knikkerbaan, een fietsspel, een rekenspel.... weet ik veel wat nog meer, de één zegt 'misschien' en de volgende zegt 'het is zo'
uur en kwartier reclame. of minsten een uurquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, sowieso wie er wint en hoe ze het allemaal gaan laten zien.
Een 2 uur durende finale, dus ik hoop niet dat het al te langdradig wordt.
Beetje vaart erin graag!
Die wil je niet zien…echt niet…quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:33 schreef xsaskiax het volgende:
waarom niet? Lijkt mij persoonlijk erg leuk om de persoon die bij een stem hoort, in het echt te zien.quote:
Ze heeft niet echt een face for TV o.a….quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:44 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom niet? Lijkt mij persoonlijk erg leuk om de persoon die bij een stem hoort, in het echt te zien.
wie weet is dat achter de schermen allang gebeurd in kamer 5
Ik denk dat Hannelore meer een achter de schermen persoon is, niet iedereen wil met zijn poffertjesporum op tvquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:44 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom niet? Lijkt mij persoonlijk erg leuk om de persoon die bij een stem hoort, in het echt te zien.
wie weet is dat achter de schermen allang gebeurd in kamer 5
Met nadruk op poffertjesporum inderdaad.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Hannelore meer een achter de schermen persoon is, niet iedereen wil met zijn poffertjesporum op tv
Ik vind haar geen lelijke vrouw hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Met nadruk op poffertjesporum inderdaad.
Zeg je dat nou echt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze heeft niet echt een face for TV o.a….
Ok ik vind van niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeg je dat nou echt?
Ze heeft een heel normaal uiterlijk, gewoon leuke gemiddelde vrouw.
Met een hele mooie stem.
Exactementquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeg je dat nou echt?
Ze heeft een heel normaal uiterlijk, gewoon leuke gemiddelde vrouw.
Met een hele mooie stem.
Dat mag uiteraard. Ik vind het gewoon onnodig om iemands uiterlijk af te kraken. Ze is gewoon de stem.quote:
En dat moet zo blijven, lijkt me duidelijk. Overigens vond ik haar stem en intonatie/Tone of voice een beetje irritant.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard. Ik vind het gewoon onnodig om iemands uiterlijk af te kraken. Ze is gewoon de stem.
Notedquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat moet zo blijven, lijkt me duidelijk. Overigens vond ik haar stem en intonatie/Tone of voice een beetje irritant.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:28 schreef Verida het volgende:
het is maar een klein groepje oud-bewoners wat zich meldt op social media.
Iemand nog iets vernomen van Babette, morrie of Zoe?
Kwam het toevallig tegen toen ik gisteren op twitter aan het lezen was. Ze heeft nog wel meer filmpjes zag ik net. Van andere bewoners weet ik niet.quote:
welke , die met die spruitjes is geweest en gehaaldquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:41 schreef engine het volgende:
Is die recordpoging eigenlijk nog geweest?
oh okay ik zag ze net in de tv uitzending nog oefenen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
welke , die met die spruitjes is geweest en gehaald
hebben ze voor 5 per sushi van gekregenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
oh okay ik zag ze net in de tv uitzending nog oefenen.
Ahhh die sushi heb ik wel voorbij zien komen ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
hebben ze voor 5 per sushi van gekregen
Je ziet op tv meer dan op ds streamsquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:03 schreef engine het volgende:
Wendy en Sasha hebben zelfs een teken bedacht
Ik heb dit allemaal gemist vorige week. Vind het toch nog wel leuk om te zien
Vorige week sowieso bijna geen streams kunnen kijken. De uitslag weet ik natuurlijk maar verder heel weinig van gezien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet op tv meer dan op ds streams
zag je de handen vanWendy trillen, jee zegquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Vorige week sowieso bijna geen streams kunnen kijken. De uitslag weet ik natuurlijk maar verder heel weinig van gezien.
Ja die kan er echt heel slecht tegen, dat soort momenten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zag je de handen vanWendy trillen, jee zeg
En dan die `Isaac met zijn schatje schatje schatjequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die kan er echt heel slecht tegen, dat soort momenten.
Ja echt een kwal van een ventquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan die `Isaac met zijn schatje schatje schatje
Dezelfde dingen komen ook heel naders over met muziekquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet op tv meer dan op ds streams
Hoe vies, vals en gemeen kijk die vent zeg, dat valt op zo groot beeld beter op dan op de ipadquote:
Ja heb ik ook gezien. Niet mijn type mens.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe vies, vals en gemeen kijk die vent zeg, dat valt op zo groot beeld beter op dan op de ipad
Hij wilde nu naaien, nu is hij zelf genaaidquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:22 schreef Deatheyee het volgende:
Flauwe opmerking van Sasha ook wel naar Erik toe... Ik snap dat het spel hard gespeeld wordt, maar zo'n opmerking verwacht ik niet van haar.
Kon maar één plan winnenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wilde nu naaien, nu is hij zelf genaaidprachtige opmerking van haar
Ze hadden Bern of Sasha tegenover Isaac moeten zetten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:21 schreef Dotteke het volgende:
Wendy heeft het moeilijk dat ze zo gestemd heeft lijkt mij
Ja duurde best lang. een vanErik werd afgekeurd, en 20 minuten later toch goedgekeurd \Erik had wel heel veel worpen O-e-nieuws naar de afgekeurde kegel gedaan dus eigenlijk is Isaac heel erg gematstquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:24 schreef engine het volgende:
Ik heb toen de opdracht begon veel gelezen dat dit heel lang zou gaan duren maar het ziet er eigenlijk niet zo heel moeilijk uit.
Dat is niet eerlijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja duurde best lang. een vanErik werd afgekeurd, en 20 minuten later toch goedgekeurd \Erik had wel heel veel worpen O-e-nieuws naar de afgekeurde kegel gedaan dus eigenlijk is Isaac heel erg gematst
Wauw, ik heb de livestreams niet gezien (helaas wel alle spoilers gehoord, dus ik doe mee in dit topic), maar dat zou echt heel oneerlijk zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja duurde best lang. een vanErik werd afgekeurd, en 20 minuten later toch goedgekeurd \Erik had wel heel veel worpen O-e-nieuws naar de afgekeurde kegel gedaan dus eigenlijk is Isaac heel erg gematst
Ja die was op de stream ook wel omgegaan. Alleen lieten ze nu op tv niet zien dat hij eerst afgekeurd wasquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:29 schreef spapaars het volgende:
Ze houden het spannend.
Wel raar dat de kegel die Erik wel had geraakt en later werd weggehaald op tv gewoon werd omgegooid.
Ik blijf het ook bizar vinden, oneerlijk richting de deelnemers. Zo slecht voorbereiden en oneerlijke jurering.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:33 schreef engine het volgende:
Ik vond de opdrachten in de laatste maand vaak leuk maar dit soort gepruts zou daar niet bij moeten horen. Amateuristisch. Zelfde als met die opdracht van Jasper.
ZO wordt het ook een oneerlijke strijdquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:33 schreef engine het volgende:
Ik vond de opdrachten in de laatste maand vaak leuk maar dit soort gepruts zou daar niet bij moeten horen. Amateuristisch. Zelfde als met die opdracht van Jasper.
het is nu de cotvquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:36 schreef D. het volgende:
Wat een drukte hier, doen de streams het weer?
Herhaling van de streamsquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:36 schreef D. het volgende:
Wat een drukte hier, doen de streams het weer?
Hopelijk spoileren we niksquote:
Ik vind haar stem ook mooier dan haar hoofdquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze heeft niet echt een face for TV o.a….
Er is gewoon compleet vals gespeeld natuurlijk en ze hebben er helemaal nul van laten zien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:
Zouden er misschien wat fotootjes of linkjes van geplaatst kunnen worden, voor de lezers die geen insta of Facebook hebben. Waaronder ikzelf.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:28 schreef Verida het volgende:
Je kan een account maken die je alleen gebruikt om te volgen. het hoeft geen persoonlijk account te zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:48 schreef Daana316 het volgende:
[..]
[..]
Zouden er misschien wat fotootjes of linkjes van geplaatst kunnen worden, voor de lezers die geen insta of Facebook hebben. Waaronder ikzelf.
maar dan nog, als mensen dan toch specifiek refereren naar een post van hierbuitem, leuk en gemakkelijk dat er een capje bij zit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:05 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Je kan een account maken die je alleen gebruikt om te volgen. het hoeft geen persoonlijk account te zijn.
De grote rode balk beperkt dat meestal omdat ze ook soms met niet oud deelnemers op de foto staan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:06 schreef realkijkers het volgende:
[..]
maar dan nog, als mensen dan toch specifiek refereren naar een post van hierbuitem, leuk en gemakkelijk dat er een capje bij zit.
Je ziet andere dingen dan op de streams, en het oneerlijke van het nominatie spel tussen Erik en Isaak is er uit gelatenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
En dan hopen dat het misschien anders loopt?
Hier mogen we vrijuit praten. in tv nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens Erik heeft 20 min op een toch goed gekeurde pion staan gooienquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:46 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Er is gewoon compleet vals gespeeld natuurlijk en ze hebben er helemaal nul van laten zien.
Nogal een verschil of je met 3-0 voorstaat of in een keer 2-1 en je veel worpen gooit die eigenlijk niet gegooid hadden moeten worden.
Ik vind dit nog steeds niet kunnen,deze opdracht had gecanceld moeten worden of opnieuw begonnen bij 3-0.
Ja op insta genoeg van Zoequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:28 schreef Verida het volgende:
Had niet anders verwacht van FEBOquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet andere dingen dan op de streams, en het oneerlijke van het nominatie spel tussen Erik en Isaak is er uit gelaten
Ja een aangezien ze ze altijd alles filmpjes laten veriwijderen zal er ook geen bewijs meer zijn mocht Erik er nog tegen in protest gaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:14 schreef realkijkers het volgende:
H
[..]
Had niet anders verwacht van FEBO
Febo deed het erger dan mirthe.. richting Erikquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:20 schreef Was-beer het volgende:
Net de uitzending gezien. Toch wel sneu voor Erik hoor, vertrouwde bijna blind op Mirthe en dan zo genaaid worden. Maar goed, dat is het spel
Erik trok naar Isaac toe. Daar raakte Mirthe door van de leg.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:20 schreef Was-beer het volgende:
Net de uitzending gezien. Toch wel sneu voor Erik hoor, vertrouwde bijna blind op Mirthe en dan zo genaaid worden. Maar goed, dat is het spel
Ja toch welquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Nog redelijk veel users met afkickverschijnselen hier zie ik
Hij wilde zelf ook Bern en Sasha naaien dus kreeg het terug op zijn bordjequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:15 schreef woxxel het volgende:
Ik vond het achteraf ook balen voor Erik dat hij door iedereen genaaid werd.
Maar hij begon ook best fanatiek en drammerig te doen.
leuk interview.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:45 schreef Tascha071 het volgende:
Tja en dan zit ik op de bank met m’n bakkie koffie… zonder op mijn telefoon de live streams en fok. Ik mis het!!!
Wel vond ik dit interview met Jappie. …
Weet niet of dat al te zien is geweest. En ik hoop dat de link werkt. Nl de eerste keer dat ik probeer zo iets te delen.
Leuk filmpje, mooi om te zien dat hij helemaal niet rancuneus of boos is, terwijl de eliminatie redelijk oneerlijk was.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:53 schreef Verida het volgende:
[..]
leuk interview.
maar ook deze eliminatie blijft natuurlijk bizar. Hij had de vlag gewoon goed, het land goed en had alle letters van het land goed.
alleen sprak hij de ou niet uit als oe.
zat ik ook te denken, hij is niet rancuneus en trapt helemaal niet naquote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk filmpje, mooi om te zien dat hij helemaal niet rancuneus of boos is, terwijl de eliminatie redelijk oneerlijk was.
Beetje stom dat ze in het filmpje van de eliminatie wat je hier ziet Zoe laten zien, die was al naar huis
Nou succes Wanda, alles draait om zijn motor dus benieuwd wat de vernielde relatie door jullie beiden jullie gaat brengen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:45 schreef Tascha071 het volgende:
Tja en dan zit ik op de bank met m’n bakkie koffie… zonder op mijn telefoon de live streams en fok. Ik mis het!!!
Wel vond ik dit interview met Jappie. …
Weet niet of dat al te zien is geweest. En ik hoop dat de link werkt. Nl de eerste keer dat ik probeer zo iets te delen.
Een OE uitspreken als een A is toch heel wat anders. Hij heeft het gewoon te slordig gedaan en accepteert het omdat hij weet dat hij fout zat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:33 schreef engine het volgende:
hij beseft nu dat er nog een leven is na zijn motorsport heeft hij zelf gezegdquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou succes Wanda, alles draait om zijn motor dus benieuwd wat de vernielde relatie door jullie beiden jullie gaat brengen.
En dat houdt in?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:31 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij beseft nu dat er nog een leven is na zijn motorsport heeft hij zelf gezegd
wat hebben ze je gedaan?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou succes Wanda, alles draait om zijn motor dus benieuwd wat de vernielde relatie door jullie beiden jullie gaat brengen.
Wandaquote:
Ze hebben mij niks gedaan, maar Wanda had een vriend en dan vind ik het niet meer dan logisch dat je afstand houdt van zo iemand. Wanda had dat natuurlijk ook moeten doen maar ervaring leert dat als je de ene voor de andere inruilt het geen lang leven beschoren is. Heeft helemaal niets met gunnen of misgunnen te maken. En ja, de motorsport is zijn werk en dat houdt in dat hij veel van huis zal zijn om te trainen dus nu maar afwachten of een relatie dit gaat overleven. Hij wil voor de wereldtitel gaan dus dat wordt keihard werken zonder afleiding. Dit is mijn mening en dat mag dus neem het niet zo persoonlijk. We gaan het zien.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:37 schreef Verida het volgende:
[..]
wat hebben ze je gedaan?
Ik gun het ze van harte dat het wat wordt, lijkt me een leuk stel bij elkaar.
en logisch toch dat alles om zijn motor draait? Het is zijn werk.
Ik heb het gevoel dat jij het liefste zou zien dat dit helemaal niet goed gaat lopenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:43 schreef Verida het volgende:
[
[..]
Ze hebben mij niks gedaan, maar Wanda had een vriend en dan vind ik het niet meer dan logisch dat je afstand houdt van zo iemand. Wanda had dat natuurlijk ook moeten doen maar ervaring leert dat als je de ene voor de andere inruilt het geen lang leven beschoren is. Heeft helemaal niets met gunnen of misgunnen te maken. En ja, de motorsport is zijn werk en dat houdt in dat hij veel van huis zal zijn om te trainen dus nu maar afwachten of een relatie dit gaat overleven. Hij wil voor de wereldtitel gaan dus dat wordt keihard werken zonder afleiding. We gaan het zien.
hij kon het altijd al goed vinden met mirthe, dus lijkt me logisch dat hij dan meer met haar optrok toen er steeds minder bewoners kwamenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:50 schreef Chea49 het volgende:
Nu was duidelijk te zien dat Wendy het er zwaar mee heeft te moeten liegen in iemands gezicht, ze zei het zélf. Ze maakt zich véél te druk. Anderen hebben hetzelfde met haar gedaan en dat al maanden achtereen. De een kan dat nu eenmaal beter dan de ander. En wat Erik betreft, die liep steeds maar achter Mirthe aan en rekende erop dat zij hem wel zou steunen. Waarschijnlijk omdat hij haar leuk vindt dus dat was wel ff schrikken toen Mirthe hem niet bleek te steunen. Hij dacht haar al helemaal ingepakt te hebben.
Wanneer je dat vergelijkt met de reactie van Bern, op zijn verlies. Een groot verschil!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:07 schreef Verida het volgende:
[..]
overigens heeft Erik zijn verlies heel sportief opgepakt vond ik.
ook de reactie van Bern vond ik heel begrijpelijkquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:10 schreef Harry het volgende:
[..]
Wanneer je dat vergelijkt met de reactie van Bern, op zijn verlies. Een groot verschil!
Gedrag:quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
ook de reactie van Bern vond ik heel begrijpelijk
Ik had alleen van Erik niet zo'n reactie verwacht .
bern is iemand die niet graag veliest , lijkt of hij dan gefaald heeft , dus snap zijn reacktie welquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Gedrag:
Bern vond, dat hij de winnaar was. Erik wilde graag de winnaar worden.
Erik had het ook altijd over "zijn prijzenpot "quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Gedrag:
Bern vond, dat hij de winnaar was. Erik wilde graag de winnaar worden.
Wauw, daar zijn nu heel wat kilootjes af. Maar waarschijnlijk komen die er snel weer aan omdat zij een echte McDonaldfan is.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:14 schreef Tascha071 het volgende:
En kijk hier Zoë dan.
https://fb.watch/mBxRE_pWyV/
Of ze is gewoon heel blij met hoe ze is afgevallen en gaat eraan werken om het zo te houdenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wauw, daar zijn nu heel wat kilootjes af. Maar waarschijnlijk komen die er snel weer aan omdat zij een echte McDonaldfan is.
Lijkt mij ook balen hoor en inderdaad uit de een zich anders over dit verlies dan de ander. Je hebt het bijna aan kunnen raken en toch grijp je er naast. Verbaasde mij ook nogal dat Erik er erg rustig onder bleef vooral gezien het feit dat het niet helemaal eerlijk voor hem is verlopen. Ik had geprotesteerd over die fout met die ene kegel en ik weet zeker dat iedereen hem gesteund zou hebben. Wat dát betreft voor Erikquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Erik had het ook altijd over "zijn prijzenpot "![]()
De een toont het anders dan de ander. Maar dat je teleurgesteld bent dat je niet gewonnen hebt, lijkt mij volkomen logisch.
En dan helemaal als de groep nog maar zo klein is geworden en dus de hoofdprijs erg dichtbij is.
Interview in de auto, ben de naam kwijt van dat programma, zat ze zich alweer aardig vol te stouwen met nuggets, hamburger en frites.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Of ze is gewoon heel blij met hoe ze is afgevallen en gaat eraan werken om het zo te houden
dat is een programma dat heeft te maken met de macquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Interview in de auto, ben de naam kwijt van dat programma, zat ze zich alweer aardig vol te stouwen met nuggets, hamburger en frites.
Ben ik helemaal met je eens en inderdaad gaan ze altijd naar de Mac maar ik wist niet dat dat sponsoring was! Hopelijk past ze nu wel op want ze zag er steeds beter uit. En thuis is de verleiding natuurlijk véél groter dan in de loods waar ze af en toe weinig hadden.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:53 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is een programma dat heeft te maken met de mac
en na een jaar geen mac, is het toch heerlijk om een keer helemaal los te gaan op eten van de mac,
DIe zgn misgooi hebben ze laten zien hoor alleen hebben ze niet laten zien dat hij afgekeurd was en dat hji 20 min later toch weer werd goed gekeurdquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:33 schreef Chea49 het volgende:
Het einde van het kegelspel tussen Isaac en Erik was toch nog niet te zien in de tv uitzending? Wie weet zien we dus nog die zgn misgooi van Erik. Die boze en best wel agressieve blik van Isaac naar Mirthe toe is allesbehalve sportief aangezien hij vanaf het begin heeft gezorgd dat anderen op de stip kwamen en niet zijn bro en hij. Hij is boos dat het nu eindelijk zover is en hij er zèlf op komt en owee dat mag natuurlijk niet want hij is the big boss. Wat mij betreft gun ik hem niet de hoofdprijs. Hij doet alsof hij de énige is die daar recht op heeft dus laat Sasha a.u.b. winnen!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Wat ziet Babette er vreemd uit op dat filmpjequote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:14 schreef Tascha071 het volgende:
En kijk hier Zoë dan.
Je zou toch denken dat ze tijd met hun gezin zouden doorbrengen als je een jaar weg geweest bent.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:14 schreef Tascha071 het volgende:
En kijk hier Zoë dan.
Dat filmpje is opgenomen voordat het programma begon.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze tijd met hun gezin zouden doorbrengen als je een jaar weg geweest bent.
O ik zag iets anders ik zag Martin met Marciano reageer op de verkeerdequote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat filmpje is opgenomen voordat het programma begon.
Ja, maar Marciano woont niet bij z'n ex en kinderen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zag iets anders ik zag Martin met Marciano reageer op de verkeerde
Link werkt niet meerquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:17 schreef Tascha071 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CwR_gckoQ3n/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Dat is het nadeel van linkjes posten van stories op Instagram, die stories blijven maar 24 uur staan, daarna zie je ze niet meer.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Link werkt niet meer
Quote: Deze pagina is niet beschikbaar.
De door jou gevolgde link is mogelijk buiten werking of de pagina is verwijderd. Ga terug naar Instagram.
Dan zou je ook geen jaar weg gaan..quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze tijd met hun gezin zouden doorbrengen als je een jaar weg geweest bent.
Dat is ook iets wat ik heel raar vquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:11 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dan zou je ook geen jaar weg gaan..
tijdschrift lindaquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:05 schreef Tascha071 het volgende:
Op de Facebook pagina van Babette staat dat ze morgen een interview met Linda heeft.
Babette werd ongewild landelijk nieuws, doordat Marciano haar de mond snoerde. Dat zal dan ook ter sprake komen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:05 schreef Tascha071 het volgende:
Op de Facebook pagina van Babette staat dat ze morgen een interview met Linda heeft.
Ja en dat weet jij?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:03 schreef Harry het volgende:
[..]
Babette werd ongewild landelijk nieuws, doordat Marciano haar de mond snoerde. Dat zal dan ook ter sprake komen.
Naar mannekequote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:32 schreef engine het volgende:
Opdracht is geweest en Isaac weer debiel doen. Wat een clown is het ook.
Ik durf bijna niet te kijken vrijdagquote:
Ik ga er van uit dat `Isaac wint, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te kijken vrijdag
Ik ken ze niet eens allemaal.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:07 schreef engine het volgende:
Toch wel leuk die terugblikken. Mooie momenten toen ze nog met heel veel waren
Ik toch wel heel veel welquote:
Heb weinig meer gekregen in de maand sept, omdat toen het net begon mijn vader een hersenbloeding kreeg en ik veel in Enschede zatquote:
Ah ja dan is dat even belangrijker.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb weinig meer gekregen in de maand sept, omdat toen het net begon mijn vader een hersenbloeding kreeg en ik veel in Enschede zat
Ik de tv uitzending komt hij nog valser overquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:19 schreef engine het volgende:
Isaac wordt in de tv uitzending ook echt gepresenteerd als iemand die in zijn eentje strijd tegen de rest. Je ziet alleen nog maar stoere praat van hem.
"ik ben the lonely warrior"
Dat ook. Maar het voelt een beetje als een inleiding naar zijn winst zoals ze hem nu presenteren.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik de tv uitzending komt hij nog valser over
O zo kijk ik er niet naar eigenlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ook. Maar het voelt een beetje als een inleiding naar zijn winst zoals ze hem nu presenteren.
Misschien is dat mijn perceptiequote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo kijk ik er niet naar eigenlijk.
Kan iedereen kijkt het op zijn manier en daar is ook niets mis meequote:
Ja die gaan er misschien morgen uit en dan mMirthe vrijdag en dan de finalequote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:27 schreef engine het volgende:
Ik denk dat er nog 3 deelnemers zijn als de laatste uitzending begintDe opdracht waarbij Wendy en Bern vertrekken zit pas in de uitzending van morgen.
Dus weer dikke bullshit van Jeff dat speciaal hij er niet bij mocht zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:12 schreef magnaal het volgende:
Babette onderweg naar haar broer in Frankrijk. Dat kan, want niemand mag bij de finale zijn. Stond in de tv gids
Maar dan is het toch raar dat ze een lijst mochten opgeven waar dan familie - en als ze dat wilden oud kandidaten - mochten opgeven? Gaat het niet over twee verschillende dingen? Het spel afgelopen maandag waar de mensen van die lijst bij mochten zijn, en vrijdag (of een andere dag een opgenomen iets) in de studio? Of zo.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus weer dikke bullshit van Jeff dat speciaal hij er niet bij mocht zijn.
Jeff beweert dat hij voor de finale is uitgenodigd door Isaac en toch niet mocht komen van de regiequote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus weer dikke bullshit van Jeff dat speciaal hij er niet bij mocht zijn.
wat vrijdag word uitgezonden is op tv , is afgelopen maandag opgenomenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:49 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Maar dan is het toch raar dat ze een lijst mochten opgeven waar dan familie - en als ze dat wilden oud kandidaten - mochten opgeven? Gaat het niet over twee verschillende dingen? Het spel afgelopen maandag waar de mensen van die lijst bij mochten zijn, en vrijdag (of een andere dag een opgenomen iets) in de studio? Of zo.
Overigens geen idee of die claim van aandachtshoer Jeff waar is hoor.
zal dan wel een reden voor zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:07 schreef juul. het volgende:
[..]
Jeff beweert dat hij voor de finale is uitgenodigd door Isaac en toch niet mocht komen van de regie
Met veel reclameblokken vrees ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
de winnaar maar ook hoe ze je 2 uur lang gaan bezighouden
Zou kunnen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:03 schreef Harry het volgende:
[..]
Babette werd ongewild landelijk nieuws, doordat Marciano haar de mond snoerde. Dat zal dan ook ter sprake komen.
zoals werd opgelezen door Imma destijds:quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:49 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Maar dan is het toch raar dat ze een lijst mochten opgeven waar dan familie - en als ze dat wilden oud kandidaten - mochten opgeven? Gaat het niet over twee verschillende dingen? Het spel afgelopen maandag waar de mensen van die lijst bij mochten zijn, en vrijdag (of een andere dag een opgenomen iets) in de studio? Of zo.
Overigens geen idee of die claim van aandachtshoer Jeff waar is hoor.
Jaquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:49 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Maar dan is het toch raar dat ze een lijst mochten opgeven waar dan familie - en als ze dat wilden oud kandidaten - mochten opgeven?
Als Babette bij kamer 5 wellicht achteraf heeft aangegeven (als 40 jarige) dat het voor haar niet over haar eigen grenzen heen ging, is er niets verkeerds gebeurd.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 00:45 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Zou kunnen.
En het zag er zeker raar uit, het klink ook wel heftig dwingend.
Maar het was ook veel stream wissel er voor en er na. Om maar een slag om de arm te nemen. De context is voor ons niet helemaal duidelijk.
Blijkbaar heeft Babette er andere ideeën over? Ze hebben elkaar toch al gezien en zo, buiten?
En ook de FEBO, als er het echt zo erg was, zouden ze het risico op gedoe voor hun niet nemen, dan lag Marciano er wel uit, alleen al om te voorkomen dat het hun gedoe oplevert.
Geen idee he, ik denk ook maar ff hard op.
Zou toch ook ergens wel zeur naleven bij Bern, die toch liever wat anders wou dan Sasha, ipv Isaac tegen erik.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die gaan er misschien morgen uit en dan mMirthe vrijdag en dan de finale
Ja daarom vind ik het ook altijd leuk om de tv uitzendingen te kijken. De combinatie streams en tv geeft een beter plaatje van het geheel.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 00:52 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Zou toch ook ergens wel zeur naleven bij Bern, die toch liever wat anders wou dan Sasha, ipv Isaac tegen erik.
Met Erik er nog in had bern wel meer kans gehad bij die stapel opdracht.
Al weet ik ook niet wie er dan weg was gegaan ipv Erik..
Isaac niet, die werd m.i. echt wel geholpen door Febo, al gooide hij ze natuurlijk zelf, kreeg hij wel meer kansen.
Ach ja.
Op tv wel grappig hoe het zo anders in beeld wordt gebracht, dat frisbee op de pionnen.
Sowieso opvallend hoe Wendy telkens als naïeve zwakke lieveling wordt neergezet en Isaac als kwade boeman.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ook. Maar het voelt een beetje als een inleiding naar zijn winst zoals ze hem nu presenteren.
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:48 schreef spapaars het volgende:
Denk dat Dotteke hier op reageerde en inderdaad zou ik liever bij mijn kinderen zijn en later pas die uitstapjes met vrienden gaan maken. Tis maar net wat je belangrijk vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke context het ook was, hij had uit het programma gegooid moeten worden. Het is toch niet normaal meer dat je iemand op deze manier de mond snoert of op welke manier dan ook. Het is een vorm van onderdrukking maar dat is MIJN mening hoor.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 00:45 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Zou kunnen.
En het zag er zeker raar uit, het klink ook wel heftig dwingend.
Maar het was ook veel stream wissel er voor en er na. Om maar een slag om de arm te nemen. De context is voor ons niet helemaal duidelijk.
Blijkbaar heeft Babette er andere ideeën over? Ze hebben elkaar toch al gezien en zo, buiten?
En ook de FEBO, als er het echt zo erg was, zouden ze het risico op gedoe voor hun niet nemen, dan lag Marciano er wel uit, alleen al om te voorkomen dat het hun gedoe oplevert.
Geen idee he, ik denk ook maar ff hard op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |