Ik weet niet of ik hier wel op in moet gaan maar haal even alles door elkaar, ik denk dat we op Overmars (puur als TD even los van z'n vertrekreden) na niet rouwig hoeven te zijn over de rest van de vertrekkers die jij noemt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Degenen die wel in de slangenkuil zijn gestapt zijn er allemaal uitgebonjourd of beschadigd uitgekomen. Nu zitten er een Duitse ex-scout, hockey-bobo en domme doos aan het roer. Exit Bogarde, van der Sar, Overmars, Reiziger, Jonk, Bergkamp en Heitinga.
Ik ga hier maar niet op in. Bedje toe. Tot morgen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier wel op in moet gaan maar haal even alles door elkaar, ik denk dat we op Overmars (puur als TD even los van z'n vertrekreden) na niet rouwig hoeven te zijn over de rest van de vertrekkers die jij noemt.
Dat had je beter niet kunnen doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:47 schreef Tarado het volgende:
Ik weet niet of ik hier wel op in moet gaan
Wijn uit een pak is voor proleten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het probleem met wijn in dozen, je weet nooit hoeveel er nog in zit.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:17 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Simons kwam net als Messi van de flanken
Vind je? Qua typecasting denk ik dat ie er in Amsterdam prima bijpastquote:
Loopt nog genoeg uit de jeugd he. En komen er dit jaar weer een paar door.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
De jeugdopleiding kan je ook wel opdoeken, alles kopen ze tegenwoordig voor vele miljoenen.
https://www.ad.nl/transfe(...)al-antwerp~a749766a/
Ja, maar zolang ze kiezen om dure aankopen te doen dan moet je die ook opstellen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Loopt nog genoeg uit de jeugd he. En komen er dit jaar weer een paar door.
Of gewoon weer verkopen komend jaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja, maar zolang ze kiezen om dure aankopen te doen dan moet je die ook opstellen.
Als 3 van je belangrijkste spelers vertrekken en je verkoopt voor een dikke miljoen euro, dan mag je best je selectie flink versterken vind ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
De jeugdopleiding kan je ook wel opdoeken, alles kopen ze tegenwoordig voor vele miljoenen.
79 miljoen geïnvesteerd, dan mag je toch wel kampioen worden. Alhoewel het vorig jaar met ruim 100 miljoen ook niet lukte.
Die ging toch naar ManU?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
Keeper nummer vijf dient zich aan.
https://www.soccernews.nl(...)als-vervanger-rulli/
Ja maar dan ben je wederom verplicht om kampioen te worden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als 3 van je belangrijkste spelers vertrekken en je verkoopt voor een dikke miljoen euro, dan mag je best je selectie flink versterken vind ik.
Welkom bij Ajaxquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je wederom verplicht om kampioen te worden.
Goede zet als hij komt. Goede keeper. Maar dat moet je er ook gewoon 2 laten vertrekken.quote:
Er.Komt.Niemand.Meer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
Maar wie is de volgende speler die komt? Of is het nu klaar?
Grinnik, bestaat Rumag nog? Voor als die het op een shirt willen printenquote:
Goh dat is Ajax elk jaar. Vertel eens iets nieuwsquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je wederom verplicht om kampioen te worden.
Stond afgelopen zondag toch weer een heel jong Ajaxquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weer geen jeugdspeler gekocht verdomme. GEEF AJAX ZIJN GEZICHT TERUG
Moet nog jonger en alleen jongens uit Amsterdamquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stond afgelopen zondag toch weer een heel jong Ajax
Ene Jari kwam ook niet uit Amsterdamquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet nog jonger en alleen jongens uit Amsterdam
Denken dat je ieder jaar kampioen kan wordenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goh dat is Ajax elk jaar. Vertel eens iets nieuws
Maatjequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ene Jari kwam ook niet uit Amsterdam
Ha, die rennen allemaal over naar Alkmaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En vervolgens koopt Alkmaar nog steeds spelers van MVV en Sparta en breekt op (Poku??) niemand door uit die vermaarde jeugdopleiding.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:16 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ha, die rennen allemaal over naar Alkmaar.
https://nos.nl/artikel/24(...)rocent-uit-amsterdam
Blijf niet zo in het verleden hangen manquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In Alkmaar wonnen ze afgelopen seizoen de youth league, waar de ajax jeugd voetballes kreeg van Sporting Portugal.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En vervolgens koopt Alkmaar nog steeds spelers van MVV en Sparta en breekt op (Poku??) niemand door uit die vermaarde jeugdopleiding.
Zo zo dan moeten die supertalenten toch wel stijf bovenaan kunnen eindigen in de Jupiler Liek en breken ze allemaal door bij bosjes voor bijv een Dani de Wit en Odgaard.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
In Alkmaar winnen ze afgelopen seizoen de youth league, waar de ajax jeugd voetballer kreeg van Sporting Portugal.
Wie?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
In Alkmaar wonnen ze afgelopen seizoen de youth league, waar de ajax jeugd voetballer kreeg van Sporting Portugal.
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:28 schreef Scorpie het volgende:
Rensch / Satulo / Hato / Avila
Vd Boomen / Halilovic / Akpom
Borges / Brobbey / Bergwijn
Zoiets zal het wel worden.
Kudus zie ik wel verkassen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Of er moet nog iets heel verrassends gebeuren de komende dagen.
Brobbey?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:28 schreef Scorpie het volgende:
Gorter
Als die Deen niet beter is dan Rensch waarom heb je hem dan gekochtquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:28 schreef Scorpie het volgende:
Gorter
Bij lange na niet zo verrassend als de komst van Halilovicquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kudus zie ik wel verkassen.
Klaassen misschien ook.
die gaat wel spelen denk ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als die Deen niet beter is dan Rensch waarom heb je hem dan gekocht
Geen idee hoe dat daar kwamquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij lange na niet zo verrassend als de komst van Halilovic.
Nee dat lijkt me nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:28 schreef Scorpie het volgende:
Gorter
Vd Boomen / Tahirovic/ Akpom
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
Mensen vergeten even dat afgelopen weekend Gorter, Rensch, Hato, Salah-Eddine, Branco, Taylor, Klaassen, Bergwijn, Brobbey en Hlynsson uit de eigen jeugd minuten hebben gemaakt. Dat zijn er nota bene 10 en we hebben allemaal gezien dat het niet goed genoeg is. Wil je meedoen, heb je die aankopen absoluut nodig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
79 miljoen geïnvesteerd, dan mag je toch wel kampioen worden. Alhoewel het vorig jaar met ruim 100 miljoen ook niet lukte.
Maar jullie hebben toch net die keeper uit Duitsland gekocht voor 34 miljoen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:45 schreef Black-Death het volgende:
Zou toch wel apart zijn als er nog een keeper komt…
Ja met nog 26 miljoen aan vaste bonussen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar jullie hebben toch net die keeper uit Duitsland gekocht voor 34 miljoen?
Ik zou dat nogal gek vinden ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:45 schreef Black-Death het volgende:
Nou ja, dan kan je Gorter afschrijven en moet Rulli vertrekken in de winter.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:45 schreef Black-Death het volgende:
De nieuwe Modricquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij lange na niet zo verrassend als de komst van Halilovic.
Brobbey was een aankoop van vorig seizoen. Een onbegrijpelijke aankoop want ze wisten hoe gemankeerd hij is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:36 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Mensen vergeten even dat afgelopen weekend Gorter, Rensch, Hato, Salah-Eddine, Branco, Taylor, Klaassen, Bergwijn, Brobbey en Hlynsson uit de eigen jeugd minuten hebben gemaakt. Dat zijn er nota bene 10 en we hebben allemaal gezien dat het niet goed genoeg is. Wil je meedoen, heb je die aankopen absoluut nodig.
Brobbey is natuurlijk wel gewoon een jeugdspeler hequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Brobbey was een aankoop van vorig seizoen. Een onbegrijpelijke aankoop want ze wisten hoe gemankeerd hij is.
Dat ontken ik ook niet. Maar het is wel een speler die niet goed genoeg is en nooit goed genoeg zal worden. Een slechte aankoop dus.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Brobbey is natuurlijk wel gewoon een jeugdspeler he
Dat zien we na dit seizoen wel. Verwacht toch wel dat hij er een 20 gaat scoren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Maar het is wel een speler die niet goed genoeg is en nooit goed genoeg zal worden. Een slechte aankoop dus.
Als hij eerste spits blijft wel. Ben wel benieuwd naar het spel als Akpom er een beetje omheen zwerft en Berghuis en vd Boomen met leuke passjes gaan strooien. Daar ben je als verdediging dan wel redelijk druk mee denk ik. Die Akpom leek afgelopen seizoen wel heel vaak op het goede plekje te staan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zien we na dit seizoen wel. Verwacht toch wel dat hij er een 20 gaat scoren.
Maar speelde Akpom vorig seizoen nou als spits, of daarachter? Is me nog niet helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:57 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als hij eerste spits blijft wel. Ben wel benieuwd naar het spel als Akpom er een beetje omheen zwerft en Berghuis en vd Boomen met leuke passjes gaan strooien. Daar ben je als verdediging dan wel redelijk druk mee denk ik. Die Akpom leek afgelopen seizoen wel heel vaak op het goede plekje te staan.
Grotendeels als aanvallende middenvelder.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar speelde Akpom vorig seizoen nou als spits, of daarachter? Is me nog niet helemaal duidelijk.
Uiteindelijk gaat het om een paar meter want wanneer is het een valse spits en wanneer een 10.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:00 schreef dimmak het volgende:
[..]
Grotendeels als aanvallende middenvelder.
Chelsea betaalde 70 voor een backjequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:12 schreef zoekeenleven het volgende:
Vinden jullier 12.5 miljoen ook niet een beetje veel voor een linksbackje?
Vind jij dat een rationele prijs?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Chelsea betaalde 70 voor een backje
Best een verschilquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het om een paar meter want wanneer is het een valse spits en wanneer een 10.
Die paar euro extra maakt ook niet meer uit als je bekijkt wat er stukgeslagen is op die positie het afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:12 schreef zoekeenleven het volgende:
Vinden jullier 12.5 miljoen ook niet een beetje veel voor een linksbackje?
Als je het van Akpom moet hebben kunnen we de club beter opheffen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:57 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als hij eerste spits blijft wel. Ben wel benieuwd naar het spel als Akpom er een beetje omheen zwerft en Berghuis en vd Boomen met leuke passjes gaan strooien. Daar ben je als verdediging dan wel redelijk druk mee denk ik. Die Akpom leek afgelopen seizoen wel heel vaak op het goede plekje te staan.
Ja als die ze er ook vanaf 40 meter in schiet en solo's doet vanaf eigen helft dan had hij niet bij Ajax gespeeld.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:46 schreef Scorpie het volgende:
Die goals van akpom waren nou niet echt de meest uitgespeelde kansen.
Veel intikkers
Kopballen (pre ten opzichte van Brobbey)
Penalties
En drie uit andere situaties.
Voor intikkers moet je wel op de juiste plek staan, ik heb dat filmpje ook gezien, leek wat op Huntelaar op basis daarvan maar dat zegt niet zoveel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:46 schreef Scorpie het volgende:
Die goals van akpom waren nou niet echt de meest uitgespeelde kansen.
Veel intikkers
Kopballen (pre ten opzichte van Brobbey)
Penalties
En drie uit andere situaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |