Sta al 4 weken op ene Luka op Schiphol te wachten.quote:
Oh dus deze komt van de scouting die ook Trauner en Aursnes tipten? Nou top.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het verhaal is nu dat hij komt van de 'oude' scouting, niet van de 'nieuwe' scouting. (Lol)
Dat je niet meteen alle lijstjes door de shredder gooit en helemaal opnieuw begint omdat er toevallig 2 scouts een iets andere positie hebben gekregen lijkt me best logisch, maar wie ben ik.
Iemand was vorig jaar augustus ook de hele maand op ene Wilfried uit Zürich te wachtenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sta al 4 weken op ene Luka op Schiphol te wachten.
Ik zou het wel humor vinden voor @ZKA dat er nu binnen 24 uur weer een compleet andere speler dan Ivanusec wordt aangekondigd. Na zijn berichten over Stojkovic en Stengs en Ueda die maar onbeduidende roddeltjes waren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:08 schreef Erasmus het volgende:
Heb zo geen zin in een Gnoto 2.0
Hele maand gehyped om fucking saus
Het is gewoon triest, gewoon in allemaal bochten wringen om maar te “bewijzen” dat de huidige scouting heel de dag uit zijn neus loopt te vreten en niks in te brengen heeft.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het verhaal is nu dat hij komt van de 'oude' scouting, niet van de 'nieuwe' scouting. (Lol)
Dat je niet meteen alle lijstjes door de shredder gooit en helemaal opnieuw begint omdat er toevallig 2 scouts een iets andere positie hebben gekregen lijkt me best logisch, maar wie ben ik.
ZKA is een parodie op zichzelf aan het worden, maar dat spreekt voor zich. Hoeven wij geen moeite voor te doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het wel humor vinden voor @:zka dat er nu binnen 24 uur weer een compleet andere speler dan Ivanusec wordt aangekondigd. Na zijn berichten over Stojkovic en Stengs en Ueda die maar onbeduidende roddeltjes waren.
Ik vermoed een beetje dat de Geert-transfer ervoor gaat zorgen dat er nog heel wat mutaties gaan plaatsvinden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:29 schreef Erasmus het volgende:
Ik hoop dat @:ZKA mij deze week vurig tagt met een emotioneel bericht zodra Ivanusec binnen is.
"Zie je wel dat ik gelijk had?! Stelletje hoerenzonen [ afbeelding ]"
De komst van die Kroaat is de enige transfer die mij nu boeit eerlijk gezegd.
Welkom Lingr en toekomstige keeper maar ik schenk jullie wel na de window pas aandacht
Inderdaad, ze willen meerdere spelers tegelijk halen, en door pas volgend jaar te betalen kun je het geld van nu uitgeven aan twee andere spelers. Of dat slim is moet nog blijken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad gewoon een uitgestelde betaling of betaling in termijnen waarin het eerste bedrag heel laag is. Maar dat is niet hetzelfde als huur. Ach ja, boeit verder ook niet.
Ik zag dat Lingr ook gewoon weer ergens bovenaan een WyScout lijstje stond. Ik voorspel bij deze dat dat het argument gaat worden waarom hij niet door de scouting is aangedragen.
[ twitter ]
Tsja, als je een beetje speelt met je filters en je beperkt tot beste (aanvallende) middenvelders uit de Tsjechische competitie kan je elke speler wel hoog in een lijstje krijgen.
Dan worden we heel misschien nog verwend met een exotische verrassing (al wordt het qua tijd erg krap).quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vermoed een beetje dat de Geert-transfer ervoor gaat zorgen dat er nog heel wat mutaties gaan plaatsvinden.
Helaas @:pisces29 @:onlogisch
Die hebben ook gewoon voor een miljoen of 80 verkocht en geven niet eens zoveel minder dan ons uit trouwens als je het naast elkaar legt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze willen meerdere spelers tegelijk halen, en door pas volgend jaar te betalen kun je het geld van nu uitgeven aan twee andere spelers. Of dat slim is moet nog blijken.
Overigens wel interessant, PSV had vorig jaar weinig geld en nu kan men ineens de wereld kopen, het voelt als die periode van Makaay en zo, een seizoen waar we veel jaren last van hebben gehad en bijna waren we kapot zelfs. Grootste overeenkomst? Bosz! Je zou kunnen zeggen dat PSV een enorm groot risico neemt door hem te geven wat ie wil.
Ik hoop vooral dat ze dan voor een echt goede rechtsback gaan in plaats van die Braziliaanse houthakker.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan worden we heel misschien nog verwend met een exotische verrassing (al wordt het qua tijd erg krap).
GeertGod
Rekenen is niet je sterkste vak hè?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze willen meerdere spelers tegelijk halen, en door pas volgend jaar te betalen kun je het geld van nu uitgeven aan twee andere spelers. Of dat slim is moet nog blijken.
Overigens wel interessant, PSV had vorig jaar weinig geld en nu kan men ineens de wereld kopen, het voelt als die periode van Makaay en zo, een seizoen waar we veel jaren last van hebben gehad en bijna waren we kapot zelfs. Grootste overeenkomst? Bosz! Je zou kunnen zeggen dat PSV een enorm groot risico neemt door hem te geven wat ie wil.
Als ze verliezen van Rangers is de shit aan. Die verkopen waren vorig jaar om het gat te dichten, ze moesten Gakpo verkopen. Kun je nu moeilijk zeggen dat ze zoveel transfergeld én salaris kunnen betalen. Ja er is wat verkocht, maar ze nemen echt een risico met een categorie spelers die boven de onze ligt en te duur voor ons zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hebben ook gewoon voor een miljoen of 80 verkocht en geven niet eens zoveel minder dan ons uit trouwens als je het naast elkaar legt.
Het hele 'kreeg zijn zin al' gezeik begint me zo de strot uit te hangen. Niet met zoveel woorden maar ook hierin zet je Slot gewoon weer als 1 of ander klein kind.quote:
Leg uit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Rekenen is niet je sterkste vak hè?
Ze spelen al quitte als ze de CL halen of Sangare verkopen begreep ik. Dan zou ik die gok ook wel nemen met de CL gelden van volgend jaar in het achterhoofd. Redelijk safe.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als ze verliezen van Rangers is de shit aan. Die verkopen waren vorig jaar om het gat te dichten, ze moesten Gakpo verkopen. Kun je nu moeilijk zeggen dat ze zoveel transfergeld én salaris kunnen betalen. Ja er is wat verkocht, maar ze nemen echt een risico met een categorie spelers die boven de onze ligt en te duur voor ons zijn.
Doe gok namen we toen ook. We werden zesde (nadat we winterkampioen waren).quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze spelen al quitte als ze de CL halen of Sangare verkopen begreep ik. Dan zou ik die gok ook wel nemen met de CL gelden van volgend jaar in het achterhoofd. Redelijk safe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |