tja, het banjeren zal misschien een act zijn geweest.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welk gedrag zou dan de act zijn, vraag ik me af
en dat hij ervoor ging zorgen dat bern gen werk meer vond als gym leraarquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:31 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, het banjeren zal misschien een act zijn geweest.
wat ik kwalijker vindt is de enorme haat (dat is het haast) tegen Bern en Sasha, wat hebben die gedaan vraag ik me dan af.
blijven roeptoeteren dat hij Bern binnen een half uur in een burnout zou hebben of verkondigen dat Sasha een heel zwart hart heeft.
dat heeft hij gezegd toen hij nog in de loods zatquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
en dat hij ervoor ging zorgen dat bern gen werk meer vond als gym leraar
voor zijn grote fanclub wel en die zijn even erg als hij, zeg niks negatief over hem , dan word je bijna levend gevildquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:33 schreef woxxel het volgende:
1 ding is wel gelukt. Hij is de meest besproken type van die loods.
Misschien bedoelen ze dat met publiekslieveling.
vorige week nog op vraag wat vind je van de roast van bern , zijn antwoord geef die gast een eigen schow , cynisme droop van zijn smoelwerk afquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:33 schreef Verida het volgende:
[..]
dat heeft hij gezegd toen hij nog in de loods zat
die andere dingen heeft hij vrij recent op zijn instagram gezet. Dat begrijp ik niet. Waarom zou je zoiets blijven roepen?
Ik ook, sowieso wie er wint en hoe ze het allemaal gaan laten zien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:31 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben toch benieuwd naar vrijdag!
Ik ook maar ben bang voor een desillusie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:31 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben toch benieuwd naar vrijdag!
Qua hoe t in beeld gebracht wordt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ook maar ben bang voor een desillusie.
de winnaar maar ook hoe ze je 2 uur lang gaan bezighoudenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Qua hoe t in beeld gebracht wordt?
Ik ben ook bang dat het een langdradig gebeuren wordt, ik heb daar zo'n hekel aan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
de winnaar maar ook hoe ze je 2 uur lang gaan bezighouden
een soort van dit?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:56 schreef wolffie het volgende:
Hoop dat sasha heeft gewonnen, en wil dan isaak kop zien vol in beeld😁
met heel veel lange reclameblokken om de uitzending te vullen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat het een langdradig gebeuren wordt, ik heb daar zo'n hekel aan.
Ik ook ..quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat het een langdradig gebeuren wordt, ik heb daar zo'n hekel aan.
K'chingquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:15 schreef Verida het volgende:
[..]
met heel veel lange reclameblokken om de uitzending te vullen.
Het programma opnemen, en vanaf ongeveer 20 minuten nadat de show is begonnen, beginnen met terugkijken, en uiteraard bij de reclames lekker doorspoelen. Dan kom je ongeveer tegelijkertijd met het einde van de show uit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:15 schreef Verida het volgende:
[..]
En terugblikken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Pardon?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
voor zijn grote fanclub wel en die zijn even erg als hij, zeg niks negatief over hem , dan word je bijna levend gevild
Stond dat bij de foto die hij plaatste dan? Het is niet zo dat als hij een foto plaatst in een auto dat hij dan naar Lelystad gaat..quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij was wel met kim naar lelystad gereden stond foto van in vorige cos.
niks pardon , moet je maar eens op fb kijken , 1 negatief woord over hem en je krijgt hele horde gestoorde fans in je nekquote:
hmmmmmmmm ze stonden bijna aan de loodsquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Stond dat bij de foto die hij plaatste dan? Het is niet zo dat als hij een foto plaatst in een auto dat hij dan naar Lelystad gaat..
Ik denk dat er heel veel terugblikken zijn. Kan me niet voorstellen dat ze tijdens de finale hele lange opdrachten krijgen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |